quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'![]()
Enig kind ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja je kan het ze best eens vragen toch? Of ze er wel over na hebben gedacht hoe je studie gefinancieerd zou worden etc.
Ben je enig kind?
Hij heeft gelijk, je ouders weten het altijd beterquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enig kind ja.Als ik alleen al over een hbo studie begint zegt m'n pa 'doe niet zo raar
'
wtf heequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enig kind ja.Als ik alleen al over een hbo studie begint zegt m'n pa 'doe niet zo raar
'
tape de zonnebank dicht als hij erin ligt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'
OMG GEEF MIJ LINK ik wil fapje plegenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:33 schreef Monopoly het volgende:
Chinees Indisch restaurant.
TEVENS BEN IK LIVE OP RADIO 49 ALS EEN BAAS
ONZ / [Radio 49] #4305 Ruler rules!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG GEEF MIJ LINK ik wil fapje plegen
kutmuziekquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ONZ / [Radio 49] #4305 Ruler rules!
wat is pewdiepiequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:36 schreef Snowbells het volgende:
Pewdiepie en zijn vriendin zijn fucking cute
nee normaal doen mafklapperquote:
Ja, goed!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Gaat goed, hoe is het met jou?
Nee, ben vaak hier te vinden dan in SEX SC en Radio SC. Het is veel gezelliger hierquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed!
FijnJe komt niet zo vaak meer in de SEX SC, he?
SEX SC is ook minder leuk geworden. Daarom ging ik rondsnuffelen. Wel tof dat hier dan toch wat bekenden postenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, ben vaak hier te vinden dan in SEX SC en Radio SC. Het is veel gezelliger hier
Hoi!!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SEX SC is ook minder leuk geworden. Daarom ging ik rondsnuffelen. Wel tof dat hier dan toch wat bekenden posten
Fok is best klein, ik kom overal bekenden tegenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SEX SC is ook minder leuk geworden. Daarom ging ik rondsnuffelen. Wel tof dat hier dan toch wat bekenden posten
Ik vind Fok best grootquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Fok is best klein, ik kom overal bekenden tegenMaar leuk dat jij nu ook hier post
Je blijft idd toch vaak hangen bij what you knowquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind Fok best grootMaar ik ben dan ook iemand die niet gauw verder kijkt
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, ben vaak hier te vinden dan in SEX SC en Radio SC. Het is veel gezelliger hier
R&P heb ik altijd vermeden door de vele verhalen die ik erover hoorde in andere subforaquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je blijft idd toch vaak hangen bij what you know
Hoewel lurken in andere subfora ook wel chill kan zijnVooral R&P is leuk om in te lurken
Geef het tijd en je bent overal op fokquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind Fok best grootMaar ik ben dan ook iemand die niet gauw verder kijkt
Haha, okequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Geef het tijd en je bent overal op fok
R&P is leuk om te trollenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
R&P heb ik altijd vermeden door de vele verhalen die ik erover hoorde in andere subfora
Ik post er ook niet bijster veel, tenzij ik gewoon echt heel graag wat wil zeggen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
R&P heb ik altijd vermeden door de vele verhalen die ik erover hoorde in andere subfora
sorry vriendquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is pewdiepie
[..]
nee normaal doen mafklapper
Dat hoor ik vaker, jaquote:
Dat doe ik ook nog wel eens, maar dan lurk ik alleen een beetje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik post er ook niet bijster veel, tenzij ik gewoon echt heel graag wat wil zeggen.
En een hoop tl;dr OP's die ik oversla
Maar vaak staat er echt geniale shit tussen![]()
Wat ik ook steeds vaker doe is de Active Topics lijst afspeuren op pareltjes. Ook wel leuk als je je verveeltKom je weer eens ergens anders
Laatst in 2 PTA topics gepost![]()
GTST-topic lurk ik ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen hier en TV topics over programma's zoals GTST enz
OH SNAPquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat zie je als je in de spiegel kijkt
dan zijn we soortgenootjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neeeheee serieus ik weet dat egt niet???
Dit dusquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:53 schreef Trollscience het volgende:
bah ba..... alemaal sletten hier...... SUPER kans loos...
gewoon net zo veel drinken tot je geen hoofdpijn meer hebtquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Hoofdpijn maar alcohol en ibro gaan niet samen #struggles
nickelsonquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
trollscience je bent zelf een sletj met je nickelsonjas
kuthipsterquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:56 schreef Trollscience het volgende:
nickelsongwn mijn lange ian curtis jas man
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
gewoon net zo veel drinken tot je geen hoofdpijn meer hebt
Muah, gewoon gewenningquote:
ha ja dat dacht ik ook met snuiven haquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Muah, gewoon gewenningAls ik straks weer ga studeren doe ik 't gewoon nauwelijks meer
Serieus?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]ik krijg meestal alleen meer hoofdpijn van drank
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ha ja dat dacht ik ook met snuiven ha
laat je baard staan en ga naar de starbucksquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit soort jassen zijn grafsexy hoor
eenschquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit soort jassen zijn grafsexy hoor
heeft ie al apple stuff?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat je baard staan en ga naar de starbucks
Nee hoor gaat heel goed samenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Hoofdpijn maar alcohol en ibro gaan niet samen #struggles
mm kut en tietenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Staan mij niet![]()
Kut tieten
NU!!! NIEUW VAN APPLE!!!! DE iBroquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Rip mij ja
Misschien toch maar een ibro, yolo toch
'Gelukkig' heb ik dat nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Staan mij niet![]()
Kut tieten
Broertjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
NU!!! NIEUW VAN APPLE!!!! DE iBro
een nieuw broertje dat werkt op ios
We gaan toch een keer dood, af en toe een handje helpen kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Fuck this shit, dood zal ik niet gaan
Had ik maar Cquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Gelukkig' heb ik dat niet.
Ik kan ze alleen bijna nergens vinden, maar ze zijn ZO LEUK
Stiekem wel eensquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef Viro het volgende:
[..]
We gaan toch een keer dood, af en toe een handje helpen kan geen kwaad.
theezakjes hihihihihiquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Had ik maar CEn ze hangen echt overal
gewoon paar stoten op zijn ogen gevenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die van mij is een irritante, agressieve, brutale kutautist
Wáár. alleen bij Zara zag ik ze in vuilnis-zak jurk vormquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Had ik maar CEn ze hangen echt overal
quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die in charmender en ik koop hem
Whehehequote:
oohohohohhhhquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet je eigen tiet problemen op mij projecteren
mijn borsten zijn heel stevig hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan sloopt hij mijn hele kamer als ik weg ben weddenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon paar stoten op zijn ogen geven
dan nog meer stoten geven. uiteindelijk leert hij het welquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan sloopt hij mijn hele kamer als ik weg ben wedden
Ik vind Zara nogal overpricedquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wáár. alleen bij Zara zag ik ze in vuilnis-zak jurk vorm
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat je baard staan en ga naar de starbucks
Hoe oud is hij en wat is het leeftijdsverschil?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die van mij is een irritante, agressieve, brutale kutautist
Oh shitquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo agressiefquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan nog meer stoten geven. uiteindelijk leert hij het wel
14, 2 en een halfjaarquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe oud is hij en wat is het leeftijdsverschil?
[..]
Oh shit
is naar iedereen die ge'oh snapt is. niet alleen jij :squote:Op zaterdag 9 november 2013 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
waarom is het altijd oh shit en oh snap als ik iemand uithaalt naar mij
En vormloosquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind Zara nogal overpriced
Dit dus, raak je aan gewendquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
is naar iedereen die ge'oh snapt is. niet alleen jij :s
H&M is laatste tijd ook pure kakquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat het H&M kleding is met een duurder prijskaartje
Nomaal ging ik nooit naar de C&A maar toen een keertje wel en daar hebben ze ook gewoon wel echt leuke kleding tegen scherpe prijzenquote:
Ik heb zoveel jurkjes gezien die ik wilquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
H&M is laatste tijd ook pure kakNIKS leuks.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat symbooltje is een -L- het betekend: Loser..... is engels voor: Verliezer....
Let's hope soquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh vanaf 12 t/m 16 zijn ze hetdaarna verdwijnt het.
Jep en hele goedkope basics. Zo heb ik een tijdje terug voor mij en A. een basic hoodie gekocht en ik was samen nog net geen 20 euro kwijtquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nomaal ging ik nooit naar de C&A maar toen een keertje wel en daar hebben ze ook gewoon wel echt leuke kleding tegen scherpe prijzen
gevaarlijek boy dezequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een middelvinger, een eeuwenoud beledigend gebaar wat in de hedendaagse maatschappij voor Fuck you staat.
Hihi worstenvingersquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een middelvinger, een eeuwenoud beledigend gebaar wat in de hedendaagse maatschappij voor Fuck you staat.
Fattyquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die jongere collectie is best wel leukquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep en hele goedkope basics. Zo heb ik een tijdje terug voor mij en A. een basic hoodie gekocht en ik was samen nog net geen 20 euro kwijtEn die dingen gaan eeuwig mee
Van die vinger kan zowat de helft van Afrika etenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest lachenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van die vinger kan zowat de helft van Afrika eten
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo niet dan gewoon erg "aanwezig" zijn
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zogenaamd geïnteresseerd zijn in alles wat hij doet en commentaar leveren. Dan houd het snel op.quote:
Dan wordt het juist 1000x ergerquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Zogenaamd geïnteresseerd zijn in alles wat hij doet en commentaar leveren. Dan houd het snel op.
Wijsvingersquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
Welke vingers heb ik zo 1 2 3 nodig
ik zat te denken aan mijn ringvingers
Je vraagt welke je nodig bent.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Juist wel om dingen vast te houden
Gewoon stug volhouden, heb het allemaal meegemaakt en nu heb ik nergens last van. Ergo broertje en ik zijn BFF's, niemand zou zeggen dat we broers zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan wordt het juist 1000x erger
Pinkjes, nutteloze dingenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik bedoelde welke ik niet nodig heb
Wel handig als je iemand aan de haak wil slaan vanaafquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Yolo![]()
Nee moet wel want ga zo uit
wel handig om mee te wroeten in dingen. en die gebruik ik meestal op het werk als mijn wijs en middelvinger vettig zijnquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond maar even irritant de cup song oefenen in de kelder
mening verworpen want kuthipsterquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik verschil van mening als gitarist en met mij een hele hoop andere muzikanten
I like it, hoef de videoclip niet eens op te startenquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
wat een kutlied is dat tho
mijn zusje doet dat 's ochtends welleens heel hard en dan wordt ik wakker en dan ben ik boos
Die kerel ziet er emo uit. Ik verwacht nu schreeuw muziekquote:
nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gelukkig niet
ken je peter brötzmann
ik wist niet dat miley cirus kon gruntenquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die kerel ziet er emo uit. Ik verwacht nu schreeuw muziek
de fortissimo op 1:28 is orgasmischquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee.
nu wel en ik wou dat ik het niet kende.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wist niet dat miley cirus kon grunten
dat is echt scene hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Flikker op, dat is geen scene
Da's eerder wemo
echte emo:quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Flikker op, dat is geen scene
Da's eerder wemo
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het klinkt net als Suicide Silence enz
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
hahah suicide silence is death metal![]()
dit is hardcore
Deathcore.quote:
quote:Hoewel het een subgenre van hardcore punk is, is deathcore beïnvloed door de modernere deathmetal op vlak van snelheid, hardheid en het gebruik van zware, chromatische palm-muted riffs en dissonantie. Teksten zijn niet altijd van dezelfde soort als in deathmetal, maar het grunten en screamen worden meestal wel overgenomen, vaak gecombineerd met hardcore-punkvocalen. Ook worden er dikwijls breakdowns en melodische riffs in deathcore gebruikt, wat voorkomt uit het hardcore-punkaspect van metalcore.
ik ben niet zo van oldschoolquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:33 schreef Trollscience het volgende:
luister gewoon fatsoenlijke hardcore stelletje losers
okquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahah fag kendrick lamar is fucking mainstream homo
Ik denk dat ik eerder vermoord wordquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Gewoon stug volhouden, heb het allemaal meegemaakt en nu heb ik nergens last van. Ergo broertje en ik zijn BFF's, niemand zou zeggen dat we broers zijn
Precies dus toch maar gedouchtquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Wel handig als je iemand aan de haak wil slaan vanaaf
Blokkeren die hapquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:59 schreef Snowbells het volgende:
Jongen: 'heyyy!!!!!!!!!!!'
Ik: hoi
Jongen: wat is er nou?????_
Gebruik je nagels als wapen oid.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder vermoord word
Net een luie surinamerquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Precies dus toch maar gedouchtNu eeuwen doen over afdrogen want lui
Ik ben luier dan luiquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Gebruik je nagels als wapen oid.
[..]
Net een luie surinamer![]()
Ik eet nu een oliebol.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Alles is beter dan het eeuwige patat/friet discussie
Je bent hard onderweg om een koe te worden, kan je mooi terug loeienquote:
?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt hard onderweg om een koe te worden, kan je mooi terug loeien
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
anderen de schuld geven van je eigen fouten
Kijk eens in de spiegelquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
anderen de schuld geven van je eigen fouten
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er zit gewoon iets in de weg dat hij niet goed kan zien.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou het probleem moeten oplossen
dan moet je afkickenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Zijn junkies die alles doen om high te worden.
Pff verstandig. Iedereen die ik ken van de afkick waar ik nog mee om ga buiten daar gebruik ik samen drugs meequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijk hem dan proberen verstandig doen![]()
Dit dus, op afkick na.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Pff verstandig. Iedereen die ik ken van de afkick waar ik nog mee om ga buiten daar gebruik ik samen drugs meeJe leert er alleen meer contacten kennen
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Iets met een koude kalkoen. Ik snapte er ook al niks meer van.
Waarom ben je wezen afkicken dan? Een interventie?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Pff verstandig. Iedereen die ik ken van de afkick waar ik nog mee om ga buiten daar gebruik ik samen drugs meeJe leert er alleen meer contacten kennen
Ik heb tenminste lolquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze worden met de minuut grappiger
neuh. psychose en dan denken de psychiaters allemaal dat als je zegt dat je drugs gebruikt dat je ook meteen verslaafd ben. Maar heb meerdere keren laten zien ik blijf gewoon clean ook al heb ik daar geen zin in en vermaak mij best. Maar ik vermaak mij beter ,met en gebruik graag veelquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom ben je wezen afkicken dan? Een interventie?
O oke. Als je maar op jezelf past.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
neuh. psychose en dan denken de psychiaters allemaal dat als je zegt dat je drugs gebruikt dat je ook meteen verslaafd ben. Maar heb meerdere keren laten zien ik blijf gewoon clean ook al heb ik daar geen zin in en vermaak mij best. Maar ik vermaak mij beter ,met en gebruik graag veelBegrijp ook wel hoe dat de kenmerken van een verslaafde zijn, alleen werkt dat bij mij nogal anders dan de meeste patiënten van hun.
Ja dat komt wel goed hoor. Ben wel wat gewend hehe en heb wel redelijk wat ervaring op gedaan.quote:
I feel your painquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:53 schreef Sardu het volgende:
Huuuu kutregen. Kutfiets. Kutleven.
Ik moet snel een joint
ik zit lekker met een dikke amnesia een beetje warm achter mijn laptop te internettenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:53 schreef Sardu het volgende:
Huuuu kutregen. Kutfiets. Kutleven.
Ik moet snel een joint
Alleen ik mag dat tegen haar zeggenquote:Op zondag 10 november 2013 00:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet jij niet al lang in bed liggen?
ik las kaas kotsquote:Op zondag 10 november 2013 03:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met die baard![]()
Tevens nu kaas tosti maken met belachelijk veel kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |