Tja, ik kijk of ze de D802 hebben, dat zou de global version moeten zijn die ook in de EU verkocht wordt..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:48 schreef Xetran het volgende:
De Aziatische versie heeft een iets kleinere (weliswaar vervangbare) accu en geen 4G.
O ja. Ik let niet altijd op usernames hier...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Heb nog geen lg g2 he, 26e ben ik in HK, probeer m dan te regelen. Momenteel nog android 2.2 telefoon waarbij de batterij ook redelijk naar z'n gootje is.
die had toch juist LTE-Avanced of zo, met 300Mbit downloadsnelheid? maar dat zal in NL wel niet werken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:48 schreef Xetran het volgende:
De Aziatische versie heeft een iets kleinere (weliswaar vervangbare) accu en geen 4G.
Klopt. Maar het probleem is dat hij maar één frequentie van LTE gebruikt van de twee die wij in Nederland gebruiken. Zelfde verhaal als dat je bij de iPhone 5 hebt zegmaar. Je zal op heel veel plekken (en bij KPN heb je helemaal nergens) geen 4G hebben dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:58 schreef RDMKR het volgende:
[..]
die had toch juist LTE-Avanced of zo, met 300Mbit downloadsnelheid? maar dat zal in NL wel niet werken.
Lijkt me eerder afhankelijk van de winkel waar je die koopt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:13 schreef andreas612 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de garantie van de G2 als ik deze in Hong Kong koop? Een maat van me heeft daar een iphone 5s gekocht maar die heeft dus alleen maar garantie in Hong Kong.. en niet in NL. Is dit met LG ook zo?
Nee. Je hebt gewoon te maken met de garantie van LG. De winkel bepaald de garantie niet. Wel heb je als consument recht op service door de winkel. In Nederland althans.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Lijkt me eerder afhankelijk van de winkel waar je die koopt.
Ik weet nou niet echt wat ze met die eerste zin bedoelen, of het geld voor producten uit Hong Kong, of dat het alleen maar geld in Hong Kong.quote:Warranty Policy : 1) LG Electornics Hong Kong Limited (hereafter LGEHK) provides warranty period from the date of purchase are as follows and only vaild for mobile purchase in Hong Kong only (any promotion gift item is not included): i) Handset : 12 months ii) Charger : 6 months iii)Battery : 6 months iv) Hand free earphone : 3 months 2) Warranty is valid only for authorized product; parallel import and counterfeit product are invalid. 3) Product is under warranty against manufacturing defects by reason of faulty workmanship or internal electronic parts materials.
Zoals ik het lees staat er dat de Hong Kongse LG alleen voor die producten die garantie verleent...quote:Op zondag 19 januari 2014 06:47 schreef andreas612 het volgende:
Dit staat er op de Hong Kong website:
[..]
Ik weet nou niet echt wat ze met die eerste zin bedoelen, of het geld voor producten uit Hong Kong, of dat het alleen maar geld in Hong Kong.
dat verschil is wel redelijk denk ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zoals ik het lees staat er dat de Hong Kongse LG alleen voor die producten die garantie verleent...
Zegt dus niets in dit verband. Maar bel morgen anders gewoon eens met de klantenservice van LG...
Edit:
Als ik dit zo lees kent men bij LG geen internationale garantie: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=130435
Dus tenzij je bereid bent je toestel naar Honk Kong op te sturen à 20 euro in geval van reparatie, of dat risico te nemen, zou ik het niet doen. Hoeveel is het voordeel in prijs überhaupt?
quote:Dear Customer,
Thank you for your enquiry.
If your mobile phone is official Hong Kong goods, it entitles to have 1 year warranty according to the purchase date in Hong Kong only. As a result, please keep the purchase invoice as it’s necessary to show it when you bring along with the mobile to our customer centre to conduct inspection or repair.
Ja precies, 't is toch maar 1 jaar. Wel gierig trouwens dat ze dat tegenwoordig per land afstemmen.. en dan nog 1 jaar ook.. dat is niet alleen met LG maar ook met sony of apple oid.quote:Op maandag 20 januari 2014 04:04 schreef RDMKR het volgende:
imo gewoon rooten en geen zorgen maken over garantie. de voordelen wil je toch niet mislopen.
Is gewoon normaal. Sterker nog, een fabrikant hoeft eigenlijk helemaal geen garantie te geven als ze dat niet willen. De verkoper wel. En in Europa geven die in principe gewoon 2 jaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 05:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ja precies, 't is toch maar 1 jaar. Wel gierig trouwens dat ze dat tegenwoordig per land afstemmen.. en dan nog 1 jaar ook.. dat is niet alleen met LG maar ook met sony of apple oid.
En waarom zou ik 'm gelijk moeten rooten? 'k download denk een launcher, een nieuwe browser en that's it denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |