1: ze stookt
2: ze is lelijk
3: ze is irritant
4: dat 'gehallo, ik ben er ook, luister nu naar mij' is zwaaaaaar irritant!
Nog iemand?
quote:Het is toch een snol of niet soms? Ik mag haar nog steeds niet hoor. Vooral niet als ze 'hallo,...' begint te roepen!
Op maandag 30 september 2002 23:42 schreef Stranger het volgende:
Ze is cool, en kan iemand even de topictitel aanpassen?
quote:wat vind jij dan van die belgische pot... hoe heet ze ookalweer.. loes ofzo??? afschuwelijk.. die is pas erg.. of die overemotionele doos van een annelies
Op maandag 30 september 2002 23:46 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Het is toch een snol of niet soms? Ik mag haar nog steeds niet hoor. Vooral niet als ze 'hallo,...' begint te roepen!
Dan open jij lekker je 'I love Nolleke'-topic
quote:Annelies en Loes vind ik helemaaaaaaaaaaaal verschrikkelijk! Gaan een beetje zitten janken
Op maandag 30 september 2002 23:47 schreef Stranger het volgende:[..]
wat vind jij dan van die belgische pot... hoe heet ze ookalweer.. loes ofzo??? afschuwelijk.. die is pas erg.. of die overemotionele doos van een annelies
![]()
nolleke is nog krachtig enzo... wat ben jij toch weer een standaard vrouw zeg..
quote:Loes wil toch ook de baas spelen??? alleen ze is zielig en dat lukt haar niet, dus daarom vind ik nolleke beter!!
Op maandag 30 september 2002 23:50 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Annelies en Loes vind ik helemaaaaaaaaaaaal verschrikkelijk! Gaan een beetje zitten janken
Nolleke is wel een cool wijf hoor, maar ik heb haar nog geen zak zien uitvoeren en ze speelt al vanaf het begin de baas. Ik kan niet tegen dat soort mensen. Ik wil nl. zelf de baas spelen
quote:Ik zal ff toegeven: op dit moment vind ik Annelies het stomste... Maar Nolleke is gewoon de Ueberbitch, dus die verdient gewoon een 1e topic in een heel nw forum! Ik bedoel, ze stond er zelfs voordat het topic van Cynix er stond. Dat is toch heel positief, moet je maar denken
Op maandag 30 september 2002 23:52 schreef Stranger het volgende:[..]
Loes wil toch ook de baas spelen??? alleen ze is zielig en dat lukt haar niet, dus daarom vind ik nolleke beter!!
quote:Nou ze zit echt tegen de grenzen aan van de definities waarin je het nog een mens kan noemen...
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:22 schreef -Mk- het volgende:
Maar het blijft een mens
quote:daar ben ik het wel mee eens
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:39 schreef Knaller het volgende:
Die bikini die ze vaak aan heeft vind ik ook zo fout...
Kan iemand haar niet verplicht een coltrui of zoiets laten dragen?
quote:ik denk dat er geen kijkers zijn die het daar niet mee eens zijn
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:40 schreef -Mk- het volgende:[..]
daar ben ik het wel mee eens
quote:Coltrui? Palmblad voor d'r kop.
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:39 schreef Knaller het volgende:
Die bikini die ze vaak aan heeft vind ik ook zo fout...
Kan iemand haar niet verplicht een coltrui of zoiets laten dragen?
* Elbutre krijgt ook van die Tante Sidonia visioenen!
Veronique was cool
quote:inderdaad, en nu zijn die associaties ook meteen opgehouden, dat plaatje had ik alleen even nodig
Op dinsdag 1 oktober 2002 09:27 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]Veronique was cool
quote:Zielepoot je bent net zo erg als Nolleke.
Op maandag 30 september 2002 23:42 schreef ChrisJX het volgende:
Jaaaaaa mensen, spui hier uw commentaar op Snolleke!
Ik begin:1: ze stookt
4: dat 'gehallo, ik ben er ook, luister nu naar mij' is zwaaaaaar irritant!Nog iemand?
quote:Jaaaaaaa die was echt kewl.
Op dinsdag 1 oktober 2002 09:27 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]Veronique was cool
Het was vooral door Nolleke (en Jacobien) dat die geit terug kwam.
quote:?
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:02 schreef berney het volgende:[..]
Zielepoot je bent net zo erg als Nolleke.
Ik wilde dit topic openen,maar nee je moest zonnodig een naamtopic hebben.
Stumpertje.
quote:Ja, het moet Trolleke zijn.
Op maandag 30 september 2002 23:42 schreef Stranger het volgende:
Ze is cool, en kan iemand even de topictitel aanpassen?
quote:Helemaal mee eens
Op maandag 30 september 2002 23:42 schreef ChrisJX het volgende:
Jaaaaaa mensen, spui hier uw commentaar op Snolleke!
Ik begin:1: ze stookt
4: dat 'gehallo, ik ben er ook, luister nu naar mij' is zwaaaaaar irritant!
5: Ze denkt dat ze alles weetNog iemand?
quote:Hee! Het eerste scheldwoord sinds het RLS-forum weer open is. Gefeliciteeerd, berney.
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:02 schreef berney het volgende:
Stumpertje.
quote:Hij wist dat ik een anti nolleke topic wilde openen maar zag kans om het eerder te doen.
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:46 schreef Poepoog het volgende:[..]
?
Maar Snolleke mag van mij direct exit.
Wat een ontiegelijk dom wijf is dat.
Geef mij Loes maar.
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:03 schreef berney het volgende:[..]
Geef mij Loes maar.
quote:Waarom denkt iedereen altijd dat ik een kerel ben?
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:03 schreef berney het volgende:[..]
Hij wist dat ik een anti nolleke topic wilde openen maar zag kans om het eerder te doen.
Mij best hoor zegt me genoeg over de persoon.
quote:Dank je Cynix.
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:21 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Hee! Het eerste scheldwoord sinds het RLS-forum weer open is. Gefeliciteeerd, berney.
quote:Vanwege je nick misschien.
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:00 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Waarom denkt iedereen altijd dat ik een kerel ben?
quote:Fijn insgelijks.
En het boeit mij echt geen eeeeeene zak wat jij van mij denkt.
quote:Jij wist wel dat ik een anti-nolleke topic wilde openen.
En bovendien weet ik helemaal niet dat jij een Nolleke-topic wilde openen... En als jij het niet doet, iemand moet het toch doen? Snolleke is gewoon zo gaar, die verdient een eerste eigen topic
quote:Hahahahahahahaha LOL
Op woensdag 2 oktober 2002 13:49 schreef -Mk- het volgende:
Wat kan jullie het schelen wie het topic gemaakt heeft, we zijn hier niet op het vrouweneiland hoor!
*dubbel ligt*
Maar goed Nolleke d'r als eerste uit?
(eerste vrouw bedoel ik)
quote:Laat er maar lekker in, levert veel irritaties op en daar zitten we op te wachten natuurlijk, anders kijken we er niet naar.
Op woensdag 2 oktober 2002 16:22 schreef berney het volgende:[..]
Maar goed Nolleke d'r als eerste uit?
(eerste vrouw bedoel ik)
quote:Ja damn da's ook wel weer zo.
Op woensdag 2 oktober 2002 16:23 schreef DarkElf het volgende:[..]
Laat er maar lekker in, levert veel irritaties op en daar zitten we op te wachten natuurlijk, anders kijken we er niet naar.
Ondanks dat Veronique in het begin ook niet je van het was, is zij bij LANGE na niet zo erg als die achterlijke zweefteef.
Ik vind vrijwel het hele vrouwendorp samenhangen van dom gelul.
En nu snap ik ook waarom vrouwen niet als dominant ras zijn opgekomen.. Als zij aan de macht zouden zijn zou er veel te veel slap geouwehoerd worden i.p.v. dat werkelijk iets gebeurt...
Maar ja... Die kerels hebben ook nog niets bewezen
quote:Vind je dat nog steeds?
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:03 schreef berney het volgende:
Geef mij Loes maar.
quote:Gut, daar heb je ook wel weer gelijk in, ja. Maar dan moeten Loes en Annelies en Meintje er ook inblijven. En de laatste is er helaas al uit...
Op woensdag 2 oktober 2002 16:23 schreef DarkElf het volgende:[..]
Laat er maar lekker in, levert veel irritaties op en daar zitten we op te wachten natuurlijk, anders kijken we er niet naar.
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 14:30 schreef Stranger het volgende:
Nolleke stijgt steeds verder in mijn favo-lijstje!!! alleen lydia en Jakobien van het vrouwenkamp vind ik nog beter!!
quote:voor de rest zijn ze allemaal irritanter, Deborah is inhoudsloos, Loes en Kristina zijn vals, Meintje ligt eruit
Op zondag 13 oktober 2002 16:28 schreef ChrisJX het volgende:[..]
quote:Ik vind Nolleke anders ook zwaar irri.
Op zondag 13 oktober 2002 17:31 schreef Stranger het volgende:[..]
voor de rest zijn ze allemaal irritanter, Deborah is inhoudsloos, Loes en Kristina zijn vals, Meintje ligt eruit
, Annelies..tja, is annelies
quote:als enige nolleke-voorstander ga ik dit topic mijden om frustraties te voorkomen
Op zondag 13 oktober 2002 22:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ok hier gaan we verder!
quote:Mag ik mee doen????
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:34 schreef Conflict het volgende:
Ik wil Nolleke kapotstampen
Ik hoop dat er stiekem een haai langskomt en haar opeet
quote:Een holheks ja
Op zondag 13 oktober 2002 23:05 schreef Frenkie het volgende:
Je moet eens naar haar kijken.. ze komt echt uit een of andere grot.
quote:* ChrisJX is het hier volledig mee eens!!!
Op zondag 13 oktober 2002 23:04 schreef SEMTEX het volgende:
Ik MOEST hier gewoon DRINGEND een reactie neerzetten. MIJN GOD, wat een vreselijk demoniserend, eng, lelijk en LUI kutwijf is dat zeg. Ik krijg de kriebels van die 'ik wil zo graag de leiding hebben, maar t liefst blijf ik op mn luie reet zitten'-houding. En maar zeiken dat er chaos in t kamp is en dat er niks staat, maar zelf geen ene FLIKKER uitvoeren. En als de mannen dan eindelijk iets creeren, staat ze erbij en kijkt ze ernaar. GRRR. En dan dat uiterlijk: die droge, dorre bos stro op d'r hoofd met die viezige droge rode huid, dat konijnengebit en die hangtieten. BRR.
En inderdaad, zoals hierboven genoemd werd, als iemand 'de groep' toespreekt, voelt die Madam Mikmak zich meteen aangesproken en begint ze weer met haar ge-IK IK IK.![]()
Schijtziek word je ervan
quote:Neandertaler
Op zondag 13 oktober 2002 23:06 schreef SEMTEX het volgende:
Een holheks jaEen toverkol, een Madam Mikmak, Medusa de Heks, Cruella de Ville, IEGH YUCK YIIEWWW
Wat een secreet. Die mannen komen aan op dat vrouwen eiland en zijn mi. terecht zwaar teleurgesteld. Alle vrouwen geven volmondig toe dat ze lui waren en dat er geen organisatie was, maar nee, Nolleke onze vestigingsmanager heeft teveel eer om dat toe te geven. Nee dat gaat haar toch echt te ver
Dom schaap, het is toch gewoon de keiharde waarheid. Niemand deed daar iets constructiefs muv Meintje. Wat is die Nolleke een hypocriet, bah en dan ook telkens gelijk willen krijgen, brrrrr
quote:Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Ik MOEST hier gewoon DRINGEND een reactie neerzetten. MIJN GOD, wat een vreselijk demoniserend, eng, lelijk en LUI kutwijf is dat zeg. Ik krijg de kriebels van die 'ik wil zo graag de leiding hebben, maar t liefst blijf ik op mn luie reet zitten'-houding. En maar zeiken dat er chaos in t kamp is en dat er niks staat, maar zelf geen ene FLIKKER uitvoeren. En als de mannen dan eindelijk iets creeren, staat ze erbij en kijkt ze ernaar. GRRR. En dan dat uiterlijk: die droge, dorre bos stro op d'r hoofd met die viezige droge rode huid, dat konijnengebit en die hangtieten. BRR.
En inderdaad, zoals hierboven genoemd werd, als iemand 'de groep' toespreekt, voelt die Madam Mikmak zich meteen aangesproken en begint ze weer met haar ge-IK IK IK.![]()
Schijtziek word je ervan
quote:Hahahahaha! *helemaal dubbelligt
Op maandag 14 oktober 2002 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
En het erge is dat ze er dus zo ook uitziet als ze niet weken op een eiland heeft gezeten.
- Uitstraling van 0,0
- Initiatief van 0,0
- Uiterlijk van 0,0 (lekker oppervlakkig van mij)
Oftwel: MOVEN !!!
PS: Wel raar dat Raymond haar dan van de vrouwen de echte Robinson vond...of was dat een tactische zet van hem..
quote:Hij heeft maximaal 1 dag op dat eiland gezeten. Als er dan constant iemand rondloopt die constant loopt te vertellen hoe goed die zelf wel niet is en wat die wel niet allemaal doet, krijgt iemand met een iets slechter inschattingsvermogen het idee dat dat inderdaad zo is. (hij heeft er inmiddels al doorheengeprikt, maar helaas voor hem te laat) Zelfde die meid kiest voor Derek puur op onvolledige kennis.
Op maandag 14 oktober 2002 17:10 schreef -Schorpioen- het volgende:
PS: Wel raar dat Raymond haar dan van de vrouwen de echte Robinson vond...of was dat een tactische zet van hem..
Zou ze een emailadres hebben daar?
Kunnen we haar even wat mail sturen over hoe goede ze het deed allemaal
quote:Tom_tom_ z'n papa schijnt haar te kennen
Op maandag 14 oktober 2002 21:30 schreef WarMaster het volgende:
Ze schijnt dus bij Randstad te werken of zo...Zou ze een emailadres hebben daar?
Ik heb weer genoten van de aflevering
Nolleke. Ik schreeuw steeds heel hard van schrik als ze in beeld verschijnt. Optimisme van een kampbeul. Zo dames, er is post, even bij elkaar ja, meiden. Dat soort gedrag. Ziet er uit als Pippi Langkous aan de cocaïne. Flikker Pippi samen met Tommie van Annika in een kuil en er kruipt een jaar later zoiets als Nolleke uit. Nolleke op Taka Tuka eiland. Zo wit dat je er bang van wordt. Aanstootgevend aseksueel vind ik haar. Die bos hoofdhaar wil ook snel van haar hoofd af groeien, naar het licht toe, doodsbang als het is voor die witte kanus van haar. Dit is een vrouw die ik bijvoorbeeld zou weigeren te masseren.
quote:Poezie! PUUUURE poezie!
Op zondag 20 oktober 2002 21:47 schreef SEMTEX het volgende:
Nico Dijkshoorn over Nolleke:Nolleke. Ik schreeuw steeds heel hard van schrik als ze in beeld verschijnt. Optimisme van een kampbeul. Zo dames, er is post, even bij elkaar ja, meiden. Dat soort gedrag. Ziet er uit als Pippi Langkous aan de cocaïne. Flikker Pippi samen met Tommie van Annika in een kuil en er kruipt een jaar later zoiets als Nolleke uit. Nolleke op Taka Tuka eiland. Zo wit dat je er bang van wordt. Aanstootgevend aseksueel vind ik haar. Die bos hoofdhaar wil ook snel van haar hoofd af groeien, naar het licht toe, doodsbang als het is voor die witte kanus van haar. Dit is een vrouw die ik bijvoorbeeld zou weigeren te masseren.
Maar geen fictie
quote:Dan moeten we hem/haar maar even lief aankijken om het email adres of zo even los te peuteren... De bron zullen we uiteraard niet vermelden bij het misbr... euhmm gebruik
Op maandag 14 oktober 2002 23:50 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Tom_tom_ z'n papa schijnt haar te kennen
quote:De stront op de stoep gaat voor haar aan de kant omdat het te bang is, en de stenen weigeren haar te raken wanneer ze naar haar gegooid wordt. Zo populair is ze...
Op zondag 20 oktober 2002 23:02 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Ik vraag me af hoe ze sinds de afgelopen weken over straat loopt.
quote:En die kinderen van haar zullen die nog een leven hebben. od hebben ze ook een soortement van Witness Protection system?
Op zondag 20 oktober 2002 23:49 schreef WarMaster het volgende:[..]
De stront op de stoep gaat voor haar aan de kant omdat het te bang is, en de stenen weigeren haar te raken wanneer ze naar haar gegooid wordt. Zo populair is ze...
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 23:02 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Ik vraag me af hoe ze sinds de afgelopen weken over straat loopt.
Ze is dus ca een jaartje of 18 ~ 25 geleden 2 keer in (waarschijnlijk een bizarre bui waarbij veel drugs en drank aan te pas kwam) zwanger gemaakt door een neger.
Ok.. Bedenk even goed wat voor een haar een neger heeft... Combineer dat gegeven dan even met het haar van die slet.
OMG, die blagen... WAT ERG!
Nou treft het geval dat ze met die gasten liep in het intro filmpje. (Ze had zelf een INMENS hoerige outfit aan over dat ranzige lijf, maar ja, Hoerig is as Hoerig does)
Ze heeft dus een zoon en een dochter... Die dochter ziet er dus net zo uit als Silvana Simons... ook zo'n bijdehand kutwijf
Maar ja... Die zullen echt wel wat streken (naast het haar) van dat gekke wijf hebben meegekregen. Dus we hoeven er niet echt over te rouwen.
quote:Ben aan het zoeken geslagen. Verschillende search-engines geven alleen ER gerelateerde hits op Nolleke Bekkering, maar Wisenut en Teoma (via Metaspinner) gaven een andere hit:
Op maandag 14 oktober 2002 21:30 schreef WarMaster het volgende:
Ze schijnt dus bij Randstad te werken of zo...Zou ze een emailadres hebben daar?
http://www.65plus.nl/amsterdamoost.htm
Maar op die site kan ik haar niet vinden. Zal geen toeval zijn dat een uitzendbureau naar boven komt, maar waar is NB gebleven ????
quote:Ze werkte toch in Haarlem? Ik ben morgen vrij dus ik kan even bij Randstad langslopen met mijn camera
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:00 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Ben aan het zoeken geslagen. Verschillende search-engines geven alleen ER gerelateerde hits op Nolleke Bekkering, maar Wisenut en Teoma (via Metaspinner) gaven een andere hit:
http://www.65plus.nl/amsterdamoost.htm
Maar op die site kan ik haar niet vinden. Zal geen toeval zijn dat een uitzendbureau naar boven komt, maar waar is NB gebleven ????
quote:Ik heb zelf niets gehoord van Randstad, maar ik luister daar niet zo goed naar, zodra ze in beeld komt gaat het geluid zacht
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:07 schreef boku het volgende:[..]
Ze werkte toch in Haarlem? Ik ben morgen vrij dus ik kan even bij Randstad langslopen met mijn camera
Zal eens surfen...
Lijkt me leuk als je idd met camera langs gaat. Zal ze je als fan zien, moet je haar maar hierheen verwijzen.
Randstad, Randstad Callflex, Randstad Gezondheidszorg
Gedempte Oude Gracht 20
2011GR Haarlem
Tel: 023-5165300 Fax: 023-5321128
Randstad
Grote markt 2
2011RD Haarlem
Tel: 023-5113084 Fax: 023-5113439
Randstad
Veldzigtlaan 1
2015CD Haarlem
Tel: 023-5412381 Fax: 023-5412383
quote:Denk niet dat ze het leuk zal vinden wat ze hier over zochzelf zou lezen.
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:41 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Zal ze je als fan zien, moet je haar maar hierheen verwijzen.
But who gives a F***.
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:07 schreef boku het volgende:Ze werkte toch in Haarlem? Ik ben morgen vrij dus ik kan even bij Randstad langslopen met mijn camera
Favoriete reisbestemming: Afrika..... dacht het al gelijk toen ik het las, typisch een zgn progresieve tante die 3 weken naar Kenya of Gambia vertrekt onder het mom van De Liefde voor Afrika en zich vervolgens helemaal suf laat neuken door een mooie zwarte jongen (die uiteraard aan het eind van de rit een riante vergoeding krijgt voor geleverde diensten). Een soort verkapte vorm van ontwikkelingshulp zal maar zeggen.....
Leuk trouwens voor haar kinderen, weten dat je geboren bent door het feit dat je moeder op negers geilt.
Nolleke prikelt mijn fantasie, Nolleke for President !!
quote:Precies... Het is gewoon zo'n quasi ontwikkelingsslet...
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:07 schreef Humstruks het volgende:[..]
![]()
Favoriete reisbestemming: Afrika..... dacht het al gelijk toen ik het las, typisch een zgn progresieve tante die 3 weken naar Kenya of Gambia vertrekt onder het mom van De Liefde voor Afrika en zich vervolgens helemaal suf laat neuken door een mooie zwarte jongen (die uiteraard aan het eind van de rit een riante vergoeding krijgt voor geleverde diensten). Een soort verkapte vorm van ontwikkelingshulp zal maar zeggen.....
Leuk trouwens voor haar kinderen, weten dat je geboren bent door het feit dat je moeder op negers geilt.
Nolleke prikelt mijn fantasie, Nolleke for President !!
Oh hoe barmhartig... NOT
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:57 schreef dolle_hond het volgende:
[afbeelding]en dan zonder,
Ik stel voor om gezamenlijk een mailbom te starten naar playboy om het NIET door te laten gaan, mocht het zo zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door WarMaster op 22-10-2002 21:31]
quote:Hele mooie smilie
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:53 schreef WarMaster het volgende:[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik stel voor om gezamenlijk een mailbom te starten naar playboy om het NIET door te laten gaan, mocht het zo zijn.
quote:* Riann is het er mee eens
Schijtziek word je ervan
quote:Het zal dan wel de eerste vestiging zijn die is het grooooootst. Wel een strakke actie dat je daar met een camera binnen loopt.
Op dinsdag 22 oktober 2002 14:01 schreef dolle_hond het volgende:
Er zijn 3 vestigingen van randstad in Haarlem:Randstad, Randstad Callflex, Randstad Gezondheidszorg
Gedempte Oude Gracht 20
2011GR Haarlem
Tel: 023-5165300 Fax: 023-5321128
Randstad
Grote markt 2
2011RD Haarlem
Tel: 023-5113084 Fax: 023-5113439
Randstad
Veldzigtlaan 1
2015CD Haarlem
Tel: 023-5412381 Fax: 023-5412383
quote:* ook
Op woensdag 23 oktober 2002 09:52 schreef DarkElf het volgende:
Ik zal me echt dood lachen als iemand haar vindt
quote:YEAH !!
Op woensdag 23 oktober 2002 09:52 schreef DarkElf het volgende:
Ik zal me echt dood lachen als iemand haar vindt
Sorry...maar helaas.
quote:Dan is het die 3e dus!
Op donderdag 24 oktober 2002 10:01 schreef boku het volgende:
Ben gister door de stad gelopen langs 2 randstad vestigingen maar ik heb helaas nietmand die aan haar (verschrikkelijke) uiterlijk voldeed.Sorry...maar helaas.
quote:niet opgeven hoor!!!
Op donderdag 24 oktober 2002 10:01 schreef boku het volgende:
Ben gister door de stad gelopen langs 2 randstad vestigingen maar ik heb helaas nietmand die aan haar (verschrikkelijke) uiterlijk voldeed.Sorry...maar helaas.
quote:* Eens
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:03 schreef SmashBro het volgende:
Zonder haar zou het juist een stuk saaier zijn volgens mij, dus ze mag van mij nog lang blijven.
Contra's:
..... eis te weinig voor mezelf op.....
Heerlijk die zelfkennis, hoop dat ik me nog lang aan die graftak kan blijven ergeren.
Nolleke for president !
het is dat hier nog modjes zijn...
ze zit me echt tot hier.
piep snol!
[Dit bericht is gewijzigd door n00fer op 27-10-2002 21:13]
quote:Maar yvonne is lang niet zo erg als Nolleke. Bah. Ik hoop dat ze er volgende week unaniem wordt uitgestemd. De door de bagger gesleurde opengereten bavianenclitoris. No offence.
Op zaterdag 26 oktober 2002 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]Ik zie gelijkenissen
Je zag deze uitzending ook weer stukjes van haar in haar eigen 'hood' en je zag haar dus volledig opgemaakt en NOG was ze misselijkmakend, eng en a-seksueel. Ik hoop van ganser harte dat ze na de samensmelting door het volledige team massaal weggestemd wordt en dat ook de UMA-vrouwen doorkrijgen dat ze al die tijd door Madam Mikmak zijn geindoctrineerd en van hun mening ontnomen.
Bah, bah, bah, hoe krijgt zo iemand het in godsnaam voor elkaar aflevering na aflevering collectieve Nolleke-haat te veroorzaken bij de kijker? Ongelofelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 27-10-2002 21:44]
quote:En weer kan je het prachtig verwoorden SEMTEX!
Op zondag 27 oktober 2002 21:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk al reikhalzend uit naar volgende week, de aflevering waarin Nolleke breekt, waarin ze zal janken, waarin ze ms eindelijk doorkrijgt wat voor een vreselijke en misselijke slang is, die manipuleert, mensen serieus het leven zuur maakt (Zie een Annelies, zie een Raymond). Al bij 't begin van de uitzending, bij de eerste aanblik van die vreselijke kop weer, kreeg ik weer neigingen om haar iets aan te doen
Je zag deze uitzending ook weer stukjes van haar in haar eigen 'hood' en je zag haar dus volledig opgemaakt en NOG was ze misselijkmakend, eng en a-seksueel. Ik hoop van ganser harte dat ze na de samensmelting door het volledige team massaal weggestemd wordt en dat ook de UMA-vrouwen doorkrijgen dat ze al die tijd door Madam Mikmak zijn geindoctrineerd en van hun mening ontnomen.
Bah, bah, bah, hoe krijgt zo iemand het in godsnaam voor elkaar aflevering na aflevering collectieve Nolleke-haat te veroorzaken bij de kijker? Ongelofelijk.
(Ach gutteguttegut, zat ze daar in een hoekje met van die droevige oogjes.)
quote:Eigenlijk moet ze dan niet meteen worden weggestemd, dan zit ze er 2 afleveringen in haar eentje te miepen. Of nog beter: tot de finale!
Op zondag 27 oktober 2002 21:44 schreef postinggirl het volgende:
Wees gerust, het schijnt dat kamp Noord haar volgende week volledig links zal laten liggen.![]()
(Ach gutteguttegut, zat ze daar in een hoekje met van die droevige oogjes.)
quote:Heerlijk die huilende Nolleke, deed me echt goed dat te zien.
Op zondag 27 oktober 2002 21:45 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Eigenlijk moet ze dan niet meteen worden weggestemd, dan zit ze er 2 afleveringen in haar eentje te miepen. Of nog beter: tot de finale!
Inderdaad het mooist al ze ons nog wat langer blij mag maken met haar achterbakse gedrag, hopelijk met veel tranen en heel veel zielepijn.
Nee echt, ik mag die Nolleke wel....
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat wandelende lijk. Instant haat toen ik de eerste aflevering voorbij zag komen.
Ik kan niet wachten tot ze volgende week gebroken wordt, en ik zou er graag bij zijn als alle expeditie leden terug zijn en elkaar weer ontmoeten terwijl ze de rerun gaan kijken zodat ze alles te horen krijgt wat de andere leden over haar dachten.
dus.
quote:Idd.
Op zondag 27 oktober 2002 21:50 schreef SEMTEX het volgende:
Laat Snolleke maar lekker verhongeren. Het kamp moet haar gewoon eten weigeren als ze niet wil werken
Ze krijgt dus pas 'n stukje kokosnoot als ze 'n dag lang hard gewerkt heeft
Eens kijken hoe snel die rimpelige, rode stelten DAN in beweging komen
quote:So true!
Op zondag 27 oktober 2002 21:55 schreef Penance het volgende:
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat wandelende lijk. Instant haat toen ik de eerste aflevering voorbij zag komen.
quote:Tsja, da's lullig.
Op zondag 27 oktober 2002 21:59 schreef Ketjing het volgende:
Moeten jullie je eens voorstellen: Je wordt wakker, kijkt in de spiegel: Kut weer Nolleke
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHJJJ!!!!
Op zondag 27 oktober 2002 22:19 schreef Ketjing het volgende:lache, of nog erger: het bed
of nog erger: dr kind. HUUUUH!!!!
quote:Of..........Nollekes moeder! WAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!
Op zondag 27 oktober 2002 22:23 schreef Ketjing het volgende:
de vader van het kind! HEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLPP
[sub]het leek zo'n lief kind[/sub]
quote:*inkoppertje*
Op zondag 27 oktober 2002 22:26 schreef Ketjing het volgende:
De huisarts van Nolleke
quote:Je zou mijn zwager maar zijn.
Op zondag 27 oktober 2002 22:28 schreef Ketjing het volgende:
ja, nu wordt het wel erg moeilijk. Spiegelbeeld van Nolleke?
*de arme jongen*
(Snolleke was zo'n 10 a 15 jr terug zijn oppas )
De psychische schade moet nog steeds in zijn totaliteit bepaald worden.
Een team analisten werkt dagelijks aan dit probleem!
[Dit bericht is gewijzigd door Penance op 27-10-2002 22:33]
Wat is ze trouwens lelijk als ze opgemaakt is, brrr.
ohh, die walgelijke bikini , dat schapenhaar, die schijnheilige blik, hoe haalt ze het in haar vieze hoofd dat zij een bijdrage levert aan het kamp! wat een vals kreng... ze doet #@#@$ NIETS. aaaargh....sorry, moet ophouden, maak me te druk...me bloeddruk
Misschien moeten we een avond organiseren voor Nolleke slachtoffers, of een vereniging
Nolleke...NEE!
Ohja, wilde nog zeggen hoe goed ik me voelde (blij, warm van binnen, dat werk) toen ik haar buiten de groep zag zitten, zogenaamd zielig, ze snapte de houding van die nieuw gevormde groep niet. DOOS! dat is geen houding, dat heet fatsoenlijk met elkaar omgaan, zonder achterbaks gedrag..ik hoop dat ze nog lange tijd te gaan heeft op dat eiland..misschien dat ze er iets van leert...maar dat betwijfel ik eigenlijk..diegene die die gigantische plank voor háár hoofd weg kan nemen mag wat mij betreft genomineerd worden voor een nobelprijs...
quote:Nolleke is dan ook niet zo maar iemand.... Gelukkig maar, moet je je voorstellen, een wereld vol Nollekes
Op maandag 28 oktober 2002 01:28 schreef mijn23 het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik nolleke ook niet 1 van de leukste vind,maar om haar nou zo uit te gaan schelden zoals sommige doen vind ik iets te ver gaan.stel dat haar kinderen dit allemaal lezen op fok! zou ik wel echt erg vinden als mensen dit over mijn moeder zouden schrijven!!
Maar ja, een zich voortplantende Nolleke is ook vrij schokkend. Nolleke die haar levenshouding overbrengt op kinderen... klinkt bijna strafbaar. Gelukkig voor die kinderen is het genetische materiaal van de vader(s?) dominant, is er nog enige hoop voor ze.
quote:Als ze dit hier lezen, dan horen ze vast niks nieuws
ik moet eerlijk zeggen dat ik nolleke ook niet 1 van de leukste vind,maar om haar nou zo uit te gaan schelden zoals sommige doen vind ik iets te ver gaan.stel dat haar kinderen dit allemaal lezen op fok! zou ik wel echt erg vinden als mensen dit over mijn moeder zouden schrijven!!
quote:jij bent gewoon Nolleke he?
quote:tja, wat moet ik daar nou aan toevoegen....
Op maandag 28 oktober 2002 00:28 schreef Moitessier het volgende:
Ohhh, dit is helemaal mijn Topic, Nolleke..breek me de bek niet open, élke zondagavond zit ik me helemaal de pleuris te ergeren hier voor de TV, en ik verbaas me er soms echt over dat ik zo'n hekel aan iemand kan krijgen die ik nog nooit in levende lijve gezien heb (godzij 100x dank)ohh, die walgelijke bikini
, dat schapenhaar, die schijnheilige blik, hoe haalt ze het in haar vieze hoofd dat zij een bijdrage levert aan het kamp! wat een vals kreng... ze doet #@#@$ NIETS. aaaargh....sorry, moet ophouden, maak me te druk...me bloeddruk
Misschien moeten we een avond organiseren voor Nolleke slachtoffers, of een vereniging
Nolleke...NEE!
Ohja, wilde nog zeggen hoe goed ik me voelde (blij, warm van binnen, dat werk) toen ik haar buiten de groep zag zitten, zogenaamd zielig, ze snapte de houding van die nieuw gevormde groep niet. DOOS! dat is geen houding, dat heet fatsoenlijk met elkaar omgaan, zonder achterbaks gedrag..ik hoop dat ze nog lange tijd te gaan heeft op dat eiland..misschien dat ze er iets van leert...maar dat betwijfel ik eigenlijk..diegene die die gigantische plank voor háár hoofd weg kan nemen mag wat mij betreft genomineerd worden voor een nobelprijs...
quote:
En die kinderen horen vast niks nieuws...
Ik hoop dat ze geestelijk helemaal gesloopt gata worden, leeggezogen en weggeooid als ware het een lege goekope opblaasschaap!
Uren ben je met je moeder bezig geweest met het maken van je eerste halloween kostuum, je vind het allemaal reuze spannend, je bent immers net 8 jaar geworden en je mag voor het eerst samen met je buurjongen "trick & treaten" , spannend hoor, bij huizen aanbellen en om snoepjes vragen, jaren heb je er naar uit gekeken maar toen mocht het nog niet omdat je nog te jong was, maar nu is het dan zover.
Er zijn mensen die je laten schrikken als ze de deur opendoen, geheel in de traditie van Halloween. Maar je houd je groot want je bent immers al 8 jaar oud, en je moet wel een beetje stoer doen tegenover je buurjongen die al 11 jaar is.
MAAR DAN......
dan bel je nietsvermoedend aan en wacht een beetje giechelend totdat de deur opengaat.
De deur zwaait open en wat zien onze twee dappere jongens....
NOLLEKE
Halloween is nooit meer gevierd door deze twee onschuldige jochies, psychiatrie, praatgroepen, jeugdzorg en zelfs Emile Ratelband mochten niet meer baten.
Voor altijd hun onschuld verloren......
over de mango's :
"Naast een mangoboom gewoond? Dat zie je niet voor je. Ik zie haar meer vloekend ergens op een zandverstuiving ergens op de veluwe. Iets exotisch past niet bij haar. Ik vind Nolleke meer iemand voor een huis vlak naast een jongerencentrum, of iemand die ooit eens heel in de verte een flamingo in Artis heeft gezien. Niet een vrouw die iets met mangobomen heeft. Aan de andere kan, het zou wel haar witheid verklaren. Heeft met die rare pruik van haar anderhalf jaar in de schaduw na zitten te denken of ze op zou staan om naar de kapper te gaan. Nee, toch maar niet. ."
quote:Inderdaad. Ik heb het net gelezen en hij is erg goed. Ook dat stukje over Derek en Raymond was erg leuk om te lezen.
Op maandag 28 oktober 2002 10:48 schreef DarkElf het volgende:
Ik lach me idd dood om die stukjes van nico dijkshoorn:over de mango's :
"Naast een mangoboom gewoond? Dat zie je niet voor je. Ik zie haar meer vloekend ergens op een zandverstuiving ergens op de veluwe. Iets exotisch past niet bij haar. Ik vind Nolleke meer iemand voor een huis vlak naast een jongerencentrum, of iemand die ooit eens heel in de verte een flamingo in Artis heeft gezien. Niet een vrouw die iets met mangobomen heeft. Aan de andere kan, het zou wel haar witheid verklaren. Heeft met die rare pruik van haar anderhalf jaar in de schaduw na zitten te denken of ze op zou staan om naar de kapper te gaan. Nee, toch maar niet. ."
quote:Ja idd, die derek
Op maandag 28 oktober 2002 12:58 schreef boku het volgende:[..]
Inderdaad. Ik heb het net gelezen en hij is erg goed. Ook dat stukje over Derek en Raymond was erg leuk om te lezen.
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:bavianenclitoris. No offence.
quote:Is Ash een fictief persoon???
Op maandag 28 oktober 2002 09:42 schreef ChrisJX het volgende:[..]
In onze belevenis is Nolleke een fictief persoon. Net zoals Mulder uit The X-files of Jessica uit GTST. Of Ash uit PokemonDus daar kan je over zeggen wat je wilt.
En die kinderen horen vast niks nieuws...
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 12:59 schreef I.R.Baboon het volgende:. Wel offence.
Maar van naaste ex-collega's van Nolleke heeft ons pap gehoord (hij heeft nooit echt met haar samengewerkt) dat Nolleke op het eiland net zo was als op het werk...
quote:Dus ze liegt, bedriegt, manipuleert dus gewoon door... die snol.... BAH
Op maandag 28 oktober 2002 15:40 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
sorry....
Maar van naaste ex-collega's van Nolleke heeft ons pap gehoord (hij heeft nooit echt met haar samengewerkt) dat Nolleke op het eiland net zo was als op het werk...
Kom op... Meer info... Haal de ranzigste details naar boven Tom Tom... Oh ja... En haar email zou ook fijn zijn
quote:Nou, volgens mij bedoelden ze meer van: ze praat veel maar doet niets. En ik heb geen e-mail. En anders zou ik dat niet geven (zo ben ik dan ook weer niet)
Op dinsdag 29 oktober 2002 05:32 schreef WarMaster het volgende:
Dus ze liegt, bedriegt, manipuleert dus gewoon door... die snol.... BAHKom op... Meer info... Haal de ranzigste details naar boven Tom Tom... Oh ja... En haar email zou ook fijn zijn
quote:Ik vind ze minder worden. Het blijft hetzelfde. Weer die nichterige commentaren op Derek! Verzin eens wat nieuws, joh!
Op maandag 28 oktober 2002 12:58 schreef boku het volgende:[..]
Inderdaad. Ik heb het net gelezen en hij is erg goed. Ook dat stukje over Derek en Raymond was erg leuk om te lezen.
Goede eigenschappen:
Opgewekt, spontaan, doorzetter, positief, kracht. Kan goed luisteren, ben een aanpakker & betrouwbaar.
iemand heeft hier duidelijk geen zelfkennis!
Ze mogen kiezen om een van tweeen te slachten: De geit of Nolleke.
Kiezen ze de geit hebben ze vlees te eten, kiezen ze Nolleke hebben ze rust
quote:ROFL
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:56 schreef dolle_hond het volgende:
Volgende week krijgen de bewoners een dilemma voorgelegd:Ze mogen kiezen om een van tweeen te slachten: De geit of Nolleke.
Ik kan iig niet wachten tot het zondag is
quote:Ik zou zeggen dat er nog wel wat kilotjes afmogen
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:56 schreef dolle_hond het volgende:
Volgende week krijgen de bewoners een dilemma voorgelegd:Ze mogen kiezen om een van tweeen te slachten: De geit of Nolleke.
quote:
30 oktober 2002ALVAST WAT NOLLEKE
Wat ik zou doen, als ik meedeed aan expeditie Robinson? Op Nollleke, de provocerend lelijkste vrouw ooit op de televisie, aflopen, en vragen: heb jij die film met Tom Hanks gezien, dat hij alleen op dat eiland zit? Wachten tot ze nadenkt, snel bij haar kuif grijpen, met een speciaal geprepareerde schelp dat krullende kreukelfrietenhaar van het hoofd af jassen en daarna consequent tegen haar aan blijven lullen alsof ze een volleybal is.Doe iets!! Wat een mens. Zelfs die siouxpostbode, Raymond (indianennaam: Hij Die Alleen Aan Kustlijn Naar Horizon Kijkt) trok het niet . Normaal luisteren indianen het geduldig een dagje aan, dat Nolleke gekwek, er volgt een korte worsteling en dan hangt er drie dagen later opeens een gedroogd scalpje met rood voor aan de tent. Zat er nu niet in. Te eng om te scalperen. Ik zou haar ook niet aan durven raken.
Ik weet niet wat het is, maar dit is echt een vrouw die mij schrik aanjaagt. Het heeft iets met haar lichaam te maken. Die badkleding. Er moet toch iets te vinden zijn waarin je tieten er niet uitzien als platgeslagen Turkse broden. Wat is dat voor een waanzin? Waarom, als je een paar maanden bijna naakt op de televisie bent, niet iets leuks gekocht? Nee, die bejaardengym badkleding aan haar kont. Borsten als weggeteerde appelflappen. Platgeslagen dropverpakking. Twee met bedorven slagroom gevulde spuitzakken uit een failliete banketbakkerszaak. Witte tieten ook, dat kijkt niet prettig. Het heeft denk ik ook met haar houding te maken. Andere roodharige mensen met zon aanstootgevend wit lichaam maken zich klein of gaan aandachtig naar een schelp zitten kijken onder een boom. Zij niet. Steeds met dat joviale lange lichaam vol in beeld.
Niet om aan te zien als ze beweegt. Als ze stil zit kan je gewoon fixeren op een verdwijnpunt vlak naast haar, maar nu ze meedeed aan een proef was er geen houden aan. Je moest naar die helleveeg met badlijn 1863 kijken, of je wilde of niet. Ik heb zitten schreeuwen. Dat zwemmen! Op de terugweg naar het strand ging ze ook nog lekker wat bijbruinen op haar buik. Te erg. Je kijkt nog liever naar een albino ottert met bikini. Volgende week er uit, bid ik.
Morgen meer over zondaguitzending. Dit moest ik al even kwijt.
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:58 schreef Poepoog het volgende:
van: http://www.nicodijkshoorn.com/
[..]
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:58 schreef Poepoog het volgende:
van: http://www.nicodijkshoorn.com/
[..]
ik begin bijna te hopen dat ze ER wint.. kan ze dat geld gebruiken om te emigreren naar een ver land, waar ze niet achtervolgt wordt door die horrorbeelden..
quote:Wat dacht je van Afghanistan ?
Op vrijdag 1 november 2002 13:44 schreef Stranger het volgende:ik begin bijna te hopen dat ze ER wint.. kan ze dat geld gebruiken om te emigreren naar een ver land, waar ze niet achtervolgt wordt door die horrorbeelden..
Nolleke is nl een van de weinige vrouwen op deze planeet die ik graag in een burka mag zien.
Begon in het begin bijna medelijden met dat kreng te krijgen maar aan het einde van de aflevering begon ze weer aardig te pieken.
Hoe blijft ze toch zo ontzettend wit ?
quote:Getiteld: Het verrotte leven van Nolleke..
Op zondag 3 november 2002 21:58 schreef Ketjing het volgende:
Ik zie iets verschrikkelijks aan komen: de dagboeken van Nolleke! Daarin valt alles te lezen over hoe goed ze wel niet is en hoe slecht de anderen zijn. Als ik het "vrouwenkamp"" was geweest had ik de geit meegenomen en Nolleke laten staan.
*In de Ban van Nolleke.
*Ik, Nolleke: een portret van mijzelf.
*Waarom ik geweldig ben en de rest tegen mij is; het ware verhaal van een wanhopige vrouw in het bezit van een stel panlappen op een niet zo onbewoond eiland.
*Hoe pest ik een man weg in drie makkelijke stappen.
*Hoe bezorg ik kleine kinderen trauma's met een huiveringwekkend uiterlijk.
*Nolleke's carnaval's tips
*Ik, Nolleke, een spirituele gids.
*When Derek met Nolleke: the musical!
*Alleen op het eiland
quote:Waar heb jij de afgelopen 4/5 weken uitgehangen als je dat niet weet
Op zondag 3 november 2002 21:59 schreef Kimmie het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal tegen Nolleke?
quote:Dat schoot bij Derek meteen in 't verkeerde keelgat en hij kwam vervolgens heel goed voor z'n mening uit
Op zondag 3 november 2002 21:54 schreef Calimero_31 het volgende:
Nolleke: "heeeej, jij met dat schaartje, jij mag beginnen"
Echt doodzonde dat Keo dr uit moest, nu zitten we nog een week met die trol opgescheept, maar ze heeft gelukkig alvast 1 stem tegen.
Waar echt geen ene hout van snap is dat die rooie het weer goed wil maken met die graftak. (volgende week in ER enz)
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:38 schreef Penance het volgende:
Derek bleef in mijn ogen nog aardig, ik had wel raad geweten met mn schaartje!
quote:Nolleke nam die excuses niet aan, de feeks
Waar echt geen ene hout van snap is dat die rooie het weer goed wil maken met die graftak. (volgende week in ER enz)
quote:ze klonk weer lekker arrogant voor aankomende week dus ik hoop op een lekkere rel
Op zondag 3 november 2002 22:52 schreef SEMTEX het volgende:[..]
[..]Nolleke nam die excuses niet aan, de feeks
Ik hoop dus dat de sfeer zich voortzet, ik geniet van dit soort tv
quote:Dat vraag jij je nog af.
Op zondag 3 november 2002 21:59 schreef Kimmie het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal tegen Nolleke?
"Heej jij daar met je knipschaartje".
Nou mijn tenen gingen helemaal krom staan en mn broek zakte spontaan af.
quote:Goeie reactie van Derek: 'Ja, ik met het knipschaartje'
Op maandag 4 november 2002 09:09 schreef berney het volgende:[..]
Dat vraag jij je nog af.
![]()
quote:Idd, ze verknalde het wel lekker meteen voor zichzelf, wat een dom rotwijf zeg
quote:Ik moet bekennen dat ik er zelf ook veel plezier aan beleef.
Op zondag 3 november 2002 22:52 schreef SEMTEX het volgende:
Nolleke nam die excuses niet aan, de feeksIk hoop dus dat de sfeer zich voortzet, ik geniet van dit soort tv
Ondanks het feit dat mijn irritatie-grens met Nolleke bijna bereikt is, zou ik het ook wel leuk vinden om te zien hoe ze nog even flink op haar nummer gezet wordt door 't hele kamp, en dan dr uit stemmen die hap!
quote:Dat was echt fout! Als ze nou nog gewoon 'Derek' had gezegd, had ze misschien nog wel antwoord gekregen, maar nu...
Op zondag 3 november 2002 21:54 schreef Calimero_31 het volgende:
Nolleke: "heeeej, jij met dat schaartje, jij mag beginnen"
quote:Mark wilde natuurlijk zeggen dat hij helemaal geen info doorgegeven had aan kamp noord wat nooit gekend heeft vóór de samensmelting.
Op maandag 4 november 2002 11:40 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Dat was echt fout! Als ze nou nog gewoon 'Derek' had gezegd, had ze misschien nog wel antwoord gekregen, maar nu...
![]()
En Mark wilde eerst nog iets zeggen, maar mocht gewoon niet van Snol. Hij met dat schaartje moest beginnen.
quote:Volgens mij heeft Mark gewoon 1 keertje gezegd dat er een beetje over Nol gepraat was. Van de keer dus dat ze haar eens gezien hebben bij een proef ofzo. Want Mark is alleen met de wissel van de kampen echt op Uma gekomen en toen niet meer op Mensirip. Dus eik weet hij helemaal van nx.
Op maandag 4 november 2002 15:33 schreef berney het volgende:[..]
Mark wilde natuurlijk zeggen dat hij helemaal geen info doorgegeven had aan kamp noord wat nooit gekend heeft vóór de samensmelting.
Dat zuigt madam gewoon uit d'r duimpje omdat ze de dames van kamp noord niet indirect wil aanvallen en doet ze dat met Mark.
Sick.
quote:
Op maandag 4 november 2002 15:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vraag me toch af hoe Nolleke over zichzelf denkt nu ze de afleveringen terugziet.
quote:Dat vond ik juist geweldig. Uitspraak van het jaar
Dat vraag jij je nog af.
![]()
quote:Ja ik ook heb dubbel gelegen.
Op maandag 4 november 2002 21:46 schreef SmashBro het volgende:[..]
Dat vond ik juist geweldig. Uitspraak van het jaar
Zonder haar zou het toch minder leuk zijn om te kijken. Dat soort irritante mensen zijn nodig voor een bepaalde sfeer. En zij is daar heel erg goed in.
Maar volgende week zal ze eruit gaan. Gelukkig maar.
Dan kunnen we ons gaan ergeren aan mensen die zich altijd op de achtergrond houden, nooit een mening geven en daardoor altijd buiten schot blijven.
quote:De slager.
Op maandag 4 november 2002 22:59 schreef -Schorpioen- het volgende:Dan kunnen we ons gaan ergeren aan mensen die zich altijd op de achtergrond houden, nooit een mening geven
en daardoor altijd buiten schot blijven.
quote:Of : De Puinhopen van 3 weken Nolleke.
Op zondag 3 november 2002 21:59 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Getiteld: Het verrotte leven van Nolleke..
D
quote:Titel: management voor solisten
Op zondag 3 november 2002 21:58 schreef Ketjing het volgende:
Ik zie iets verschrikkelijks aan komen: de dagboeken van Nolleke! Daarin valt alles te lezen over hoe goed ze wel niet is en hoe slecht de anderen zijn. Als ik het "vrouwenkamp"" was geweest had ik de geit meegenomen en Nolleke laten staan.
Dus de topic titel slaat nergens op.
Mensen schrijven maar wat en weten niet eens wat de betekenis van een woord is
quote:Het zal je collega maar zijn.
Op zondag 10 november 2002 21:41 schreef SmashBro het volgende:
Toch wel vreemd dat ze vóór ER nooit problemen met mensen heeft gehad. Zo'n type moet toch haast wel botsen met enorm veel anderen?
quote:Een plaat voor de harses helpt veel hoor.
Toch wel vreemd dat ze vóór ER nooit problemen met mensen heeft gehad. Zo'n type moet toch haast wel botsen met enorm veel anderen?
quote:Of ze mist zelfkennis en heeft nooit doorgehad hoeveel er achter haar rug werd geluld.
quote:Ze is echt overtuigd van haarzelf, echt heel eng.
Op zondag 10 november 2002 21:43 schreef WarMaster het volgende:[..]
Een plaat voor de harses helpt veel hoor.
Plus nog eens de overtuiging dat je zelf god's geschenk aan de mensheid bent.
Euhmm wie?
quote:
Op zondag 10 november 2002 22:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel een leegte en toch is-ie prettigNolleke is opgepleurd!
Ahhhhhhh..... eindelijk rust.
Hoewel ik vrees dat ER nu wel wat saaier zal worden.
Toch jammer dat ze niet in t bed ging liggen.
En dan de volgende ochtend: "Who has been sleeping in the bed?"
"Me!"
"What's your name?"
"Nolleke..."
"Hmm, let me see... Derek...no...Luc...no...Loes...no. Sorry no breakfast for you!"
quote:Damn... weer als Swatkat ingelogd....ehh ik bedoel Je haalt me de woorden uit de mond!!
Op zondag 10 november 2002 22:53 schreef Swatkat het volgende:[..]
Ahhhhhhh..... eindelijk rust.
Hoewel ik vrees dat ER nu wel wat saaier zal worden.Toch jammer dat ze niet in t bed ging liggen.
En dan de volgende ochtend: "Who has been sleeping in the bed?"
"Me!"
"What's your name?"
"Nolleke..."
"Hmm, let me see... Derek...no...Luc...no...Loes...no. Sorry no breakfast for you!"
quote:Zie inderdaad mijn eerdere pleidooi hier ergens boven. Zulke mensen maken het helaas wel spannender om te kijken en toch wil je dat ze er zo snel mogelijk uitgestemd worden. Vanaf nu zal het dus een stuk gesapiger worden. Saaier dus. Hopelijk gaat er nu iemand opstaan die het hele team op stelten kan zetten.
Toch ben ik blij dat ze eruit is !!!!
quote:precies wat ik tegen Rtificial zei
quote:Ik denk dat je deze opmerkig niet zo letterlijk moet nemen, in het dagelijks leven lijkt het mij geen makkelijk type en eerder trekt naar mensen die positief over haar zijn. Ik vond haar ook niet super maar over de rest van de Robinson ploeg valt ook best wat te zeggen. Bij Nolleke komt het gewoon een beetje rot uit haar mond en daarnaast heeft ze haar uiterlijk ook niet mee, ze ziet er wat hekserig uit.
Dat Vlaamse dametje met zwart haar , Loes? vind ik bijvoorbeeld ook niet al te eerlijk, voor Nolleke er is, haar nadoen op een bepaalde manier en als Nolleke er wat van zegt doen alsof je neus bloed.
Nee ik geloof er niet in dat het van een kant komt en dat de groep ook wel wat te verwijten valt. (ze liepen gister wel erg makkelijk mee met Derek die nogal relnichterig over dat bed liep te zeiken, van een eigen mening kan je meesten daar dus ook niet betichten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |