Wacht, die viel dood?quote:Op zondag 10 november 2013 22:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ze komen van de dierenarts nota bene, en ik heb wel een keer of 3 gevraagd of het echt wel goed spul was want ik twijfelde heel erg. Maarja, allergische reactie kan altijd natuurlijk. En het blijft klotezooi, vlooien gaan er immers dood van. Vrienden van ons hadden dat ook met hun kat maar die was al zo vergiftigd toen ze erachter kwamen dat die van de bank af viel
Ik ook. Ik zou zo graag een goeden taalnazi willen zijn maar mijn Nederlands is er niet goed genoeg voorquote:Op zondag 10 november 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
Ik zit soms stiekem rapporten van collega's te verbeteren als ik langs fouten kom
Ok ik ben triest, I know
huuuuuh.quote:
wijf? Het is toch een boek?quote:
Dat komt omdat je technisch gezien ook geen Nederlander bent natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 22:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou zo graag een goeden taalnazi willen zijn maar mijn Nederlands is er niet goed genoeg voor
Nee, niet dood, maar wel wankel, hij kon ook niet meer normaal lopen. De halsband eraf halen hielp echt heel snel vertelden ze, binnen een paar uur gedroeg hij zich in elk geval weer normaal. Heb het gevoel dat Loki ook meteen weer veel speelser is.quote:
ben ik nog op tijd met deze gif?quote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat je technisch gezien ook geen Nederlander bent natuurlijk.
Yup. Door een allergische reactie gaat de huid dan open en dan kan het gif lekker de bloedbaan inquote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
huuuuuh.
En vergiftigd van vlooienband ofzo? Ik snap 'm niet helemaal.
En ik heb net de feestboek van Trix opgezocht voor die foto en euwww... arm beestje,
ja dat wijf wat dat boek geschreven heeft, die zit regelmatig bij DWDD en dan wil ik haar doodmakenquote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
wijf? Het is toch een boek?
Oh wait, geschreven door wijf?
Ik heb het niet gelezen
Dat is ook mijn excuusquote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat je technisch gezien ook geen Nederlander bent natuurlijk.
quote:Op zondag 10 november 2013 22:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup. Door een allergische reactie gaat de huid dan open en dan kan het gif lekker de bloedbaan in
Neinzquote:Op zondag 10 november 2013 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ben ik nog op tijd met deze gif?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2013 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
oooh ik schrok al!
Hier krijgen ze twee keer per jaar druppels, dat is voldoende.
Kelsoquote:Op zondag 10 november 2013 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ben ik nog op tijd met deze gif?
[ afbeelding ]
ja dat heb ik met meer mensen die af en toe bij DWDD komen opdravenquote:Op zondag 10 november 2013 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
ja dat wijf wat dat boek geschreven heeft, die zit regelmatig bij DWDD en dan wil ik haar doodmaken
daar is dat spul wel voor gemaakt toch? Dat ze elkaar likken?quote:Op zondag 10 november 2013 22:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Welke druppels?? Ik moet die wij altijd hebben echt elke maand herhalen en dat is best een duur grapje (en stressvol bovendien, ze zijn daarna heel zielig en ik haat het dat ze elkaar dan schoon gaan likken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |