Hier hebben ze ook een heupecho gehad. D vond het prima en viel bijna in slaap. J vond het verschrikkelijk en heeft de hele boel bij elkaar gekrijst.quote:Op maandag 11 november 2013 09:05 schreef L-E het volgende:
Ja hoi. Niet bijgelezen, sorry.
Sticker moet een echo van zijn heupjes, wie heeft daar ervaring mee en kan me vertellen dat een baby dat zo erg niet vindt? Ik vind het niks leuk.
Een baby vindt dat zo erg niet!quote:Op maandag 11 november 2013 09:05 schreef L-E het volgende:
en kan me vertellen dat een baby dat zo erg niet vindt?
Oeh, hiervoor houd ik me ook aanbevolen. Op youtube kan ik ook niets fatsoenlijks vinden dat een tijdje duurt, heb geen zin om elke 3 minuten een nieuw nummer te zoeken.quote:Op maandag 11 november 2013 09:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Iets heel anders![]()
Heeft iemand tips voor leuke spotifykinderliedjeslijsten? Ik heb het talent om alleen smurfenhouseachtige troep te vinden, óf kinderliedjes die ingezongen zijn alsof je daarna head first van een brug moet springen ofzo.
Ik vind kinderkoortjes zonder begeleiding ook wel okee. Maar ik ben wel een beetje allerrrrrrgisch voor die enorrrrrrme Gooische rrrrrrrrrrenquote:Op maandag 11 november 2013 09:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben eigenlijk nog het meest fan van de heel ouderwetse kinderkoortjes, de Leidse Sleuteltjes enzoWat suffig, maar tenminste niet van die lellike begeleiding.
Oh en ik ben blij om te lezen dat E niet de enige is die nog geen hele potjes eet! Mijn vriend wordt toch wel een beetje zenuwachtig dat ze nu toch wel eens wat binnen moet gaan krijgen enzo... ook al valt dat natuurlijk reuze mee. Ze drinkt nog keiveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Spees_Eend op 11-11-2013 09:39:14 ]
Zo wel Fee als Zoë hebben het fluitend doorstaan. Fee keek een beetje om haar heen en Zoë sliep bij de echo van haar ene heupje en lag te lachen bij de echo van het andere heupje.quote:Op maandag 11 november 2013 09:05 schreef L-E het volgende:
Ja hoi. Niet bijgelezen, sorry.
Sticker moet een echo van zijn heupjes, wie heeft daar ervaring mee en kan me vertellen dat een baby dat zo erg niet vindt? Ik vind het niks leuk.
Fee heeft ook een ongelijke plooi (één van de vele) en ook daar was niets aan de handquote:Op maandag 11 november 2013 09:20 schreef L-E het volgende:
Kyara, het cb meende een ongelijke bilplooi te zien, wat kan wijzen op heupdysplasie. Nu zien wij die ongelijke plooi ook wel, maar ik kan me niet voorstellen dat het over het hoofd is gezien alle keren dat we bij de kinderarts waren. Kind heeft gewoon veel plooien daar. Denk dus dat het mee zal vallen. (Oja, en we moeten echt wat minder de borst geven, hij moet twee keer per dag warm en twee keer per dag fruit. Elke 3 uur aan de borst is veel te veel. Aldus het cb. Okiedokieeee!)
Gezellig CB hebben jullie zeg. Waarom in hemelsnaam 2x per dag warm en 2x per dag fruit?quote:Op maandag 11 november 2013 09:20 schreef L-E het volgende:
Kyara, het cb meende een ongelijke bilplooi te zien, wat kan wijzen op heupdysplasie. Nu zien wij die ongelijke plooi ook wel, maar ik kan me niet voorstellen dat het over het hoofd is gezien alle keren dat we bij de kinderarts waren. Kind heeft gewoon veel plooien daar. Denk dus dat het mee zal vallen. (Oja, en we moeten echt wat minder de borst geven, hij moet twee keer per dag warm en twee keer per dag fruit. Elke 3 uur aan de borst is veel te veel. Aldus het cb. Okiedokieeee!)
Ja, dat was hier! Prima nacht gehad!quote:Op maandag 11 november 2013 09:04 schreef Olf het volgende:
Oja ik was nog nieuwsgierig, iemands baby was gisteren om 16u in slaap gevallen en sliep om 22u nog, is daar de nacht goed gegaan of was het dan ook om 3u 's nachts al ochtend? Bij Shandaly geloof ik?
Hier oefenen we af en toe met een beker. Ik heb zo'n beker met een uitsparing voor z'n neus van difrax, is wat makkelijker te controleren. Melk krijgt ie nog uit een fles, vind ik zo'n rotzooi geven als de helft er naast gaat...quote:Op maandag 11 november 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Spees je moet nog even zeggen dat je Roltrap naar de maan ook gaat luisteren, voor mijn gemoedsrust
L-E wat een raar advies zeg. Bij ons zei ze wel dat we nu brood mochten introduceren en dat hij vlees, rijst etc mocht gaan eten. Vond ik ook best heftig klinken, maar daarna besefte ik dat het ook in Olvarit zit.
Ik zie trouwens in het Groeiboekje en bij Nutricia enzo dat je vanaf zes maanden je baby zelf kan leren drinken, maar hoe moet ik dat voor me zien? Dat hij zelf de fles vasthoudt of dat je de melk in zo'n beker doet, of gaat het om slokjes water uit een tuitbeker ofzo?Of bedoelen ze dat ik hem slokjes kan geven? Dat doe ik wel eens, een slokje water uit mijn glas.
Sowieso, geven/gaven jullie met zeven maanden ook water bij de hapjes eigenlijk? En zoja hoeveel (en uit een fles of uit een beker)?
Shandaly die is goed bijgeslapen dus!Veel plezier met zwemmen!
Ik probeerde dat wel, steeds een klein beetje water bij het eten. Maar dat duurde echt wel even voor hij het snaptequote:Op maandag 11 november 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Spees je moet nog even zeggen dat je Roltrap naar de maan ook gaat luisteren, voor mijn gemoedsrust
L-E wat een raar advies zeg. Bij ons zei ze wel dat we nu brood mochten introduceren en dat hij vlees, rijst etc mocht gaan eten. Vond ik ook best heftig klinken, maar daarna besefte ik dat het ook in Olvarit zit.
Ik zie trouwens in het Groeiboekje en bij Nutricia enzo dat je vanaf zes maanden je baby zelf kan leren drinken, maar hoe moet ik dat voor me zien? Dat hij zelf de fles vasthoudt of dat je de melk in zo'n beker doet, of gaat het om slokjes water uit een tuitbeker ofzo?Of bedoelen ze dat ik hem slokjes kan geven? Dat doe ik wel eens, een slokje water uit mijn glas.
Sowieso, geven/gaven jullie met zeven maanden ook water bij de hapjes eigenlijk? En zoja hoeveel (en uit een fles of uit een beker)?
Shandaly die is goed bijgeslapen dus!Veel plezier met zwemmen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 november 2013 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Hier ook een fan van glazen/kopjes/glazen flesjes. En die van ons krijgt wel eens een slokje koffie, sue mequote:Op maandag 11 november 2013 10:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Wat grappig dat je dit nu zegt!! We hadden dus gisteren een papfles gemaakt maar Isa kreeg het niet door de speen. Dus man heeft gisteravond Isa uit de fles zonder dop laten drinken en dat vond ze gaaf joh!! Kledderde wel alles onder natuurlijk, maar een lol dat ze had
Ze vindt glazen en bekers trouwens ook gaaf, dus we geven haar regelmatig een slokje uit onze glazen (geen koffie of cola natuurlijk, just in case iemand hier vraagtekens bij krijgt)
Bier vindt fosse ook heurlijk!quote:Op maandag 11 november 2013 10:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze vindt glazen en bekers trouwens ook gaaf, dus we geven haar regelmatig een slokje uit onze glazen (geen koffie of cola natuurlijk, just in case iemand hier vraagtekens bij krijgt)
Hier ook hoor. Als ik dan mijn meisjes vergelijk met Riley, die 2 dagen ouder is dan merk je echt wel verschil hoor. En dan heb ik het nog niet eens over snellerds als Nin en Isabel dus ook nog eens een stukje jonger zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 10:48 schreef L-E het volgende:
Dat zelf drinken enzo, dat is hier nog niet aan de orde. Wat dat betreft merk ik wel dat hij te vroeg was, kindjes even oud als Sticker lijken wel echt meer te kunnen.
wat gaat het toch snel! Ik ben benieuwd naar jullie verjaardagsfoto'squote:Op maandag 11 november 2013 10:35 schreef Cathmar het volgende:
Nog 2 nachtjes en dan hoor ik hier niet meer. Nooit meer. *zucht*.
Woensdag is het dubbel groot feest bij ons. Mijn twee meisjes gaan babies meer. Echt bizar.
We hebben het overleefd (zo voel ik het soms echt), ze doen het goed en ik ben zo enorm trots op mijn meiden. Dus, ook al is papa deze week niet thuis, wij vieren feest. Met vriendinnetjes (van mijn oudste) en vrienden en oma. Ik heb er zo'n zin in!
Ik geloof dat jij twee dagen later uitgerekend was dan ik. Maar qua beweging lopen ze echt wel behoorlijk voor op Pi hoor!quote:Op maandag 11 november 2013 10:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Als ik dan mijn meisjes vergelijk met Riley, die 2 dagen ouder is dan merk je echt wel verschil hoor. En dan heb ik het nog niet eens over snellerds als Nin en Isabel dus ook nog eens een stukje jonger zijn.
Maar than again. M was/is ook geen snelle met grove motoriek dus de verwachtingen zijn ook laag
Echo was hier ook zoals Spees het beschrijft. Contrastvloeistof? *ril* Hier ook niet gelukkig. Maar goed, dan nog vond J het verschrikkelijk maar dat is maar een paar seconden en toen kon ze meteen aan de borst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |