Nou, Lekker Simpel dus volgens Poesquote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef Margo37 het volgende:
Wie heeft me gister die ban gegeven, nou wil ik het weten ook
Pietje_SV met een proxyquote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou, Lekker Simpel dus volgens Poes
Ook ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ook ja.Die Pietje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Pietje is een mietjequote:
Nee Pietje van Fok was integer!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:12 schreef pullup het volgende:
We hadden hier ook een pietje dus die is misschien overgelopen.
HoofdPIETquote:Op woensdag 13 november 2013 23:11 schreef Poezewoes het volgende:
Pietje is vast de hoofdmod, die heeft nog een tamtam en rooksignalen!
En een leesbril, anders kan hij niet lezen!
Pietje Pukquote:Op woensdag 13 november 2013 23:12 schreef pullup het volgende:
We hadden hier ook een pietje dus die is misschien overgelopen.
Ik vind deze ook daadkrachtig zo te lezenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee Pietje van Fok was integer!
Wel nee dat lijkt maar zo!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind deze ook daadkrachtig zo te lezen
Ken gedumd niet, maar schreeuwt hier al voordat hij geslagen wordt.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien heeft gedumd wel een punt!
Je ziet het niet zo zitten in pullup, vertel...?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
Hoop als Vlem ooit online weer komt, wat gaat doen met een chat ernaast, dat er een echt een mod komt zonder verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |