Rustig aanquote:Op maandag 11 november 2013 01:22 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
Maar ik ga pitten, fijne maandag iedereen!
En de Eredivisie is zo veel leukerquote:Op maandag 11 november 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je je echt niet voorstellen dat ze 2 jaar geleden gewoon nog Juup speelden
Slaap lekker.quote:Op maandag 11 november 2013 01:22 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
Latersquote:Op maandag 11 november 2013 01:22 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
Fucked up, hoe oud was ze/hij?quote:Op maandag 11 november 2013 01:23 schreef Ezell het volgende:
Damn, kom er net achter dat een oud-klasgenootje bij een ongeluk is overleden. Raar altijd, hoe zulke dingen kunnen gebeuren.
Veel te jong inderdaadquote:
Kut johquote:
Kende die persoon niet zo goed. Dus ja, is voor mij is het alleen een beetje schrikken. Maar bedankt.quote:Op maandag 11 november 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kut johIk snap dat dat heel ingrijpend kan zijn, al kende je die persoon niet heel goed. Sterkte
Sterkte !quote:Op maandag 11 november 2013 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kende die persoon niet zo goed. Dus ja, is voor mij is het alleen een beetje schrikken. Maar bedankt.
Moet je even op lunatic kijkenquote:Op maandag 11 november 2013 01:31 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Kan niet slapen haha, mooie actie! Heb je er 1tje met die rook erbij>
Dat hele masker is ook wel bazig.quote:Op maandag 11 november 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vet
Even geheel terzijde: dat te pas en te onpas met dat V for Vendetta masker paraderenIk vind dat echt heel grappig. Allemaal een stelletje internethelden nadoen die op hun beurt weer kinderlijk een film naspelen
Deze foto vind ik veelzeggend:
[ afbeelding ]
Dat staat zeg maar sort van symbool voor TIFO-team, ze willen anoniem blijven.quote:Op maandag 11 november 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vet
Even geheel terzijde: dat te pas en te onpas met dat V for Vendetta masker paraderenIk vind dat echt heel grappig. Allemaal een stelletje internethelden nadoen die op hun beurt weer kinderlijk een film naspelen
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Dat masker doet mij altijd denken aan Occupy.quote:Op maandag 11 november 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vet
[ afbeelding ]
Anonymous toch?quote:Op maandag 11 november 2013 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Dat masker doet mij altijd denken aan Occupy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |