SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Young bloods everywhere....![]()
Kijk toch al vaak via Sport1, omdat Sierdquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Dus dat het in de toekomst alleen nog op Sport1, of waarschijnlijker: FOX, te zien zal zijn.
Wel klote dat volgend jaar alles op FOX is behalve de Ligue 1 en BBVAIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
nieuwe gambino komt volgende maand met een nieuwe album. Dit is zijn eerste single
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn het nog niet met elkaar eens.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Wat een baas blijft het toch.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:22 schreef wonton het volgende:
nieuwe gambino komt volgende maand met een nieuwe album. Dit is zijn eerste singlehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ibra hattrickkkkAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:22 schreef wonton het volgende:
nieuwe gambino komt volgende maand met een nieuwe album. Dit is zijn eerste single![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mooi, want als er dan een nuttige speler bij zit voor mij, dan is die ook lekker goedkoop.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die TOTWs blijven ook gewoon ziek zo
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Alsof die mongolen van jou ooit duurder zijn dan discard value.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mooi, want als er dan een nuttige speler bij zit voor mij, dan is die ook lekker goedkoop.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Totti proves the opposite.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof die mongolen van jou ooit duurder zijn dan discard value."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
hihi Lokomotiv uit bij Tomsk verloren. Zenit dus sowieso deze week nog koploper, ook al verliezen ze bij Spartak.
Eigenlijk te gek voor woorden inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
Deze week Ronaldo IF komende week Ibra weer![]()
En Ronaldo heeft ook gewoon een hattrick hoor.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:49 schreef TBakkert het volgende:
hihi Lokomotiv uit bij Tomsk verloren. Zenit dus sowieso deze week nog koploper, ook al verliezen ze bij Spartak.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Morgen piep je wel anders, als nog één van mijn favoriete ploegen koploper blijft ten koste van een middelmatig elftal uit Rotterdam.quote:
Mja die is deze week al Son ook hattrick. Ze kunnen Ronaldo ook niet elke keer een IF geven want dan moet de rating over de 100 heen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eigenlijk te gek voor woorden inderdaad.
En Ronaldo heeft ook gewoon een hattrick hoor.
Die schwalbe van Chelsea![]()
![]()
![]()
Ook weer waar. En 2 weken achter elkaar gaat echt te ver. Dan is de markt voor een maand kapot.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mja die is deze week al Son ook hattrick. Ze kunnen Ronaldo ook niet elke keer een IF geven want dan moet de rating over de 100 heen.
Die schwalbe van Chelsea![]()
Gaat xbox markt toch wel mochten ze legends tegelijk uitbrengen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook weer waar. En 2 weken achter elkaar gaat echt te ver. Dan is de markt voor een maand kapot.![]()
gae einzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stoere knul hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Morgen piep je wel anders, als nog één van mijn favoriete ploegen koploper blijft ten koste van een middelmatig elftal uit Rotterdam.
waarom blijf je dit soort onzin posten als je weet dat niemand het boeit? wil je dat mensen je gaan haten ofzo? SB 2.0quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:49 schreef TBakkert het volgende:
hihi Lokomotiv uit bij Tomsk verloren. Zenit dus sowieso deze week nog koploper, ook al verliezen ze bij Spartak.![]()
Hij doet het omdat hij dan dit soort reacties krijgt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waarom blijf je dit soort onzin posten als je weet dat niemand het boeit? wil je dat mensen je gaan haten ofzo? SB 2.0![]()
Hij is ook echt een die-hard Zenit fan.. sinds maart dit jaar.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij doet het omdat hij dan dit soort reacties krijgt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Veel knulletjes op die leeftijd krijgen thuis niet genoeg aandacht blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waarom blijf je dit soort onzin posten als je weet dat niemand het boeit? wil je dat mensen je gaan haten ofzo? SB 2.0Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gast die kunnen er uit helemaal geen kolere vanquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tegen GOA wedden is sowieso dom(normaal gesproken)
![]()
[quote]Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Snel
[/quote
Mensen hier die met een van de twee gespeeld heeft?![]()
Ik had KPB in een 442 op CM, vond hem wel goed maar het team verder kut dus ook snel alweer verkocht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef rolls-reus het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Snel
[/quote
Liep voor geen meter. Ik vond ze beide echt super slecht. Chiellini weet ik niet echt waar het aan lag. Die functioneerde in een ander team ook amper. Stond vaak stil of niet op zijn plekquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef rolls-reus het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Snel
[/quote
Mensen hier die met een van de twee gespeeld heeft?Feyenoord Rotterdam![]()
Met allebei maar vind ze allebei niet bijzonder.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Snel
[/quote
Gisteren weer ouderwets beesten met Jackson in een paar potjes trouwens..wat een held is het weer dit jaar
Markovic viel nog wel tegen, maar silvers hebben het sowieso veel zwaarder tegen golds dan vorig jaar. Geef hem nog wel even de kans, maar anders gooi ik er wel een Labyrat in ofzo. Verder speelt het wel lekker so far (3 potjes)
Jackson 6 uit 3
Arias en Abbiati deden het tot nu toe prima..dat leken me eigenlijk de zwakke schakels
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb Ibarbo naast Martinez en vind hem nog beteral heeft Martinez wel meer goals (hij kopt alle corners er in).
![]()
Barzagli, Boateng, Koscielny, Kaboul en Ogbonna deden het echt goed bij me.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:12 schreef rolls-reus het volgende:
Welke golds cb's zijn dan wel echt goed? Kompany, miranda, benatia, ramos/pepe?Feyenoord Rotterdam![]()
De KKK > Koscielny, Kaboul, Kompany, Ogbonna.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:12 schreef rolls-reus het volgende:
Welke golds cb's zijn dan wel echt goed? Kompany, miranda, benatia, ramos/pepe?![]()
Kos en kaboul vond ik niksquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Barzagli, Boateng, Koscielny, Kaboul en Ogbonna deden het echt goed bij me.ga kompany - miranda proberen
![]()
![]()
Yeah right.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:18 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag mijn internet geupgrade
Dat jij één van de eersten bent die het doorheeft.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij doet het omdat hij dan dit soort reacties krijgt.
En ook nadat ik het al meerdere malen zelf heb gezegd.
Wat een kut finale net. Ik speelde heel goed en ik verdiende de voorsprong maar door een fout kwam ik 1-0 achter. Vervolgens maak ik de 1-1 en een paar minuten krijg ik de 2-1 tegen. Daarna had zijn keeper de meest onmogelijke redding ooit en nog een paar reddingen. Ik weet zeker dat ik deze wedstrijd 9 van de 10x had gewonnen.![]()
Iedereen heeft dat door hoor, maar dat kinderachtige getroll is soms zo irritant dat je alsnog reacties krijgt. Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat jij één van de eersten bent die het doorheeft.
En ook nadat ik het al meerdere malen zelf heb gezegd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat gevoel heb ik bijna altijd als ik verliesquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet zeker dat ik deze wedstrijd 9 van de 10x had gewonnen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tis gewoon een kut kindquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat door hoor, maar dat kinderachtige getroll is soms zo irritant dat je alsnog reacties krijgt. Gefeliciteerd.kan er niks anders van maken
![]()
![]()
Maar ik mag dat hier niet zeggen want dan ben ik arrogant.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bijna altijd als ik verlies![]()
Donald heeft zijn winterbanden er nog niet op liggen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tim heeft dan iets meer recht van spreken, want die is gewoon echt goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik mag dat hier niet zeggen want dan ben ik arrogant.![]()
![]()
OH SNAPquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tim heeft dan iets meer recht van spreken, want die is gewoon echt goed![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tim heeft dan iets meer recht van spreken, want die is gewoon echt goed
Mijn punt is ook wel een beetje dat dit dus niet helemaal gerechtvaardigd is, maar dat je zelf al snel dat gevoel hebt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik mag dat hier niet zeggen want dan ben ik arrogant.
Heb ook regelmatig dat ik 1-0 achter sta bij de rust terwijl ik hem voor mijn gevoel helemaal kapot speel..en dan zie ik de HT stats en heeft hij 8% meer balbezit en veel meer schoten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Antonia wil geen IF
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ook, alleen niet in kansen afmaken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tim heeft dan iets meer recht van spreken, want die is gewoon echt goed![]()
GAE best team van eredivisie. PSV > Ajax. Roda > PSV. GAE > Roda.
7k verdiend op antonio #rijketatter![]()
aandacht tekort dusquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat jij één van de eersten bent die het doorheeft.
En ook nadat ik het al meerdere malen zelf heb gezegd.![]()
Mee eens. Muriel speelde niet bijzonder bij mij maar Ibarbo is echt een beest der beesten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb Ibarbo naast Martinez en vind hem nog beteral heeft Martinez wel meer goals (hij kopt alle corners er in).
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Muriel so far wel prima met 3 uit 3 en best wel wat assists. Heb Ibarbo wel op de bank zitten, maar die 4*/4* van Muriel sprak in zijn voordeel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mee eens. Muriel speelde niet bijzonder bij mij maar Ibarbo is echt een beest der beesten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij de sterkste tyfoon ooit gemeten.quote:
Bizarre snelheden toen hij aan land kwam.
Blijkbaar komt er nog een achteraan. Alleen wel een kleinereFeyenoord Rotterdam![]()
regel van transiviteitquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:31 schreef ThadCastle het volgende:
GAE best team van eredivisie. PSV > Ajax. Roda > PSV. GAE > Roda.
7k verdiend op antonio #rijketatter![]()
![]()
tot wel 275km/hquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij de sterkste tyfoon ooit gemeten.
Bizarre snelheden toen hij aan land kwam.
Blijkbaar komt er nog een achteraan. Alleen wel een kleinere
Holy fuck.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoger zelfs volgens sommigen in dat tyfoon topic. 380km/u zelfs.
Ik zag ook net beelden met palmbomen die knakken als luciferhoutjes.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kortom, doel bereikt. Of jullie dat nu expres doen of niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat door hoor, maar dat kinderachtige getroll is soms zo irritant dat je alsnog reacties krijgt. Gefeliciteerd.
Ik weet vrij zeker van niet.quote:
RoodaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is wel vrij sneu als dat je doel is, maar goed. Succes ermee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kortom, doel bereikt. Of jullie dat nu expres doen of niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was in eerste instantie mijn doel niet hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is wel vrij sneu als dat je doel is, maar goed. Succes ermee.
Ik kreeg soms kutreacties op dingen die gewoon serieus waren, dus af en toe een heleboel trollen is best grappig. Zeker omdat we er nu al een discussie over hebben met een waardeoordeel daar aan vast, bedenk dan maar wie er sneu is.
Bij de Filipijnen. Waren heel veel doden al en er werden snelheden gemeten van meer dan 300 km/uur...quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
welke ? ik heb iets gemist geloof ik"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dit en hij gaat nog over Vietnam heen. Niet als kracht 5 tyfoon (supertyfoon), maar als een categorie 4. Wat nog heftig isquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij de Filipijnen. Waren heel veel doden al en er werden snelheden gemeten van meer dan 300 km/uur.... Komt nog een kleinere over de filipijnen heen ook als het een beetje klopt hoe die beelden eruit zien
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij de Filipijnen. Waren heel veel doden al en er werden snelheden gemeten van meer dan 300 km/uur...![]()
![]()
heftig. Ik heb het dus echt gemist, meestal hou ik het wel bij als er ergens in de wereld wat gebeurd op weer gebied.
![]()
We hebben in elk geval heel veel mazzel dat we niet daar geboren zijn...quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit en hij gaat nog over Vietnam heen. Niet als kracht 5 tyfoon (supertyfoon), maar als een categorie 4. Wat nog heftig is. Komt nog een kleinere over de filipijnen heen ook als het een beetje klopt hoe die beelden eruit zien
In Manilla scheen het wel mee te vallen, trouwens.
Volgens mij hadden de media het pas door toen het over was. Althans Nederlandse. Las er nergens iets over. Zag er toevallig een topic overquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]![]()
![]()
heftig. Ik heb het dus echt gemist, meestal hou ik het wel bij als er ergens in de wereld wat gebeurd op weer gebied.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik had het op Al Jazeera gezien voordat hij aankwam, maar verder niet zo heel veel over gehoord. Net een uitgebreid radioverslag, maar dat is al vrij laat inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de media het pas door toen het over was. Althans Nederlandse. Las er nergens iets over. Zag er toevallig een topic over"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ik las filipijpen, omdat een jongen uit mijn klas altijd zo word genoemdquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij de Filipijnen. Waren heel veel doden al en er werden snelheden gemeten van meer dan 300 km/uur...Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Mijn team is undifined als ik een wedstrijd probeer te spelen, ik speel dan in vage shirts enzo, wat is hieraan te doen?![]()
ik kwam er vooraf al genoeg over tegen hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de media het pas door toen het over was. Althans Nederlandse. Las er nergens iets over. Zag er toevallig een topic over![]()
Iedere keer?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:04 schreef robben93 het volgende:
Mijn team is undifined als ik een wedstrijd probeer te spelen, ik speel dan in vage shirts enzo, wat is hieraan te doen?
Ik zou even een nieuw team maken en deze wissen.
Niet je club dus he..alleen het team. Heb het zelf nooit gehad.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zit je op de pc te spelen ofzo?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:04 schreef robben93 het volgende:
Mijn team is undifined als ik een wedstrijd probeer te spelen, ik speel dan in vage shirts enzo, wat is hieraan te doen?![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik las filipijpen, omdat een jongen uit mijn klas altijd zo word genoemd
Komt hij ook uit de Filipijnen of niet?quote:
Ja zekerquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Komt hij ook uit de Filipijnen of niet?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Is hij ook schoonmaker of niet?quote:
Atsu einzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, was zijn buik imo. Maar ja..3 penaltyclaims nu al, dan gaat hij een keer op de stip.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En als deze lijn wordt doorgezet, komen er in de winterstop nog meer Chelsea-talenten naar Vitesse. Dan speelt Vitesse straks Champions League en Chelsea wordt er ook nog beter van.
Chelsea haalt geen CL dit jaar. En dan sturen ze Hazard etc allemaal naar Arnhem om de CL te winnenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:18 schreef TBakkert het volgende:
En als deze lijn wordt doorgezet, komen er in de winterstop nog meer Chelsea-talenten naar Vitesse. Dan speelt Vitesse straks Champions League en Chelsea wordt er ook nog beter van.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mourinho. Beste trainer en tacticus ooit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea haalt geen CL dit jaar. En dan sturen ze Hazard etc allemaal naar Arnhem om de CL te winnen![]()
Net als Scholes zekerquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mourinho. Beste trainer en tacticus ooit.![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Het sarcasme in deze post niet zien.quote:
Scholes is DE passbaas gr gr"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Scholes moet zich eerst nog maar bewijzen als trainer.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het sarcasme in deze post niet zien.
Scholes is DE passbaas gr grVerwijzing naar zijn conclusie met ''ooit''quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scholes moet zich eerst nog maar bewijzen als trainer.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Mag toch hopen dat wel CL halen.. Zou een ramp zijn als het niet isquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea haalt geen CL dit jaar. En dan sturen ze Hazard etc allemaal naar Arnhem om de CL te winnen![]()
Hopelijk mag die Traore naar Vitesse. Speelde in de voorbereiding echt als een baas
![]()
![]()
Chelsea wordt geen kampioenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat wel CL halen.. Zou een ramp zijn als het niet isHopelijk mag die Traore naar Vitesse. Speelde in de voorbereiding echt als een baas
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
En Ba, De Bruyne en Mata.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat wel CL halen.. Zou een ramp zijn als het niet isHopelijk mag die Traore naar Vitesse. Speelde in de voorbereiding echt als een baas
Komt ook wel goed hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vitesse heeft hem niet echt nodig denk ik..overbezet al op die posities waar hij kan spelen (aanvallende middenvelder en vleugel toch?). Als dit Vitesse er nog een fatsoenlijke spits en evt een controlerende middenvelder bij kan halen...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Lerra F![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb je hem ook gezien?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:05 schreef n0ir het volgende:
[..]
ik kwam er vooraf al genoeg over tegen hoor
Kalas mag ook wel terug naar Vitesse..schiet voor hem ook niet op zo daar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee klopt ik denk ook dat hij bij de jeugd gaat spelen zodat hij kan wennen aan Engeland etc etcquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt ook wel goed hoor
Vitesse heeft hem niet echt nodig denk ik..overbezet al op die posities waar hij kan spelen (aanvallende middenvelder en vleugel toch?). Als dit Vitesse er nog een fatsoenlijke spits en evt een controlerende middenvelder bij kan halen...
Kalas wordt denk ik verhuurd aan een club in Engeland in januari![]()
![]()
wtf heb je ook al zo vaak bad sport gekregen johquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
36 volgens mijquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet jij bij welk level je die coveted missie kan doen
Net stond mijn timer voor 14 dagenquote:geen idee waarom.
- Select Coveted (Lv. 36 requirement)quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet jij bij welk level je die coveted missie kan doen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |