SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
DIt jaar niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:55 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
In die tijd werd de topscorer nog wel regelmatig kampioen![]()
nu openen?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Wie weet waar je Fifa 14 coins kan kopen (dus geen fifa punten)Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Ik heb trek in iets te eten, maar ik ben nog misselijk van alles wat ik eerder vandaag heb gegeten.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Oh, dan was ik mooi op tijd dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
ja kuthoofd ik wilde een koreaanse TT doen![]()
Konko Pokemons ga straks nog rage, omdat ik er maar een niet kan vangenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Oke ik start opquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fuck it ik kom wel gta morgen ragen op fifa![]()
![]()
Xbox of PS3?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:44 schreef ClioSporT het volgende:
Wie weet waar je Fifa 14 coins kan kopen (dus geen fifa punten)
Hier is vast wel iemand die iets aan je wilt verkopen. Las hier gisteren nog van iemand die op PS3 coins wilde verkopen.![]()
ps3.. Zoek wel iets betrouwbaarsquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Xbox of PS3?
Hier is vast wel iemand die iets aan je wilt verkopen. Las hier gisteren nog van iemand die op PS3 coins wilde verkopen.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Mensen hier zijn wel betrouwbaar hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
ps3.. Zoek wel iets betrouwbaars
En ze hanteren vaak dezelfde prijzen als die grote coin shops of zelfs lagere vaak.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Noem je ons nou niet betrouwbaar ?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
ps3.. Zoek wel iets betrouwbaarsIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
jou wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Noem je ons nou niet betrouwbaar ?Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Deze is meer richting jou bedoeld.quote:
Dan nog heb je niet de goeiequote:Op zaterdag 9 november 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze is meer richting jou bedoeld.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
En geragequit na 120 minuten. Tegen iemand met een volledig team met attributes kaarten die alle geluk heeft en daardoor wint. Ik mag dat nieuwe toernooi gewoon niet winnen.![]()
Jawel.quote:
"Deal with it dat hij jou niet betrouwbaar vindt."
Jongequote:Op zaterdag 9 november 2013 23:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jawel.
"Deal with it dat hij jou niet betrouwbaar vindt."
Dat begrijp ik, maar je hebt het verkeerde deal with it plaatjeIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Hoeveel coins wil je kope?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
oeps.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jonge
Dat begrijp ik, maar je hebt het verkeerde deal with it plaatje![]()
![]()
1.000.000quote:Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Dat is rond deze tijd minstens 150 euro hè?quote:
Mijn Xbox Live doet het nu ineens niet meer.. ik heb ook doorgegeven dat het internet op vrijdag en zaterdag nog om half 1 uit gaat dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.![]()
150 euro voor messi is toch niks..quote:Op zondag 10 november 2013 00:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is rond deze tijd minstens 150 euro hè?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
spannendquote:Op zondag 10 november 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn Xbox Live doet het nu ineens niet meer.. ik heb ook doorgegeven dat het internet op vrijdag en zaterdag nog om half 1 uit gaat dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is dit sarcastisch?quote:Op zondag 10 november 2013 00:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
150 euro voor messi is toch niks..
Of een paar Mini Coopersquote:Op zondag 10 november 2013 00:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
150 euro voor messi is toch niks..![]()
![]()
Messi is wel wat duurder dan 1 miljoen coins hoorquote:Op zondag 10 november 2013 00:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
150 euro voor messi is toch niks..![]()
![]()
Ik verkoop het lekker voor 100 euroquote:Op zondag 10 november 2013 00:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is rond deze tijd minstens 150 euro hè?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
1.000.000? Binnen 5 minuten dan?quote:Op zondag 10 november 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik verkoop het lekker voor 100 euroMin-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 00:18 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
1.000.000? Binnen 5 minuten dan?quote:
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik dacht, laat ik even 100k over sluizen naar me andere account waar ik dus nog niet eerder pakjes heb geopend. Wat denk je, krijg je toch ineens goede spelers in je pakje, lijkt dus wel dat je betere spelers in je pakjes krijgt als je op een soort van nieuw account bent.![]()
Bijgeloof ?quote:Op zondag 10 november 2013 00:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik dacht, laat ik even 100k over sluizen naar me andere account waar ik dus nog niet eerder pakjes heb geopend. Wat denk je, krijg je toch ineens goede spelers in je pakje, lijkt dus wel dat je betere spelers in je pakjes krijgt als je op een soort van nieuw account bent.
nah zoiets kan best waar zijn. zou nog best slim zijn ook.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zat bij Vitesse - Utrecht en toen werd er een bom op het veld gegooid, ik zat er minstens 40 meter vandaan en voelde die klap nog in mijn buik, al die gehandicapten voor mij helemaal gek haha![]()
Klopt misschien maar eens proberen.quote:Op zondag 10 november 2013 00:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah zoiets kan best waar zijn. zou nog best slim zijn ook.
Maar ik had vorig jaar wel in totaal 700k packs op andere accounts geopend waaronder 5 100k packs en niks er uit..Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 00:21 schreef Pino0 het volgende:
Ik zat bij Vitesse - Utrecht en toen werd er een bom op het veld gegooid, ik zat er minstens 40 meter vandaan en voelde die klap nog in mijn buik, al die gehandicapten voor mij helemaal gek haha
nee dat niet, maar ik dacht, laat ik het eens proberenquote:
uit 100k
Thiago Silva
Isco
Alaba
Aubameyang
Paulinho
Vidal
Xabi Alonso
Muriel![]()
mja het is bij jou niet alsof je dat niet op je main acc zou kunnen krijgen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En die gehandicapten achter en naast je dan?quote:Op zondag 10 november 2013 00:21 schreef Pino0 het volgende:
Ik zat bij Vitesse - Utrecht en toen werd er een bom op het veld gegooid, ik zat er minstens 40 meter vandaan en voelde die klap nog in mijn buik, al die gehandicapten voor mij helemaal gek haha![]()
Laatste tijd valt het erg tegen op me main account met goede spelers uit pakjes, valt echt heel vies tegenquote:Op zondag 10 november 2013 00:23 schreef poker4lifee het volgende:
mja het is bij jou niet alsof je dat niet op je main acc zou kunnen krijgen![]()
De gelukkige gamers die nu al met de console aan de slag kunnen geven aan dat de verplichte ‘One-Day’-patch rond de 500 MB zou zijn. Er zit nog wel een groot nadeel aan om eerder online te gaan met de Xbox One. Gebruikers die al online zijn geweest werden binnen een paar uur door de banhammer gebanned. Sony’s hoge pief Shuhei Yoshida rook bloed en gooide meteen op Twitter dat consumenten die eerder met de PS4 online gaan niet gebanned worden.
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Sony doet het best slimquote:Op zondag 10 november 2013 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
De gelukkige gamers die nu al met de console aan de slag kunnen geven aan dat de verplichte ‘One-Day’-patch rond de 500 MB zou zijn. Er zit nog wel een groot nadeel aan om eerder online te gaan met de Xbox One. Gebruikers die al online zijn geweest werden binnen een paar uur door de banhammer gebanned. Sony’s hoge pief Shuhei Yoshida rook bloed en gooide meteen op Twitter dat consumenten die eerder met de PS4 online gaan niet gebanned worden.
![]()
![]()
Alles wat Microsoft fout doet goed doen en meteen en er op reagerenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Echt geniaal hoe Sony dat doet dit jaarquote:Op zondag 10 november 2013 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
Dat filmpje over het delen van games ook
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
gluiperd.quote:Op zondag 10 november 2013 00:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hé hij doet het nog.. die goal van Lallana"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
mooi jaquote:Op zondag 10 november 2013 00:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Echt geniaal hoe Sony dat doet dit jaarDat filmpje over het delen van games ook
![]()
idd dré, en dat zijn nogal veel dingen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
sorry, maar hij was te makkelijk.
Dat maakt me niet uit, dan had ik hem zelf maar niet moeten posten.quote:Op zondag 10 november 2013 00:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat plaatje gaat nog tegen je gebruikt worden.
Had je hier maar nooit gepost.quote:Op zondag 10 november 2013 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit, dan had ik hem zelf maar niet moeten posten.
Grapje hihahoIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik heb precies 1M in de verkoop.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
i cri evrytimquote:Op zondag 10 november 2013 00:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had je hier maar nooit gepost.
Grapje hihaho"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die user die altijd opduikt als Busquets iets goeds doet, heeft toch een UI met Dolan?quote:
Weer een IF Roberto verkocht met ongeveer 10k winst
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gaat lekker, hoeveel had je er?quote:Op zondag 10 november 2013 00:54 schreef DuTank het volgende:
Weer een IF Roberto verkocht met ongeveer 10k winst"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
![]()
Ik denk een stuk of 4, kocht er telkens eentje terug als er een verkocht was.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan heb je al voor ongeveer de helft van mijn kapitaal winst gemaakt op 4 kaartjes.quote:Op zondag 10 november 2013 00:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk een stuk of 4, kocht er telkens eentje terug als er een verkocht was.![]()
Sintgren.quote:Op zondag 10 november 2013 01:56 schreef Lindgren. het volgende:
Bijna een uur stil hier. Op zaterdagnacht.![]()
Helaas voor jullie leef ik nog."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Tijd om daar verandering in te brengen.quote:
Jou kennende weet ik nu niet of ik moet lachen of heel snel mijn deken over me heen trekken uit angst.quote:Op zondag 10 november 2013 02:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tijd om daar verandering in te brengen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Er moet er nog één achteraan; LintgErn pls.quote:
Of op schoot bij Sintgren uithuilen.quote:Op zondag 10 november 2013 02:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jou kennende weet ik nu niet of ik moet lachen of heel snel mijn deken over me heen trekken uit angst.
quote:Op zondag 10 november 2013 02:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of op schoot bij Sintgren uithuilen.![]()
En met die fijne gedachte ga ik eindelijk mijn bed opzoeken.
welterusten allemaal.
wtf is dit, mijn Eddie Johnson is kapot in die nieuwe silver cup. 0 uit 4 ineens. In 3 deelnames nog niet voorbij de semi ook, verneuk ineens echt 100 kansen per wedstrijd en bij die kutkeeper kan je er dan wel op rekenen dat hij de enige schoten van mijn tegenstander binnen 25 meter binnen laat gaan
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
umad?quote:Op zondag 10 november 2013 02:31 schreef Tim86 het volgende:
wtf is dit, mijn Eddie Johnson is kapot in die nieuwe silver cup. 0 uit 4 ineens. In 3 deelnames nog niet voorbij de semi ook, verneuk ineens echt 100 kansen per wedstrijd en bij die kutkeeper kan je er dan wel op rekenen dat hij de enige schoten van mijn tegenstander binnen 25 meter binnen laat gaan![]()
potje>?quote:Op zondag 10 november 2013 02:31 schreef Tim86 het volgende:
wtf is dit, mijn Eddie Johnson is kapot in die nieuwe silver cup. 0 uit 4 ineens. In 3 deelnames nog niet voorbij de semi ook, verneuk ineens echt 100 kansen per wedstrijd en bij die kutkeeper kan je er dan wel op rekenen dat hij de enige schoten van mijn tegenstander binnen 25 meter binnen laat gaan![]()
jaartje ouder he..quote:Op zondag 10 november 2013 02:31 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Nee, alleen teleurgesteld in Eddie.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Prima, gold of silver?quote:
inv maar
e: oh je zit al een matchAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
lekker thaddeusquote:Op zondag 10 november 2013 02:57 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
bohhh
schitterend
[ afbeelding ]![]()
Ik zag je niet online, dacht dat je het al voor gezien had gehouden. Maar ik wil best quitten hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 02:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima, gold of silver?
inv maar
e: oh je zit al een match![]()
Maak maar af en inv daarna maar. Ik heb intussen nog even Youri met zijn FC Twente team laten ragequittenquote:Op zondag 10 november 2013 03:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zag je niet online, dacht dat je het al voor gezien had gehouden. Maar ik wil best quitten hoor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kende je die niet?quote:
Laten ze best vaak zien bij VI, geniaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, nog nooit gezien. Kijk het ook nog amper.quote:Op zondag 10 november 2013 03:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kende je die niet?
Laten ze best vaak zien bij VI, geniaal![]()
Ik download het altijd en zet het op als ik FIFA speelquote:Op zondag 10 november 2013 03:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gezien. Kijk het ook nog amper.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kutcrook, gaat hij expres verlengen en pingelsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
6-1![]()
Jij had wel de beste goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Groetjes van EddieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
True, al heb ik nog wel een paar aardige filmpjes op mijn Mia USB stickquote:Op zondag 10 november 2013 04:56 schreef n0ir het volgende:
Ze is er eigenlijk wel een beetje op achteruit gegaan sinds de massagetafel![]()
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Met SIFLEWA in de spits is Pirlo een stuk minder rendabel dan met IF Pellè... Tevez op CAM lijkt me op zich geen verkeerde optie, wat jullie?![]()
![]()
Morgen
Droge keel iedere ochtend schiet echt niet opNu nog keelpijn ook
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 09:05 schreef BDIL het volgende:
Morgen
Droge keel iedere ochtend schiet echt niet opNu nog keelpijn ook
Niet zo mekkeren, ik zat om kwart over 6 al op de fiets door de stromende regen.quote:Doe bij beginnende keelpijn, 's avonds voor het slapen gaan een koude natte opgerolde theedoek om je hals, daarover een opgerolde plastic zak (broeieffect)en als laatste een wollen shawl. 's morgens is je keelpijn over.![]()
Dat is een eigen keuzequote:Op zondag 10 november 2013 09:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Niet zo mekkeren, ik zat om kwart over 6 al op de fiets door de stromende regen.Tevens betaalt het niet slecht om niets te doen.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Is kijken of onze hockeyster dadelijk naar zijn kutclub gaat kijken
Hala Madrid !
Op zondag is het wel lekker zakkenvullen jaquote:Op zondag 10 november 2013 09:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat is een eigen keuzeTevens betaalt het niet slecht om niets te doen.
![]()
Maar na 2-3 uur slapen door de stromende regen fietsen met een lekke band is geen pretje![]()
![]()
Ik vond er net nog eentje in m'n watchlistquote:Op zondag 10 november 2013 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan heb je al voor ongeveer de helft van mijn kapitaal winst gemaakt op 4 kaartjes.![]()
26,5k en zal wel weer voor rond de 40 weggaan.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
?quote:Hala Madrid !
Hoop wel dat Feyenoord gaat winnen!!!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
arsenal jongequote:quote:Op zondag 10 november 2013 09:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoop wel dat Feyenoord gaat winnen!!!pakkie krijgen tegen azSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelijkspelquote:Op zondag 10 november 2013 09:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
arsenal jonge
[..]
pakkie krijgen tegen azHala Madrid !
United zelf is een drama. Middenveld is behoorlijk zwak en dat zal wel doorslaggevend zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 09:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou ik prima vinden. Uit tegen Man U is altijd dramaHala Madrid !
Dat middenveld moet Arsenal wel weg kunnen tikken ja, als Giroud dan ook nog een beetje scherp is zie ik Arsenal nog wel winnen. RvP + Rooney wel lastig te bespelen natuurlijk, maar dat waren SAS ook.quote:Op zondag 10 november 2013 09:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
United zelf is een drama. Middenveld is behoorlijk zwak en dat zal wel doorslaggevend zijn.
Quintana gaat de Tour niet rijden.
[ Bericht 3% gewijzigd door Thorb op 10-11-2013 10:11:25 ]![]()
Haha ik zat gisteren te kijken hoeveel ik bij elkaar moet sparen om Robben te halen... Was even vergeten dat ik nog 40 shadow en 20 hunter kaartjes heb op mijn 2e account.
edit: Hmmm, met zwijntje op CDM heeft Tevez geen 9 chem meer...![]()
![]()
Post eens?quote:Op zondag 10 november 2013 10:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha ik zat gisteren te kijken hoeveel ik bij elkaar moet sparen om Robben te halen... Was even vergeten dat ik nog 40 shadow en 20 hunter kaartjes heb op mijn 2e account.
edit: Hmmm, met zwijntje op CDM heeft Tevez geen 9 chem meer...![]()
![]()
Zit op werk dus heb even geen puush. Doe het dus even zo.quote:
http://www.easports.com/f(...)fId=eg7ILs01bj6g:360
Budget is nog +-250k.![]()
Je hebt teveel dooie links voor 10 chem denk ikquote:Op zondag 10 november 2013 10:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit op werk dus heb even geen puush. Doe het dus even zo.
Budget is nog +-250k.Hala Madrid !
Met Pirlo op CAM kan je wel Zwijntje op CDM zetten en dan Robben en Lahm er naast.quote:Op zondag 10 november 2013 10:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt teveel dooie links voor 10 chem denk ik![]()
Marchisio cam dan?quote:Op zondag 10 november 2013 10:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit op werk dus heb even geen puush. Doe het dus even zo.
Budget is nog +-250k.![]()
![]()
Ja want 2 perfect links en 1 strong linkquote:Op zondag 10 november 2013 10:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met Pirlo op CAM kan je wel Zwijntje op CDM zetten en dan Robben en Lahm er naast.Hala Madrid !
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 10 november 2013 10:22 schreef wonton het volgende:
en als je Urby op op CAM zet en de jong op CDM?Hala Madrid !
Chemistry daar klopt niet. Iedereen zit op 10 chem nu bij mij.quote:Op zondag 10 november 2013 10:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja want 2 perfect links en 1 strong linkHij is ook overrated. Zijn geld zeker niet waard!quote:Op zondag 10 november 2013 10:21 schreef wonton het volgende:
haha je loopt niets eens 1 op 1 met lewa kk slecht
Had gister weer een bizar slechte sessie. Eerst wedstrijd met SIFLEWA rolde de bal via de rug van mijn verdediger heel zacht langs de keeper. Scripted kut game.![]()
Dat is mijn slechtste CDM... Denk dat ik die lekker op de bank laat zitten.quote:Dan heeft mijn andere CDM geen 10 chem meer. Emanuelson is nog best goed, maar dat was hij vorig jaar ook al.quote:Op zondag 10 november 2013 10:22 schreef wonton het volgende:
en als je Urby op op CAM zet en de jong op CDM?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: