Verse Hagenaren!!quote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Huh dan kwamen wij echt heel vlak na elkaar hier wonen! Voor mij is het volgende week
quote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef Yuki het volgende:
Precies 1 jaar geleden sliep ik voor het eerst in mijn Haagse stulpje
Gaat goed met ons allebei! Hij groeit goed en is goedgekeurd door het consultatiebureauquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:16 schreef Barreltje het volgende:
nou inderdaad!
hoe gaat het met de kleine spruit GotC?
en hoe gaat het met JOU?![]()
Goed om te lezen!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat goed met ons allebei! Hij groeit goed en is goedgekeurd door het consultatiebureauMijn herstel gaat ook prima, wel bizar om te merken wat voor klap je lichaam krijgt
![]()
Hoe gaat het met jou?
hier gaat alles prima..quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat goed met ons allebei! Hij groeit goed en is goedgekeurd door het consultatiebureauMijn herstel gaat ook prima, wel bizar om te merken wat voor klap je lichaam krijgt
![]()
Hoe gaat het met jou?
Gelukkig is dat hoofdstuk ook bijna afgeslotenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier gaat alles prima..
wat betreft de scheiding is alles bijna in kruiken en kannen
wat betreft de relaties gaat het ook prima..geen getrouwde vent meer.. maar een ongecompliceerde vrijgezelle man
en het is super leuk om samen te daten
Barrel!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier gaat alles prima..
wat betreft de relaties gaat het ook prima..geen getrouwde vent meer.. maar een ongecompliceerde vrijgezelle man
wheelee!!quote:
Had ik je zomaar gemist gisteren...tsssquote:
ohw.. ik ben er de komende 12 dagen nog welquote:Op woensdag 20 november 2013 14:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Had ik je zomaar gemist gisteren...tsss
Bowling-meet!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohw.. ik ben er de komende 12 dagen nog wel
tijdens de komende 12 dagen.. juhquote:
Aww. Wilde je alleen met mij gaan bowlen?quote:
Het eerste deel van de zin klinkt wel tofquote:
Wat goed!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier gaat alles prima..
Dat doe ik dagelijks alquote:Op donderdag 21 november 2013 10:35 schreef YUR het volgende:
Nou, wanneer gaan we ballen slingeren dan?
ik kijk wel als er een datum is of ik kanquote:Op donderdag 21 november 2013 10:49 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks al
Laat de mensen met de meeste afhandkelijkheden maar als eerste wat roepen. Als die oppas hebben gevonden of nog niet aan het inpakken zijn voor de volgende werktrip kan de rest daar bij aanschuiven.
Ergens in het weekend of op vrijdagavond is wat mij betreft allemaal prima.
Hallelujaquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier gaat alles prima..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |