Maar hij was later vast gebonden. Mijn eerste ingeving was de Luther anoniem de politie zou bellen. Maar nu weet ik het ook even niet meer.quote:
Ja dat. Ze lagen elkaar sowieso al niet natuurlijk.quote:Op zondag 17 november 2013 21:18 schreef CarlosJacques het volgende:
Wat is nu de reden dat Luther Berry neersloeg? Vanwege die "deal"? Beetje vreemd.
The bitch had it coming !quote:Op zondag 17 november 2013 21:18 schreef Piebe het volgende:
[..]
Sandrina gaat zo te zien het einde van dit seizoen ook niet halen.
Ik denk dat Luther het zag als verraad en een gevaar voor Carmen en hemzelfquote:Op zondag 17 november 2013 21:18 schreef CarlosJacques het volgende:
Wat is nu de reden dat Luther Berry neersloeg? Vanwege die "deal"? Beetje vreemd.
Zal Carmen het dan uiteindelijk toch niet overleven?quote:Op zondag 17 november 2013 21:28 schreef W00fer het volgende:
In twee afleveringen nog de volgende dingen oplossen:
Van Zon
Rozales ft. Speedy vs Carmen
Justitie
Kartel
Jeugdzorg
Wordt nog krap.
Jeugdzorg = geen Jeugdzorg maar OvJ's loopvrouwtjequote:Op zondag 17 november 2013 21:28 schreef W00fer het volgende:
In twee afleveringen nog de volgende dingen oplossen:
[knip]
Jeugdzorg
Wordt nog krap.
Dat snap ik wel, maar ze kunnen vanwege de omstandigheden makkelijk die kinderen uit huis plaatsen. Het is geen mol zoals Storm. Ze komt alleen te weten wat voor een puinhoop het is, dat kan die Justine de Heer nu ook wel weten.quote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Jeugdzorg = geen Jeugdzorg maar OvJ's loopvrouwtje
Zou natuurlijk ook een actie van de vriendjes van die jongen kunnen zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef golfer het volgende:
Luther die Berry even k.o tikt en vervolgens vastbont op de plek met al die lijken.![]()
Na eerst Nathalie in serie 1 en vervolgens nu Luciën is vervolgens volgende week het volgende kind, Boris aan de beurt om ontvoert te worden?
Dat was bij de joego's. Hij hing Berry op om te grazen te nemen nadat die Joego iets riep over een deal met Berry. Hij liet daarom Lucien alleen naar huis gaan.quote:Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef golfer het volgende:
Luther die Berry even k.o tikt en vervolgens vastbont op de plek met al die lijken.![]()
Na eerst Nathalie in serie 1 en vervolgens nu Luciën is vervolgens volgende week het volgende kind, Boris aan de beurt om ontvoert te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |