Ter Mors erbij, verwacht niet dat er dan nog iemand in de buurt komt.quote:
tsja je hebt een punt, we hebben ter Mors ook nog. Zou toch wat zijn als bv Wust er straks bij het OKT met 1.55 in Heerenveen afgereden zou wordenquote:
geen idee, maar nummer 4 zal dan wel slecht staan in de prestatiematrixquote:
Ik dacht het wel, alleen de twee langste afstanden met drie man/vrouw toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
4 jaar geleden wel, dus denk nu ook.
Mja, ze zullen zich alle 4 ook wel voor een andere afstand plaatsen toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef komrad het volgende:
[..]
geen idee, maar nummer 4 zal dan wel slecht staan in de prestatiematrix
Tellen de resultaten van dit seizoen op de WB daarvoor niet mee?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef komrad het volgende:
[..]
Dat is bij de dames waarschijnlijk geen probleem.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef komrad het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze op andere afstanden ook geplaatst zijn. Moet lukken dunkt mij.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef komrad het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo'n probleem. Allevier plaatsen ze zich normaal op 2 of 3 afstanden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:09 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze op andere afstanden ook geplaatst zijn. Moet lukken dunkt mij.
Dat komt vast goed, zo breed is de Nederlandse schaatstop ook weer niet bij de vrouwen. Tenzij er rare dingen gebeuren op de 5kmquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is de vraag of het prestatiematrix technisch gezien mogelijk is.
Inderdaad, veel makkelijker dan bij de heren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat komt vast goed, zo breed is de Nederlandse schaatstop ook weer niet bij de vrouwen. Tenzij er rare dingen gebeuren op de 5km
Huh?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
![]()
Schaatsen, in tegenstelling tot Nederland, live op TV in Belgie.
![]()
![]()
Haha hulde, volgende week dus even weekendje belgiequote:Op zaterdag 9 november 2013 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
![]()
Schaatsen, in tegenstelling tot Nederland, live op TV in Belgie.
![]()
![]()
twitter:jandejong twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 20:07:03@boriszz NOS wil het schaatsen eigenlijk gewoon uitzenden op Nederland 1,2 of 3!!!! reageer retweet
Zit gewoon bij Ziggo in het pakket.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:21 schreef danos het volgende:
[..]
Haha hulde, volgende week dus even weekendje belgie
Waarom zenden ze het dan niet uit?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:22 schreef borisz het volgende:
Toen ik Jan de Jong een tweet stuurde over kon Sport24 worden ingezet kreeg ik dit als antwoord trouwenstwitter:jandejong twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 20:07:03@boriszz NOS wil het schaatsen eigenlijk gewoon uitzenden op Nederland 1,2 of 3!!!! reageer retweet
Netmanagers willen het niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom zenden ze het dan niet uit?
Verdomd, gevonden, nice!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zit gewoon bij Ziggo in het pakket.
Dat dacht ik al.quote:
Nee true, maar sport24 zou toch wel kunnen, Eurosport zou ook wel in dit gat kunnen springen, ipv armworstelen..quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks dat ik schaatsliefhebber ben, vind ik het eerlijk ook niet nodig om wereldbekerwedstrijden van een B-sport prime time uit te zenden.
Heb je een punt maar ik snap nog steeds niet waarom men niet meer gebruikt maakt van Sport24. Als je live rechten van een sport hebt en het toch al via een stream uitzend dan kan je het toch ook via Sport24 uitzenden. Of je nou een herhaling van P&W of live sport uitzend maakt in kosten niks uit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks dat ik schaatsliefhebber ben, vind ik het eerlijk ook niet nodig om wereldbekerwedstrijden van een B-sport prime time uit te zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |