Trustequote:Op zondag 10 november 2013 03:28 schreef aadspagaat het volgende:
ikga lekker pitten, morgen belfort-hendo in hd terugkijken![]()
veel plezier nog
quote:Op zondag 10 november 2013 03:48 schreef Broempoe het volgende:
Sarafian is echt zo'n knaap die je rustig voor zou laten dringen in de rij. Intens hoofd
quote:Op zondag 10 november 2013 03:57 schreef Broempoe het volgende:
Sarafian doet me dan ook denken aan een kerel die ik regelmatig in de sportschool zie. Als ik dan aan het squatten en deadliften ben en de boel bezet houd, staat ie me gewoon boos aan te kijken voor een paar seconden, vervolgens doet ie een minuutje shadowboxing en daarna kijkt ie weer nors mijn kant op :p
inderdaad...quote:
Tell em 4kant, ik wil gewoon een H-bomb en dan m'n mand in...quote:
Graagquote:Op zondag 10 november 2013 04:18 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Tell em 4kant, ik wil gewoon een H-bomb en dan m'n mand in...
Ik vind dat er nog al een verschil zit tussen Belfort en Hendo (die lichaamstransformatie op die leeftijd is echt idioot), maar idd; al die TRT-attesten in de vechtsport zijn nogal treurig.quote:
zonde, zowel in als buiten de octagon vermakelijkquote:Op zondag 10 november 2013 17:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Nick Diaz officieel retired. Dana belde om hem een fight te geven, maar de manager belde terug om te zeggen dat hij met pensioen is
quote:Op zondag 10 november 2013 17:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Nick Diaz officieel retired. Dana belde om hem een fight te geven, maar de manager belde terug om te zeggen dat hij met pensioen is
wolfticketsquote:Op zondag 10 november 2013 18:43 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
zonde, zowel in als buiten de octagon vermakelijk
Waarom zou je nog een manager hebben, als je retired bent?quote:Op zondag 10 november 2013 17:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Zou best eens kunnen ja.quote:Op zondag 10 november 2013 20:07 schreef THEFXR het volgende:
volgende week UFC 167, gaat een kutcard worden, play it safe matches met allemaal decisions.
Don't jinx it!!quote:Op zondag 10 november 2013 20:07 schreef THEFXR het volgende:
volgende week UFC 167, gaat een kutcard worden, play it safe matches met allemaal decisions.
ook dat ja, goed punt!quote:Op zondag 10 november 2013 20:23 schreef Hooidraad het volgende:
Wel een hoop wrestlers op de main card.
Hij wilt natuurlijk Anderson Silva moneyquote:Op zondag 10 november 2013 19:05 schreef thewallsareshifting het volgende:
Volgens mij wacht ie gewoon op een betere aanbieding/grotere fight.
Ik denk dat hij juist nu genoeg geld heeft en niet meer hoeft te vechten, wel jammer zo in zijn prime.quote:Op zondag 10 november 2013 20:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hij wilt natuurlijk Anderson Silva money
Vertrek woensdag. Ruim op tijd voor de Q&A/Press conf/Weigh-ins/octagon girl signingquote:
oeff, 24 uur opblijvenquote:Op zondag 10 november 2013 20:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vertrek woensdag. Ruim op tijd voor de Q&A/Press conf/Weigh-ins/octagon girl signing![]()
Eens kijken of ik met een paar van die gasten op de foto kan!
fukking dope gast! eerste ufc die je bezoekt?quote:Op zondag 10 november 2013 20:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vertrek woensdag. Ruim op tijd voor de Q&A/Press conf/Weigh-ins/octagon girl signing![]()
Ben ook in Köln geweest voor UFC 99, dat was pas een cardquote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
fukking dope gast! eerste ufc die je bezoekt?
was dat met struve, die met liters bloed, die gast RNC-ed?quote:Op zondag 10 november 2013 21:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ben ook in Köln geweest voor UFC 99, dat was pas een card
Yep, it was!!quote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was dat met struve, die met liters bloed, die gast RNC-ed?
Nice Taz!quote:Op zondag 10 november 2013 20:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
SPT / [Centraal] MMA topic #244 Bellator 106quote:Op maandag 11 november 2013 10:13 schreef vivelafete het volgende:
Pettis-Thomson off UFC on FOX 9, Johnson-Benavidez shifts to main event
[..]
Nice Taz!
De trip gaat sowieso ontzettend gaaf worden, nu nog hopen dat het event ook vuurwerk wordt!
Nice, heb er over heen gekeken.quote:Op maandag 11 november 2013 10:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
SPT / [Centraal] MMA topic #244 Bellator 106
$ op Evans by decisionquote:Georges St-Pierre vs. Johny Hendricks
Onze boy George gaat knallen!! Al 4,5 jaar niemand meer gefinished en nu na een
aanvalsgolf van Johny een 2nd round submission voor onze champ!!
Rashad Evans vs. Chael Sonnen
Ik vrees dat deze slechts semi-spannend wordt en op een vervelende decision uitdraait..
Rory MacDonald vs. Robbie Lawler
FotN!! Rory met een héle late stoppage
Josh Koscheck vs. Tyron Woodley
Decision, I called it first!
Tim Elliott vs. Ali Bagautinov
Late round TKO
quote:Op maandag 11 november 2013 10:52 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nice, heb er over heen gekeken.
Heb je inside info?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef THEFXR het volgende:
veel foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Funkmode!
Ik denk eerder Diaz en zijn vorige managerquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:50 schreef THEFXR het volgende:
Oh boy, Dana![]()
http://www.fightersonlyma(...)fc-should-know-thatq
askren tegen de winnaar mcdonald/lawler lijkt me wel wat, gelijk een goede test.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:46 schreef THEFXR het volgende:
http://www.fightersonlyma(...)om-bellator-contract
.
[ afbeelding ]
wat gebeurd hier?quote:
wrom?quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:00 schreef THEFXR het volgende:
LAS VEGAS – A day after Jon Jones was announced as the headliner of UFC 170, the light heavyweight champion has been scratched from the card.
UFC President Dana White today confirmed the bizarre news, though he declined to elaborate on the reason. In fact, he said he learned of Jones unavailability just before today’s UFC 167 press conference in Las Vegas.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:21 schreef Nober het volgende:
St-Pierre vs Hendricks
Evans vs Sonnen
McDonald vs Lawler
Koscheck vs Woodley
Elliott vs Bagautinov
Die heeft zijn picks al geplaatst dus die hoeft niet herinnerd te wordenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Probeer je Taz nu buiten te sluiten Hooi?
Ah, zoiets dacht ik al, maar ik hoopte een beetje psychologische oorlogsvoering te kunnen uitoefenenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die heeft zijn picks al geplaatst dus die hoeft niet herinnerd te worden
Maakt allemaal niet uit, ik word dit seizoen hoe dan ook champ.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah, zoiets dacht ik al, maar ik hoopte een beetje psychologische oorlogsvoering te kunnen uitoefenen
Ik ga meequote:Op vrijdag 15 november 2013 12:21 schreef Nober het volgende:
St-Pierre vs Hendricks
Evans vs Sonnen
McDonald vs Lawler
Koscheck vs Woodley
Elliott vs Bagautinov
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef aadspagaat het volgende:
Gvd zeg, die tazmaniac weet wel een event uit te kiezen om naar toe te gaan. alle helden lopen daar in het rond. ben benieuwd naar ze ervaringen!
Ditquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef aadspagaat het volgende:
Gvd zeg, die tazmaniac weet wel een event uit te kiezen om naar toe te gaan. alle helden lopen daar in het rond. ben benieuwd naar ze ervaringen!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
She is currently in sidecontrol
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
She is currently in sidecontrol
Deze troll. Diskwalificatie.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen die iets anders beweren zijn net zo gek als diegenen die Cees kozen tegen Big Foot.
Maar nu hebben we Vanessa toch? Misschien wacht die nog een paar jaartjes voordat ze aan zichzelf laat sleutelen.quote:
ze zijn nu allemaal te dun/slankquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar nu hebben we Vanessa toch? Misschien wacht die nog een paar jaartjes voordat ze aan zichzelf laat sleutelen.
Dit vooral.quote:
Gaaf man!quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Later meer
Ideeën voor een sign oid morgen???
Voorlaatste vraag q&a stond ik in de rij. Bijna aan de beurt was de tijd om. DAMN SON
Heel veel plezier vandaag!quote:fok! The Ultimate Predictor
S07 Starts NOW!
(poep is aan!)
Elk event is ze lelijker en nepper dan de vorige. Wat zonde zeg. Die tieten en gezicht (vooral haar lippen) zijn echt verschrikkelijk.quote:
Gaaf hoor! Ben erg benieuwd naar de foto's (+verslagje?)!quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Mannen!!!!!!!
Weigh ins waren ZIEK!!!!!!!!!
Foto's komen nog, staan op SD.
Zoveel awesome shit gebeurd hier!!!
[ afbeelding ]
Later meer
Voorlaatste vraag q&a stond ik in de rij. Bijna aan de beurt was de tijd om. DAMN SON
Gaaf man!quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Mannen!!!!!!!
Weigh ins waren ZIEK!!!!!!!!!
Foto's komen nog, staan op SD.
Zoveel awesome shit gebeurd hier!!!
[ afbeelding ]
Later meer
Hahaha, die boner valt me nu pas op!quote:
Ik doe deze meequote:Op zaterdag 16 november 2013 10:18 schreef Fyodor het volgende:
St-Pierre vs Hendricks
Evans vs Sonnen
McDonald vs Lawler
Koscheck vs Woodley
Elliott vs Bagautinov
Veel plezier Taz!!
zoals voorspelt kon rampage het gewicht niet halen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:27 schreef vivelafete het volgende:
Net even Bellator 108 co-main en main bekeken. Ik was wel benieuwd hoe Rampage er uit zag. Ondanks de ko overwinning (ietwat early?) vond ik hem er niet denderend uitzien. Het was ook weer niet belabberd, maar het zag er allemaal wat stijfjes en log uit.
Die Minakov zou best wel een leuke toevoeging aan de HW-divisie van de UFC zijn.
Ja, hij was duidelijk opgelucht dat hij eindelijk weer eens een KO had maar behalve een paar leg kicks was het geen andere/betere Rampage dan die we de laatste jaren in de UFC zagen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:27 schreef vivelafete het volgende:
Net even Bellator 108 co-main en main bekeken. Ik was wel benieuwd hoe Rampage er uit zag. Ondanks de ko overwinning (ietwat early?) vond ik hem er niet denderend uitzien. Het was ook weer niet belabberd, maar het zag er allemaal wat stijfjes en log uit.
Die Minakov zou best wel een leuke toevoeging aan de HW-divisie van de UFC zijn.
haha gerechtigheidquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://vinescope.com/how-to-stop-a-thief-923.html
Wie belt Dana even?
Oei, 2008 belde...quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://vinescope.com/how-to-stop-a-thief-923.html
Wie belt Dana even?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat maakt het minder grappig/tof ?
Deze man snapt tquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:35 schreef Fenomeno het volgende:
St-Pierre vs Hendricks
3x50-45, dohhhhhhh
quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]![]()
Nee hoor. Hij zat er goed op. Was destijds een tv programma waarbij ze gingen kijken hoe winkelend publiek zou reageren op een winkeldief. Hier liep dat ietwat uit de hand
Hahaha echt, wat een bazenactie dan al helemaalquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]![]()
Nee hoor. Hij zat er goed op. Was destijds een tv programma waarbij ze gingen kijken hoe winkelend publiek zou reageren op een winkeldief. Hier liep dat ietwat uit de hand
hothothothothothothothothotquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeker komt er een verslag! + foto's
Heb Miesha Tate ontmoet! Wat een aardige chick man, niet normaal!
nice!quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
aii ziek man sws harde event gekozen enjoy daar!quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Nee want het was Tatequote:Op zaterdag 16 november 2013 19:56 schreef Beach het volgende:
Dat moet het beste van het hele event zijn Taz.
beetje jammer zo'n laat begin ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:04 schreef slashdotter3 het volgende:
00.30 pas? Dat ben ik al aan het
Er is geen expo omdat ze een paar activiteiten in de Las Vegas fight shop hadden, dat was wel balen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gaaf man!
Ik zag dat er echt veel mensen aanwezig waren, het zat vol.
Is er ook een expo?
je bent strax toch wel al voor de prelims binnen toch?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Er is geen expo omdat ze een paar activiteiten in de Las Vegas fight shop hadden, dat was wel balen.
Weigh-ins waren packed!!! Moeilijk schatten maar ik denk 6000 man..
Chocorozijnenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:06 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
beetje jammer zo'n laat begin ja.
maar ik heb genoeg bullit,corona's, hasji en chocorozijnen om wakker te blijven hoop ik
torrent is vaak wel veel beter doordat je niet 100.000 dezelfde reclames hebt![]()
ja, dit is een LV card en dan ook nog 20 jarig bestaan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:04 schreef slashdotter3 het volgende:
00.30 pas? Dat ben ik al aan het
Dan maar gewoon vroeg naar bed en morgen gewoon de torrent aanslingeren en op m'n gemakje alles bekijken.
ik heb witte, die zijn nog beterquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chocorozijnen![]()
![]()
Wist niet dat die dingen nog bestonden
Ik geloof dat rogan na het event foto's doet nemen, dan een restaurant weet waar je nog fatsoenlijk eten kan krijgen en dan afterparty.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Er is geen expo omdat ze een paar activiteiten in de Las Vegas fight shop hadden, dat was wel balen.
Weigh-ins waren packed!!! Moeilijk schatten maar ik denk 6000 man..
Gewoon op de markt halenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chocorozijnen![]()
![]()
Wist niet dat die dingen nog bestonden
En stukken skippen bij cagehumping, lay 'n pray en gelul tussendoor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:06 schreef aadspagaat het volgende:
torrent is vaak wel veel beter doordat je niet 100.000 dezelfde reclames hebt![]()
ik gok las vegas?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:29 schreef Beach het volgende:
Defikser je gaat het niet leuk vinden dat ik weer wat vraag, maar wat is LV?
handjes uit je onderbroekkie houden!quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Facebook prelims om 0:30, Fox prelims om 2:00, main card om 4:00.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:17 schreef Heer-Snader het volgende:
waarschijnlijk lees ik er overheen maar heeft iemand een time table ?
ENG!quote:
die ava is iig verleden tijdquote:Op zondag 17 november 2013 01:33 schreef Broempoe het volgende:
GSP
EVANS
MCDONALD
WOODLEY
ELLIOT
BROEMPOE IS IN THA HOUSE, CAPSLOCK AND ALL
Heb je ook zo lang zitten twijfelen?quote:Op zondag 17 november 2013 01:33 schreef Broempoe het volgende:
GSP
EVANS
MCDONALD
WOODLEY
ELLIOT
BROEMPOE IS IN THA HOUSE, CAPSLOCK AND ALL
quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 01:44 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Neuh, ik kom pas net thuis. Pick eigenlijk tegen al m'n favorites :p Wat mij betreft krijgen we een nieuwe champ, horen we Sonnen weer schreeuwen om Vitor en krijgt Rory een pak slaagDaarentegen denk ik dat mijn picks de meest reële zijn...
kroepoek, kipcorns of lamskotelettenquote:Op zondag 17 november 2013 01:44 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Heb kip drumsticks energy drink whisky wieri en chips
jij dan?
Trusten!quote:Op zondag 17 november 2013 02:17 schreef n00cL30n het volgende:
Hey mannen,
veel plezier nog.. ik ga lekker pitten, hoie!
Ah, nu maakt hij 'm af.quote:Op zondag 17 november 2013 02:41 schreef Hooidraad het volgende:
Waarom maakt Joe z'n verhaal niet af over Fitch vs. Burkman? Bang dat Dana boos wordt?
denk via de schermenquote:Op zondag 17 november 2013 03:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kun je het allemaal goed zien vanaf je plek?
ufc.tv my friendquote:Op zondag 17 november 2013 03:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ypo wtf mma tv overl icensne oc nnection limit
Ik zit er ook bijna over maar ja, is niet zoveel geld.quote:Op zondag 17 november 2013 03:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ypo wtf mma tv overl icensne oc nnection limit
Bij mij doet uie het nuquote:Op zondag 17 november 2013 03:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zit er ook bijna over maar ja, is niet zoveel geld.
komt door die fights, jongenquote:Op zondag 17 november 2013 03:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Psshhh, je hebt nog wel voorgeslapen.
En nieuwe tanden lijkt wel. Ze begint een beetje op Gerard Joling te lijken.quote:Op zondag 17 november 2013 03:24 schreef THEFXR het volgende:
Brittney weer nieuwe tieten, verschrikkelijk!
keihard aan de cola, nuquote:Op zondag 17 november 2013 03:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik voel 'm ook wel, en dan moet de main card nog beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |