Wacht, die viel dood?quote:Op zondag 10 november 2013 22:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ze komen van de dierenarts nota bene, en ik heb wel een keer of 3 gevraagd of het echt wel goed spul was want ik twijfelde heel erg. Maarja, allergische reactie kan altijd natuurlijk. En het blijft klotezooi, vlooien gaan er immers dood van. Vrienden van ons hadden dat ook met hun kat maar die was al zo vergiftigd toen ze erachter kwamen dat die van de bank af viel
Ik ook. Ik zou zo graag een goeden taalnazi willen zijn maar mijn Nederlands is er niet goed genoeg voorquote:Op zondag 10 november 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
Ik zit soms stiekem rapporten van collega's te verbeteren als ik langs fouten kom
Ok ik ben triest, I know
huuuuuh.quote:
wijf? Het is toch een boek?quote:
Dat komt omdat je technisch gezien ook geen Nederlander bent natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 22:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou zo graag een goeden taalnazi willen zijn maar mijn Nederlands is er niet goed genoeg voor
Nee, niet dood, maar wel wankel, hij kon ook niet meer normaal lopen. De halsband eraf halen hielp echt heel snel vertelden ze, binnen een paar uur gedroeg hij zich in elk geval weer normaal. Heb het gevoel dat Loki ook meteen weer veel speelser is.quote:
ben ik nog op tijd met deze gif?quote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat je technisch gezien ook geen Nederlander bent natuurlijk.
Yup. Door een allergische reactie gaat de huid dan open en dan kan het gif lekker de bloedbaan inquote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
huuuuuh.
En vergiftigd van vlooienband ofzo? Ik snap 'm niet helemaal.
En ik heb net de feestboek van Trix opgezocht voor die foto en euwww... arm beestje,
ja dat wijf wat dat boek geschreven heeft, die zit regelmatig bij DWDD en dan wil ik haar doodmakenquote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
wijf? Het is toch een boek?
Oh wait, geschreven door wijf?
Ik heb het niet gelezen
Dat is ook mijn excuusquote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat je technisch gezien ook geen Nederlander bent natuurlijk.
quote:Op zondag 10 november 2013 22:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup. Door een allergische reactie gaat de huid dan open en dan kan het gif lekker de bloedbaan in
Neinzquote:Op zondag 10 november 2013 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ben ik nog op tijd met deze gif?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2013 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
oooh ik schrok al!
Hier krijgen ze twee keer per jaar druppels, dat is voldoende.
Kelsoquote:Op zondag 10 november 2013 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ben ik nog op tijd met deze gif?
[ afbeelding ]
ja dat heb ik met meer mensen die af en toe bij DWDD komen opdravenquote:Op zondag 10 november 2013 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
ja dat wijf wat dat boek geschreven heeft, die zit regelmatig bij DWDD en dan wil ik haar doodmaken
daar is dat spul wel voor gemaakt toch? Dat ze elkaar likken?quote:Op zondag 10 november 2013 22:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Welke druppels?? Ik moet die wij altijd hebben echt elke maand herhalen en dat is best een duur grapje (en stressvol bovendien, ze zijn daarna heel zielig en ik haat het dat ze elkaar dan schoon gaan likken).
Ja, dat heb ik ook met die Sylvanahoer die daar regelmatig zijn. Maar wij gaan dan met zijn allen zitten haten en schreeuwen, dat is dan wel weer tofquote:Op zondag 10 november 2013 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat heb ik met meer mensen die af en toe bij DWDD komen opdraven![]()
maar ja, dat heb ik zoberzo bij veel mensen
BATSEN JONGEUH!quote:Op zondag 10 november 2013 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Geen tv kijken
Ik kreeg laatst nog de vraag "maar wat doe je dán 's-avonds?"![]()
Alsof er geen leven is buiten de tv
Neinz, het is echt gif. Als je het aanraakt moet je je handen wassen en de eerste zoveel uur mag je den pousse niet aaien.quote:Op zondag 10 november 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
daar is dat spul wel voor gemaakt toch? Dat ze elkaar likken?
Ja, vertel me dan als ik een fout maak!quote:Op zondag 10 november 2013 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik ook hier
mooiste vind ik nog dat Schaar ook regelmatig de fout in gaat qua taal![]()
![]()
Sorry Schaar, ik vond het lollig
INTERNET, TV IS OVERBODIGquote:Op zondag 10 november 2013 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Geen tv kijken
deze Sylvana?quote:Op zondag 10 november 2013 22:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook met die Sylvanahoer die daar regelmatig zijn. Maar wij gaan dan met zijn allen zitten haten en schreeuwen, dat is dan wel weer tof
My point exactly. Tegenwoordig wensen we elkaar sterkte voor de nacht en dan gaan we slapen om 9quote:Op zondag 10 november 2013 22:26 schreef Mss het volgende:
Oh wacht, je bent getrouwd, jullie klaverjassen nu denk ik
Dat.quote:
en zo'n kapje is zeker zoiets als zelfmoord als je dat bij een kat wil om doen?quote:Op zondag 10 november 2013 22:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neinz, het is echt gif. Als je het aanraakt moet je je handen wassen en de eerste zoveel uur mag je den pousse niet aaien.
Zij is ook ZELFBENOEMD INTELLECTUEEL hequote:Op zondag 10 november 2013 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
deze Sylvana?
[ afbeelding ]
Dit beeldt haar ook perfect uit.... de "oh god wat ben ik toch belangrijk en geweldig en mooi, maar toch sta ik erbij alsof ik nauwelijks mijn hoofd omhoog kan houden en in de hoop dat ik niet kwijl"
Gelukkig kijk ik niet genoeg tv om haar te zien bij DWDD
Kom bij mijn allochtonenclubquote:Op zondag 10 november 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, vertel me dan als ik een fout maak!
Ik erger me er zelf aan namelijk.
Zover ik weet zijn vooral d's en t's mijn probleem, doe ik nog meer verkeerd?
(heb al de tactiek dat als ik moe ben en geen zin heb om na te denken, ik een synoniem gebruik om niet over d/t na te hoeven denken)
Ik ben officieel ook geen Nederlander, dat zal het zijn
de d's en t's jaquote:Op zondag 10 november 2013 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, vertel me dan als ik een fout maak!
Ik erger me er zelf aan namelijk.
Zover ik weet zijn vooral d's en t's mijn probleem, doe ik nog meer verkeerd?
(heb al de tactiek dat als ik moe ben en geen zin heb om na te denken, ik een synoniem gebruik om niet over d/t na te hoeven denken)
Ik ben officieel ook geen Nederlander, dat zal het zijn
Hahaha!quote:Op zondag 10 november 2013 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
en zo'n kapje is zeker zoiets als zelfmoord als je dat bij een kat wil om doen?
mijnes zijn binnenkatten dus vandaarquote:Op zondag 10 november 2013 22:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Welke druppels?? Ik moet die wij altijd hebben echt elke maand herhalen en dat is best een duur grapje (en stressvol bovendien, ze zijn daarna heel zielig en ik haat het dat ze elkaar dan schoon gaan likken).
Je weet tochquote:
wat een dom overgewaardeerd wijf is datquote:Op zondag 10 november 2013 22:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Zij is ook ZELFBENOEMD INTELLECTUEEL he![]()
Serieus
Ik zou bijna een keer naar DWDD gaan om haar live een emoslinger te overhandigen
zoals de hele avond fokkenquote:Op zondag 10 november 2013 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Geen tv kijken
quote:Op zondag 10 november 2013 22:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahaha!
Ja.
Vooral bij Loki, die heeft trauma's jonge.. Die heeft code rood achter zijn naam staan bij de dierenarts, dan komen de handschoenen tot aan de oksels tevoorschijn en wordt er een extra blik assistentes opengetrokken.
Hahaha, mi van een gehaakte emoslingerquote:Op zondag 10 november 2013 22:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Zij is ook ZELFBENOEMD INTELLECTUEEL he![]()
Serieus
Ik zou bijna een keer naar DWDD gaan om haar live een emoslinger te overhandigen
d's en t's weet ik al. Dat stoort mij minder dan verkeerd woordgebruikquote:Op zondag 10 november 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
de d's en t's ja
Soms zeg ik het wel, maar ga niet elk lullig dingetje zitten corrigeren joh
Neem het niet persoonlijk, is geen big deal
klinkt als goeien handel voor die fabrikantenquote:Op zondag 10 november 2013 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijnes zijn binnenkatten dus vandaaren die ene die buiten komt krijgt advantix gold, kenserdure rommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |