abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 november 2013 @ 14:43:14 #226
319877 BzP
Devildriver_
pi_133217779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:15 schreef Koenani het volgende:

[..]

hij is wel op want je hoeft niet eens te aimen net als de op remmington shotgun van bo2

spray en kill (op shortrange) ipv pray
Maar als het 2 bursts kost dan is het zwaar underpowered :')
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_133219068
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef BzP het volgende:

[..]

Maar als het 2 bursts kost dan is het zwaar underpowered :')
wat ze moeten doen is em 2 burst maken op de long range en de hipfire spread groter maken, dat je alleen point blank onderhand kan hipfiren
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_133219138
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:18 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Er zal toch al wel een crack zijn die die blok omzeilt?
Ja klopt, maar zou het risico maar niet nemen voor je het weet heb je ineens een ban.. Ik upgrade gewoon mijn computer voor de komende jaren :)
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:25 schreef Koenani het volgende:
kan me niet voorstellen dat ze alsnog GW erin doen als Mark Rubin zelf heeft aangegeven dat het op de current-gen niet te doen is om GW erin te doen..

Maar wie weet, want fuck quickscoping and fuck final stand!! :D
Heb het niet gevolgd inderdaad er is gezegd dat het niet te doen was.. maar een youtuber die ik volg heeft betrouwbare bronnen binnen Activision (Wel Activision NL) en hij bracht naar buiten dat het voor 80% zeker is dat GW erin komt. Maargoed PC ftw :D op de hackers na en de slechte optimalizatie die hopelijk nog wel wat verbeterd word met patches..
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_133219285
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:20 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Ja klopt, maar zou het risico maar niet nemen voor je het weet heb je ineens een ban.. Ik upgrade gewoon mijn computer voor de komende jaren :)

[..]

Heb het niet gevolgd inderdaad er is gezegd dat het niet te doen was.. maar een youtuber die ik volg heeft betrouwbare bronnen binnen Activision (Wel Activision NL) en hij bracht naar buiten dat het voor 80% zeker is dat GW erin komt. Maargoed PC ftw :D op de hackers na en de slechte optimalizatie die hopelijk nog wel wat verbeterd word met patches..
ja we zullen het zien, ik ga sowieso ground war spelen als het er komt en het te doen is.
wat eigenlijk ook leuk is om te doen als IW, is om GW erin te doen en als er binnen 2 dagen een klacht is te vinden op YouTube gewoon gelijk weer verwijderen :D
maps zijn namelijk wat groot, maar domination vind ik op 6 tegen 6 ook wel redelijk action-packed (als je B-vlag campt/defend)
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_133219917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef Koenani het volgende:

[..]

ja we zullen het zien, ik ga sowieso ground war spelen als het er komt en het te doen is.
wat eigenlijk ook leuk is om te doen als IW, is om GW erin te doen en als er binnen 2 dagen een klacht is te vinden op YouTube gewoon gelijk weer verwijderen :D
maps zijn namelijk wat groot, maar domination vind ik op 6 tegen 6 ook wel redelijk action-packed (als je B-vlag campt/defend)
Klopt. Ik snapte het gezeur om de grote maps ook nooit. Tot dat ik vaker tdm ging spelen :P Daar valt het veel meer op. Bij domination heb je er geen last van omdat iedereen altijd wel onderweg is naar een vlag.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_133219959
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:44 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Klopt. Ik snapte het gezeur om de grote maps ook nooit. Tot dat ik vaker tdm ging spelen :P Daar valt het veel meer op. Bij domination heb je er geen last van omdat iedereen altijd wel onderweg is naar een vlag.
bij mijn eerste kem-strike zat ik bij warhawk tussen twee spawns in en rende constant heen en weer en haalde de helft van de kills in 1 minuut
pi_133220256
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:45 schreef Koenani het volgende:

[..]

bij mijn eerste kem-strike zat ik bij warhawk tussen twee spawns in en rende constant heen en weer en haalde de helft van de kills in 1 minuut
Maar dat is dan ook geen groot level.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_133222323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Maar dat is dan ook geen groot level.
nee maar ook op siege bijvoorbeeld kom ik altijd genoeg actie tegen en stonehaven is gewoon sniper rifle erbij pakken
  woensdag 13 november 2013 @ 19:58:10 #234
286575 Roces18
Chef de party
pi_133228456
Eindelijk extinction uitgespeeld met de laatste trophies; runner en no man left :s) Zat in een dikke groep met drie andere prestige vier ofzo, 8 sentries en 0 revives nodig gehad. Zo makkelijk met een goed team. Moet alleen nog die shotgun challenge halen, maar die autisten kopen nooit shotguns o|O
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_133236454

Ging het maar zo makkelijk en snel. _O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_133236550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:42 schreef Dr.Pringles het volgende:

Ging het maar zo makkelijk en snel. _O-
Hij heeft wel erg verbinding voordeel als ik dat zo zie. Zo vaak dat zijn tegenstanders niet een hun wapen om hoog doen of maar een shot lossen voordat ze al dood zijn. Als nog wel knap maar toch.

bij 50 seconde en 1:40 bijvoorbeeld.

Ik had net paar potjes ook dat voordeel. Ging meteen super goed. helaas geen k.e.m strike gehaald maar wel 3 potjes achter elkaar een 10+ k/d door mijn host voordeel :P

[ Bericht 2% gewijzigd door over_hedge op 13-11-2013 22:50:44 ]
pi_133238294
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:45 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hij heeft wel erg verbinding voordeel als ik dat zo zie. Zo vaak dat zijn tegenstanders niet een hun wapen om hoog doen of maar een shot lossen voordat ze al dood zijn. Als nog wel knap maar toch.

bij 50 seconde en 1:40 bijvoorbeeld.

Ik had net paar potjes ook dat voordeel. Ging meteen super goed. helaas geen k.e.m strike gehaald maar wel 3 potjes achter elkaar een 10+ k/d door mijn host voordeel :P
vergeet niet dat Scumpii tot de top 3 slayers op de console behoort
pi_133241870
hey wie speelt er op de wiiu
  donderdag 14 november 2013 @ 08:04:50 #239
286575 Roces18
Chef de party
pi_133243321
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 01:50 schreef KoningStoma het volgende:
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_133243516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Koenani het volgende:

[..]

Ja dus? Kijk het filmpje dan bij 50 seconde en 1:40, dat heeft niks met beste speler te maken maar meer met verbinding :P
pi_133247957
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 08:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja dus? Kijk het filmpje dan bij 50 seconde en 1:40, dat heeft niks met beste speler te maken maar meer met verbinding :P
Verbinding is niet super geweldig in Optic House geloof ik.. Toen met de 24/7 stream ook kon er verder niet superveel gedaan worden dacht ik..

Denk toch dat het een groot deel Scumpii, Astro en Scuff is ;)
pi_133248112
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Timmos het volgende:

[..]

Verbinding is niet super geweldig in Optic House geloof ik.. Toen met de 24/7 stream ook kon er verder niet superveel gedaan worden dacht ik..

Denk toch dat het een groot deel Scumpii, Astro en Scuff is ;)
Zal best. Maar in dit filmpje zie je gewoon dat hij wel dat voordeel heeft. Als je het voordeel hebt + goed ben dan krijg je dit soort gameplay :) Neemt dus niet weg dat hij het gewoon erg goed doet.
  donderdag 14 november 2013 @ 13:07:37 #243
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133249309
Zijn die dedicated servers dan nog niet online? Omdat mensen nog steeds lag comp hebben _O-
pi_133249910
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 01:50 schreef KoningStoma het volgende:
ik
pi_133250171
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn die dedicated servers dan nog niet online? Omdat mensen nog steeds lag comp hebben _O-
Nope. Of anders gedeelte online pas. Maken ze ook vrij weinig over bekend helaas.
  donderdag 14 november 2013 @ 13:35:00 #246
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133250207
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nope. Of anders gedeelte online pas. Maken ze ook vrij weinig over bekend helaas.
Zullen ze dan hopelijk voor jullie doen zodra next gen dropt dat lijkt me het enige excuus wat ze hebben waarom het er nu nog niet is.
pi_133250549
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zullen ze dan hopelijk voor jullie doen zodra next gen dropt dat lijkt me het enige excuus wat ze hebben waarom het er nu nog niet is.
Hoop het ook, want het is wel jammer. Zo irritant als je iemand achter je hoort, je omdraait je wapen als ads hebt en wacht tot hij het hoekje om is, om vervolgens als nog opeens dood te zijn. En in de killcam zien hoe je daar maar gewoon een beetje staat zonder te schieten terwijl hij al lang de hoek om is. ;(

Gister had ik het dan een keertje mee, dan zie je meteen hoe belachelijk makkelijk het dan is. Je wint zelfs van elke camper die in hoekjes zitten te wachten omdat je ze al dood hebt voordat ze tijd hebben om te reageren.
pi_133250585
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Koenani het volgende:

[..]

Yo yo yo, it's your boy
  donderdag 14 november 2013 @ 14:00:52 #249
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133251175
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:43 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoop het ook, want het is wel jammer. Zo irritant als je iemand achter je hoort, je omdraait je wapen als ads hebt en wacht tot hij het hoekje om is, om vervolgens als nog opeens dood te zijn. En in de killcam zien hoe je daar maar gewoon een beetje staat zonder te schieten terwijl hij al lang de hoek om is. ;(

Gister had ik het dan een keertje mee, dan zie je meteen hoe belachelijk makkelijk het dan is. Je wint zelfs van elke camper die in hoekjes zitten te wachten omdat je ze al dood hebt voordat ze tijd hebben om te reageren.
Host advantage op MW2 en BO1 toen je nog werd beloond voor goed internet _O_ Daarna werd het snel minder en kon je beter kut internet hebben _O-
pi_133251413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Host advantage op MW2 en BO1 toen je nog werd beloond voor goed internet _O_ Daarna werd het snel minder en kon je beter kut internet hebben _O-
Ja. :P Als je bij mw3 downloads aan had, had je meer voordeel dan als je downloads uitstonden. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')