heb jij ook al een konijn?quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef Crack_ het volgende:
IK GA HET AAN MIJN KONIJN VERTELLEN HAHA LOLZ EINZ OEHEOEHOOAJA
Jaquote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb jij ook al een konijn?
kut rodawa. Je hoort nu wel bij de rest.quote:
quote:
Haha nice, lijkt me een gezellig beest, zo'n knijn. Mijn vroegere konijn en ik lagen niet op één lijn, hij begreep mijn humor nooit zo goed.quote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Super grappig, rolt nu over de vloer van 't lachen.
Ach ja jammer. Volgende keer beter op letten bij het kopen he.quote:Op zondag 10 november 2013 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha nice, lijkt me een gezellig beest, zo'n knijn. Mijn vroegere konijn en ik lagen niet op één lijn, hij begreep mijn humor nooit zo goed.
Ik hoef niet meer te weten over konijnenquote:Op zondag 10 november 2013 16:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Miniem weet veel over konijnen, praat eens met hem.
Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op zondag 10 november 2013 16:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]!
Vanaf nu hoor ik bij het supersof bruinhemden leger.
Dit doet mij geen pijn.quote:Op zondag 10 november 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
kut rodawa. Je hoort nu wel bij de rest.
[..]
Mij ook nietquote:Op zondag 10 november 2013 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
[..]
Dit doet mij geen pijn.![]()
Ik heb altijd goede topicsquote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed topic was dat, heb er zelfs nog in gereageerd. Tweemaal.
Flikker op man, ik neemquote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
Sof, aangezien Donnie nu in jouw team zit, mag het dan Xeor, Rodawa & de rest worden?
Het wordt Rodawa en OFquote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
Zoals Ernst Bobbie & de rest. Maar dan met Xeor. En mij.
Nee Donnie zit niet in mijn teamquote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
Sof, aangezien Donnie nu in jouw team zit, mag het dan Xeor, Rodawa & de rest worden?
Zo werkt dat niet. Xeor moet zelf beslissen, en tot die tijd zit hij gewoon in mijn team.quote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Flikker op man, ik neemXeor
mee.
Toen Xeor en ik #TeamXeDo creëerden, werd mijn besluit unaniem.quote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Xeor moet zelf beslissen, en tot die tijd zit hij gewoon in mijn team.
Kom gewoon bij ons team.quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mag ik dan in jouw team in zijn plaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |