5 uurtjes en het was klaarquote:Op zondag 10 november 2013 12:50 schreef Blester het volgende:
Iemand trouwens de singleplayer als uitgespeeld?
Oh, dan ben ik er al bijna doorheen ben ik bang. Weet je toevallig nog waar die jungle ongeveer zat?quote:
Over de helftquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Blester het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik er al bijna doorheen ben ik bang. Weet je toevallig nog waar die jungle ongeveer zat?
Waard? Voor een 5 uur singleplayer, voor dezelfde engine? Voor dezelfde MP?quote:Op zondag 10 november 2013 12:50 schreef Blester het volgende:
[..]
De ¤50 met FreeFall map die ik voor een Xbox 360 versie heb moeten betalen is hij sowieso waard.
Iemand trouwens de singleplayer al heeft uitgespeeld? Ben nu net door die jungle heen met al die bewakers, ik neem aan dat ik dan ongeveer op de helft ben? Singleplayer hebben ze imo wel te makkelijk gemaakt, speel op moeilijkste mode en kom er zo doorheen.
Poe, wel over de helft, maar ik kan het grootste deel eerlijk gezegd nu al niet echt meer herinnerenquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Blester het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik er al bijna doorheen ben ik bang. Weet je toevallig nog waar die jungle ongeveer zat?
Mwah, Singleplayer, extinction, squads en MP. MP is totaal anders dan de vorige call of duty's vind ik in ieder geval. Allemaal veel groter etc.quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waard? Voor een 5 uur singleplayer, voor dezelfde engine? Voor dezelfde MP?
Hoezo het zelfde. Er is dit jaar juist meer veranderd dan afgelopen jaren.quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waard? Voor een 5 uur singleplayer, voor dezelfde engine? Voor dezelfde MP?
Mexico.quote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Blester het volgende:
[..]
Bar weinig.quote:Op zondag 10 november 2013 14:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo het zelfde. Er is dit jaar juist meer veranderd dan afgelopen jaren.
Oke. Nou ik vind dat er dit jaar wel meer nieuwe dingen inzitten dan de afgelopen jaren. Levels groter. Meer diepte er in. En er gebeuren nu dingen in de maps (niet dat het zo boeiend is, maar nieuw is het wel)quote:
Zeker, als je het vergelijkt met andere CoD's. Als je het echter met een spel als ArmA 3 vergelijkt...quote:Op zondag 10 november 2013 14:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Nou ik vind dat er dit jaar wel meer nieuwe dingen inzitten dan de afgelopen jaren. Levels groter. Meer diepte er in. En er gebeuren nu dingen in de maps (niet dat het zo boeiend is, maar nieuw is het wel)
Veel perks er bij. + nieuwe perks en ander perk systeem. Nieuwe game modes. Veel wapens + nieuwe wapen class.
En dan heb je nog extinction wat helemaal nieuw is.
En zijn toch weer flink wat nieuwe killstreaks etc.
Dus ik vind dat er best veel nieuwe dingen bij zijn.
OMG HET ZIJN TWEE COMPLEET VERSCHILLENDE SPELLEN DIE KAN JE NIET VERGELIJKEN JEZEUS WAT DENK JE WEL NIET COD IS SNEL EN BF IS VOOR CAMPERS IK HOU VAN SNELLE ACTIE EN DAAROM KOOP IK CODquote:
Oh ja, ik noem Battlefield, dus ik moet meteen fanboyistisch gedrag kunnen verwachten. Kom op.quote:Op zondag 10 november 2013 14:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
OMG HET ZIJN TWEE COMPLEET VERSCHILLENDE SPELLEN DIE KAN JE NIET VERGELIJKEN JEZEUS WAT DENK JE WEL NIET COD IS SNEL EN BF IS VOOR CAMPERS IK HOU VAN SNELLE ACTIE EN DAAROM KOOP IK COD
bf3 naar bf4 heeft minder nieuwe dingen dan bo2 naar ghost.quote:Op zondag 10 november 2013 14:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Zeker, als je het vergelijkt met andere CoD's. Als je het echter met een spel als ArmA 3 vergelijkt...
Of gewoon Mass Effect, Deus Ex HR, Wolfenstein, Battlefield.
Het was meer een parodie op bovenstaande.quote:Op zondag 10 november 2013 14:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oh ja, ik noem Battlefield, dus ik moet meteen fanboyistisch gedrag kunnen verwachten. Kom op.
Wat ik dus niet had gelezen. Ik snap hemquote:Op zondag 10 november 2013 15:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het was meer een parodie op bovenstaande.
Bij welke wave is die heli er? En op welke console speel je?quote:Op zondag 10 november 2013 15:28 schreef Roces18 het volgende:
Zijn er enkele die-hard extinction spelers die een keer even goed willen knallen om met zijn 4en in de helikopter te vertrekken? Ik ben elke keer topscorer, prestige 3 o.i.d. maar elke keer kom ik terecht in een pauper team met lvl 10 enzo die alle challenges verneuken. Stuur me even een pm aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |