abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133139192
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_133139203
Waar waren we:

De nachten van Loj gaan beter, Spirit's meisje wil weer nachtvoedingen, Kyara had een redelijk goede nacht en Silvijn heeft uitgeslapen vanochtend. Oh en appelmoes bevat 9 van de 10 keer veel suiker.
pi_133139237
Redelijk goede nachten hoezee! Hier ook! 1 nachtvoeding en paar keer even wakker maar viel ze vanzelf weer in slaap. Dat is echt vooruitgang want eerst kon ze gewoon NIET in slaap vallen zonder te drinken.

Kyara wel echt lekker dat M gewoon een goede slaper is, ook overdag. Dat biedt nog enige rust. Slaapt hij dan 1 keer lang?

Ik zou het best fijn vinden als baby uiteindelijk naar 1 slaapje overgaat, als dat dan lekker 1,5 uur of 2 uur is! Maar nu is ze gewoon 's ochtends al best snel moe.
pi_133139290
Oja ik was nog nieuwsgierig, iemands baby was gisteren om 16u in slaap gevallen en sliep om 22u nog, is daar de nacht goed gegaan of was het dan ook om 3u 's nachts al ochtend? Bij Shandaly geloof ik?
pi_133139294
Ja hoi. Niet bijgelezen, sorry.

Sticker moet een echo van zijn heupjes, wie heeft daar ervaring mee en kan me vertellen dat een baby dat zo erg niet vindt? Ik vind het niks leuk. ;(
pi_133139303
Fijn Olf!

M slaapt nog 2 keer. We zijn een tijdje terug overgegaan op 1 slaapje (hij is ook al bijna 2 dus het mocht ook wel) maar dat werd zo'n drama 's avonds, hij was gewoon te moe. Dus toen weer terug gegaan naar een vrij rigide slaappatroon overdag voor hem op de normale dagen (altijd zelfde tijd naar bed en ook op dezelfde tijd weer opstaan, dus ook wakker maken). Daardoor kan ik soms we spelen met zijn slaapjes. Als we ergens naar toe gaan dan skip ik zijn ochtendslaap en dan kan hij best door tot een uurtje of 14.00 uur. Soms wel drama s avonds maar soms is dat het gewoon waard.
pi_133139337
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:05 schreef L-E het volgende:

Sticker moet een echo van zijn heupjes, wie heeft daar ervaring mee en kan me vertellen dat een baby dat zo erg niet vindt? Ik vind het niks leuk. ;(
Hier hebben ze ook een heupecho gehad. D vond het prima en viel bijna in slaap. J vond het verschrikkelijk en heeft de hele boel bij elkaar gekrijst.

Heb je niet heel veel aan he :@

Het is in elk geval wel zo gedaan. Duurt niet lang.

Waarom moet sticker een echo? Vermoeden ze iets? Want mijn meisjes waren wel een stuk jonger bedenk ik me nu.
  maandag 11 november 2013 @ 09:08:37 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133139352
Hier heeft T. trouwens de hele nacht in z'n ledikant in z'n eigen kamer geslapen! Ging veel beter dan in de wieg op onze kamer, jammer genoeg :@.
Hij kwam netjes om 23:30, 3:30 en 7:30. Duurde wel anderhalf uur voordat hij sliep, maar prima ^O^
pi_133139354
quote:
en kan me vertellen dat een baby dat zo erg niet vindt?
Een baby vindt dat zo erg niet!
  maandag 11 november 2013 @ 09:08:47 #10
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133139355
LE, echo heeft S ook gehad. Viel best mee. Wel eventjes gehuild omdat hij stil moest liggen maar was verder goed te doen. En het gaat vrij snel, wij kregen ook meteen de uitslag.

Iets heel anders :P
Heeft iemand tips voor leuke spotifykinderliedjeslijsten? Ik heb het talent om alleen smurfenhouseachtige troep te vinden, óf kinderliedjes die ingezongen zijn alsof je daarna head first van een brug moet springen ofzo.
pi_133139417
Ik heb cd's met kinderliedjes ingezongen door VOF De Kunst. Is op zich nog wel enigszins te pruimen. Maar ik zoek inderdaad ook een beetje vrolijke dans kindermuziek zonder meteen aan K3 vast te zitten dus ik lees even mee.
  maandag 11 november 2013 @ 09:15:38 #12
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133139454
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:08 schreef Spees_Eend het volgende:

Iets heel anders :P
Heeft iemand tips voor leuke spotifykinderliedjeslijsten? Ik heb het talent om alleen smurfenhouseachtige troep te vinden, óf kinderliedjes die ingezongen zijn alsof je daarna head first van een brug moet springen ofzo.
Oeh, hiervoor houd ik me ook aanbevolen. Op youtube kan ik ook niets fatsoenlijks vinden dat een tijdje duurt, heb geen zin om elke 3 minuten een nieuw nummer te zoeken.

Als ik alle slaapverhalen hier lees, prijs ik mezelf trouwens even heel gelukkig. Maar, misschien is er hoop dames, J. tijgert sinds 3 dagen, en slaapt ook al 3 dagen uit tot 8 uur :Z (normaal half 7). Misschien is het toeval, maar hier helpt het dus om J. volledig uit te putten >:) .

Oeh, en Spees, Glow, daar wil ik ook weer heen. Is dat te doen met een baby? Ben twee jaar geleden met vrienden geweest, en toen was het zooo druk, daar had ik niet graag met J. gelopen :'(
  maandag 11 november 2013 @ 09:16:07 #13
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133139462
Oh Kyara, VOF had ik helemaal niet aan gedacht maar die vind ik tof O+
Beertje Pippeloentje is echt mijn lievelings!

MM, ik vond Glow dit jaar echt zwaar tegenvallen. Normaal is het echt prachtig maar dit jaar was geen van ons (we waren met 8) echt onder de indruk. Dus ik zou dit jaar overslaan ;) Het is ook zoooo druk. Alleen maar schuifelen met 400.000 anderen door de stad.
  maandag 11 november 2013 @ 09:19:47 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133139535
Ik ben eigenlijk nog het meest fan van de heel ouderwetse kinderkoortjes, de Leidse Sleuteltjes enzo ;) Wat suffig, maar tenminste niet van die lellike begeleiding.

Oh en ik ben blij om te lezen dat E niet de enige is die nog geen hele potjes eet! Mijn vriend wordt toch wel een beetje zenuwachtig dat ze nu toch wel eens wat binnen moet gaan krijgen enzo... ook al valt dat natuurlijk reuze mee. Ze drinkt nog keiveel.
pi_133139548
Kyara, het cb meende een ongelijke bilplooi te zien, wat kan wijzen op heupdysplasie. Nu zien wij die ongelijke plooi ook wel, maar ik kan me niet voorstellen dat het over het hoofd is gezien alle keren dat we bij de kinderarts waren. Kind heeft gewoon veel plooien daar. Denk dus dat het mee zal vallen. (Oja, en we moeten echt wat minder de borst geven, hij moet twee keer per dag warm en twee keer per dag fruit. Elke 3 uur aan de borst is veel te veel. Aldus het cb. Okiedokieeee! :') )
  maandag 11 november 2013 @ 09:21:25 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133139562
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben eigenlijk nog het meest fan van de heel ouderwetse kinderkoortjes, de Leidse Sleuteltjes enzo ;) Wat suffig, maar tenminste niet van die lellike begeleiding.

Oh en ik ben blij om te lezen dat E niet de enige is die nog geen hele potjes eet! Mijn vriend wordt toch wel een beetje zenuwachtig dat ze nu toch wel eens wat binnen moet gaan krijgen enzo... ook al valt dat natuurlijk reuze mee. Ze drinkt nog keiveel.
Ik vind kinderkoortjes zonder begeleiding ook wel okee. Maar ik ben wel een beetje allerrrrrrgisch voor die enorrrrrrme Gooische rrrrrrrrrren :@ . Heb hier wel een cd liggen van Liedjes met een hoepeltje erom (sintversie) Zing jij daar niet in mee?
  maandag 11 november 2013 @ 09:21:42 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133139564
E heeft trouwens gisteren a-dem-loos op mijn schoot naar TikTak zitten kijken O+ Echt met open mond, zo schattig!

LE, sterkte bij de echo! Het is voor jou vast erger dan voor L :*
  maandag 11 november 2013 @ 09:23:22 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133139596
Nou die Sintversie weet ik niet Spees, maar de gewone cd's wel ja ;)

Je kan t koor even checken, als het uit Enschede komt dan zing ik voor Silvijn O+
pi_133139659
Spees, mijn Gooise R vind je wel mooi he? O+

Vergeet niet Klein Orkest - Roltrap naar de maan! O+

En de Bert en Ernie cd's ("Maak er wat van" ^O^) en de liedjes van Sesamstraat zijn ook leuk! Allemaal op Youtube te vinden ook.
  maandag 11 november 2013 @ 09:29:30 #20
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133139726
Oh ja Suiker! B&E!
Hé Hó de Pakjespolka! Die kennen jullie toch ook wel he? O+
Jouw Gooische Rrrr vind ik natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt!

Oh enneeee... LB...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Spees_Eend op 11-11-2013 09:39:14 ]
pi_133139775
quote:

Zo wel Fee als Zoë hebben het fluitend doorstaan. Fee keek een beetje om haar heen en Zoë sliep bij de echo van haar ene heupje en lag te lachen bij de echo van het andere heupje. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133139809
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:20 schreef L-E het volgende:
Kyara, het cb meende een ongelijke bilplooi te zien, wat kan wijzen op heupdysplasie. Nu zien wij die ongelijke plooi ook wel, maar ik kan me niet voorstellen dat het over het hoofd is gezien alle keren dat we bij de kinderarts waren. Kind heeft gewoon veel plooien daar. Denk dus dat het mee zal vallen. (Oja, en we moeten echt wat minder de borst geven, hij moet twee keer per dag warm en twee keer per dag fruit. Elke 3 uur aan de borst is veel te veel. Aldus het cb. Okiedokieeee! :') )
Fee heeft ook een ongelijke plooi (één van de vele) en ook daar was niets aan de hand :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133139815
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:20 schreef L-E het volgende:
Gezellig CB hebben jullie zeg. Waarom in hemelsnaam 2x per dag warm en 2x per dag fruit?
Ja, een KA zou dat dan ook wel gezien hebben idd.
  maandag 11 november 2013 @ 09:36:37 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133139850
Yup that's us Spees ^O^

En inderdaad een idioot cb daar LE :{w
pi_133139856
VOF heeft ook een Sint cd. Die staat hier de komende weken iedere dag op repeat. Niet voor mijn babies dan, maar ze vinden het wel gezellig.

De Baby Ceedee is ook leuk.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')