Hier hebben ze ook een heupecho gehad. D vond het prima en viel bijna in slaap. J vond het verschrikkelijk en heeft de hele boel bij elkaar gekrijst.quote:Op maandag 11 november 2013 09:05 schreef L-E het volgende:
Ja hoi. Niet bijgelezen, sorry.
Sticker moet een echo van zijn heupjes, wie heeft daar ervaring mee en kan me vertellen dat een baby dat zo erg niet vindt? Ik vind het niks leuk.
Een baby vindt dat zo erg niet!quote:Op maandag 11 november 2013 09:05 schreef L-E het volgende:
en kan me vertellen dat een baby dat zo erg niet vindt?
Oeh, hiervoor houd ik me ook aanbevolen. Op youtube kan ik ook niets fatsoenlijks vinden dat een tijdje duurt, heb geen zin om elke 3 minuten een nieuw nummer te zoeken.quote:Op maandag 11 november 2013 09:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Iets heel anders![]()
Heeft iemand tips voor leuke spotifykinderliedjeslijsten? Ik heb het talent om alleen smurfenhouseachtige troep te vinden, óf kinderliedjes die ingezongen zijn alsof je daarna head first van een brug moet springen ofzo.
Ik vind kinderkoortjes zonder begeleiding ook wel okee. Maar ik ben wel een beetje allerrrrrrgisch voor die enorrrrrrme Gooische rrrrrrrrrrenquote:Op maandag 11 november 2013 09:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben eigenlijk nog het meest fan van de heel ouderwetse kinderkoortjes, de Leidse Sleuteltjes enzoWat suffig, maar tenminste niet van die lellike begeleiding.
Oh en ik ben blij om te lezen dat E niet de enige is die nog geen hele potjes eet! Mijn vriend wordt toch wel een beetje zenuwachtig dat ze nu toch wel eens wat binnen moet gaan krijgen enzo... ook al valt dat natuurlijk reuze mee. Ze drinkt nog keiveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Spees_Eend op 11-11-2013 09:39:14 ]
Zo wel Fee als Zoë hebben het fluitend doorstaan. Fee keek een beetje om haar heen en Zoë sliep bij de echo van haar ene heupje en lag te lachen bij de echo van het andere heupje.quote:Op maandag 11 november 2013 09:05 schreef L-E het volgende:
Ja hoi. Niet bijgelezen, sorry.
Sticker moet een echo van zijn heupjes, wie heeft daar ervaring mee en kan me vertellen dat een baby dat zo erg niet vindt? Ik vind het niks leuk.
Fee heeft ook een ongelijke plooi (één van de vele) en ook daar was niets aan de handquote:Op maandag 11 november 2013 09:20 schreef L-E het volgende:
Kyara, het cb meende een ongelijke bilplooi te zien, wat kan wijzen op heupdysplasie. Nu zien wij die ongelijke plooi ook wel, maar ik kan me niet voorstellen dat het over het hoofd is gezien alle keren dat we bij de kinderarts waren. Kind heeft gewoon veel plooien daar. Denk dus dat het mee zal vallen. (Oja, en we moeten echt wat minder de borst geven, hij moet twee keer per dag warm en twee keer per dag fruit. Elke 3 uur aan de borst is veel te veel. Aldus het cb. Okiedokieeee!)
Gezellig CB hebben jullie zeg. Waarom in hemelsnaam 2x per dag warm en 2x per dag fruit?quote:Op maandag 11 november 2013 09:20 schreef L-E het volgende:
Kyara, het cb meende een ongelijke bilplooi te zien, wat kan wijzen op heupdysplasie. Nu zien wij die ongelijke plooi ook wel, maar ik kan me niet voorstellen dat het over het hoofd is gezien alle keren dat we bij de kinderarts waren. Kind heeft gewoon veel plooien daar. Denk dus dat het mee zal vallen. (Oja, en we moeten echt wat minder de borst geven, hij moet twee keer per dag warm en twee keer per dag fruit. Elke 3 uur aan de borst is veel te veel. Aldus het cb. Okiedokieeee!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |