ECHT NIET.quote:
stommerdquote:
Credits naar mijn broertje.quote:Op zondag 10 november 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even aan mijn pa vertellen, kijken hoe hij reageert
Klopt.quote:Op zondag 10 november 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, je broertje heeft hem vast zelf verzonnen en vervolgens op internet geplaatst. [ afbeelding ]
hij kon het niet waarderen, het gezeik hier is weer bezigquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij kon het niet waarderen, het gezeik hier is weer bezig
Zolang je van m'n moeders afblijft, grafplunderaar!quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga het aan mijn tweelingbroer vertellen.
Wat vond ie ervan?quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef Crack_ het volgende:
IK GA HET AAN MIJN KONIJN VERTELLEN HAHA LOLZ EINZ OEHEOEHOOAJA
hoi richelio tuurquote:
Super grappig, rolt nu over de vloer van 't lachen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat vond ie ervan?
[..]
hoi richelio tuur
heb jij ook al een konijn?quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef Crack_ het volgende:
IK GA HET AAN MIJN KONIJN VERTELLEN HAHA LOLZ EINZ OEHEOEHOOAJA
Jaquote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb jij ook al een konijn?
kut rodawa. Je hoort nu wel bij de rest.quote:
quote:
Haha nice, lijkt me een gezellig beest, zo'n knijn. Mijn vroegere konijn en ik lagen niet op één lijn, hij begreep mijn humor nooit zo goed.quote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Super grappig, rolt nu over de vloer van 't lachen.
Ach ja jammer. Volgende keer beter op letten bij het kopen he.quote:Op zondag 10 november 2013 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha nice, lijkt me een gezellig beest, zo'n knijn. Mijn vroegere konijn en ik lagen niet op één lijn, hij begreep mijn humor nooit zo goed.
Ik hoef niet meer te weten over konijnenquote:Op zondag 10 november 2013 16:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Miniem weet veel over konijnen, praat eens met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |