De Turkse of Russische competitie lijkt mij het max haalbare voor Ruben.quote:
Zoveel andere keuzes waren er ook weer nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:54 schreef Luni het volgende:
Die bejaarde seniel moet ook weer eens z'n zegje doen:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)e-captain-zijn.dhtml
Narsingh is dan ook 10x beterder dan onze Rubinho...quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:11 schreef Elan het volgende:
Schaken zijn plaats definief kwijt aan die Narsingh? Opzich wel logisch, al rendeerde hij daar nog niet eens zo heel slecht.
Dat was hij wel, dat moet hij nu maar eens laten zien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:22 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Narsingh is dan ook 10x beterder dan onze Rubinho...
Ik wat hij in Feyenoord doet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:22 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Narsingh is dan ook 10x beterder dan onze Rubinho...
heb nooit begrepen wat hij in Oranje deed..
Hij heeft zijn waarde gehad. Maar dat zo'n beperkte speler uitgroeit tot een smaakmaker zegt eigenlijk al genoeg. Dat is toch ook gewoon waarom Feyenoord nooit kampioen gaat worden. Als je bepalende spelers naar namen als Schaken en Immers luisterenquote:
Hier heeft Caland toch wel een (pijnlijke) punt mee helaas.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft zijn waarde gehad. Maar dat zo'n beperkte speler uitgroeit tot een smaakmaker zegt eigenlijk al genoeg. Dat is toch ook gewoon waarom Feyenoord nooit kampioen gaat worden. Als je bepalende spelers naar namen als Schaken en Immers luisteren
Hoeveel rechtsbuitens zijn er in Nederland die bruikbaarder zijn dan Schaken dan? Elke eredivisieteam heeft daar een kneus staan, dan valt Schaken nog wel mee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft zijn waarde gehad. Maar dat zo'n beperkte speler uitgroeit tot een smaakmaker zegt eigenlijk al genoeg. Dat is toch ook gewoon waarom Feyenoord nooit kampioen gaat worden. Als je bepalende spelers naar namen als Schaken en Immers luisteren
Ik zeg toch ook dat hij bruikbaar is. Maar of je er kampioen mee wordt is een tweede. Temeer omdat het spel van Feyenoord (meer dan van een Ajax, Vitesse, AZ noem maar op) enorm afhankelijk is van het spel van de vleugelspelers.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveel rechtsbuitens zijn er in Nederland die bruikbaarder zijn dan Schaken dan? Elke eredivisieteam heeft daar een kneus staan, dan valt Schaken nog wel mee.
Dat is toch niet de schuld van Schaken?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat hij bruikbaar is. Maar of je er kampioen mee wordt is een tweede. Temeer omdat het spel van Feyenoord (meer dan van een Ajax, Vitesse, AZ noem maar op) enorm afhankelijk is van het spel van de vleugelspelers.
Schaken is net als Boetius gewoon veel te wisselvallig. Van een zelfbenoemde ervaren kracht verwacht je dat toch wat minder.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is toch niet de schuld van Schaken?
Noem mij onze laatste fatsoenlijke flankaanvaller. (En dan niet die Jap die 1,5 wedstrijd heeft meegedaan)quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaken is net als Boetius gewoon veel te wisselvallig. Van een zelfbenoemde ervaren kracht verwacht je dat toch wat minder.
Smaakmakerquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet je inderdaad ver terug (Castelen?). Maar dat gegeven is toch eigenlijk al te triest voor woorden. Boetius gaat het wel waar maken, maar daar verwacht je die wisselvalligheid nog wel van.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Noem mij onze laatste fatsoenlijke flankaanvaller. (En dan niet die Jap die 1,5 wedstrijd heeft meegedaan)
Zelfs Castelen vond ik niet van het niveau dat wij moeten nastreven. Voor hem kom je volgens mij zelfs bij Taument en Blinker terecht...quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet je inderdaad ver terug (Castelen?). Maar dat gegeven is toch eigenlijk al te triest voor woorden. Boetius gaat het wel waar maken, maar daar verwacht je die wisselvalligheid nog wel van.
Kalou (de ekte).quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs Castelen vond ik niet van het niveau dat wij moeten nastreven. Voor hem kom je volgens mij zelfs bij Taument en Blinker terecht...
Als nu blijkt dat bijvoorbeeld Boetius het ook niet redt, moeten we serieus eens gaan nadenken of we niet gewoon 4-4-2 moeten gaan spelen.
Daar zat ik me ook week in week uit aan te ergeren ook in zijn topseizoen, toen scoorde hij volgens mij 8 x en 15 assists.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet je inderdaad ver terug (Castelen?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |