Ik kom uit brabant, maar ik probeer zoveel mogelijk wedstrijden in de arena te zienquote:Op maandag 11 november 2013 00:31 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je wel woont?
Kijk, als je in Limburg woont en je bent voor Ajax is dat puur vanwege het succes (lijkt mij)

Nouja, dan zijn het voor ons successupporters die nooit naar het stadion gaan en als hun cluppie goed gaat een grote bek hebben. Die haten wijquote:Op maandag 11 november 2013 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Ik vind dat gezeik van mensen die zich 'echte' supporter vinden zo'n bullshit. Ik woon in Amsterdam, en de club Ajax boeit me echt helemaal geen reet. Maar als ik vervolgens zou zeggen dat ik voor Ajax ben is het prima, terwijl iemand die toevallig verder weg woont maar veel meer liefde voor de club heeft dat niet mag?

Het klopt wel hoorquote:Op maandag 11 november 2013 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, misschien een gebrek bij mij.

Maar wat is nou de redden dat je voor Ajax bent geworden?quote:Op maandag 11 november 2013 00:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik kom uit brabant, maar ik probeer zoveel mogelijk wedstrijden in de arena te zien

ga maar weer lekker terug in de haven werken. Dom arbeidertjequote:Op maandag 11 november 2013 00:34 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Nouja, dan zijn het voor ons successupporters die nooit naar het stadion gaan en als hun cluppie goed gaat een grote bek hebben. Die haten wij

Inderdaad, want je mag alleen voor een club zijn om de redenen die 'wij' bedenken en niet andersquote:Op maandag 11 november 2013 00:34 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Nouja, dan zijn het voor ons successupporters die nooit naar het stadion gaan en als hun cluppie goed gaat een grote bek hebben. Die haten wij

Mijn vaderquote:Op maandag 11 november 2013 00:34 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Maar wat is nou de redden dat je voor Ajax bent geworden?

Nee, maar ik kan me niet voorstellen om voor een club te zijn waar ik nooit in de buurt heb gewoond.quote:Op maandag 11 november 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het klopt wel hoorMensen die geen SK hebben zijn toch ook geen mindere supporters dan mensen die elke week in de Kuip zitten?

Zozo, vooroordelen trekken. Ik durf te weden dat ik een beter baantje dan jou heb, kneus.quote:Op maandag 11 november 2013 00:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
ga maar weer lekker terug in de haven werken. Dom arbeidertje

Zat mensen die supporters zonder SK helemaal geen supporters vinden. Debielen noem ik dat.quote:Op maandag 11 november 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het klopt wel hoorMensen die geen SK hebben zijn toch ook geen mindere supporters dan mensen die elke week in de Kuip zitten?

Ezell met dubbel Lquote:Op maandag 11 november 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezel
Grease als lievelingsfilm hebben![]()
Om 6 uur in de ochtend broccoli eten

Daar heb je gelijk in. Sommige mensen kunnen bv. geen SK betalen of hebben geen tijd.quote:Op maandag 11 november 2013 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zat mensen die supporters zonder SK helemaal geen supporters vinden. Debielen noem ik dat.

quote:

Dus? Dat mag je toch lekker zelf weten? Als de club AS jou aanspreekt, de speelstijl, de spelers, de coach, de kleuren van de shirtjes, de clubsuccessen of wat je ook maar kunt bedenken en dat maakt dat jij interesse toont in AS Roma dan is het aan jou te bepalen of je supporter bent. Niet aan een janlul die zich superieur voelt omdat hij toevallig dichterbij woont.quote:Op maandag 11 november 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Alsof ik nu opeens supporter van AS Roma zou zijn als ik dat bepaal terwijl ik nog nooit in Rome ben geweest.

Dan weet ik al wie er langs komtquote:Op maandag 11 november 2013 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik hier op reageer krijg ik een ban dus ik hou me in.

Dan hebben wij gewoon een totaal andere kijk op voetbal, dat kan.quote:Op maandag 11 november 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Dat mag je toch lekker zelf weten? Als de club AS jou aanspreekt, de speelstijl, de spelers, de coach, de kleuren van de shirtjes, de clubsuccessen of wat je ook maar kunt bedenken en dat maakt dat jij interesse toont in AS Roma dan is het aan jou te bepalen of je supporter bent. Niet aan een janlul die zich superieur voelt omdat hij toevallig dichterbij woont.

Dat heb ik ook wel hoor, ben al jaren United-fan maar ben nog nooit in Manchester geweestquote:Op maandag 11 november 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Dat mag je toch lekker zelf weten? Als de club AS jou aanspreekt, de speelstijl, de spelers, de coach, de kleuren van de shirtjes, de clubsuccessen of wat je ook maar kunt bedenken en dat maakt dat jij interesse toont in AS Roma dan is het aan jou te bepalen of je supporter bent. Niet aan een janlul die zich superieur voelt omdat hij toevallig dichterbij woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |