Dan ben je geen supporter, dan heb je sympathie voor die club. Imoquote:Op maandag 11 november 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Dat mag je toch lekker zelf weten? Als de club AS jou aanspreekt, de speelstijl, de spelers, de coach, de kleuren van de shirtjes, de clubsuccessen of wat je ook maar kunt bedenken en dat maakt dat jij interesse toont in AS Roma dan is het aan jou te bepalen of je supporter bent. Niet aan een janlul die zich superieur voelt omdat hij toevallig dichterbij woont.
Als je er zou zijn geweest zou je er ook geen fan meer van zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor, ben al jaren United-fan maar ben nog nooit in Manchester geweest
Ik kan nu een grapje over Amsterdam maken maar daar woon je niet eens.quote:Op maandag 11 november 2013 00:38 schreef badschaap het volgende:
Al is de elende nog zo groot, kijk naar rotterdam zuid dan lag je je dood
Waarom?quote:Op maandag 11 november 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je er zou zijn geweest zou je er ook geen fan meer van zijn.
Trieste stad en trieste lui in dat stadion.
Ajax is onze club, ons ideaal.quote:Op maandag 11 november 2013 00:38 schreef badschaap het volgende:
Al is de elende nog zo groot, kijk naar rotterdam zuid dan lag je je dood
Net Ajax met allemaal arabieren/indiers in het stadion. En doodstil man.quote:
En wat is een supporter, behalve iemand die sympathie voor een club heeft?quote:Op maandag 11 november 2013 00:38 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Dan ben je geen supporter, dan heb je sympathie voor die club. Imo
Van die mensen die zeggen `Wat is er dan leuk aan voetbalquote:
Oh en het is alleen een vooroordeel dat feyenoorders racistisch zijnquote:Op maandag 11 november 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net Ajax met allemaal arabieren/indiers in het stadion. En doodstil man.
Lachwekkend.
Ja maar dat is bij veel clubs wel hoor, bedoel, bij CIty is het ook bedroevendquote:Op maandag 11 november 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net Ajax met allemaal arabieren/indiers in het stadion. En doodstil man.
Lachwekkend.
Mensen die dat zeggenquote:Op maandag 11 november 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
11 spelers die achter een bal aan rennen
Ik denk dat iedereen kan bevestigen dat ik in de verste verte niet racistisch ben.quote:Op maandag 11 november 2013 00:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
Oh en het is alleen een vooroordeel dat feyenoorders racistisch zijn
Een supporter is voor mij iemand die elke wedstrijd volgt, (behalve als je echt niet kan ofc.), iemand die zich echt verbonden voelt met een club (zoals ik dat met Feyenoord heb)quote:Op maandag 11 november 2013 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
En wat is een supporter, behalve iemand die sympathie voor een club heeft?
Sport kan mij echt totaal niks schelen. Als het op tv is, kijk ik wel eens mee. Maar verder boeit het voor geen moer. Het enige wat ik er niet aan begrijp is dat mensen zo extreem erover kunnen zijn, niet of het leuk is of niet. En dan bedoel ik niet de sporters zelf, maar de supporters.quote:Op maandag 11 november 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van die mensen die zeggen `Wat is er dan leuk aan voetbal11 spelers die achter een bal aan rennen
![]()
Moeten zich eens bedenken dat het gewoon nummer 1 bekeken en populairste sport in de wereld is
quote:Op maandag 11 november 2013 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen. Eergister moest ik me nog inhouden niet iemand uit te kafferen die daar mee begon. Ga toch weg zeg. Als je zo begint kun je letterlijk álles doodrelativeren.
Dat is echt onzin. Uit mijn hoofd 85% van Camp Nou is gevuld met seizoenskaarthouders. Dus dat zijn godverdomme aanhoudende toeristen danquote:Op maandag 11 november 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denk je bij Barcelona, allemaal toeristen
Die seizoenskaarthouders verkopen op moment massaal hun plek aan toeristen. Echt goud geld.quote:Op maandag 11 november 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Uit mijn hoofd 85% van Camp Nou is gevuld met seizoenskaarthouders. Dus dat zijn godverdomme aanhoudende toeristen dan![]()
En waarom zou een Nederlander niet elke wedstrijd van AS Roma kunnen volgen en zich met die club verbonden kunnen voelen? Je denkt veel te bekrompen. 'Mijn manier is de enige manier'quote:Op maandag 11 november 2013 00:41 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Een supporter is voor mij iemand die elke wedstrijd volgt, (behalve als je echt niet kan ofc.), iemand die zich echt verbonden voelt met een club (zoals ik dat met Feyenoord heb)
Ja dat is nog wel begrijpelijkquote:Op maandag 11 november 2013 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sport kan mij echt totaal niks schelen. Als het op tv is, kijk ik wel eens mee. Maar verder boeit het voor geen moer. Het enige wat ik er niet aan begrijp is dat mensen zo extreem erover kunnen zijn, niet of het leuk is of niet. En dan bedoel ik niet de sporters zelf, maar de supporters.
Omdat je verbonden voelen met een club meer is dan wedstrijden kijken en het voetbal an sich.quote:Op maandag 11 november 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
En waarom zou een Nederlander niet elke wedstrijd van AS Roma kunnen volgen en zich met die club verbonden kunnen voelen? Je denkt veel te bekrompen. 'Mijn manier is de enige manier'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |