quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'![]()
Nee maar cory moest in de OP.quote:Op zondag 10 november 2013 04:52 schreef Amarantha het volgende:
De OP is toch geen spoiler?Hoewel ik wel Team Cory ben
Geneukt?quote:
Daar doe je het toch voor. Beetje aandachthoeren met een foto uit een goeie hoek.quote:
Je bent hard ge-owned.quote:Op zondag 10 november 2013 12:11 schreef Trollscience het volgende:
gister bij de nachtwinkel met een vriend, voor langvloei en tips en nog een pakje shag. "ja lekker jointje roken? let maar op dat papa en mama het niet ruiken"
Hier kan er nooit een fatsoenlijk woord vanaf. Volk zit met 3 man achter een kassa en maar 1 die je helpt, en altijd chagrijnig.quote:Op zondag 10 november 2013 12:11 schreef Trollscience het volgende:
gister bij de nachtwinkel met een vriend, voor langvloei en tips en nog een pakje shag. "ja lekker jointje roken? let maar op dat papa en mama het niet ruiken"
Whehehe, die jongen heeft na zijn dienst mooi een grammetje gekocht van jouw geld.quote:Op zondag 10 november 2013 12:20 schreef Trollscience het volgende:
Oh, en een of andere kerel bij de AH heeft me 7 euro te weinig wisselgeld gegeven. Kwam ik ook pas na 2 uur achter, toen de winkel al dicht was.
gewoon een dierenhuid pakkenquote:Op zondag 10 november 2013 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn winterjas is kapotNu heb ik helemaal geen jas meer, fuck
huh?quote:Op zondag 10 november 2013 15:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Doe er wat bietjes bij en je hebt een dikke track.
kutquote:Op zondag 10 november 2013 15:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nou je zet een beat bij de rap dan
Hij wil nog een ander poesjequote:Op zondag 10 november 2013 15:33 schreef Snowbells het volgende:
Man die mijn katje heeft voegt me opeens toe op fb![]()
![]()
Hij is getrouwd en heeft kinderen okquote:Op zondag 10 november 2013 15:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij wil nog een ander poesje
Dat zegt niksquote:Op zondag 10 november 2013 15:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is getrouwd en heeft kinderen ok
Misschien wil hij een jong blaadjequote:Op zondag 10 november 2013 15:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is getrouwd en heeft kinderen ok
wie niet, als je je planten te lang laat staan gaat er een hoop THC verlorenquote:Op zondag 10 november 2013 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Misschien wil hij een jong blaadje
quote:Op zondag 10 november 2013 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn winterjas is kapotNu heb ik helemaal geen jas meer, fuck
Okquote:Op zondag 10 november 2013 16:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wie niet, als je je planten te lang laat staan gaat er een hoop THC verloren
Jep en een goeie winterjas is zo duurquote:
Ik heb geen TVquote:Op zondag 10 november 2013 16:06 schreef Viro het volgende:
Wanneer is de EMA uitzending? Dan weet ik wanneer ik niet op fok en fb moet zijn.
C&A heb ik die van mij gehaald (groene gevoerde parka) voor 50 euroquote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep en een goeie winterjas is zo duurIk wou al een nieuwe maar dat was omdat ik deze niet meer mooi vond maar ja nu moet ik helemaal een nieuwe. Hmm even kijken waar ik cheap een noodjas kan halen
(heb er één gezien van 160 euro maar daar moet ik even mee wachtte)
Hmm naja ik heb nog een hele dikke vest (werd verkocht als winterjas) waar ik ooit al een winter mee gelopen heb als jas dus misschien koop ik wel geen jasquote:Op zondag 10 november 2013 16:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
C&A heb ik die van mij gehaald (groene gevoerde parka) voor 50 euro
Maar met regen danquote:Op zondag 10 november 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm naja ik heb nog een hele dikke vest (werd verkocht als winterjas) waar ik ooit al een winter mee gelopen heb als jas dus misschien koop ik wel geen jas
Ja dat is kut maar hij is best wel dik dus je bent niet zomaar zeike-natquote:
Aah dat is wel fijnquote:Op zondag 10 november 2013 17:03 schreef Snowbells het volgende:
Het voelt echt goed om te weten dat mijn oude kitten toch een fijn huisje heeft. Krijgt al z'n inentingen, wordt flink verwend. Krijgt veel aandacht van de kinderen. Die man werkt thuis.
Ja nu snap ik waarom hij thuis werktquote:Op zondag 10 november 2013 17:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik mag zelfs eens langskomen, maar dat doe ik niet.
Jup, die zijn inderdaad duur. Ik koop ze daarom meestal als ze in de uitverkoop zijn. Je hebt dan niet de nieuwste collectie maar dat boeit me eigenlijk vrij weinig.quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep en een goeie winterjas is zo duurIk wou al een nieuwe maar dat was omdat ik deze niet meer mooi vond maar ja nu moet ik helemaal een nieuwe. Hmm even kijken waar ik cheap een noodjas kan halen
(heb er één gezien van 160 euro maar daar moet ik even mee wachtte)
Nee haha, komt van de webshop Large. Maar nu ik hem wil zoeken kan ik hem niet weer vindenquote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, die zijn inderdaad duur. Ik koop ze daarom meestal als ze in de uitverkoop zijn. Je hebt dan niet de nieuwste collectie maar dat boeit me eigenlijk vrij weinig.
Maar 160 euro voor een jas? Waarvan is die gemaakt? Slangenleer?
Na kerst meestal alquote:Op zondag 10 november 2013 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Krul jij weet vast wel wanneer de winter uitverkoop begint. Of dat de winterjassen in ieder geval weer goedkoper worden
Echt? Oooooh. Dan hou ik gewoon nog even mijn vest aan als jas. Koop ik na kerst wel een nieuwe jasquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Oooooh. Dan hou ik gewoon nog even mijn vest aan als jas. Koop ik na kerst wel een nieuwe jas
Nou veel kleding zit er niet inquote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]Ik ben ook van plan om in januari veel kleding te gaan halen in de sale want dan zit ik als het goed is op mijn streefgewicht
ik kan straks 3/4 van mijn kast weggooien dus ik zal wel nieuwe dingen moetenquote:Op zondag 10 november 2013 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou veel kleding zit er niet inIk heb 3 dure dingen op mijn to-buy lijstje staan en dat gaat voor. Kleding heb ik wel genoeg op een jas na
Blijf je thuis bij een verkoudheid dan?quote:Op zondag 10 november 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
Zwaar verkouden
En ik wil morgen naar school
Ik nietquote:Op zondag 10 november 2013 18:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Blijf je thuis bij een verkoudheid dan?
Nou, het is meer griep-achtig eigenlijk. Heel slap gevoel, 38,5*C koorts, spierpijn overal, hoesten, niezen, etc... en van die koude rillingen, zwaar hinderlijk. Zou dit niet op school kunnen volhouden om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 18:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Blijf je thuis bij een verkoudheid dan?
Ah zo. Dat is wel supervervelend jaquote:Op zondag 10 november 2013 18:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, het is meer griep-achtig eigenlijk. Heel slap gevoel, 38,5*C koorts, spierpijn overal, hoesten, niezen, etc... en van die koude rillingen, zwaar hinderlijk. Zou dit niet op school kunnen volhouden om eerlijk te zijn.
Ja inderdaadquote:Op zondag 10 november 2013 18:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah zo. Dat is wel supervervelend ja..
Ik heb morgen stagequote:Op zondag 10 november 2013 18:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maar ik kijk hoe ik me morgen voel.
Ik wil natuurlijk ook niemand aansteken.
vieze plaatjesquote:
Serieus?quote:
Haha! Dat is toch leukquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 19:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heeft ruzie met 1 direction fans
Wtfquote:Op zondag 10 november 2013 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb geen ruzie?
ik heb mijn mening gegeven en nu zijn er een aantal boos en vinden dat ik een "disgusting human being" ben enzo
quote:Op zondag 10 november 2013 19:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij zei tegen een 14 jarige chick dat ze zelfmoord moest plegen![]()
ze was echt aan het zuigen verder. niet dat het iets goed praat maar heb wel kunnen lachen.quote:
Nice.quote:Op zondag 10 november 2013 17:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha, komt van de webshop Large. Maar nu ik hem wil zoeken kan ik hem niet weer vinden
Maar ik zie nu deze:
[ afbeelding ]
Is 80 euro
wie is fles cola en waarom doe je hem in de koelkast?quote:Op zondag 10 november 2013 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Oeps ik heb fles cola te lang in de koelkast gedaan
Ik bedoelde een fles en eigenlijk bedoelde ik de vriezer i.p.v de koelkastquote:Op zondag 10 november 2013 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie is fles cola en waarom doe je hem in de koelkast?
In een huisquote:
Ga eens kijkenquote:Op maandag 11 november 2013 00:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In een huis. Met 300 weilanden om me heen. Volgens mij loopt er hier gewoon een koeienverkrachter rond
Een koe is een vrouwtjequote:Op maandag 11 november 2013 00:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee dadelijk word ik verkracht door die koe
Nicequote:Op maandag 11 november 2013 00:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Morgenavond eerste jointje van de eerste oogst van een maat van me roken
Dan mag zij me toch nog wel verkrachten gvd wat is dit moira #feminismequote:Op maandag 11 november 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een koe is een vrouwtjeMannenkoeien zijn stieren en die staan niet zomaar in de wei
ZE HEEFT TOCH GEEN PENIS OM IN JOU TE STOPPEN OF WEL DAN?!?!?!2!!?11?1quote:Op maandag 11 november 2013 00:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan mag zij me toch nog wel verkrachten gvd wat is dit moira #feminisme
Hoevenquote:Op maandag 11 november 2013 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
ZE HEEFT TOCH GEEN PENIS OM IN JOU TE STOPPEN OF WEL DAN?!?!?!2!!?11?1
quote:Op maandag 11 november 2013 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
ZE HEEFT TOCH GEEN PENIS OM IN JOU TE STOPPEN OF WEL DAN?!?!?!2!!?11?1
Ik betaal 97 euro p/m.quote:Op maandag 11 november 2013 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Voor de mensen die hier een huisje hebben (Mur enz). Hoeveel kost het jullie ongeveer per maand aan stroom/gas/water/licht?
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 11 november 2013 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Voor de mensen die hier een huisje hebben (Mur enz). Hoeveel kost het jullie ongeveer per maand aan stroom/gas/water/licht?
het is patatquote:
En gebruik jij veel stroom? (voor je gevoel dus vaak laptop aan etc.) of valt dat mee? En ik neem aan dat je verder elke dag zo'n beetje doucht? Dan is 130 euro wat ik daar voor heb gerekend wel een goeie gok denk ik zoquote:
Ben jij nog single? Je bent echt helemaal mijn type namelijk. Dat zie ik gewoon meteen. Ik hoef je fotoboek niet eens te checken, maar dat doe ik toch. Even kijken of Mur meedoet. Mur? Muuuuur?quote:
Dibs op achter.quote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ben jij nog single? Je bent echt helemaal mijn type namelijk. Dat zie ik gewoon meteen. Ik hoef je fotoboek niet eens te checken, maar dat doe ik toch. Even kijken of Mur meedoet. Mur? Muuuuur?
Dat is bij dezen erkend en bevestigd.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 15:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is bij dezen erkend en bevestigd.
Dat kan ik er toch echt niet van maken.quote:Op maandag 11 november 2013 16:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Toast met ei, kalkoenfilet en rucola
Maar deze baas wel..quote:Op maandag 11 november 2013 16:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat kan ik er toch echt niet van maken.
Uiteindelijk valt het veel duurder uit dan je denkt. Dat is altijd zoquote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En gebruik jij veel stroom? (voor je gevoel dus vaak laptop aan etc.) of valt dat mee? En ik neem aan dat je verder elke dag zo'n beetje doucht? Dan is 130 euro wat ik daar voor heb gerekend wel een goeie gok denk ik zo
Ik denk telkens dat op jezelf wonen schrikbarend duur is maar telkens als ik de cijfers onder elkaar zet dan valt het allemaal wel mee. Het wonen enz is niet zo duur maar ik moet er dan voor zorgen dat ik het leven niet duur maak met luxe eten, veel wiet enz haha
Single, checkquote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ben jij nog single? Je bent echt helemaal mijn type namelijk. Dat zie ik gewoon meteen. Ik hoef je fotoboek niet eens te checken, maar dat doe ik toch. Even kijken of Mur meedoet. Mur? Muuuuur?
Ik quote jou toch nietquote:Op maandag 11 november 2013 16:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat kan ik er toch echt niet van maken.
quote:Op maandag 11 november 2013 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar deze baas wel..
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot krul, die er geen gehaktbal van begrijpt.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 16:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]![]()
Een duim voor de film, een duim voor het snappen van mij.
Denken dat dit topic om jouw posts draaitquote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
In tegenstelling tot krul, die er geen gehaktbal van begrijpt.
Ja daar ging ik al vanuit. Daarom heb ik ook nog een deel van het bedrag wat overblijft na de berekening eraf gehaald voor dingen die ik over het hoofd zie of onverwachte rekeningenquote:Op maandag 11 november 2013 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Uiteindelijk valt het veel duurder uit dan je denkt. Dat is altijd zo
Doe-date of chill-date?quote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 11 november 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
Het lijkt er op dat ik niets betaal voor gas en licht.
Oh, dat heb ik ook een keer gehad.quote:Op maandag 11 november 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
Het lijkt er op dat ik niets betaal voor gas en licht.
Vooral het verhuizen zelf valt uiteindelijk altijd duurder uit. Het is mij allemaal erg tegen gevallenquote:Op maandag 11 november 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daar ging ik al vanuit. Daarom heb ik ook nog een deel van het bedrag overblijft na de berekening eraf gehaald voor dingen die ik over het hoofd zie of onverwachte rekeningen
Dat zijn de enige 2 opties?quote:
Ik zie geen afgeschreven bedragen richting de energieleverancier.quote:
Als het over 2 maanden nog zo is bel ik wel even.quote:Op maandag 11 november 2013 16:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook een keer gehad.
Maar toen vonden ze dat ik wel moest betalen.
Voor een jaar.
In een keer.
Was best veel geld.
Wat voor zelfbeeld denk je dat ik heb?quote:Op maandag 11 november 2013 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Denken dat dit topic om jouw posts draait
Ja ik kijk ook vooral tegen het verhuizen aan. Als ik er eenmaal woon komt het wel goed maar alles kopen en mooi maken enz is duur. Hoewel ik wel van plan ben om dingen zoals eettafel, wasmachine, koelkast, bank enz allemaal tweedehands te halen dus dat scheelt al enorm in mijn uitzetkostenquote:Op maandag 11 november 2013 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vooral het verhuizen zelf valt uiteindelijk altijd duurder uit. Het is mij allemaal erg tegen gevallen Opzoek naar extra werk enzo. Anders moet ik echt gaan stoppen met wiet. Wil ik niet
Geen-date?quote:Op maandag 11 november 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welke opties zou je er nog bij willen? Dit vat alles wel samen toch?
Kringloop en dan lekker zelf verven enzoquote:Op maandag 11 november 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook vooral tegen het verhuizen aan. Als ik er eenmaal woon komt het wel goed maar alles kopen en mooi maken enz is duur. Hoewel ik wel van plan ben om dingen zoals eettafel, wasmachine, koelkast, bank enz allemaal tweedehands te halen dus dat scheelt al enorm in mijn uitzetkosten
Ik vergeet altijd 'Anders, namelijk...', maar dat komt omdat bijna niemand die ooit specificeert.quote:Op maandag 11 november 2013 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zijn de enige 2 opties?
Goed idee, dat gelul met daten overslaan.quote:
Ik zou jouw bed ook induiken zonder daten.quote:
smoothquote:Op maandag 11 november 2013 16:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Goed idee, dat gelul met daten overslaan.
Wie niet.quote:Op maandag 11 november 2013 16:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou jouw bed ook induiken zonder daten.
Ja en weet je wat het is? Als ik dan een keer vakantiegeld krijg en ik wil toch een mooie nieuwe bank dan kan dat altijd nog. Ik kijk wel eens tweedehands wat er hier een buurt qua banken enz wordt aangeboden en daar zitten soms hele mooie bij voor een paar tientjes. Net als koelkasten. Ik kijk vooral op tegen het kopen van gordijnen, vloerbedekking of laminaat (denk het laatste want wil ook een hond) en behang haha.quote:Op maandag 11 november 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kringloop en dan lekker zelf verven enzo Is de goedkoopste manier.
En gewoon eens op facebook of iets dergelijks pleuren wat je nog nodig hebt, meestal komen er dan wel mensen die reageren met dat ze nog iets overhebben ofzo
Ik ben dan ook eigenlijk verschrikkelijk saai.quote:
Dat waren ook mijn hoogste kosten ja.quote:Op maandag 11 november 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en weet je wat het is? Als ik dan een keer vakantiegeld krijg en ik wil toch een mooie nieuwe bank dan kan dat altijd nog. Ik kijk wel eens tweedehands wat er hier een buurt qua banken enz wordt aangeboden en daar zitten soms hele mooie bij voor een paar tientjes. Net als koelkasten. Ik kijk vooral op tegen het kopen van gordijnen, vloerbedekking of laminaat (denk het laatste want wil ook een hond) en behang haha.
Hnnnnggggquote:Op maandag 11 november 2013 16:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik, want ik zal eerst op 1001 manieren mijn hartstocht tonen.
Ah ik zie het tegen die tijd welquote:Op maandag 11 november 2013 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat waren ook mijn hoogste kosten ja.
Ik zou als ik jou was gaan voor sauzen ipv behangen. Behangen is 10x duurder dan sauzen![]()
Ik had het geluk dat de vloer er hier al in lag
Chillquote:Op maandag 11 november 2013 13:55 schreef Amarantha het volgende:
✔ Joint
✔ Energydrink
✔ Vampire Diaries
quote:Op maandag 11 november 2013 16:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik, want ik zal eerst op 1001 manieren mijn hartstocht tonen.
Volgens mij heeft het indruk gemaakt.quote:
wat heb je beleefd dit weekend?quote:Op maandag 11 november 2013 16:22 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ben echt zo blij dat niemand op mijn werk drugservaring heeft. M'n zweet heeft me toch een verdacht luchtje.
echt zo'n wietmeur idd maar volgens mij zit dat meer tussen de oren, ruik dat ook bij anderen namelijkquote:Op maandag 11 november 2013 16:22 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ben echt zo blij dat niemand op mijn werk drugservaring heeft. M'n zweet heeft me toch een verdacht luchtje.
Nee, geen wietmeur.quote:Op maandag 11 november 2013 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt zo'n wietmeur idd maar volgens mij zit dat meer tussen de oren, ruik dat ook bij anderen namelijk
Het zou gewoon een beetje bankhangen en blowen worden, maar toen kwam iemand binnen met wat kristalletjes.quote:
hadden jullie een bank overvallen ofwatquote:Op maandag 11 november 2013 16:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het zou gewoon een beetje bankhangen en blowen worden, maar toen kwam iemand binnen met wat kristalletjes.
Ik ben wel over een bank gevallen, als dat telt.quote:Op maandag 11 november 2013 16:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hadden jullie een bank overvallen ofwat
Ja dat teltquote:Op maandag 11 november 2013 16:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ben wel over een bank gevallen, als dat telt.
quote:Op maandag 11 november 2013 16:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het zou gewoon een beetje bankhangen en blowen worden, maar toen kwam iemand binnen met wat kristalletjes.
Ja, dat was me toch een gelik.quote:
ik knorde van het lachen.quote:Op maandag 11 november 2013 16:30 schreef BaasBanaan het volgende:
Maar ik ga wel Mur bruut over z'n scrotum wrijven.
Dat is niet de bedoeling.quote:
hoezo zijn dat autistjes dan?quote:Op maandag 11 november 2013 16:42 schreef Snowbells het volgende:
Eerste stagedag is een feit.
Groep 2 heb ik dus. Lieve kindjes op zich. 2 autistjes die telkens schreeuwen en rennen en debiel lopen te doen, een jongen die telkens met z'n hand in z'n broek loopt, lijm in m'n broek, glitters overal, schaafwonden op m'n hand omdat ik 3000 matjes heb opgeruimd, rugpijn omdat die kinderstoeltjes fucking mini zijn en m'n tong verbrand aan te hete thee.
verder wel leuk. Meteen juf genoemd enzo.
Zijn ze officieel ookquote:Op maandag 11 november 2013 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoezo zijn dat autistjes dan?
juffie snowwie.quote:Op maandag 11 november 2013 16:42 schreef Snowbells het volgende:
Groep 2 heb ik dus. Lieve kindjes op zich. 2 autistjes die telkens schreeuwen en rennen en debiel lopen te doen, een jongen die telkens met z'n hand in z'n broek loopt, lijm in m'n broek, glitters overal, schaafwonden op m'n hand omdat ik 3000 matjes heb opgeruimd, rugpijn omdat die kinderstoeltjes fucking mini zijn en m'n tong verbrand aan te hete thee.
Als ik een dag met jou om mocht gaan zou ik ook telkens met m'n hand in mijn broek lopen.quote:Op maandag 11 november 2013 16:42 schreef Snowbells het volgende:
i want a relationship like this ♥quote:Op maandag 11 november 2013 16:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als ik een dag met jou om mocht gaan zou ik ook telkens met m'n hand in mijn broek lopen.
Ik ga altijd als ik koude handen heb aan de kringspiers van anderen zitten met name bruggermeisjesquote:Op maandag 11 november 2013 17:00 schreef Ugjerke het volgende:
Ik loop altijd met m'n hand aan mijn kringspier te frunniken op school.
quote:Op maandag 11 november 2013 16:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als ik een dag met jou om mocht gaan zou ik ook telkens met m'n hand in mijn broek lopen.
wtf. ._.quote:Op maandag 11 november 2013 16:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
quote:
ik?quote:
Idk, ik ben stoned en heb inspiratie om een zieke freestyle te spittenquote:
Abonnement FOK!free abonnementquote:Op maandag 11 november 2013 17:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Persoonlijke informatie posten is niet toegestaan.
Alweer?quote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Snowbells het volgende:
Ik lurk in klb sc, gaat het over plasseks
UR GEMACHTquote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Abonnement FOK!free abonnement
Geregistreerd 06-05-2011
Laatste update 29-09-2013
Geslacht Man
Geboortedatum -
Relatie
Seksualiteit Hetero
Kleur ogen Bleeeuw
Schoenmaat
Beroep Werver
Studierichting Havo
Favo FOK!kers
Favo subsite geen
Aantal forumposts 5.407 »
Aantal FP-reacties 0 »
Aantal views 337
Aantal reacties 13
Laatste voyeur(s) Rodawa
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
PlayingWithFire
LittleBrownie
LittleBrownie
raika29
SpacyColours
Bitterlemon
GibsonLesPaul88
Ik loop al een paar afleveringen achter met TWD en homeland. Ik kijk eerst breaking bad afquote:Op maandag 11 november 2013 16:47 schreef krullenbolletje het volgende:
maandagen![]()
the walking dead![]()
homeland![]()
once upon a time![]()
downton abbey
wauw!! zet je toch wel aan het denken over het leven enzo!!!quote:Op maandag 11 november 2013 19:03 schreef Unscrewed het volgende:
It feels like my vision of life is distorted
In my brain, most rules and ideas are aborted
I'm gazing in my space and find I am deported
Locked in a cage so I'm smoking some super silver Haze
This way I can slow down the pace
The clock stops ticking, I start thinking, begin linking
Connecting lines, a bit like re-arranging rhymes
I look around me, I can see clearly
That life is like time, one big illusion
This thought creates confusion, or is it all a delusion?
I start the seclusion, because I'm scared of the conclusion.
Sorry ben stoned
I know, ik zou de slechtste rapper ooit zijnbut I don't care.
Dat moet ik ook nog kijkenquote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik loop al een paar afleveringen achter met TWD en homeland. Ik kijk eerst breaking bad af
wajooooo kijken danquote:Op maandag 11 november 2013 19:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog kijken
Is dat sarcasme? ;oquote:Op maandag 11 november 2013 19:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wauw!! zet je toch wel aan het denken over het leven enzo!!!
quote:Op maandag 11 november 2013 20:53 schreef Klojo120 het volgende:
Stelletje rot stoners met jullie neuzen en veters, ik zal nogmaals een keer met de buren op jacht gaan voor jullie ellendige keutelwerpers wat krijg ik geneuzel met de pijp ernaar. Ach joh, Onbehoedde Humanoïden
u highquote:Op maandag 11 november 2013 20:53 schreef Klojo120 het volgende:
Stelletje rot stoners met jullie neuzen en veters, ik zal nogmaals een keer met de buren op jacht gaan voor jullie ellendige keutelwerpers wat krijg ik geneuzel met de pijp ernaar. Ach joh, Onbehoedde Humanoïden
noquote:Op maandag 11 november 2013 21:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
dat mufucka don evn red ur post u gonna let dat hapn?
u better shut ur mouth u cheeky little cunt i swer to christ i'll hook u in the gabber m8quote:Op maandag 11 november 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
r u having a giggle on me mate? i swear on me mum i will fuck u up
if u fuck wid me u will fuck you right back with a cherry on topquote:Op maandag 11 november 2013 21:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
u better shut ur mouth u cheeky little cunt i swer to christ i'll hook u in the gabber m8
i kidnap ur cousin wen u want to go bowling wit him how bout datquote:Op maandag 11 november 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
if u fuck wid me u will fuck you right back with a cherry on top
spooked yetquote:Op maandag 11 november 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
if u fuck wid me u will fuck you right back with a cherry on top
toen ik uit de kut kwam gaf de docter mij een pietquote:Op maandag 11 november 2013 21:21 schreef Trollscience het volgende:
wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met roken/blowen
DOCTER?quote:Op maandag 11 november 2013 21:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
toen ik uit de kut kwam gaf de docter mij een piet
Well do it i bet he will be a good fuckquote:Op maandag 11 november 2013 21:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
i kidnap ur cousin wen u want to go bowling wit him how bout dat
op m'n 13e blowen en 14e roken maar nooit vast en nu helemaal niet meerquote:Op maandag 11 november 2013 21:21 schreef Trollscience het volgende:
wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met roken/blowen
i bet his ass is so wide his poop is dripping out because u fuked him so much up the asquote:Op maandag 11 november 2013 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Well do it i bet he will be a good fuck
i bet he thinks i have a huge penisquote:Op maandag 11 november 2013 21:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
i bet his ass is so wide his poop is dripping out because u fuked him so much up the as
i bet so 2quote:Op maandag 11 november 2013 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
i bett he would think i have a huge penis
lelquote:Op maandag 11 november 2013 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
stfu or we will both fuck you up
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |