Ik zou dan voor de piercing gaanquote:Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef Incantrix het volgende:
Maar eigenlijk wil ik vooral graag met Sjaan meebestellen bij anatometal binnenkort. Ik ben al weken mijn oorgaatjes telkens aan het doorprikken omdat ik geen oorbellen meer heb om erin te doen
Nou, van dat linksdraaiende macrobiotisch veganistische speelgoed heb ik ook niks mee hoorquote:Op maandag 11 november 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Wij vierden ooit een keer sinterklaas met een ander gezin die heel erg van het Duurzaam Verantwoord Spelen waren. Dat kind kreeg allemaal macrobiotisch kenserduur speelgoed en wij kregen allemaal plastic zooi uit China. En dat jong was me toch furieus dat Sinterklaas ons alle dingen had gegeven die hij graag had willen hebben. En hij zat te kijken met z'n FSC speelgoed
Ik was toen het enige kind dat niet meer geloofde maar dat was wel een chanante vertoning
NOU ECHT KOM MAAR DOORquote:Op maandag 11 november 2013 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou dan voor de piercing gaanEn niet omdat je dan mee besteld, maar meer omdat die lakjes mooi maar niet super must have origineel zijn ofzo.
WAAROM HEBBEN ZE NOG GEEN KORTINGSCODE
Ik niet meer. Tenzij goedkope teringzooi die opa en oma gekocht hebbenquote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie speelgoed dat kapot kan alleen maar als een plus![]()
Nou, ik krijg er goed de ziekte van dat Stef álles sloopt tbh.quote:Op maandag 11 november 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wel voor kinderen van zesplus, dat wel.
Geluidmakende zooi.quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie speelgoed dat kapot kan alleen maar als een plus![]()
Gij zure sloot!quote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Maar vooral om te voorkomen dat je huis na vier jaar is getransformeerd in een kinderspeelpaleis. Stukke dingen kun je wegflikkeren.
En kom niet aan met "Wacht maar tot je zelf kinderen hebt" want ik ken genoeg gezinnen waar het huis er wel leefbaar uit ziet
(voornemen is hier om tzt twee onderkasten uit de ensuite vrij te maken voor speelgoed. De rest gaat naar slaapkamer / kliko)
Duploquote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef Incantrix het volgende:
Voor sinterklaas hebben we nu oa een duplo-set/nutteloze info
KRIJG JE AL RAMMELENDE EIERSTOKKEN?quote:Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik bedenk me dat er een halve babyboom aan zit te komen in Joop zn vriendengroep. Help.
Ik word vooral doodmoe van het idee.quote:Op maandag 11 november 2013 11:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
KRIJG JE AL RAMMELENDE EIERSTOKKEN?
quote:Op maandag 11 november 2013 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik word vooral doodmoe van het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |