Zijn ze dan raar of typisch een Belgisch? Is het eeb stereotype of gewoon het typequote:Op maandag 11 november 2013 12:51 schreef TC03 het volgende:
Wat zijn Belgen op Fok toch altijd raar. Ze bevestigen echt altijd het stereotype.![]()
![]()
Allemaal tegelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn ze dan raar of typisch een Belgisch? Is het eeb stereotype of gewoon het type
De tweede en derde divisie daar zijn nog veel erger.quote:Op maandag 11 november 2013 11:55 schreef Pleun2011 het volgende:
De Franse competitie is een verschrikking.. wordt erg verdedigend gespeeld, weinig gescoord.. voor mijn lol naar 2 Franse ploegen kijken zou ik nooit doen.
Elke wedstrijd de winnende treffer in de laatste tien minuten lijkt mij een stuk spannender dan een competitie met enkel doelpuntloze gelijke spelen, maar okéquote:Op maandag 11 november 2013 11:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja want iedereen heeft evenveel punten
Dus voorbeeld:
België - Nederland 1-1
Engeland - duitsland 1-1
Nederland - Engeland 1-1
Duitsland België 1-1
Duitsland - Nederland 1-1
Engeland - België 1-1
Stand:
België 3
Nederland 3
Engeland 3
Duitsland 3
Is spannender dan :
Engeland 9
Nederland 6
België 3
Duitsland 0
nou Paris SG wordt kampioen de komende 20 jaar , Monaco 2de op 15 punten en de rest op 30.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie snappen mij niet. Ik bedoel spanning in het algemeen klassement. niet spanning op het veld.
1. Real Madrid 50
2. Barcelona 50
3. Athletico Madrid 50
4. Sevilla 49
Is veel spannender dan:
1. Barcelona 90
2. Real Madrid 82
3. A. Madrid 72
4. Sevilla 60
Natuurlijk. We spelen daar gewoon tegen iedereen en alles gelijk en winnen uiteindelijk met strafschoppen... spannend toch? (Of niet?)quote:Op donderdag 14 november 2013 10:54 schreef Fargo het volgende:
En dat volk moet naar het WK...tsjonge jonge...
Ja, oenemeloen, als er 1 club is die alles gelijkspeelt, heb je afgaanda op jouw cijfers dus een spannende competitie? Neem je laatste voorbeeld:quote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie snappen mij niet. Ik bedoel spanning in het algemeen klassement. niet spanning op het veld.
1. Real Madrid 50
2. Barcelona 50
3. Athletico Madrid 50
4. Sevilla 49
Is veel spannender dan:
1. Barcelona 90
2. Real Madrid 82
3. A. Madrid 72
4. Sevilla 60
Het is je vergevenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
En als nu een paar ploegen in de middenmoot verantwoordelijk zijn voor een groot aantal gelijke spelen? Dat betekent niet dat het bovenin of onderin spannend is.
Ik denk dat je de spanning beter kunt aflezen aan het verschil in punten tussen de nr. 1 en laatst. In dat geval is het erg spannend in Nederland met een verschil van slechts 15 punten tussen Vitesse en RKC/NEC.
En ik geloof dat Roda al 3 of 4 keer 3-3 heeft gespeeld, dus ik denk dat Nederland nog wel gaat zakken op jouw lijst.
Excuses voor mijn eerste serieuze reactie op een topic van capuchonnetje.
lol xdquote:Op maandag 11 november 2013 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
TS heeft niets beters te doen?
LOL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |