Dat is vooral als de binnenste lippen ver uitsteken. Dus groter zijn dan de buitenste schaamlippen.quote:Op maandag 16 december 2013 19:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Niet als je ze eraf laat snijden, wat nogal hip is (nog niet zozeer in NL, maar wel in de USA, UK en Duitsland).
Laat het ver maar weg.quote:Op maandag 16 december 2013 19:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat is vooral als de binnenste lippen ver uitsteken. Dus groter zijn dan de buitenste schaamlippen.
"Her unidentified, dark-haired friend"quote:
Borsten naar voren, kont naar achteren, allemaal heel spontaan, gaat vanzelf zo!quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:25 schreef Miss.X het volgende:
Waarom staat courtney altijd zo overdreven met haar boobs vooruit geduwd,
maar die mystery man ziet er wel goed uit
Ze heeft niet echt een kont...dat is niet zo erg,quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:44 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Borsten naar voren, kont naar achteren, allemaal heel spontaan, gaat vanzelf zo!
[ afbeelding ]
O my.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:32 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ze heeft niet echt een kont...dat is niet zo erg,
maar waar ik nou echt bang voor ben, is dat ze ook nog eens bilimplantaten erbij neemt![]()
Nu is het alleen de voorkant, ook nog eens 2 grote bollen aan de achterkant is too much...bij haar lichaam past dat gewoon nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
O my.
Nou ja, aan de andere kant, de verhoudingen zijn nu een beetje zoek, ze zouden dan wel weer kloppen.
Elevator Operatorquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:36 schreef Copycat het volgende:
Dit schijnt 'm te zijn: Ray Richard - IMDb
Hij heeft gewoon geen kontquote:
Dat is volgens mij nog een overblijfsel van toen ze de wereld nog fopte met haar kipfiletsquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:25 schreef Miss.X het volgende:
Waarom staat courtney altijd zo overdreven met haar boobs vooruit geduwd,
maar die mystery man ziet er wel goed uit
Ze is echt veranderdquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:55 schreef Turbomuis het volgende:
Haar Twitter is een onuitputtelijke bron van foto's-van-Courtney-die-niet-meer-op-Courtney-lijkt
[ afbeelding ]
Kipfiletsquote:Op woensdag 25 december 2013 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog een overblijfsel van toen ze de wereld nog fopte met haar kipfilets![]()
Merry Christmas Courtney & Dourtney!
Toch vind ik d'r wel mooi. Op die ballonnen na, natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:55 schreef Turbomuis het volgende:
Haar Twitter is een onuitputtelijke bron van foto's-van-Courtney-die-niet-meer-op-Courtney-lijkt
[ afbeelding ]
Maar wie weet heeft hij tegen de tijd dat hij zo oud is als Doug nu, veel meer op IMDB staanquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Elevator Operator
Dat deed Doug beter
Ziet er al een stuk beter uitquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:55 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |