Je bedoelt al die Turken en Marokkanen die totaal geen binding hebben met de Nederlandse samenleving en dan de hele nacht toeterend door de stad rijden als zij eens een wedstrijdje hebben gewonnen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We moeten alle Nederlanders die gaan toeteren als het Nederlands Elftal een belangrijke wedstrijd wint ook maar snel gaan bekeuren! Valt veel belastinggeld binnen te halen als je gewoon alle agenten inzet
Nee dat deden ze zelf, door met Marokkaanse vlaggen te wapperenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:20 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee, echt!?
[..]
JIJ bent degene die hun afkomst erbij betrekt.
Anders ga je even trollen in ONZ? Als je verder niks inhoudelijks te zeggen hebtquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef Copycat het volgende:
Leeft dat nu fijn? Vol afgunst en boosheid?
Ik vraag het me serieus af. Maar je bozige antwoord is al antwoord genoeg. Gecondoleerd met je zwartgallige levensvisie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:26 schreef zakschijt het volgende:
Anders ga je even trollen in ONZ? Als je verder niks inhoudelijks te zeggen hebt
Bedankt!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:29 schreef Wespensteek het volgende:
TS Als je het dan echt zo erg vindt dandoe je aangifte en start je later een artikel 12 procedure. Veel succes.
Jij bedankt, het wordt best leuk als jij de persoon wordt die de politie verplicht iedereen te bekeuren bij elke overtreding omdat anders sprake is van discriminatie.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Alsof de nederlandse politie ook maar iets durft zonder minimaal 10 andere angstgenten bij zich te hebben.
Dit dus. Uit het raam hangen, kris-kras van links naar rechts.quote:Op zondag 10 november 2013 05:08 schreef RichardHammond het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ze zorgen vaak wel voor gevaarlijke situaties. Hier reed afgelopen donderdag ook een stoet van zo'n 40 auto's en ze denderden gewoon door het rode licht heen. Ging maar net goed op het drukke kruispunt, tram in de ankers en voetgangers rennen voor het leven. Verder best een risico om met gehuurde Ferrari's door het rode licht te knallen.
Oh het IS leuk omdat jij het zegt?quote:Op zondag 10 november 2013 01:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Zaniken dat die mensen een feestje te vieren hebben, wat alleen maar leuk is....
Gelukkig maar weinig bijval te lezen voor TS, geeft de burger weer moed.
Omdat ik het geweldige lekker-gek-gillende-vrouwen superleuke ontzettend toffe multiculti evenement vanuit mijn huis mocht meemaken. De 2 politieagenten reden uiteindelijk een stukje mee, omdat de totaal uitzinnige medelanders de openbare orde flink verstoorden. Uiteraard had ik vanaf drie hoog retesnel mn schoenen en jas aan kunnen doen, naar beneden sprinten, mn fiets pakken en me in de levensgevaarlijke situatie kunnen storten om de politieagenten te kunnen inhalen om ze te vragen (mits ze me zouden kunnen horen!quote:Op zondag 10 november 2013 09:12 schreef Sjeen het volgende:
Waarom heb je het niet aan die fietsagent gevraagd?
Da's de enige geldige reactie als een user denkt dat het hier KLB isquote:Op zondag 10 november 2013 09:22 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Omdat ik het geweldige lekker-gek-gillende-vrouwen superleuke ontzettend toffe multiculti evenement vanuit mijn huis mocht meemaken. De 2 politieagenten reden uiteindelijk een stukje mee, omdat de totaal uitzinnige medelanders de openbare orde flink verstoorden. Uiteraard had ik vanaf drie hoog retesnel mn schoenen en jas aan kunnen doen, naar beneden sprinten, mn fiets pakken en me in de levensgevaarlijke situatie kunnen storten om de politieagenten te kunnen inhalen om ze te vragen (mits ze me zouden kunnen horen!) waarom ze in godsnaam de wet niet aan het handhaven waren. Had gekund. In plaats daarvan vraag ik het even hier, tussen de mods die Punica foto's willen posten alsof het hier ONZ is
Ik stel een vraag met betrekking tot het recht. Dit is WGR.quote:Op zondag 10 november 2013 09:36 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Da's de enige geldige reactie als een user denkt dat het hier KLB is
Waarom heb je niet gebeld met 0900-8844 om het na te vragen?quote:Op zondag 10 november 2013 09:22 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Omdat ik het geweldige lekker-gek-gillende-vrouwen superleuke ontzettend toffe multiculti evenement vanuit mijn huis mocht meemaken. De 2 politieagenten reden uiteindelijk een stukje mee, omdat de totaal uitzinnige medelanders de openbare orde flink verstoorden. Uiteraard had ik vanaf drie hoog retesnel mn schoenen en jas aan kunnen doen, naar beneden sprinten, mn fiets pakken en me in de levensgevaarlijke situatie kunnen storten om de politieagenten te kunnen inhalen om ze te vragen (mits ze me zouden kunnen horen!) waarom ze in godsnaam de wet niet aan het handhaven waren. Had gekund. In plaats daarvan vraag ik het even hier, tussen de mods die Punica foto's willen posten alsof het hier ONZ is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |