Wat doe je op FOK! dan? Zelfde toch? Reageren en converseren is toch chatten?quote:Op zondag 10 november 2013 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vind jij.
Dat doe je gewoon niet binnen een relatie. Vind ik dan hè.
Wel als diegene een vriend/vriendin heeft. En daarnaast ook wel een beetje kansloos ja. Zoals velen die erop zitten zelf zeggen; ordinaire vleeskeuring. Snap er de lolz niet van. Maar ieder zijn interesses, is ook prima.quote:Op zondag 10 november 2013 10:29 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Moet men zich schamen voor Tinder dan? Als iemand die jij kent Tinder heeft, vind je dat triest?
Hoe rijm jij "is ook prima" en "kansloos" met elkaar? Ik snap even niet wat je nou eigenlijk vindt.quote:Op zondag 10 november 2013 14:37 schreef Kola het volgende:
Wel als diegene een vriend/vriendin heeft. En daarnaast ook wel een beetje kansloos ja. Zoals velen die erop zitten zelf zeggen; ordinaire vleeskeuring. Snap er de lolz niet van. Maar ieder zijn interesses, is ook prima.
Ik vind het wat kansloos, een man die daar op zit is waarschijnlijk niets voor mij. Maar als iemand er wel plezier van heeft zou ik diegene niet een kansloze noemen, gewoon verschillende interesses. Ook prima!quote:Op zondag 10 november 2013 15:05 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hoe rijm jij "is ook prima" en "kansloos" met elkaar? Ik snap even niet wat je nou eigenlijk vindt.
Ik weet nooit of mensen dit echt geloven, of dat ze diep van binnen gewoon onzeker zijn om daarom dit soort dingen zeggen. Hoe kan je afknappen op iemand omdat hij een datingapp heeft? Wat zegt Tinder over een mens?quote:Op zondag 10 november 2013 15:47 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik vind het wat kansloos, een man die daar op zit is waarschijnlijk niets voor mij. Maar als iemand er wel plezier van heeft zou ik diegene niet een kansloze noemen, gewoon verschillende interesses. Ook prima!
Het impliceert dat iemand op een bepaalde manier denkt waarvan jij niet wil dat hij/zij zo denkt. Afgezien van of het uit onzekerheid komt of niet is zoiets wel gewoon normaal om op af te kunnen knappen. Het karakter van de ander is waarschijnlijk anders dan je denkt (waar je op viel).quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik weet nooit of mensen dit echt geloven, of dat ze diep van binnen gewoon onzeker zijn om daarom dit soort dingen zeggen. Hoe kan je afknappen op iemand omdat hij een datingapp heeft? Wat zegt Tinder over een mens?
Knap je ook af op mannen op datingsites? Mensen met een fotoboek?
Een weldenkend mens moet niet zomaar zulke conclusies trekken over mensen. Ik kan mij niet voorstellen dat er een bepaald soort mens met een bepaald soort denkwijze op Tinder zit.quote:Op zondag 10 november 2013 16:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het impliceert dat iemand op een bepaalde manier denkt waarvan jij niet wil dat hij/zij zo denkt. Afgezien van of het uit onzekerheid komt of niet is zoiets wel gewoon normaal om op af te kunnen knappen. Het karakter van de ander is waarschijnlijk anders dan je denkt (waar je op viel).
Ging over datingssites toch vooral. En datingapps. Dat is normaal als je een relatie hebt? Denk het niet. Een 'weldenkend' mens trekt conclusies die het meest logische zijn om aan te nemen. Domme mensen gaan alles altijd maar relativeren en willen 100% zekerheid bij alles. En dan verbaasd zijn als ze verneukt worden omdat ze niet konden beseffen dat een relatie en datingssites niet een perfecte combo is.quote:Op zondag 10 november 2013 16:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Een weldenkend mens moet niet zomaar zulke conclusies trekken over mensen. Ik kan mij niet voorstellen dat er een bepaald soort mens met een bepaald soort denkwijze op Tinder zit.
Om te denken dat iemand die op Tinder zit een bepaalde karakter heeft, vind ik gewoon arrogant en narcistisch klinken. Zo'n beetje als een hipster die denkt dat mensen die naar coldplay luisteren dommer en kortzichtiger is dan zichzelf.
Ik heb het nu niet over TS, maar over de uitspraak van Kola. TS moet haar vriend dumpen of op z'n minst een goed gesprek met hem hebben.quote:Op zondag 10 november 2013 16:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ging over datingssites toch vooral. En datingapps. Dat is normaal als je een relatie hebt? Denk het niet. Een 'weldenkend' mens trekt conclusies die het meest logische zijn om aan te nemen. Domme mensen gaan alles altijd maar relativeren en willen 100% zekerheid bij alles. En dan verbaasd zijn als ze verneukt worden omdat ze niet konden beseffen dat een relatie en datingssites niet een perfecte combo is.
Mooi gezegd... het zit denk ik in de mens om te generaliseren, dat scheelt een hoop tijd waarin je anders moet denken en nuanceren.quote:Op zondag 10 november 2013 16:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Een weldenkend mens moet niet zomaar zulke conclusies trekken over mensen. Ik kan mij niet voorstellen dat er een bepaald soort mens met een bepaald soort denkwijze op Tinder zit.
Ah oké. Ach ja dat is haar mening. Las het wat verkeerd blijkbaar, dacht dat het nog voort borduurde op haar eerste zin 'dat als je een vriend/vriendin hebt'. Als je vrijgezel bent zie ik er ook niet een probleem mee, maar kan me wel voorstellen dat sommige mensen het niet zo kansrijk vinden overkomenquote:Op zondag 10 november 2013 16:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over TS, maar over de uitspraak van Kola. TS moet haar vriend dumpen of op z'n minst een goed gesprek met hem hebben.
Kola zegt (als ik het goed lees) dat mannen die Tinder gebruiken per definitie kansloos zijn. Ik vind dat een domme uitspraak en andere mensen hier ook, kennelijk.
Ach als ik op terras zit, zit ik ook ' vlees' te keuren, enorm vermakelijk, waarom niet, Badoo net zo, Tinder ken ik verder niet, maar op Badoo blijf ik dat kennismakingspel enorm amusant vinden, beetje mensjes kijken.quote:Op zondag 10 november 2013 14:37 schreef Kola het volgende:
[..]
Wel als diegene een vriend/vriendin heeft. En daarnaast ook wel een beetje kansloos ja. Zoals velen die erop zitten zelf zeggen; ordinaire vleeskeuring. Snap er de lolz niet van. Maar ieder zijn interesses, is ook prima.
Omdat het echt niets voor mij is en mannen die daar wel druk mee bezig zijn/dat leuk vinden (vrijwel altijd) niets voor mij zijn. Compleet andere types. En andersom net zo goed denk ik. Kan toch amai!quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik weet nooit of mensen dit echt geloven, of dat ze diep van binnen gewoon onzeker zijn om daarom dit soort dingen zeggen. Hoe kan je afknappen op iemand omdat hij een datingapp heeft? Wat zegt Tinder over een mens?
Knap je ook af op mannen op datingsites? Mensen met een fotoboek?
NIN is welquote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Mooi gezegd... het zit denk ik in de mens om te generaliseren, dat scheelt een hoop tijd waarin je anders moet denken en nuanceren.
Ik heb net naar Nine Inch Nails geluisterd, I want to fuck you like an animal.
Ben benieuwd wat TS van me vindt. Waarschijnlijk betekent Nine Inch Nails automatisch dat ik pervers ben, en seksuele afwijkingen heb.
Ja oke, je hebt gelijk dat kan.quote:Op zondag 10 november 2013 16:47 schreef Kola het volgende:
[..]
Omdat het echt niets voor mij is en mannen die daar wel druk mee bezig zijn/dat leuk vinden (vrijwel altijd) niets voor mij zijn. Compleet andere types. En andersom net zo goed denk ik. Kan toch amai!
[..]
NIN is wel
Wat?? Ik ben bezig met jou in een bepaald hoekje zetten, kom je ineens hier mee aanquote:
Het gaat ook niet per se om de types die er wel op zitten maar de types die er niet op zitten/daar niets mee hebben (online gebeuren enz.) waar ik vaak meer mee heb. Niets slechts over mensen die het wel leuk vinden, zo bedoelde ik het niet.quote:Op zondag 10 november 2013 16:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja oke, je hebt gelijk dat kan.Alleen kan ik me niet voorstellen dat er een type is dat Tinder gebruikt, dat er bepaalde karakter-eigenschappen zijn die aan Tinder gebruikers zijn verbonden. Je zal slimme mannen hebben, domme mannen, kortzichtige, open, vriendelijke, onvriendelijke, serieuze, niet serieuze...
Maar goed, ik weet ook niet wat je denkt te kunnen weten van iemand die Tinder op z'n telefoon heeft geïnstalleerd.
ben benieuwd hoe je daar achter gekomen bent?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Mijn vriend en ik zijn 3 jaar bij elkaar. Na ons eerste jaar had ik hem betrapt op een badoo account, waar hij beweerde niks mee te doen. Na een woordenwisseling en ruzie heeft hij zijn account gedelete en beterschap beloofd voor de toekomst.
Nu 2 jaar verder ben ik erachter gekomen dat hij een account op tinder heeft. Terwijl hij beloofd had zoiets nooit meer te doen. Nu ook weer is het excuus dat het 'alleen maar kijken' is en hij er niks mee doet.
Vinden jullie dat dit onder vreemdgaan valt en zouden jullie de relatie hierom beëindigen? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.
Badoo account zei hij niet te hebben, toen heb ik een account aangemaakt en vond hem gemakkelijk. Tinder heb ik zelf niet en iemand die ik ken stuurde mij een foto van zijn account door.quote:Op zondag 10 november 2013 17:27 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe je daar achter gekomen bent?
en we weten allemaal wat zijn intentie is............
Zou je het ook leuk vinden als je vriendin druk bezig is op tinder te chatten en foto's te liken en ze daar niks over zegt? Ben benieuwd of je het dan nog steeds grappig vindt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:26 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik vind jouw vriend wel een beetje onderdanig, hoor.
Mijn vriendin kon toch echt zelf haar jaloezie probleem oplossen, als ze met zo'n verhaal als jij kwam aanzetten. Ik heb gewoon Tinder op mijn telefoon staan. Lachen, fascinerende app. Ik heb geen tijd om met die vrouwen te chatten, maar als ik niet zo druk zou zijn met mijn kind of met mijn werk, dan zou ik het wel grappig vinden om een beetje te chatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |