Ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:39 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het zijn winterbanden, who the fuck cares voor lichtmetaal?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Maar jij rijdt een Bimmer. Loveless rijdt een Rio
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Maar jij rijdt een Bimmer. Loveless rijdt een Rio
Aangezien je voor een set velgen + banden gaat, ben je dan niet met 195/55/16 veel goedkoper uit?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Vandaag maar eens een keuze maken en bestellen, nog ff rondneuzen of het ergens goedkoper kan, maar voor een complete set kwam ik volgens mij al snel uit bij winterbanden.nl
Ja klopt, ga ik dus doen. voor 205/45/17 kwam ik met banden niveau'tje Fortuna en de goedkoopste velgjes maar net onder de 1000, nu met redelijke velgen en A-merk banden op 700quote:Op woensdag 20 november 2013 10:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Aangezien je voor een set velgen + banden gaat, ben je dan niet met 195/55/16 veel goedkoper uit?
Dat is nagenoeg hetzelfde als je 205/45/17 maat
prima.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef Falco het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig met onze winterbandenrijders
De winterbanden liggen nog in de opslag, volstrekt onnodig met het "winter"weer tot nu toe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef Falco het volgende:
Same here. Als de winter zo door kwakkelt komen ze er hooguit een maandje of anderhalf op, namelijk de wintersporttijd. Maar ik vermoed dat het nog wel aantrekt. Het is pas begin januari, de echte winter moet nog komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De winterbanden liggen nog in de opslag, volstrekt onnodig met het "winter"weer tot nu toe.
Uitstekend, zelfs op een C1 zijn ze erg fijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef Falco het volgende:
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef Falco het volgende:
prima, dacht dat er nog wel profiel zat op zat, dat viel ff tegen.... dus bij de toch al dure beurt kwamen er ook nog ff 4 winterbanden bij...... En dat met deze Temperaturen.... mjah, zit in DLD en ik ga niet weer wisselen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef Falco het volgende:
Volgend jaar later wisselen? Of zit je wel in Zuid-Duitsland in een tricky gebied?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:24 schreef gateway het volgende:
[..]
prima, dacht dat er nog wel profiel zat op zat, dat viel ff tegen.... dus bij de toch al dure beurt kwamen er ook nog ff 4 winterbanden bij...... En dat met deze Temperaturen.... mjah, zit in DLD en ik ga niet weer wisselen.
Maar verwacht dat er nog wel een tijd komt dat ze nodig zijn, winter is nog vroeg (winter? de bloemen lopen alweer uit!)
nee zit aan de NL grens bij Aaltenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Volgend jaar later wisselen? Of zit je wel in Zuid-Duitsland in een tricky gebied?
Ik heb bewust gewacht en ze liggen nu nog in de berging. Juist omdat het bij mij ook net voldoende is om nog één winter mee te rijden, dus ik stel het zo lang mogelijk uit.
En toen kwamen ze ineens op mijn pad voor 150 euro, inclusief passende stalen velgen.quote:Op zondag 10 november 2013 11:03 schreef Anne het volgende:
Ik zou ook wel graag winterbanden willen hebben, maar heb het geld er op dit moment niet voor (over; andere prioriteiten).
Mocht het weer echt zo erg zijn, dan stap ik bij mijn moeder in de auto, die wel winterbanden heeft.
Die werkt toch maar 1 afslag verder.
Vorig jaar en het jaar ervoor ook op die manier gedaan.
Nicequote:Op maandag 6 januari 2014 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
En toen kwamen ze ineens op mijn pad voor 150 euro, inclusief passende stalen velgen.
Gekocht.
Maar nog niet eronder gelegdis ook nog niet nodig met deze temperaturen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |