het leven is kut

altijd maar moeten presteren en dingen willen, en als je niets, niets kunnen krijgen

als ik de lotto win ooit op een dag en rijk wordt, ga ik gewoon niks doen gvd

gewoon lekker zorgeloos alles op een bank zetten en gewoon films kijken, FOK!ken en gamen
en misschien hier en daar een boek/filmscript schrijven en het proberen te publiceren om het af te wisselen, gewoon, zo maar, voor de lol. miss wordt het wat, miss niet, het boeit toch neit want heb al geld
en gewoon dat doen, verder helemaal niks

lekker in je kamer doen waar je zin in hebt zonder verplichtingen, vroeg op te staan en weet ik veel wat voor shit

en dan gewoon dood gaan en klaar, wat je hebt na laten aan je kinderen en verder gewoon helemaal geen ene flikker doen
soms wel ff op reis of zo, maar dan heel luxe reizen, geen fucking hippie excuus ''back to basics'' shit als excuus omdat je geen geld hebt om beste te krijgen
business class naar je bestemming, er een paar weken blijven en een slaafje inhuren die alles voor je doet, en weer terug, het liefst een prive-helikopter om niet door de file te moeten waar je mensen tegenkomt die werken en naar school meoten, want daar wil ik niet mee in aanraking gebracht worden, wil zo'n leve niet

mijn klacht is dat bovenstaande niet zomaar kan, en dat ik geen lotto heb gewonnen