Wat is er mis met de Zeeman?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:50 schreef HighVolume het volgende:
blijf jij maar lekker in je zeeman outfitje doorlopen ts
ach...quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:51 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Zeeman?
wat niet gast.... tis kut zooi van kut kwaliteitquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:51 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Zeeman?
Dat is net zo erg iddquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:52 schreef Plienn het volgende:
Er is niks 'pauper'' aan dat merk. Neem dan Nickelson jassen ( Vuilniszakjassen met dode konijntjes als kraag. Dat is pas mee lopen
Sokken en boxers van de zeeman gaan anders 10 jaar lang meequote:Op zaterdag 9 november 2013 21:52 schreef HighVolume het volgende:
[..]
wat niet gast.... tis kut zooi van kut kwaliteit
10 jaar lang hetzelfde ondergoed?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:58 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Sokken en boxers van de zeeman gaan anders 10 jaar lang mee
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:57 schreef 1410 het volgende:
Een paupermerk is het zeker niet, het namelijk redelijk prijzig. Daarbij is het merk ontworpen uit functionaliteit en niet om trends te volgen.
Dit hoor ik vaker, zeker zo'n hipster uitdrukking voor Starbucks koffie drinken.quote:
mijn god... ik wil het niet eens wetenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:58 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Sokken en boxers van de zeeman gaan anders 10 jaar lang mee
Zolang het niet gescheurd/versleten is, is er geen reden om het weg te gooien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
10 jaar lang hetzelfde ondergoed?![]()
Want? Je hebt een hekel aan kwaliteit? Je baalt dat je geen ondergoed/sokken van de Zeeman hebt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:59 schreef HighVolume het volgende:
[..]
mijn god... ik wil het niet eens weten
Nee man, de vlekken zien er mooi uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Zolang het niet gescheurd/versleten is, is er geen reden om het weg te gooien.
Dan is er óf iets mis met je wasmachine, óf met je spijsverteringsstelsel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, de vlekken zien er mooi uit natuurlijk.
Ik heb nooit vlekken erin. Je kan ze ook wassen he, dan worden ze weer schoonquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, de vlekken zien er mooi uit natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |