SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben meestal al met een speler terug aan het lopen, want je hebt na 20 seconden door of je tegenstander zo speelt. Dus een stapje voor zijn, werkt erg goed merk ik. Eigenlijk doet iedereen het wel als het kan, dus is het sowieso wel een goede tactiek met verdedigen.quote:Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je ziet wel zo vaak al van tevoren aankomen of je spelers het gaan tegenhouden of niet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heeft iemand een site waar engelse boek verslagen op staan ?
Ik heb geen zin om een boek te lezen en wil nog even een sociaal leven hebbenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ja dat ben ik wel met je eens, vaak gebruik ik alves om eromheen te rennen en dat lukt ook vaak.quote:Op maandag 11 november 2013 11:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben meestal al met een speler terug aan het lopen, want je hebt na 20 seconden door of je tegenstander zo speelt. Dus een stapje voor zijn, werkt erg goed merk ik. Eigenlijk doet iedereen het wel als het kan, dus is het sowieso wel een goede tactiek met verdedigen.![]()
Gisteren kwam ik een nieuw fenomeen tegen:
- Keepers speelt naar de back
- Back dribbelt een paar meter op
- Back geeft een "steek"pass diep op de buitenspeler.
Je kan het eigenlijk geen steekpass noemen, want het is in feite gewoon een (blinde) lage harde ball langs de zijlijn. Om een of andere reden tast je back steeds mis, slaat nergens op
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beter lees je dat boek, verbeter je meteen ook je Engels voor youtube.quote:Op maandag 11 november 2013 11:20 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb geen zin om een boek te lezen en wil nog even een sociaal leven hebbenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Mij valt op dat men alleen hoge passen geeft bij voorzetten en lb+y.Ik vind hoge ballen nog wel handig te spelen door het centrum om ruimte te creëren. Zachtjes X drukken of driven pass kan ook handig zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gisteren kwam ik een nieuw fenomeen tegen:
- Keepers speelt naar de back
- Back dribbelt een paar meter op
- Back geeft een "steek"pass diep op de buitenspeler.
Je kan het eigenlijk geen steekpass noemen, want het is in feite gewoon een (blinde) lage harde ball langs de zijlijn. Om een of andere reden tast je back steeds mis, slaat nergens opHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Moet al een gesprek voeren van 15 minuten over 3 boekenquote:Op maandag 11 november 2013 11:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beter lees je dat boek, verbeter je meteen ook je Engels voor youtube.
Gaat echt nergens over 5 minuten per boek in het engels en ze vinden dat hier moeilijk.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Mij valt het op dat er bepaalde spelers een lange kopsterke spits hebben en dan letterlijk alleen maar voorzetten. Gister ook tegen iemand die zelfs als hij midden in mijn 16 kwam een pass naar buiten gaf om hem daarna voor te geven. Gelukkig zijn mijn backs snel en won ik met 4-1 maar snap die spelers echt niet. Hoe is fifa nog leuk op die manier![]()
![]()
Ik heb het hier wel eens toevalsvoetbal genoemd, want dat is het voor mijn gevoel. Toen kreeg ik best veel reacties van mensen die dat toch echt niet met me eens waren.quote:Op maandag 11 november 2013 11:26 schreef MeneerLogica het volgende:
Mij valt het op dat er bepaalde spelers een lange kopsterke spits hebben en dan letterlijk alleen maar voorzetten. Gister ook tegen iemand die zelfs als hij midden in mijn 16 kwam een pass naar buiten gaf om hem daarna voor te geven. Gelukkig zijn mijn backs snel en won ik met 4-1 maar snap die spelers echt niet. Hoe is fifa nog leuk op die manier
Maar ik vind het nog steeds toevalsvoetbal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Koppen en corners zijn zo erg overpowered..quote:Op maandag 11 november 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het hier wel eens toevalsvoetbal genoemd, want dat is het voor mijn gevoel. Toen kreeg ik best veel reacties van mensen die dat toch echt niet met me eens waren.
Maar ik vind het nog steeds toevalsvoetbal![]()
Daarmee ben ik het echt niet eens hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het hier wel eens toevalsvoetbal genoemd, want dat is het voor mijn gevoel. Toen kreeg ik best veel reacties van mensen die dat toch echt niet met me eens waren.
Maar ik vind het nog steeds toevalsvoetbal
Vind dat wat je nu zegt echt niet kunnen![]()
Totaal geen toevalsvoetbalIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Staat genoteerd Drequote:Op maandag 11 november 2013 11:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daarmee ben ik het echt niet eens hoor.
Vind dat wat je nu zegt echt niet kunnen![]()
Totaal geen toevalsvoetbal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon je eigen spelletje spelen. Ik vind het leuk om leuke aanvallen op te zetten en af en toe een beetje skillen (tiptops, mcgeady spins en heel to heelsquote:Op maandag 11 november 2013 11:26 schreef MeneerLogica het volgende:
Mij valt het op dat er bepaalde spelers een lange kopsterke spits hebben en dan letterlijk alleen maar voorzetten. Gister ook tegen iemand die zelfs als hij midden in mijn 16 kwam een pass naar buiten gaf om hem daarna voor te geven. Gelukkig zijn mijn backs snel en won ik met 4-1 maar snap die spelers echt niet. Hoe is fifa nog leuk op die manier). Meestal ben ik ook beter en verlies ik 9/10x door EAids.
Gisteren in de eerste helft zwaar gedomineerd, 12 schoten op goal, hij 1: 1-1. Uiteindelijk verloor ik met 3-1 ofzo, omdat ik in de 2e helft niks meer kon. Uitverdedigen lukte niet, want elke bal die ik naar voren roste werd geblokt of wat dan ook. Elke afvallende bal viel voor zijn voeten. En niet te vergeten de weg springende verdedigers, terwijl de bal anders gewoon in hun voeten rolt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
?quote:Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef Reemi het volgende:
Van Hanegem zet zich met de week meer voor lulHala Madrid !
Zijn discussies met van Basten bij Sport1 altijdquote:Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef Reemi het volgende:
Van Hanegem zet zich met de week meer voor lul![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Herkenbaar, sowieso doe ik dat ook. Ik kom eigenlijk bijna niet op voorzetten uit tenzij hij me in een hoek weet te krijgen. Ik combineer veel en probeer mijn tegenstander gewoon gek te maken en dan rammen. Vind goals van buiten de 16 ook leuker om op te jagen. Maar naar winst kijk ik al niet meer omdat het idd zo vaak onzin is. Soms zie ik van tevoren al of corners erin gaan vallen en casillas ineens als een wijf overal overheen duikt.quote:Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon je eigen spelletje spelen. Ik vind het leuk om leuke aanvallen op te zetten en af en toe een beetje skillen (tiptops, mcgeady spins en heel to heels). Meestal ben ik ook beter en verlies ik 9/10x door EAids.
Gisteren in de eerste helft zwaar gedomineerd, 12 schoten op goal, hij 1: 1-1. Uiteindelijk verloor ik met 3-1 ofzo, omdat ik in de 2e helft niks meer kon. Uitverdedigen lukte niet, want elke bal die ik naar voren roste werd geblokt of wat dan ook. Elke afvallende bal viel voor zijn voeten. En niet te vergeten de weg springende verdedigers, terwijl de bal anders gewoon in hun voeten rolt.![]()
Daarom blijft het leuker om met silvers te spelen: combineren is om een of andere reden beter mogelijk. Ik verbaas me weer over het verschil, nu ik die silvercup (thema) weer speel.quote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Herkenbaar, sowieso doe ik dat ook. Ik kom eigenlijk bijna niet op voorzetten uit tenzij hij me in een hoek weet te krijgen. Ik combineer veel en probeer mijn tegenstander gewoon gek te maken en dan rammen. Vind goals van buiten de 16 ook leuker om op te jagen. Maar naar winst kijk ik al niet meer omdat het idd zo vaak onzin is. Soms zie ik van tevoren al of corners erin gaan vallen en casillas ineens als een wijf overal overheen duikt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren ook zo'n eerste helft gezien. Wedstrijd eindigde in 2-2quote:Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon je eigen spelletje spelen. Ik vind het leuk om leuke aanvallen op te zetten en af en toe een beetje skillen (tiptops, mcgeady spins en heel to heels). Meestal ben ik ook beter en verlies ik 9/10x door EAids.
Gisteren in de eerste helft zwaar gedomineerd, 12 schoten op goal, hij 1: 1-1. Uiteindelijk verloor ik met 3-1 ofzo, omdat ik in de 2e helft niks meer kon. Uitverdedigen lukte niet, want elke bal die ik naar voren roste werd geblokt of wat dan ook. Elke afvallende bal viel voor zijn voeten. En niet te vergeten de weg springende verdedigers, terwijl de bal anders gewoon in hun voeten rolt.![]()
Megashark vs Giant Octopusquote:Op maandag 11 november 2013 11:28 schreef Zhano het volgende:
Heb deze maand Syfy als gratis kanaal. De films die ze daarop laten zien![]()
![]()
Ik had eigenlijk nooit een silver team gemaakt tot jij de tip gaf maar toen ik er gister mee speelde voelde het aan als een gold teamquote:Op maandag 11 november 2013 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom blijft het leuker om met silvers te spelen: combineren is om een of andere reden beter mogelijk. Ik verbaas me weer over het verschil, nu ik die silvercup (thema) weer speel.verloor wel lelijk maarja.
![]()
Lol dat is de meest idiote gif die ik in lange tijd heb gezienquote:Op maandag 11 november 2013 11:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Megashark vs Giant Octopus
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo'n verdediger die opeens een rondje draait, en de bal corner tikt. Of dat een speler de bal binnen wilt houden, maar dan net op de lijn de bal aanneemt en dan achter gaat > corner > goal. En niks dat je er tegen kan doen..quote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Herkenbaar, sowieso doe ik dat ook. Ik kom eigenlijk bijna niet op voorzetten uit tenzij hij me in een hoek weet te krijgen. Ik combineer veel en probeer mijn tegenstander gewoon gek te maken en dan rammen. Vind goals van buiten de 16 ook leuker om op te jagen. Maar naar winst kijk ik al niet meer omdat het idd zo vaak onzin is. Soms zie ik van tevoren al of corners erin gaan vallen en casillas ineens als een wijf overal overheen duikt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Thanks Royquote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef Roypsv het volgende:
PrideOfTheSouth Gefeliciteerd heKwakjesman
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Idd, ben gelukkig niet de enigste dus.quote:Op maandag 11 november 2013 11:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo'n verdediger die opeens een rondje draait, en de bal corner tikt. Of dat een speler de bal binnen wilt houden, maar dan net op de lijn de bal aanneemt en dan achter gaat > corner > goal. En niks dat je er tegen kan doen..![]()
Klopt. Kwaliteit was het niet, en illustratief dat de goals uit dode spelmomenten vielenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 11:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Megashark vs Giant Octopus
[ afbeelding ]![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja, beide goals staat locadia een beetje te verdedigen met zn armen ipv voeten. het was weer schandalig. allemaal zeiken toivonen dit toivonen dat. ze moesten gvd de tegenstander doormidden klappen. dan maar geel maar feller mag welquote:Op maandag 11 november 2013 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Kwaliteit was het niet, en illustratief dat de goals uit dode spelmomenten vielen![]()
Je bedoelt die dominee?quote:Op maandag 11 november 2013 12:02 schreef Zhano het volgende:
Wtf, Grover bij DWDD. Heeft die gast serieus die stem?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan je wel een van mijn geweldige boekverslagen sturen?quote:Op maandag 11 november 2013 11:20 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb geen zin om een boek te lezen en wil nog even een sociaal leven hebben![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 11:20 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb geen zin om een boek te lezen en wil nog even een sociaal leven hebben
Ik kijk het echt nooit. Toevallig dat ik nu de herhaling kijk omdat ik moet wachten tot ik weg ga.quote:Op maandag 11 november 2013 12:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat je daar nu pas achter komt. Die gast zit onderhand wekelijks bij DWDD![]()
http://www.fifa.com/ballondor/puskasaward/index.html
Ibra's goal had eigenlijk nog bij vorig jaar gehoord, maar goed, die moet wel winnen lijkt me![]()
![]()
sicke vent is het ookquote:Op maandag 11 november 2013 12:13 schreef DutchSL het volgende:
Ibra's goal had eigenlijk nog bij vorig jaar gehoord, maar goed, die moet wel winnen lijkt me![]()
hij is toch bert geen groverquote:Op maandag 11 november 2013 12:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik kijk het echt nooit. Toevallig dat ik nu de herhaling kijk omdat ik moet wachten tot ik weg ga.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die goal van Olivera mag er ook zijnquote:Op maandag 11 november 2013 12:13 schreef DutchSL het volgende:
Ibra's goal had eigenlijk nog bij vorig jaar gehoord, maar goed, die moet wel winnen lijkt me
Hala Madrid !
Die goal van Luduena
Hala Madrid !
Die goal van Ibra is wel geniaal alleen vind ik hem niet heel mooi. Kone, Olivera en Luduena hebben iets meer
Hala Madrid !
Die van Luduenaquote:Op maandag 11 november 2013 12:24 schreef BDIL het volgende:
Die goal van Ibra is wel geniaal alleen vind ik hem niet heel mooi. Kone, Olivera en Luduena hebben iets meerEerst doet hij ook nog iets wat op een McGeady-spin lijkt. Wat deed Depay gisteren eigenlijk voor skill?
![]()
Depay-spinquote:Op maandag 11 november 2013 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die van LuduenaEerst doet hij ook nog iets wat op een McGeady-spin lijkt. Wat deed Depay gisteren eigenlijk voor skill?
Team is af en geld is op, wat is het volgende waar ik voor kan sparen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
yesyesyesyesyes buddy rijbewijs binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Door je rijkunsten of heb je ook nog wat andere kunstjes moeten doen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gefeliciteerd manquote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
![]()
en cruisen maar denk
#FreeTrapz![]()
Aight! In één keer?quote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd man.
![]()
pitstop achter het station denkquote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
Door je rijkunsten of heb je ook nog wat andere kunstjes moeten doen?
#FreeTrapz![]()
hahaha het was wel een vrouwquote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
Door je rijkunsten of heb je ook nog wat andere kunstjes moeten doen?maar geen trucjes
ja eerste keerquote:Op maandag 11 november 2013 12:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aight! In één keer?Gefeliciteerd man.
![]()
![]()
Lekker Kevin. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Even de "versnellingspook" poetsenquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
![]()
grats
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Godver, ik kan al die opmerkingen van jou met 90% accuracy voorspellenquote:Op maandag 11 november 2013 12:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even de "versnellingspook" poetsen![]()
![]()
Ik zit in je hoofd.quote:Op maandag 11 november 2013 12:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, ik kan al die opmerkingen van jouw met 90% accuracy voorspellen
Battlefield 4 besteld.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lekker buddy son palquote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ga hem niet halen denk ik. Ga mijn game PC maar eens verkopen, gebruik m toch niet meer.quote:Op maandag 11 november 2013 12:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit in je hoofd.
Battlefield 4 besteld.![]()
Lekker jezus.quote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
![]()
Had ook niet anders verwacht na die gta sessies met mathijs en mij.![]()
precies zo gereden, iwan's hulp niet eens nodig gehadquote:Op maandag 11 november 2013 13:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lekker jezus.
Had ook niet anders verwacht na die gta sessies met mathijs en mij.![]()
![]()
Niet alles kan meezitten op een dagquote:Op maandag 11 november 2013 13:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
lolo ik word getrolld![]()
![]()
Die Hanegemvan gaal een ajax bias hahah. Nadat hij die zwarte piet, die ladyboy, die drol van een rechtsback en die neger met dat nazi kapsel van feyenoord meerdere wedstrijden liet spelen.
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?quote:Op maandag 11 november 2013 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sommige mensen!!!
Jezelf undercutten![]()
Dit is gewoon het bewijs voor scripting/EAids.quote:Op maandag 11 november 2013 12:24 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
En dan een kopgoal tegen krijgenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Check IF Berardi op PS3, rond de 45-50e minuutquote:
Serieus, als hij er 1 op had gezet, waren er mensen geweest die hem misschien gekocht hadden. Nu kan hij het waarschijnlijk shaken
Mensen willen het idee hebben dat ze een koopje pakken. Als je er 1 met een veel lagere BIN dan de rest op zet, dan happen ze. Maar als je er 2 veel een veel lagere BIN op zet, dan krijgen mensen argwaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
had ik gister ook hoor, Gomez kopte door de arm van Boateng heenquote:Op maandag 11 november 2013 13:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit is gewoon het bewijs voor scripting/EAids.
en Lloris![]()
![]()
Gewoon tactiek, zet er eentje iets duurder op dan denken mensen dat ze een koopje hebben met de goedkopere.quote:Op maandag 11 november 2013 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Check IF Berardi op PS3, rond de 45-50e minuut
Serieus, als hij er 1 op had gezet, waren er mensen geweest die hem misschien gekocht hadden. Nu kan hij het waarschijnlijk shaken
Mensen willen het idee hebben dat ze een koopje pakken. Als je er 1 met een veel lagere BIN dan de rest op zet, dan happen ze. Maar als je er 2 veel een veel lagere BIN op zet, dan krijgen mensen argwaan![]()
als ik jou was zou ik al je Parolo's er ook niet meer in ene opzetten, valt veel te veel op dat je de prijs omhoog brengt. gewoon 1 tegelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon tactiek, zet er eentje iets duurder op dan denken mensen dat ze een koopje hebben met de goedkopere.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet als je die tweede 500 coins duurder of goedkoper erop zet hoor. Hij had er beter gewoon 1 op kunnen zetten, met die BIN.quote:Op maandag 11 november 2013 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon tactiek, zet er eentje iets duurder op dan denken mensen dat ze een koopje hebben met de goedkopere.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stel: er staat er 1 op voor 66k. Mensen die voor het eerst naar die IF kijken, denken: "Hey, als ik die koop, direct te koop zet voor 72k (=3k winst ongeveer), dan heb ik nog de laagste BIN op de markt. Snelle winst dus."quote:Op maandag 11 november 2013 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon tactiek, zet er eentje iets duurder op dan denken mensen dat ze een koopje hebben met de goedkopere.
Maar dat gaat nu niet, want als ze nu de goedkoopste kopen, is de op 1 na duurste BIN slechts 500 coins duurder. Geen kans op snelle profit dus.
Moeilijk verhaal wordt dit trouwens![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie het probleem echt niet, ik zie niet in waarom mensen die bereid zijn om Berardi te kopen voor 67k dat opeens niet meer willen als er nog eentje voor 67k op staat.quote:Op maandag 11 november 2013 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet als je die tweede 500 coins duurder of goedkoper erop zet hoor. Hij had er beter gewoon 1 op kunnen zetten, met die BIN.
En met die Parolo's, ik zet er altijd drie op: een CM, een CAM en een CDM. Alleen als ik op de console relist doe dan zet hij ze allemaal er op..![]()
Omdat mensen uit zijn op profit. Check IF Zusi. Een kerel zet er vanochtend 15 tegelijk op voor 99k-100k BIN. Dat zou een hele mooie prijs zijn, gezien zijn waarde de afgelopen weken. Genoeg traders die er eentje willen kopen, als dat de enige op de markt is. Want ze zien er winst in (gelijk te koop zetten voor 110-115k). Maar als je er 15 tegelijk op zet, is er geen enkele trader die erin traptquote:Op maandag 11 november 2013 13:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zie het probleem echt niet, ik zie niet in waarom mensen die bereid zijn om Berardi te kopen voor 67k dat opeens niet meer willen als er nog eentje voor 67k op staat.
En met die Parolo's, ik zet er altijd drie op: een CM, een CAM en een CDM. Alleen als ik op de console relist doe dan zet hij ze allemaal er op..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kwam van de week inderdaad een hele lading parolo's van je tegenquote:Op maandag 11 november 2013 13:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zie het probleem echt niet, ik zie niet in waarom mensen die bereid zijn om Berardi te kopen voor 67k dat opeens niet meer willen als er nog eentje voor 67k op staat.
En met die Parolo's, ik zet er altijd drie op: een CM, een CAM en een CDM. Alleen als ik op de console relist doe dan zet hij ze allemaal er op..net alsof er in ene pagina's vol zijn
maar moet een beetje lijken alsof er niet heel veel van op de markt zijn natuurlijk
#FreeTrapz![]()
Was vrijdag afgereden en kocht zondag een auto, ging ook alleen even rondkijkenquote:Op maandag 11 november 2013 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
stiekem al aan het rondkijken voor een eigen autohad mijn auto eerder voor de deur dan dat ik erin mocht rijden
![]()
wat voor auto ga je voor denk je ?quote:Op maandag 11 november 2013 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
stiekem al aan het rondkijken voor een eigen autoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ben ook een beetje aan het kijken, mijn OV is verlopen en ik heb een redelijk bijbaantje nu... Maar het kost echt klauwen met geld.quote:Op maandag 11 november 2013 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
stiekem al aan het rondkijken voor een eigen auto![]()
klasse pal sonquote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga er geen een kopen hoor, kan ik niet betalen en is ook niet nodigquote:Op maandag 11 november 2013 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat voor auto ga je voor denk je ?Vind het alleen leuk om te kijken wat er is en hoeveel dat gaat kosten per maand
![]()
![]()
valt toch wel mee.quote:Op maandag 11 november 2013 13:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga er geen een kopen hoor, kan ik niet betalen en is ook niet nodigVind het alleen leuk om te kijken wat er is en hoeveel dat gaat kosten per maand
![]()
80 verzekering ongeveer, belasting en brandstof ga je al gauw richting de 150 euro, terwijl ik eigenlijk geen auto nodig hebquote:![]()
Welke stad woon je?quote:Op maandag 11 november 2013 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
80 verzekering ongeveer, belasting en brandstof ga je al gauw richting de 150 euro, terwijl ik eigenlijk geen auto nodig heb![]()
Stijgt een keeper als Krul (die nu voor 650-700 coins is op te pikken, 81 kaarten op de markt) nou ook als hij in het TOTW zit? Of is hij hiervoor te goedkoop..![]()
Nee. Of in ieder geval te weinig om winst op te maken.quote:Op maandag 11 november 2013 13:38 schreef Freire het volgende:
Stijgt een keeper als Krul (die nu voor 650-700 coins is op te pikken, 81 kaarten op de markt) nou ook als hij in het TOTW zit? Of is hij hiervoor te goedkoop..
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als je geen auto nodig hebt zal je ook niet heel veel rijden. Dan ben je geen 150 euro per maand kwijt aan benzine.quote:Op maandag 11 november 2013 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
80 verzekering ongeveer, belasting en brandstof ga je al gauw richting de 150 euro, terwijl ik eigenlijk geen auto nodig heb
Citroën C1 is op zich nog wel een goedkope karretje.![]()
Leiderdorpquote:Vlakbij Leiden. Zie nu dat mijn vader voor dezelfde auto enzo maar 12 euro verzekeringspremie zou hoeven te betalen
Thanks sintgren![]()
![]()
Die bubble is al geweest toen hij speelde. Ging voor 3,5k net na de wedstrijdquote:Op maandag 11 november 2013 13:38 schreef Freire het volgende:
Stijgt een keeper als Krul (die nu voor 650-700 coins is op te pikken, 81 kaarten op de markt) nou ook als hij in het TOTW zit? Of is hij hiervoor te goedkoop..![]()
Lekker hangen bij het winkelhof!quote:Op maandag 11 november 2013 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
LeiderdorpVlakbij Leiden. Zie nu dat mijn vader voor dezelfde auto enzo maar 12 euro verzekeringspremie zou hoeven te betalen
Thanks sintgren![]()
huh hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 11 november 2013 13:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lekker hangen bij het winkelhof!![]()
![]()
Jammer, als je in bijv in Zeeland of Noord-Brabant woont kan je bij zo'n lokale verzekeraar soms best goedkoop verzekeren. Toen ik nog in Tilburg woonde had ik bijv ZLM verzekeringen. Betaalde volgens mij 40 euro maar in het begin (met 0 schadevrije jaren dus)quote:Op maandag 11 november 2013 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
LeiderdorpVlakbij Leiden. Zie nu dat mijn vader voor dezelfde auto enzo maar 12 euro verzekeringspremie zou hoeven te betalen
Thanks sintgren![]()
Dat is het nadeel van zelf elke zondag in een stadion zitten haha, kan niet vaak van dit soort dingen profiterenquote:Op maandag 11 november 2013 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die bubble is al geweest toen hij speelde. Ging voor 3,5k net na de wedstrijd![]()
Echt?quote:Op maandag 11 november 2013 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die bubble is al geweest toen hij speelde. Ging voor 3,5k net na de wedstrijdZelfs zo'n discard gold?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
haha kleine wereld is het ookquote:Op maandag 11 november 2013 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tot mijn 5e ofzo op de Heemraadlaan gewoond. Familie van mijn vader komt uit Leiderdorp.tsja ik zal toch met 0 schadevrije jaren moeten beginnenquote:Op maandag 11 november 2013 13:41 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Jammer, als je in bijv in Zeeland of Noord-Brabant woont kan je bij zo'n lokale verzekeraar soms best goedkoop verzekeren. Toen ik nog in Tilburg woonde had ik bijv ZLM verzekeringen. Betaalde volgens mij 40 euro maar in het begin (met 0 schadevrije jaren dus)Maar dat komt wel als ik echt een auto nodig heb, voorlopig nog niet in ieder geval.
![]()
iemand al met die roemeen CB van de spurs gespeeld ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
als je een auto hebt dan pak je ook de fiets niet meerquote:Op maandag 11 november 2013 13:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha kleine wereld is het ook
[..]
tsja ik zal toch met 0 schadevrije jaren moeten beginnenMaar dat komt wel als ik echt een auto nodig heb, voorlopig nog niet in ieder geval.
teminste ik niet
![]()
Wel tegen hem. Maakte nou niet bepaald een onuitwisbare indruk.quote:Op maandag 11 november 2013 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
iemand al met die roemeen CB van de spurs gespeeld ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
10-15 euro.quote:Op maandag 11 november 2013 14:07 schreef Jorwol het volgende:
Hoeveel krijg je nu nog voor 100k op Xbox?![]()
Godverdommequote:Op maandag 11 november 2013 14:08 schreef MeneerLogica het volgende:
Maatje van mij had cr7 totw in een pakje, voor 400 euro verkocht aan een collega van hem
Laat DS2 het maar niet horen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo?quote:Op maandag 11 november 2013 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godverdomme
Laat DS2 het maar niet horen![]()
![]()
Die gaf in FUT12 zijn CR7 "te leen" aan een gast. Inmiddels is de zoektocht gestaaktquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
FUT13 toch?quote:Op maandag 11 november 2013 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gaf in FUT12 zijn CR7 "te leen" aan een gast. Inmiddels is de zoektocht gestaaktSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
lekker voor derSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:destinykusx twitterde op maandag 11-11-2013 om 14:00:27“@voetbalzonenl: BREAKING: Lionel Messi heeft een scheurtje in zijn hamstring en staat 6 tot 8 weken aan de kant. #barcelona” reageer retweet
twitter:twitter:twitter:destinykusx twitterde op maandag 11-11-2013 om 14:03:19Godver de godveredomme IK KAN MESSI WEER NIET ZIEN AJKSVSADBKA reageer retweet
twitter:destinykusx twitterde op maandag 11-11-2013 om 14:03:28GELIJK HEEL ME KANKER DAG VERZIEKT , reageer retweet
twitter:twitter:destinykusx twitterde op maandag 11-11-2013 om 14:04:28Speciaal kk kaartjes voor 300 euro gekocht voor Ajax - Barca SPEELT MESSI NIET reageer retweet
twitter:destinykusx twitterde op maandag 11-11-2013 om 14:04:28Speciaal kk kaartjes voor 300 euro gekocht voor Ajax - Barca SPEELT MESSI NIET reageer retweet
twitter:destinykusx twitterde op maandag 11-11-2013 om 14:07:22@BARCAHMET echt kk kk kk zooi reageer retweet
![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 11-11-2013 om 14:05:56Siem de Jong vervangt Dirk Kuyt in selectie Nederlands elftal #oranje #ajax reageer retweet
Gewoon om Van Hanegem ff te paaienSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan vraag je er ook om, waarom zou je dat in godsnaam doen.quote:Op maandag 11 november 2013 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gaf in FUT12 zijn CR7 "te leen" aan een gast. Inmiddels is de zoektocht gestaakt![]()
Het zijn ook altijd die mensen die nooit packs openen die geluk hebbenquote:Op maandag 11 november 2013 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godverdomme
Laat DS2 het maar niet horen![]()
![]()
Als mensen het zich nog kunnen herinneren van Het grote racisme experiment bij BNN. Die Iris ken ik. Ik heb op het Luzac College gelukkig nog mijn VWO kunnen halen, maar zij deed volgens mij VMBO ofzo en haalde het daar niet eens
. Zij lust er trouwens wel pap van
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die stelling klopt niet. Als je nooit een pack opent krijg je nooit een goede speler namelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd die mensen die nooit packs openen die geluk hebben![]()
Scherpquote:Op maandag 11 november 2013 14:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die stelling klopt niet. Als je nooit een pack opent krijg je nooit een goede speler namelijk.![]()
![]()
Bijna nooit dan. Maar misschien heb ik dan ook wel geluk aangezien ik de laatste dagen helemaal geen packs heb geopend (behalve 400c packs als ik contracten nodig had)quote:Op maandag 11 november 2013 14:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die stelling klopt niet. Als je nooit een pack opent krijg je nooit een goede speler namelijk.![]()
Doet es efkens helpen. Hoe zag ze eruit?quote:Op maandag 11 november 2013 14:14 schreef DuTank het volgende:
Als mensen het zich nog kunnen herinneren van Het grote racisme experiment bij BNN. Die Iris ken ik. Ik heb op het Luzac College gelukkig nog mijn VWO kunnen halen, maar zij deed volgens mij VMBO ofzo en haalde het daar niet eens
. Zij lust er trouwens wel pap van
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hetzelfde als je fifa gewoon 1.5 week niet opstart win je in eens ook allesquote:Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna nooit dan. Maar misschien heb ik dan ook wel geluk aangezien ik de laatste dagen helemaal geen packs heb geopend (behalve 400c packs als ik contracten nodig had)
#FreeTrapz![]()
Ik heb dit weekend op mn sub accounts de manager tasks gedaan en in een pakje daarvan Schweinsteiger gekregen. Haha, leuk he?quote:Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna nooit dan. Maar misschien heb ik dan ook wel geluk aangezien ik de laatste dagen helemaal geen packs heb geopend (behalve 400c packs als ik contracten nodig had)![]()
![]()
Tuurlijk. Alles wordt naar verloop van tijd goedkoper, tenzij het uit packs gaat.quote:Op maandag 11 november 2013 14:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Zal neymar nog verder droppen dan 250k of niet?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja zit wat in, steeds meer spelers natuurlijk. Maarja met die logica kan je beter 1 silver team nemen en je geld ophopen. Ga altijd twijfelen als ik dure spelers heb gekocht.quote:Op maandag 11 november 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alles wordt naar verloop van tijd goedkoper, tenzij het uit packs gaat.![]()
Als je zo redeneert kun je nooit spelers kopen.quote:Op maandag 11 november 2013 14:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja zit wat in, steeds meer spelers natuurlijk. Maarja met die logica kan je beter 1 silver team nemen en je geld ophopen. Ga altijd twijfelen als ik dure spelers heb gekocht.![]()
Met die logica kun je dat inderdaad beter doen. Er zijn ook echt spelers die dat gewoon doen; wachten tot de market crash en/of TOTS. En eigenlijk ben jij moreel verplicht ook zo te handelen, gezien je username.quote:Op maandag 11 november 2013 14:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja zit wat in, steeds meer spelers natuurlijk. Maarja met die logica kan je beter 1 silver team nemen en je geld ophopen. Ga altijd twijfelen als ik dure spelers heb gekocht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat had ik ook al gezien.. dat is leuk ja.quote:Op maandag 11 november 2013 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend op mn sub accounts de manager tasks gedaan en in een pakje daarvan Schweinsteiger gekregen. Haha, leuk he?![]()
tenzij je discard IFs koopt want dat is een veilige investering.quote:Op maandag 11 november 2013 14:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je zo redeneert kun je nooit spelers kopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: