Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op zondag 10 november 2013 16:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]!
Vanaf nu hoor ik bij het supersof bruinhemden leger.
Dit doet mij geen pijn.quote:Op zondag 10 november 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
kut rodawa. Je hoort nu wel bij de rest.
[..]
Mij ook nietquote:Op zondag 10 november 2013 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
[..]
Dit doet mij geen pijn.![]()
Ik heb altijd goede topicsquote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed topic was dat, heb er zelfs nog in gereageerd. Tweemaal.
Flikker op man, ik neemquote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
Sof, aangezien Donnie nu in jouw team zit, mag het dan Xeor, Rodawa & de rest worden?
Het wordt Rodawa en OFquote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
Zoals Ernst Bobbie & de rest. Maar dan met Xeor. En mij.
Nee Donnie zit niet in mijn teamquote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
Sof, aangezien Donnie nu in jouw team zit, mag het dan Xeor, Rodawa & de rest worden?
Zo werkt dat niet. Xeor moet zelf beslissen, en tot die tijd zit hij gewoon in mijn team.quote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Flikker op man, ik neemXeor
mee.
Toen Xeor en ik #TeamXeDo creëerden, werd mijn besluit unaniem.quote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Xeor moet zelf beslissen, en tot die tijd zit hij gewoon in mijn team.
Kom gewoon bij ons team.quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mag ik dan in jouw team in zijn plaats?
Gaat het over micropenissen?quote:
Over poesjesquote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat het over micropenissen?
Jaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mag ik dan in jouw team in zijn plaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |