Geef mij een abo dan.quote:
Zegt de man die gisteren een orgasme kreeg toen hij aan mij dacht terwijl hij seks had met zijn vriendin.quote:
Waarom, gewoon lekker laten zitten.quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een klootzak, gewoon eraf scheuren die vent.
Zal je missen neger!quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Xeor het volgende:
Ik ga even wat meth roken en dan me koffer inpakken.
Nee hoor.quote:
Ze stond net naast mijquote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zegt de man die gisteren een orgasme kreeg toen hij aan mij dacht terwijl hij seks had met zijn vriendin.
Noten op ijskoude grond, moet er niet aan denken.quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom, gewoon lekker laten zitten.
Laat evenveel reacties achter als je kijktquote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LOL.Ik hoop niet dat je relatie nu op de klippen loopt.
Ik ben twee keer sprakeloos geweest.quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Laat evenveel reacties achter als je kijkt!
Nee ze kon het niet lezen, ik scrolde als een aap naar boven.quote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LOL.Ik hoop niet dat je relatie nu op de klippen loopt.
Zie je, lekker laten zitten.quote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Noten op ijskoude grond, moet er niet aan denken.
Iets met spijker en kopquote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat fopje en kanovinnie waarschijnlijk denken de laatste tijd, GC-mod zijnde.
[ afbeelding ]
Dat is nog wel The Learning Channelquote:Op zondag 10 november 2013 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Wtf. Ik kijk TLC en daarin gaan tienermeisjes daten. WAT EEN REGELS. Je mag niet gewoon op een jongen afstappen, je moet twee dagen wachten etc etc. Dafuq doe normaal.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat is nog wel The Learning Channel
Nou, er loopt nu een domme blondine binnen. Ze heeft geen karakter maar daar vallen deze mannen ook niet op. Die willen gewoon lekker en blond.quote:
Ryanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |