Roar staattoch zeker ook wel in top 10 ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Royals, Get Lucky, Blurred Lines, Wake Me Up, Diamonds...de top 10 is zo voorspelbaar.
Dit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutlijst zeg. 3voor12radio heeft deze hele lijst een complete grap gemaakt. De zendercoordinatie heeft dat programma de nek om gedraaid.
Nummers 1:quote:
Omgekeerd evenredig?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nummers 1:
1989: Pixies - Monkey Gone to Heaven
1997: Radiohead - Paranoid Android
2005: Kaiser Chiefs - Oh my God
2013: Daft Punk - Get Lucky
Ik zie een curve.
Ik vind die plaat van Radiohead wel beter dan van de Pixies.quote:
Wat was het de afgelopen jaren dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het is de laatste 3 jaar wel heel erg om te janken. "De stemmers van 3fm" zeggen ze ook. zegt genoeg
Michiel > Roosquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roosmarijn Reijmer mogen ze ook van een berg rollen trouwens.
Eigenlijk al sinds 2005 de grootste platen volgens het 3fm massapubliek denk ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat was het de afgelopen jaren dan?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutlijst zeg. 3voor12radio heeft deze hele lijst een complete grap gemaakt. De zendercoordinatie heeft dat programma de nek om gedraaid.
quote:1. Daft Punk ft. Pharell & Nile Rodgers - Get Lucky
Geen enkele song dit jaar ging gepaard met zoveel hype als Daft Punks Get Lucky. Dat kwam door een slimme marketingcampagne, maar uiteindelijk toch vooral doordat het een verschrikkelijk catchy discopopliedje is, dat je de rest van het jaar werkelijk overal hoorde. Van Lowlands tot Sky Radio, van strandtent tot supermarkt.
2012 Ben Howard - Keep Your Head Upquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk al sinds 2005 de grootste platen volgens het 3fm massapubliek denk ik
Hype.quote:
Liever Daft Punk dan Gotye.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
2012 Ben Howard - Keep Your Head Up
2011 Gotye/Kimbra - Somebody That I Used To Know
2010 Mumford & Sons - The Cave
2009 Kyteman - Sorry
2008 Kings Of Leon - Sex On Fire
Ik vond Gotye kwalitatief echt veel beter, al was toen de lijst in de breedte ook al heel matig.quote:
Gotye heeft wel betere nummers dan Somebody, maar inderdaad Daft Punk('s oud werk).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |