Wat boeit je wel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
maar al vorm ik een minderwaarde, het boeit me niet
Maar anderen wel. En aangezien je een meerwaarde vormt, ben ik van mening dat je moet blijven.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
maar al vorm ik een minderwaarde, het boeit me niet
Mij niet hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar anderen wel. En aangezien je een meerwaarde vormt, ben ik van mening dat je moet blijven.
Ik vind mezelf bovenal níet zielig maar goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij niet hoor
Ik zit niet te wachten op mensen die zichzelf zielig vinden en niet voor rede vatbaar blijken
Ben de hele dag bezig geweest met dingen lezen voor school, wat winkelen. Straks nog wat andere dingetjes doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat ga je doen vandaag, Stu?
ja, en hoequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik deel zelfs als ik ga poepen
Ga je nog naar de hoeren?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben de hele dag bezig geweest met dingen lezen voor school, wat winkelen. Straks nog wat andere dingetjes doen
Oké, sta ik trouwens al in je vriendenlijst?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben de hele dag bezig geweest met dingen lezen voor school, wat winkelen. Straks nog wat andere dingetjes doen
Ga je fokken onder het werken?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oké, sta ik trouwens al in je vriendenlijst?
Nopequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oké, sta ik trouwens al in je vriendenlijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |