SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Nu zou Zenit een speler als Bukharov nodig hebben. Iemand met stootkracht."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
moguhh![]()
leuke dag gister voor EA. zie de dollar tekens al weer komen daar. SIF zlatan SIF ronaldo.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
FIFA 14 Xbox One | Ultimate Team Gameplay and Squad-Builder "Legenden" (Pele, Gullit, uvm.) [GERMAN]
Wel in het duits. Maar zoals je ziet hebben alle legends dus een sterke link met elkaar![]()
![]()
Daar weet jij alles van, of niet?quote:Op zondag 10 november 2013 12:01 schreef TBakkert het volgende:
Nu zou Zenit een speler als Bukharov nodig hebben. Iemand met stootkracht.![]()
Wel als je ziet dat die keeper van Spartak bijna alles van afstand zo pakt en dan zijn reflexen op de korte afstand wat minder zijn. Gewoon bijna alles voorgeven.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Hij snapt het nietquote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel als je ziet dat die keeper van Spartak bijna alles van afstand zo pakt en dan zijn reflexen op de korte afstand wat minder zijn. Gewoon bijna alles voorgeven.![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik snap jou niet.quote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel als je ziet dat die keeper van Spartak bijna alles van afstand zo pakt en dan zijn reflexen op de korte afstand wat minder zijn. Gewoon bijna alles voorgeven.
Waarom ga je geen nuttige wedstrijden kijken ?
Wat voegt die Russische competitie nou toe ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
nee.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
De rest van de Europa vraagt zich ook af wat de Nederlandse competitie toevoegt. Rusland heeft best wat goede onbekende spelers en een aantal talenten. Na de transfer van Arshavin naar Arsenal in 2008 is de competitie wel echt aan een opmars bezig.quote:Op zondag 10 november 2013 12:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik snap jou niet.
Waarom ga je geen nuttige wedstrijden kijken ?
Wat voegt die Russische competitie nou toe ?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Arshavin heeft de revolutie ingeleid.quote:Op zondag 10 november 2013 12:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De rest van de Europa vraagt zich ook af wat de Nederlandse competitie toevoegt. Rusland heeft best wat goede onbekende spelers en een aantal talenten. Na de transfer van Arshavin naar Arsenal in 2008 is de competitie wel echt aan een opmars bezig.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Dat was al een tijdje bekend jaquote:Op zondag 10 november 2013 12:02 schreef Maver24 het volgende:
FIFA 14 Xbox One | Ultimate Team Gameplay and Squad-Builder "Legenden" (Pele, Gullit, uvm.) [GERMAN]
Wel in het duits. Maar zoals je ziet hebben alle legends dus een sterke link met elkaar
Nedved LB![]()
![]()
![]()
Precies. Eerst door met Zenit de UEFA Cup te winnen en vervolgens door Rusland op het EK langs Nederland te leiden. Daarna een sensationele transfer en Rusland stond op de kaart.quote:Op zondag 10 november 2013 12:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Arshavin heeft de revolutie ingeleid.
En nee, in 1917 was hij er nog niet bij voor de Oktoberrevolutie."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je woont in Nederland dan is het toch logisch als je voetbal leuk vindt dat je die competitie volg ?quote:Op zondag 10 november 2013 12:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De rest van de Europa vraagt zich ook af wat de Nederlandse competitie toevoegt. Rusland heeft best wat goede onbekende spelers en een aantal talenten. Na de transfer van Arshavin naar Arsenal in 2008 is de competitie wel echt aan een opmars bezig.![]()
Leuk dat die Russen een opmars maken, maar goed genoeg om wat te bereiken in Europa worden ze niet.
Maar kijk je het, omdat je gewoon iets anders wilt doen dan andere of omdat je het echt leuk vind ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
too late ha-haquote:
edit: holy shit tegelijk![]()
Succes van Rusland is aan Kroatie te dankenquote:Op zondag 10 november 2013 12:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies. Eerst door met Zenit de UEFA Cup te winnen en vervolgens door Rusland op het EK langs Nederland te leiden. Daarna een sensationele transfer en Rusland stond op de kaart.
En nee, in 1917 was hij er nog niet bij voor de Oktoberrevolutie.
Hala Madrid !
Ik vind het echt leuk. Voetbal heeft daar ook een hele andere 'betekenis' dan bij ons. Cultuurverschillen vind ik vaak wel interessant. In dat opzicht is Rusland sowieso wel interessant, want wij vinden allemaal dat het een kutland is vanwege misstanden en homohaat etcetera, maar daarbij moeten we niet vergeten dat ze pas sinds 1989-1991 echt aan de samenleving konden gaan werken. Wij kunnen dat al zo'n 400 jaar.quote:Op zondag 10 november 2013 12:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je woont in Nederland dan is het toch logisch als je voetbal leuk vindt dat je die competitie volg ?![]()
Leuk dat die Russen een opmars maken, maar goed genoeg om wat te bereiken in Europa worden ze niet.
Maar kijk je het, omdat je gewoon iets anders wilt doen dan andere of omdat je het echt leuk vind ?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
jij gaat ze sparenquote:Op zondag 10 november 2013 12:10 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar eentje opgepikt dan.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
tb;drquote:Op zondag 10 november 2013 12:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk. Voetbal heeft daar ook een hele andere 'betekenis' dan bij ons. Cultuurverschillen vind ik vaak wel interessant. In dat opzicht is Rusland sowieso wel interessant, want wij vinden allemaal dat het een kutland is vanwege misstanden en homohaat etcetera, maar daarbij moeten we niet vergeten dat ze pas sinds 1989-1991 echt aan de samenleving konden gaan werken. Wij kunnen dat al zo'n 400 jaar.![]()
Ik heb ze iedere keer gewoon verkocht.. Ik weet dat er zeker 20 ofzo zijn, dat zou 20 * 30 zijn = 600k, wat ik lang niet heb.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
4-2. Nu is het wel afgelopen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ga berardi's sparen denk ikquote:Op zondag 10 november 2013 12:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb ze iedere keer gewoon verkocht.. Ik weet dat er zeker 20 ofzo zijn, dat zou 20 * 30 zijn = 600k, wat ik lang niet heb.zie ik wel wat profit in.
#FreeTrapz![]()
Worm heeft ze nog steeds. Stonden er vannacht 10 op voor 35k ofzoquote:Op zondag 10 november 2013 12:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb ze iedere keer gewoon verkocht.. Ik weet dat er zeker 20 ofzo zijn, dat zou 20 * 30 zijn = 600k, wat ik lang niet heb.![]()
![]()
SPARTAK LJUBAV MOJA
Hala Madrid !
who the fuck is worm?quote:Op zondag 10 november 2013 12:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Worm heeft ze nog steeds. Stonden er vannacht 10 op voor 35k ofzoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 12:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Worm heeft ze nog steeds. Stonden er vannacht 10 op voor 35k ofzo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
het ziet er wel wat beter uit op de next gen, maar het valt wel mee.
Ik verwacht meer van FIFA 15, omdat ze dan meer kunnen focussen op de next genIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
bazig filmpjequote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, lijkt me ook. Vooral die ball physics stellen me een beetje teleur...quote:Op zondag 10 november 2013 12:18 schreef Djeetje het volgende:
het ziet er wel wat beter uit op de next gen, maar het valt wel mee.
Ik verwacht meer van FIFA 15, omdat ze dan meer kunnen focussen op de next gen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die gast kocht op dag 2 al heel veel IF Roberto's. Wij pikten er eentje op voor 27,5k en 30k, hij kocht ze dan weer voor 42k ofzo. En ik heb een beetje erop gegokt dat ie dat zou blijven doen en ik heb er telkens eentje terug gekochtquote:
dat is mooi geld verdienenquote:Op zondag 10 november 2013 12:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gast kocht op dag 2 al heel veel IF Roberto's. Wij pikten er eentje op voor 27,5k en 30k, hij kocht ze dan weer voor 42k ofzo. En ik heb een beetje erop gegokt dat ie dat zou blijven doen en ik heb er telkens eentje terug gekocht![]()
mensen die proberen te PFen als hij nog in packs zit
#FreeTrapz![]()
Ja, het zou wel balen zijn als ie over 2 weken opeens 130k isquote:Op zondag 10 november 2013 12:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is mooi geld verdienen![]()
mensen die proberen te PFen als hij nog in packs zit. Dan had ik er 5 / 6 gehad.
Niks mis mee alleen dan moet je er niet 10 tegelijk opzettenquote:Op zondag 10 november 2013 12:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is mooi geld verdienen![]()
mensen die proberen te PFen als hij nog in packs zit![]()
![]()
1 keer over de kop dat gaat nog maar 4 keer is wel wat veelquote:Op zondag 10 november 2013 12:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, het zou wel balen zijn als ie over 2 weken opeens 130k is. Dan had ik er 5 / 6 gehad.
#FreeTrapz![]()
iemand nog goede stream nodig?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik had echt precies hetzelfde.. niet normaal hoeveel kansen ik laat liggen. Johnson is wel goed maar zijn ball control is soms een probleem.quote:Op zondag 10 november 2013 02:31 schreef Tim86 het volgende:
wtf is dit, mijn Eddie Johnson is kapot in die nieuwe silver cup. 0 uit 4 ineens. In 3 deelnames nog niet voorbij de semi ook, verneuk ineens echt 100 kansen per wedstrijd en bij die kutkeeper kan je er dan wel op rekenen dat hij de enige schoten van mijn tegenstander binnen 25 meter binnen laat gaan![]()
Ik heb nu ineens een hele slechte verbinding waardoor ik eigenlijk geen normale wedstrijd kan spelen.. bijna alleen maar rode of oranje latency.![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu ineens een hele slechte verbinding waardoor ik eigenlijk geen normale wedstrijd kan spelen.. bijna alleen maar rode of oranje latency.![]()
pec twentequote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 12:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wil nu wel meteen al de PS4 met FIFA 14
quote:Op zondag 10 november 2013 12:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wil nu wel meteen al de PS4 met FIFA 14![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Impulsief handelen dit dat.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ga je de ps4 wel krijgen eigenlijk?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mooi, 6,3 en 5,8 voor Nederlandse toetsen waar ik niet voor geleerd had. Argumentatiestructuren benoemen etc.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Paupercijferquote:Op zondag 10 november 2013 12:44 schreef TBakkert het volgende:
Mooi, 6,3 en 5,8 voor Nederlandse toetsen waar ik niet voor geleerd had. Argumentatiestructuren benoemen etc.8,6 voor eco ditdat
![]()
![]()
Je zoekt ruzie hequote:Op zondag 10 november 2013 12:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga je de ps4 wel krijgen eigenlijk?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 12:44 schreef TBakkert het volgende:
Mooi, 6,3 en 5,8 voor Nederlandse toetsen waar ik niet voor geleerd had. Argumentatiestructuren benoemen etc.![]()
![]()
nee de uni is zo bijzonderquote:Op zondag 10 november 2013 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Alsof toetsen op de middelbare iets voorstellen
even de tentamens jinxen![]()
![]()
just askingquote:
Djeetje/Tbakkert ''tentamens''quote:Op zondag 10 november 2013 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Alsof toetsen op de middelbare iets voorstellen![]()
Hala Madrid !
hoger niveau dan middelbare in ieder gevalquote:Op zondag 10 november 2013 12:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee de uni is zo bijzonder
even de tentamens jinxen![]()
ja en middelbare was hoger niveau dan basisschool, verassend he. Je hebt ook meer kennis als het goed is.quote:Op zondag 10 november 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoger niveau dan middelbare in ieder geval
Opstelling:
Friedel, Walker, Vertonghen, Dawson, Chiriches, Paulinho, Dembele, Townsend, Eriksen, Sigurdsson, Soldado.
Subs: Gomes, Kaboul, Lennon, Lamela, Holtby, Defoe, Sandro.
Newcastle: Krul, Debuchy, Williamson, Yanga-Mbiwa, Santon, Sissoko, Tiote, Cabaye, Goufrran, Shola Ameobi, Remy.
Subs: Elliot, Coloccini, Anita, Obertan, Sammy Ameobi, Ben Arfa, Cisse.
Begint om 13.00![]()
Jij gaat later sowieso iets in de VN doenquote:Op zondag 10 november 2013 12:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja en middelbare was hoger niveau dan basisschool, verassend he. Je hebt ook meer kennis als het goed is.
Opstelling:
Friedel, Walker, Vertonghen, Dawson, Chiriches, Paulinho, Dembele, Townsend, Eriksen, Sigurdsson, Soldado.
Subs: Gomes, Kaboul, Lennon, Lamela, Holtby, Defoe, Sandro.
Newcastle: Krul, Debuchy, Williamson, Yanga-Mbiwa, Santon, Sissoko, Tiote, Cabaye, Goufrran, Shola Ameobi, Remy.
Subs: Elliot, Coloccini, Anita, Obertan, Sammy Ameobi, Ben Arfa, Cisse.
Begint om 13.00
Hala Madrid !
?quote:Hala Madrid !
Hala Madrid !
Spurs - Newcastle of PEC - Twente.Ik weet het wel.
HUP GUYON FERNANDEZ
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Over tentamens gesproken. Vandaag kwam de uitslag van een tentamen erop, maar die lijst is niet compleet. Er ontbreken echt heel veel cijfersquote:Op zondag 10 november 2013 12:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee de uni is zo bijzonder
even de tentamens jinxen. Onder andere die van mij
Bij ons krijg je een sms'je, je kan ook alleen je eigen cijfer zien en verder alleen per cijfer hoeveel mensen dat punt behaald hebben. Bij jullie kan je iedereen zijn cijfer zien?quote:Op zondag 10 november 2013 13:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Over tentamens gesproken. Vandaag kwam de uitslag van een tentamen erop, maar die lijst is niet compleet. Er ontbreken echt heel veel cijfers. Onder andere die van mij
![]()
![]()
Deze man weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, staan alleen studentnummers he. Dus het is nog wel redelijk anoniemquote:Op zondag 10 november 2013 13:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij ons krijg je een sms'je, je kan ook alleen je eigen cijfer zien en verder alleen per cijfer hoeveel mensen dat punt behaald hebben. Bij jullie kan je iedereen zijn cijfer zien?
Ah oke maar wij hebben wel een lijst van alle namen + studentennummers gekregen dit jaar dus dan zou je het nog op kunnen zoeken. Niet dat het heel veel uitmaaktquote:Op zondag 10 november 2013 13:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, staan alleen studentnummers he. Dus het is nog wel redelijk anoniem![]()
![]()
Dat hebben wij niet. Ik kan hooguit de mensen opzoeken waarmee ik heb samengewerkt, omdat je dan uiteraard de studentnummers van iedereen erop zet.quote:Op zondag 10 november 2013 13:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah oke maar wij hebben wel een lijst van alle namen + studentennummers gekregen dit jaar dus dan zou je het nog op kunnen zoeken. Niet dat het heel veel uitmaaktHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Fetfazidis en Kucka in de spits2 middenvelders
Hala Madrid !
Newcastle heeft teveel fransen, zoveel geld zo erg verneuktquote:Hala Madrid !
Nee toch? Gilardino en die twee erachter?quote:Op zondag 10 november 2013 13:11 schreef BDIL het volgende:
Fetfazidis en Kucka in de spits2 middenvelders
3421![]()
Wel aardig wat kansen nu, Spurs mag blij zijn dat het nog 0-0 staat.quote:Op zondag 10 november 2013 13:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Newcastle heeft teveel fransen, zoveel geld zo erg verneukt![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 13:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee toch? Gilardino en die twee erachter?
3421
En het werkt. 2-0 voor.
Edit: Het is meer een 5-2-2-1 trouwens volgens mij![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 13:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee toch? Gilardino en die twee erachter?
3421
Kan ook een fout zijn
Hala Madrid !
5221quote:Op zondag 10 november 2013 13:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het werkt. 2-0 voor.
Edit: Het is meer een 5-2-2-1 trouwens volgens mij![]()
![]()
Southampton beste defence
Hala Madrid !
cijfers spreken voor zichquote:
Hala Madrid !
Het beste werkt gewoon op tijd naar bed en geen alcohol.quote:Op zondag 10 november 2013 13:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Mogguh
zo ik kan wel merken dat ik vannacht een hele pizza naar binnen heb gewerkt ben best fit nuHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 13:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het beste werkt gewoon op tijd naar bed en geen alcohol.
Pff ik was weer een bad sportgelijk uitgezet
![]()
Match fixing.quote:Op zondag 10 november 2013 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Die mongool Ramires gaat wel heeeeel makkelijk tegen de grond zeg
FUT spelen zit er vandaag echt niet in met deze verbinding![]()
![]()
reset je modem/router dan. Even stekker eruitquote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Match fixing.
FUT spelen zit er vandaag echt niet in met deze verbinding![]()
Dat had ik al gedaan.quote:Op zondag 10 november 2013 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
reset je modem/router dan. Even stekker eruit![]()
Kansloos gedoe in Amsterdam en een hoop kansloze mensen op de radio
In dit weer 2 dagen voor een hotel gaan staan![]()
![]()
![]()
?quote:Op zondag 10 november 2013 13:27 schreef Thorb het volgende:
In dit weer 2 dagen voor een hotel gaan staan
Hala Madrid !
EMA shit van MTV. Zitten er van die mensen als Miley Cyrus in een hotel en dan gaan mensen 2 dagen voor het hotel zijn in de hoop haar te zien.quote:![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
EMA shit van MTV. Zitten er van die mensen als Miley Cyrus in een hotel en dan gaan mensen 2 dagen voor het hotel zijn in de hoop haar te zien.
Hala Madrid !
Ik heb het gereset maar hij doet het nog steeds niet. Gisteren om 0:00 deed Xbox Live het bij mij helemaal niet. Dan ga ik maar wat anders doen, dat bespaart ook weer een hoop rage![]()
![]()
Ik fiets altijd langs het Amstel Hotel van en naar de UvA. Ik deed deze naar hun:quote:Op zondag 10 november 2013 13:27 schreef Thorb het volgende:
In dit weer 2 dagen voor een hotel gaan staan![]()
Ik las vanmiddag snel over de posts van vannacht en vanmorgen heen maar ik heb het nu doorgelezen. Wat een domme discussie weer![]()
![]()
gelijk zijn fb opgezochtquote:Op zondag 10 november 2013 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet zo objectief doen man, met je feiten![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 13:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
gelijk zijn fb opgezocht
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2013 13:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
gelijk zijn fb opgezocht
[ afbeelding ]
Debiele figuren![]()
Lekker hoorquote:Op zondag 10 november 2013 14:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
#cheetah#vacca#adder#sultan![]()
![]()
Oke thyequote:Op zondag 10 november 2013 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme spannend in Valencia![]()
#noonecaresmaarikposthettoch
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Andere browserquote:Op zondag 10 november 2013 14:32 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon klikken zou moeten werken, andere browser proberen misschien?, thanks
![]()
![]()
Het blijkt dat je weer geen muziek kan laten afspelen tijdens het gamen op de ps4.Young bloods everywhere....![]()
nu moet microsoft heel kinderachtig een tweet plaatsen dat dat bij de xbox one wel kanquote:Op zondag 10 november 2013 14:40 schreef wonton het volgende:
Het blijkt dat je weer geen muziek kan laten afspelen tijdens het gamen op de ps4.![]()
Hm, dat is wel een tegenvaller jaquote:Op zondag 10 november 2013 14:40 schreef wonton het volgende:
Het blijkt dat je weer geen muziek kan laten afspelen tijdens het gamen op de ps4.![]()
![]()
Fanboy alert DING DING DINGquote:Op zondag 10 november 2013 14:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nu moet microsoft heel kinderachtig een tweet plaatsen dat dat bij de xbox one wel kan![]()
Serieus?!quote:Op zondag 10 november 2013 14:40 schreef wonton het volgende:
Het blijkt dat je weer geen muziek kan laten afspelen tijdens het gamen op de ps4.Ik stond al met open mond toen bleek dat het apparaat van ¤300,- dat ik net gekocht had, dat al niet kon.
Drama.
Deze IF Krul moet echt ziek zijn ja
[ Bericht 1% gewijzigd door Tim86 op 10-11-2013 14:50:18 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
NAC - PSV leuke wedstrijd tot nog toe.
PSV o.a. buitenspeldoelpunt afgekeurd, NAC ook paar keer gevaarlijk.![]()
Dat is toch die gozer die iedereen onderuit schoffelt? Niet echt geliefd volgens mijquote:Op zondag 10 november 2013 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Marc Marquez kampioen in zijn rookieyearwat een baas. #dw;dr
Arrogant mannetje op een persconferentie laatst.![]()
over 1.5 daar en under 1.5 bij zwolle. fmlquote:
SiemmmmmmmmmmmmAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hij is een beetje overenthousiast ja maar dat deed Lorenzo ook vandaag dusquote:Op zondag 10 november 2013 14:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer die iedereen onderuit schoffelt? Niet echt geliefd volgens mij
Arrogant mannetje op een persconferentie laatst.![]()
![]()
20?quote:Op zondag 10 november 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze ook alweer voor de penaltykoning betaald?
Is mijn bet op x2 newcastle toch nog goed. Had ook nog eens per ongeluk 2 maal dezelfde bet geplaatst![]()
![]()
En hop 0-2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Boilesen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nu Eriksen niet meer bij Ajax speelt wel ja helaas.quote:Op zondag 10 november 2013 14:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lijkt me echt een nutteloze IF als je geen ajacied bent
Nog gewonnen van mathijsie gister?![]()
kloptquote:Op zondag 10 november 2013 14:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lijkt me echt een nutteloze IF als je geen ajacied bent
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
+4 pace en het is een beestquote:Op zondag 10 november 2013 14:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lijkt me echt een nutteloze IF als je geen ajacied bentYoung bloods everywhere....![]()
Ja 2 van de 3. Maar we waren wel even goed. Heb me kapot gelachen het eerste potje want hij was expres alleen maar LB+Y aan het doenquote:Op zondag 10 november 2013 15:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu Eriksen niet meer bij Ajax speelt wel ja helaas.
Nog gewonnen van mathijsie gister?![]()
![]()
A season high 13 SAVES and a Player of the Week, Month and Year performance by Newcastle's Tim Krul v Tottenham (1-0 away win)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een ingreep van van der Weg, dat doet hij de rest van zijn leven ook nooit meer zonder een penalty te veroorzaken![]()
![]()
als het vetgedrukt is is het waarquote:Op zondag 10 november 2013 15:03 schreef Tim86 het volgende:
A season high 13 SAVES and a Player of the Week, Month and Year performance by Newcastle's Tim Krul v Tottenham (1-0 away win)![]()
Jezusquote:Op zondag 10 november 2013 15:04 schreef DutchSL het volgende:
Wat een ingreep van van der Weg, dat doet hij de rest van zijn leven ook nooit meer zonder een penalty te veroorzakenHoeveel van die IF Parolo's heb jij wel niet?
Feyenoord Rotterdam![]()
16quote:Op zondag 10 november 2013 15:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
JezusHoeveel van die IF Parolo's heb jij wel niet?
Prijs leek gisteren de goede kant op te gaan, maar nu weer 82kepic fail.
![]()
omfg Sigi mongooooooolAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
van serero??quote:Op zondag 10 november 2013 15:16 schreef Dudeweiser het volgende:
holy shit zeggeniale pass, prima eromheen en dan doe je dat
![]()
PSV gaat tijdrekken bij de cornervlag voor rust, wat is dit dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
roma alweer 1-0
niet overdrijvenquote:Op zondag 10 november 2013 15:20 schreef Tim86 het volgende:
PSV gaat tijdrekken bij de cornervlag voor rust, wat is dit dan![]()
Je hebt gelijk, het was tijdrekken 2 meter naast de cornervlagquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik een livebet maak komt er te staan
"Unfortunatly you cannot place any additionial funds on one or more of the bets in the slip at the current odds. Please adjust your betslip"
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
odd blijkbaar veranderd, ergens op update oid klikkenquote:Op zondag 10 november 2013 15:26 schreef el-blanchito het volgende:
"Unfortunatly you cannot place any additionial funds on one or more of the bets in the slip at the current odds. Please adjust your betslip"'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lukt ook nietquote:Op zondag 10 november 2013 15:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
odd blijkbaar veranderd, ergens op update oid klikken
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dan zit je wellicht al aan de limiet qua inzet? Hoeveel had je ingezet?quote:Op zondag 10 november 2013 15:26 schreef el-blanchito het volgende:
"Unfortunatly you cannot place any additionial funds on one or more of the bets in the slip at the current odds. Please adjust your betslip"Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kijk niet, zag de standquote:Op zondag 10 november 2013 15:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mooi goaltje maar slecht van Milner (?)
Wat denk je van Arsenal Man Utd?![]()
Nee, dat lijkt me ook niet. Ik zette maar 2 euro inquote:Op zondag 10 november 2013 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zit je wellicht al aan de limiet qua inzet? Hoeveel had je ingezet?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hopelijk niet weer het Old Trafford syndroom. Dan moet een kleine overwinning er wel in zitten en anders gelijk. Als ze weer vergeten hoe ze moeten voetballen wordt het lastig.quote:Op zondag 10 november 2013 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kijk niet, zag de stand
Wat denk je van Arsenal Man Utd?![]()
ohquote:Op zondag 10 november 2013 15:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook niet. Ik zette maar 2 euro in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je ooit een resultaat wil/kan halen dan is het nu ja. Ik heb er eigenlijk wel een slecht voorgevoel bij..puntje zou al mooi zijnquote:Op zondag 10 november 2013 15:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer het Old Trafford syndroom. Dan moet een kleine overwinning er wel in zitten en anders gelijk. Als ze weer vergeten hoe ze moeten voetballen wordt het lastig.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Onze Van Bommel, Flamini is er weer bij als het goed is dus dat is wel handig. Verdedigend staat het goed en Manchester is niet zo creatief dus het zou vandaag moeten kunnen inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2013 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ooit een resultaat wil/kan halen dan is het nu ja. Ik heb er eigenlijk wel een slecht voorgevoel bij..puntje zou al mooi zijn![]()
Ze missen een type Scholes.quote:Op zondag 10 november 2013 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Onze Van Bommel, Flamini is er weer bij als het goed is dus dat is wel handig. Verdedigend staat het goed en Manchester is niet zo creatief dus het zou vandaag moeten kunnen inderdaad.![]()
dan ga je tog gele frieten bakkenquote:Op zondag 10 november 2013 15:53 schreef wonton het volgende:
k heb geeen zin om aan school te werken![]()
Kan je niet iets met Miyachi doen?quote:Op zondag 10 november 2013 15:55 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt kutono is baas
Al kan die ook alleen maar rennen.![]()
siemmmmmmmmmmAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kwakman
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met miyaichi lukt het me niet om iedereen op 10 chem te krijgen, heb ook nog geprobeerd heskey erin te proppen maar dat lukte al helemaal nietquote:Op zondag 10 november 2013 15:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je niet iets met Miyachi doen?
Al kan die ook alleen maar rennen.![]()
![]()
Zanka gaat PSV straks naar een 1-2 overwinning koppen. Ik voel het aan mijn water.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hadden ze marcelo nog maar, de beste kopper van de eredivisiequote:Op zondag 10 november 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
Zanka gaat PSV straks naar een 1-2 overwinning koppen. Ik voel het aan mijn water.![]()
![]()
Noob vraag:
Waarom is een Depay (zilver) veel duurder/gewilder dan een andere betere speler op die positie? Elia bv.![]()
Minuten maken met Jong Ajax morgen was de bedoeling volgens mij.quote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet iemand de status van Duarte's blessure trouwens?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hopelijk volgende week een helftje meepakken dan ofzoquote:Op zondag 10 november 2013 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Minuten maken met Jong Ajax morgen was de bedoeling volgens mij.![]()
Ok kan wel iets maken maar ben niet thuis in silversquote:Op zondag 10 november 2013 16:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Met miyaichi lukt het me niet om iedereen op 10 chem te krijgen, heb ook nog geprobeerd heskey erin te proppen maar dat lukte al helemaal niet![]()
![]()
Irritant dat het zoveel langer duurt dan ze dachten..bij Moisander ook al. Zijn echt Arsenal-dingen ditquote:Op zondag 10 november 2013 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hopelijk volgende week een helftje meepakken dan ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Walcott na de interlands, Podolski eind van de maand en Chambo begin december. Hopelijk geen uitstelquote:Op zondag 10 november 2013 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Irritant dat het zoveel langer duurt dan ze dachten..bij Moisander ook al. Zijn echt Arsenal-dingen dit![]()
![]()
Altijd klagen over lengte en dan een CB van 180 met High att work rate in de verdediging zettenquote:Op zondag 10 november 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ok kan wel iets maken maar ben niet thuis in silvers
[ afbeelding ]![]()
![]()
vooral vervelend dat je dan met spelers als serero moet spelenquote:Op zondag 10 november 2013 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Irritant dat het zoveel langer duurt dan ze dachten..bij Moisander ook al. Zijn echt Arsenal-dingen dit![]()
Kom op jongens, beantwoordt zijn vragen even.quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef robben93 het volgende:
Noob vraag:
Waarom is een Depay (zilver) veel duurder/gewilder dan een andere betere speler op die positie? Elia bv.Feyenoord Rotterdam![]()
Laten we zeggen dat dat zichtbaar isquote:Op zondag 10 november 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ok kan wel iets maken maar ben niet thuis in silvers
[ afbeelding ]het moeten nog wel een beetje fatsoenlijke spelers blijven
Engelaar speelt ook nog in die competitie daar![]()
![]()
![]()
Enige spelers die ik uit mijn hoofd kon verzinnen die linkten.quote:Op zondag 10 november 2013 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Altijd klagen over lengte en dan een CB van 180 met High att work rate in de verdediging zetten![]()
Jammer dat je dit moet zeggen terwijl ik de hele dag nog niks over heb hem gezegd.quote:Op zondag 10 november 2013 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vooral vervelend dat je dan met spelers als serero moet spelen![]()
Zag Havenaar staan dus dacht dat het niet uitmaaktequote:Op zondag 10 november 2013 16:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dat zichtbaar ishet moeten nog wel een beetje fatsoenlijke spelers blijven
![]()
![]()
we hebben afgesproken ons in te houden voor jouquote:Op zondag 10 november 2013 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jammer dat je dit moet zeggen terwijl ik de hele dag nog niks over heb hem gezegd.![]()
Als Duarte terug komt laat hij (Frank) Serero gewoon staan, Klaassen er dan uit.quote:Op zondag 10 november 2013 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we hebben afgesproken ons in te houden voor jou![]()
Met silvers kan je in aparte cups spelen en Depay zit bij de absolute top qua silvers, terwijl Elia een beetje onderin zit qua rating bij golds.quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef robben93 het volgende:
Noob vraag:
Waarom is een Depay (zilver) veel duurder/gewilder dan een andere betere speler op die positie? Elia bv.
Depay zit relatief ook veel minder in packs en er worden minder silver packs open gemaakt dan gold packs, waardoor dat nog eens versterkt wordt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was de suggestie bij VI ook alquote:Op zondag 10 november 2013 16:13 schreef ThadCastle het volgende:
Phillip discard die kut toivonen eens man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk als je nou juicht als een concurrent punten verspeelt... oke. Maar waarom juichen als psv verliest?![]()
Als je vormdip langer duurt dan je topvorm moet je je gaan afvragen of het wel echt een vormdip is of gewoon een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 10 november 2013 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
van Rhijn zit echt in de vormdip van zijn leven.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wijze woorden dames en heren.quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je vormdip langer duurt dan je topvorm moet je je gaan afvragen of het wel echt een vormdip is of gewoon een gebrek aan kwaliteit.Feyenoord Rotterdam![]()
probeer je te trollen à la tbakkert?quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Thorb het volgende:
Kijk als je nou juicht als een concurrent punten verspeelt... oke. Maar waarom juichen als psv verliest?![]()
Vast wel. Was een flinke kwak, man.quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
PotS is even de tribunes aan het witten denk ik.![]()
PSV
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik mis van der Wiel.quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je vormdip langer duurt dan je topvorm moet je je gaan afvragen of het wel echt een vormdip is of gewoon een gebrek aan kwaliteit.![]()
![]()
Serero dichtbij een doelpunt. Van NEC.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ohh vandaar,thanks!quote:Op zondag 10 november 2013 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met silvers kan je in aparte cups spelen en Depay zit bij de absolute top qua silvers, terwijl Elia een beetje onderin zit qua rating bij golds.
Depay zit relatief ook veel minder in packs en er worden minder silver packs open gemaakt dan gold packs, waardoor dat nog eens versterkt wordt.![]()
Zat je weer fout aan het begin van de wedstrijd he...quote:Op zondag 10 november 2013 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel eindelijk weer een makkelijke overwinning van Ajax.. gelukkig ging die bal net er niet nog in.![]()
Nu wel jaquote:
En straks komt Ligeon en die speelt Van Rhijn uit de basis en maakt een fantastische indruk. Daarna vertrekt van Rhijn en gaat Ligeon ineens falen als hij onbetwist basisspeler is. Dan gaat iedereen roepen om Tete en beginnen we weer van voor af aan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gaat behoorlijk los ja, mooi om te horenquote:Op zondag 10 november 2013 16:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Pots zingt de longen uit zijn lijf hoor ik.![]()
Ik zei dat omdat ik hoopte dat Ajax het daardoor wel goed ging doen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zat je weer fout aan het begin van de wedstrijd he...![]()
Zo meteen IF Te Vrede.quote:Op zondag 10 november 2013 16:19 schreef Nickskuh het volgende:
IF Krul, Van Dijk, Kwakman, Finnbogason
Nederlands voetbal
Feyenoord Rotterdam![]()
het rechtsback syndroomquote:Op zondag 10 november 2013 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu wel ja
En straks komt Ligeon en die speelt Van Rhijn uit de basis en maakt een fantastische indruk. Daarna vertrekt van Rhijn en gaat Ligeon ineens falen als hij onbetwist basisspeler is. Dan gaat iedereen roepen om Tete en beginnen we weer van voor af aan.![]()
![]()
finnbogason krijgt geen IF voor 2 pingels lijkt mequote:Op zondag 10 november 2013 16:19 schreef Nickskuh het volgende:
IF Krul, Van Dijk, Kwakman, Finnbogason
Nederlands voetbal![]()
Ze lezen je berichten niet dus ik denk niet dat het effect heeft/quote:Op zondag 10 november 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei dat omdat ik hoopte dat Ajax het daardoor wel goed ging doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: