Ik vind het fucking raar om te zeggen dat blond beter is dan bruinquote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
natuurlijk, maar als ik mijn ''crushes'' (kutwoord) ga bekijken zijn ze overwegend blond. Net als 100% van mijn exen.
''De ware''quote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, nu zo'n wijf die al 100000 jongens heeft gehad maar de ware nog niet heeft gevonden.
Dat vond ik ook wel een flinke plottwist inderdaad. Maar dat maakt deze serie zo mooi - er gebeuren dingen die je niet verwacht. Zoals Hank die gedwongen wordt om meth te maken voor Jesse's imperium, waarna Walt ontslagen wordt en godverdomme zijn ontslagpremie niet krijgt.quote:Op zondag 10 november 2013 16:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Walt Jr. is wrs. niet eens van hem!
Is geen spoiler, je moet hersenen hebben om dat af te kunnen leiden uit de serie. Tevens gemerkt in een aflevering die je al hebt gezien.quote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Donder op met jullie spoilers, ik ga weer weg
Beter dan een wijf die 1 jongen heeft gehad en de ware niet gevonden.quote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, nu zo'n wijf die al 100000 jongens heeft gehad maar de ware nog niet heeft gevonden.
Kom terug Ryanquote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Donder op met jullie spoilers, ik ga weer weg
Mij ook niet hoor. Heb ook wel een crush gehad op een gingerquote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het fucking raar om te zeggen dat blond beter is dan bruin. Ik heb echt nóóit een type gehad waar ik op viel. Wat maakt mij dat uit?!
En toen Walt uit de kast kwam en z'n baby dochter verkocht voor crack.quote:Op zondag 10 november 2013 16:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel een flinke plottwist inderdaad. Maar dat maakt deze serie zo mooi - er gebeuren dingen die je niet verwacht. Zoals Hank die gedwongen wordt om meth te maken voor Jesse's imperium, waarna Walt ontslagen wordt en godverdomme zijn ontslagpremie niet krijgt.Dat hele gedoe de 3 afleveringen daarna, daar kon ik echt van genieten.
GINGER, HAHAHAHA PFFF HAHAHA.quote:Op zondag 10 november 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Heb ook wel een crush gehad op een gingerMaarja, het valt op
Wat is daar mis mee?quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En toen Walt uit de kast kwam en z'n baby dochter verkocht voor crack.
Deze serie heeft veel hoogtepunten gekend.quote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En toen Walt uit de kast kwam en z'n baby dochter verkocht voor crack.
Jup.quote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze serie heeft veel hoogtepunten gekend.
Nee, dit is zo'n lelijke drol die een brad pitt wil hebben. En ze doet alsof ze super mooi isquote:Op zondag 10 november 2013 16:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beter dan een wijf die 1 jongen heeft gehad en de ware niet gevonden.
Dat ze beiden niet lachen om sof.quote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
heb jij daar wat tegen? Rood haar maakt knappe mensen knapper en lelijke mensen lelijker denk ikquote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GINGER, HAHAHAHA PFFF HAHAHA.
No joke.
Het feit dat men denkt dat er 1 iemand op de aarde rondloopt die voor je bestemd is.quote:[..]
Wat is daar mis mee?
Fout.quote:Op zondag 10 november 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat ze beiden niet lachen om sof.
Ach, die komt zichzelf wel tegen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dit is zo'n lelijke drol die een brad pitt wil hebben. En ze doet alsof ze super mooi is.
oh god deze wordt leuk ga ik van uitquote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
Nee, ik zei toch grapje!quote:Op zondag 10 november 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb jij daar wat tegen? Rood haar maakt knappe mensen knapper en lelijke mensen lelijker denk ik
[..]
Het feit dat men denkt dat er 1 iemand op de aarde rondloopt die voor je bestemd is.
Maar ik ben een cynische zak die nu zijn mond dicht gaat houden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |