Ik snap het principe van lag comp ook wel maar dan moet het wel fatsoenlijk werkenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja.Als je bij mw3 downloads aan had, had je meer voordeel dan als je downloads uitstonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel veel mensen aan gewerkt zeg, denk wel zo'n 6000-7000 man?
[ Bericht 21% gewijzigd door Blester op 14-11-2013 19:59:39 ]~ Love comes unseen; we only see it go
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:54 schreef Blester het volgende:
Dat einde van de singleplayer'There will be no Ghosts, we will destroy them together'
Waar je zeker met 200 man genoeg had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel veel mensen aan gewerkt zeg, denk wel zo'n 6000-7000 man?na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
De blikjes die ik gehaald heb, bevatten alleen een zwart lipje met een code eronder. Zonder uitleg, dus vandaar dat ik geen idee heb waar ik de codes kan redeemen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon de instructies op het blikje volgen, dan wordt vanzelf alles duidelijk.
Er staat wel een uitleg op, beter lezen vriendquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:30 schreef Alovenac het volgende:
[..]
De blikjes die ik gehaald heb, bevatten alleen een zwart lipje met een code eronder. Zonder uitleg, dus vandaar dat ik geen idee heb waar ik de codes kan redeemen.
Kan iemand mij toevallig een korte uitleg en de sites geven hiervoor?
Ja en probeer daar maar eens een code te redeemen. Onduidelijke zooi.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er staat wel een uitleg op, beter lezen vriend
Maar www.monsterenergy.com/cod is de site. Staat gewoon op het blikje.
Wat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:20 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja en probeer daar maar eens een code te redeemen. Onduidelijke zooi.
Ja dat zie ik ook wel, maar nergens een vakje om ze in te vullen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat?
Er staat letterlijk een kopje met Codes Inwisselen. Zo moeilijk lijkt het me niet?
Ik had het binnen 2 minuten allemaal geregeld.
Je moet eerst inloggen he, anders weten ze uiteraard niet aan welk account ze het moeten koppelen. Ze kunnen niet gaan gokken wie de code heeft ingevoerdquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook wel, maar nergens een vakje om ze in te vullen.
Als je die letters LOL op dat bord schiet met een sniper rifle dan krijg je LOL. En spatten die beesten die ronde uitelkaar in een soort knuffelberen als je ze kapot schiet. Geinig voor een keertje maar daarna niet meer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef s0ul1991 het volgende:
Kan iemand ons vertelllen wat hier gebeurde?![]()
vanaf 36m26s
Nope, heel het blikje gehad staat niks op.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er staat wel een uitleg op, beter lezen vriend
Maar www.monsterenergy.com/cod is de site. Staat gewoon op het blikje.
97 is 16 hequote:Op zondag 10 november 2013 11:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Laten ze aub muten in-game fixen. Zat net bij een baby van '97 die met zn moeder sprak.
Ik geloof er geen kut van maargoed, succes.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:15 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nope, heel het blikje gehad staat niks op.
Bedankt, ga het dit weekend eens proberen.
Waarschijnlijk bij een tankstation gekocht of ergens anders waar ze nog "oude" voorraad Monster's hadden van voor CoD Ghosts.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik geloof er geen kut van maargoed, succes.
Dan zit er ook geen code onder het lipje hèquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:29 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij een tankstation gekocht of ergens anders waar ze nog "oude" voorraad Monster's hadden van voor CoD Ghosts.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan zit er ook geen code onder het lipje hè
Ah zo dus. Net even getest. Thanks voor de uitlegquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je die letters LOL op dat bord schiet met een sniper rifle dan krijg je LOL. En spatten die beesten die ronde uitelkaar in een soort knuffelberen als je ze kapot schiet. Geinig voor een keertje maar daarna niet meer.
Overigens tip voor iedereen die public extinction doet, neem medic. Upgrade het maximaal en armor en sentry. Dan raak je 90% van de tijd bij de helikopter wanneer je de rest ditcht, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |