Veel succes (lees: sterkte).quote:Op zondag 10 november 2013 14:19 schreef BlauwWolkje het volgende:
stelletje malloten.
Ik heb besloten met hem naar een strip club te gaan, daar eens te beginnen en zien of zijn gedrag veranderd. Zo ja, ben ik ook bereid met hem naar een sexshow te gaan. Daarna zien we verder.
Geloof me, ik ben echt niet te beroerd om er een punt achter te zetten als het nergens op lijkt, maar ik ga dat niet nu al doen omdat er één kink in de kabel zit.
quote:Op zondag 10 november 2013 14:19 schreef BlauwWolkje het volgende:
stelletje malloten.
Ik heb besloten met hem naar een strip club te gaan, daar eens te beginnen en zien of zijn gedrag veranderd. Zo ja, ben ik ook bereid met hem naar een sexshow te gaan. Daarna zien we verder.
Geloof me, ik ben echt niet te beroerd om er een punt achter te zetten als het nergens op lijkt, maar ik ga dat niet nu al doen omdat er één kink in de kabel zit.
Och .. een van mijn negatieve eigenschappen is dat ik het toch best grappig vind om uiteindelijk 'I told you so!' te kunnen roepen. Daar kan ik nog wel even op wachten.quote:
Omdat hij nu ook blijft zeuren ondanks een duidelijk 'Nee' van TS.quote:Op zondag 10 november 2013 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou hij blijven zeuren?
waar baseer je dat op?
AH, je denkt hem te kunnen veranderen, wat lief. Sterkte.quote:Op zondag 10 november 2013 14:19 schreef BlauwWolkje het volgende:
stelletje malloten.
Je vriend is best wel goed. Hij weet hoe hij zijn bitch meisje moet africhten.quote:Op zondag 10 november 2013 14:19 schreef BlauwWolkje het volgende:
stelletje malloten.
quote:Op zondag 10 november 2013 14:24 schreef BlauwWolkje het volgende:
Oh ik leg jullie advies echt niet naast me neer hoor. Maar mijn relatie is me meer waard dan dat. Er komt echt geen derde in onze slaapkamer als het aan mij ligt, maar andere dingen proberen kan geen kwaad. Nog maals, als het niet werkt, kan ik er altijd nog een eind aan breien.
Wel knap dat je binnen een dag van no-go naar totale overgave bent geswitched, ben benieuwd hoever hij je nog gaat krijgen met zijn gedram als dit al zo makkelijk afgaat. Ik zet er 10 euro op in dat dat triootje er gaat komen, wie doet mee ?quote:Op zondag 10 november 2013 14:19 schreef BlauwWolkje het volgende:
stelletje malloten.
Gewoon doen wat je zelf wil tochquote:Op zondag 10 november 2013 14:24 schreef BlauwWolkje het volgende:
Oh ik leg jullie advies echt niet naast me neer hoor. Maar mijn relatie is me meer waard dan dat. Er komt echt geen derde in onze slaapkamer als het aan mij ligt, maar andere dingen proberen kan geen kwaad. Nog maals, als het niet werkt, kan ik er altijd nog een eind aan breien.
Veel succes! En hou ons op de hoogte!quote:Op zondag 10 november 2013 14:24 schreef BlauwWolkje het volgende:
Je relatie is je meer waard dan je eigen grenzenquote:Op zondag 10 november 2013 14:24 schreef BlauwWolkje het volgende:
Jep en nu even afwachten op haar volgende topic binnenkort, want TS is bovendien van plan om hem te veranderen oid.quote:Op zondag 10 november 2013 14:22 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Och .. een van mijn negatieve eigenschappen is dat ik het toch best grappig vind om uiteindelijk 'I told you so!' te kunnen roepen. Daar kan ik nog wel even op wachten.
Klinkt als echt goede seks waar beiden wat aan hebben.. ho wachtquote:Op zondag 10 november 2013 13:54 schreef BlauwWolkje het volgende:
..wat ik dan weer een domper vind is dat ik kan verwachten dat hij 20 minuten lang de andere kant op kijkt terwijl ik daar op mijn rug lig...
Ik wou al meedoen met de trio...quote:Op zondag 10 november 2013 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel knap dat je binnen een dag van no-go naar totale overgave bent geswitched, ben benieuwd hoever hij je nog gaat krijgen met zijn gedram als dit al zo makkelijk afgaat. Ik zet er 10 euro op in dat dat triootje er gaat komen, wie doet mee ?
TS mag ook geen trio met een andere man doen, maar wel met een andere vrouw. Hoe zou dat nou komen...quote:Op zondag 10 november 2013 14:23 schreef Godshand het volgende:
Ik heb via een vriendin van een ex (destijds mijn vriendin) ook van zo'n figuur gehoord...
Zij moesten gaan swingen. Eigenlijk wilde ze niet, maar uiteindelijk zwichtte ze toch.
Tot ze wel heel goed klikte met een van de gasten die ze bij het swingen tegenkwam. Toen vond mijnheer het niet zo leuk
Na een hoop geruzie schijnen ze nog bij elkaar te zijn....
Ik durf daar ook best ¤10 op in te zetten. Maar wie gaat ons betalen wanneer we gelijk krijgen? Taurus niet denk ik .. Misschien kunnen we TS pushen?quote:Op zondag 10 november 2013 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel knap dat je binnen een dag van no-go naar totale overgave bent geswitched, ben benieuwd hoever hij je nog gaat krijgen met zijn gedram als dit al zo makkelijk afgaat. Ik zet er 10 euro op in dat dat triootje er gaat komen, wie doet mee ?
Heel veel vrouwen denken dat ze mannen kunnen veranderen, wat is dat toch ?quote:Op zondag 10 november 2013 14:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Jep en nu even afwachten op haar volgende topic binnenkort, want TS is bovendien van plan om hem te veranderen oid.
Misschien kunnen we hem veranderenquote:Op zondag 10 november 2013 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mag niet, want je bent een kerel. TS haar vriend wil geen concurrentie.
Door met zn allen seks te hebben met TS? Ja, ik denk dat dat wel iets bij hem verandert ..quote:Op zondag 10 november 2013 14:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem veranderen
Vind het veel schokkender dat zo veel vrouwen zo weinig zelfwaarde hebben.quote:Op zondag 10 november 2013 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen denken dat ze mannen kunnen veranderen, wat is dat toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |