Haha ja precies. Ik had alles gezien t/m de eerste helft van het laatste seizoen, toen duurde het bijna een jaar tot de laatste helft werd uitgezonden. Ook wel kut, dan ben je het verhaal een beetje kwijt.quote:Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Homeland heb ik seizoen 1 van gekeken. Maar dat is echt al meer dan een jaar geleden. Die wil ik dus eigenlijk weer gewoon vanaf aflevering 1 gaan kijken, vond seizoen 1 echt vet. Maar eerst de laatste 2 seizoenen van breaking bad nogMoet ik eigenlijk wel een binnenkort mee beginnen anders moet ik eerst weer wat afleveringen terug gaan kijken voordat ik weer helemaal in het verhaal zit
Klopt jaquote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha ja precies. Ik had alles gezien t/m de eerste helft van het laatste seizoen, toen duurde het bijna een jaar tot de laatste helft werd uitgezonden. Ook wel kut, dan ben je het verhaal een beetje kwijt.
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon even een keer goed doorlezen.
Dat had ik de juiste tactiek bedachtquote:Op zondag 10 november 2013 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon even een keer goed doorlezen.
Doorlezen, oefentoetsen maken -> oefentoetsen maken -> oefentoetsen maken tot het foutloos gaat.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
heee tot
werk je nog steeds als callcenterjongen in het buitenland?
Heb je je theorie al gehaald? Gaan ze ook van die kutvragen stellen van hoe breed een personenauto maximaal mag zijn enzo?quote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doorlezen, oefentoetsen maken -> oefentoetsen maken -> oefentoetsen maken tot het foutloos gaat.
schadevergoedingquote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
denk niet dat 't ooit goedkomt en met mij denken de chirurgen dat ook
gohquote:Op zondag 10 november 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Wisten jullie dat Ezel een meisje is?![]()
: o
Hmm op t moment nog last van dan? Of alleen een grote kans dat het weer kan gebeuren?quote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
denk niet dat 't ooit goedkomt en met mij denken de chirurgen dat ook
Al 2 jaar elke dag last vanquote:Op zondag 10 november 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm op t moment nog last van dan? Of alleen een grote kans dat het weer kan gebeuren?
ooohhhhhquote:Op zondag 10 november 2013 20:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
oh ja dat weet jij natuurlijk niet
dearest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |