Nee mongooltjesstem, ik zal wel filmenquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:38 schreef Molo het volgende:
Die roomtour klinkt als mooi gaar vrijdagavond/nachtvermaak wel ja
Gaat hij echt zelf een opnemen, met Fransje stem?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee mongooltjesstem, ik zal wel filmen
Is de ganse vloer nat van oew gekwijl, nie onze schuld.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:40 schreef Molo het volgende:
bent oe echt unne mongool, nie onze schuld
blieft oewen hoofd als den klok 12 oer sloat precies zoe stoan, nie onze schuld
heeft oe aids, nie onze schuld
is oewen kamer te klein veur unne degelijke roemtoer, nie onze schuld
net als de Jostie-smileyquote:
vuile pijphoerquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:41 schreef Molo het volgende:
[..]
net als de Jostie-smiley
Tenzij Taart zich gediscrimineerd voelt, net zoals zwarte Piet, dan slik ik deze post in
Slikken biatch!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:41 schreef Molo het volgende:
[..]
net als de Jostie-smiley
Tenzij Taart zich gediscrimineerd voelt, net zoals zwarte Piet, dan slik ik deze post in
Ja hallo wat hadden we nou afgesproken over die random posts!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb hem via marktplaats, was een dansrolstoel dus lekker licht. Hoeft ook alleen maar binnen op kantoor gebruikt te worden.
Heeft mooie blauwe spaakwielen whoah
Sorry mevrouwquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja hallo wat hadden we nou afgesproken over die random posts!
klinkt als een goeie vondst vrouwke!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb hem via marktplaats, was een dansrolstoel dus lekker licht. Hoeft ook alleen maar binnen op kantoor gebruikt te worden.
Heeft mooie blauwe spaakwielen whoah
En kost nie duur nie! Ik zeg top!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:44 schreef Molo het volgende:
[..]
klinkt als een goeie vondst vrouwke!
Das gewoon goeien handel!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En kost nie duur nie! Ik zeg top!
quote:
slaap lekker Taart!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga eens kijken of mn bed er nog staat. Toedeloeeeeeee
Hahahaha godverquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:52 schreef Molo het volgende:
Als Taart in een rolstoel fondant vast heeft, is het dan rolfondant?
mijn matige garpjes als ik te moe ben om te kuttenquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben autist, ik doe het slecht in conversaties! Loze opmerkingen en oneliners, that's how I roll
te laat, ik las het nog!quote:
Linkje?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:54 schreef Molo het volgende:
Net dat Finse swaffelfilmpje van IJs gekeken
Koos vond de muziek wel tof, maar de beelden erbij wat minder
lolque wtfquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
http://vimeo.com/moogaloo(...)=1&autoplay=1&loop=0
heb je misschien nog instructies gekregen over bewegen en/of masseren van de prikplek? Dat kan soms helpen bij steriele ontstekingen of weefsel wat loopt te kuttenquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:57 schreef Mirjam het volgende:
Meh weer een ontstoken prikplek
van de week maar 's op zoek naar een creme bij schaafwonden ofzo, misschien dat dat wat helpt
met tape afgebonden Finse piemels op metal muziek FTWquote:
Ja, heb het van de week gemasseerd met ijsklontjes omdat je ook moest koelen. leek even ok, maar vanmorgen weer rood, opgezet en velen jeuk dus toch geen effectquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je misschien nog instructies gekregen over bewegen en/of masseren van de prikplek? Dat kan soms helpen bij steriele ontstekingen of weefsel wat loopt te kutten
Ja, ik zag het, echt, ERROR ERROR zo zat ik te kijkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
met tape afgebonden Finse piemels op metal muziek FTW
ijsklontjes helpen echt alleen maar even oppervlakkig, dat dringt niet ver door in de diepte.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, heb het van de week gemasseerd met ijsklontjes omdat je ook moest koelen. leek even ok, maar vanmorgen weer rood, opgezet en velen jeuk dus toch geen effect
Denk je dat zo'n creme kan helpen of is dat soberso weggegooid geld?
deze die iemand van de week (was het Dwyn? weet het niet meer zeker) postte is ook lollig, maar niet zo viesquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, echt, ERROR ERROR zo zat ik te kijken
Ik heb er nog maar 1 slechte opmerking over gelezen fb. Maar daardoor durf ik het ook nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:57 schreef Molo het volgende:
Windhoos 8.1 update ophalen, durf ik het aan?
(toch maar even alles opslaan en back uppen)
Volgens mij heeft B hem er gewoon opgezet zonder problemen? Maar die had sowieso nog niet zoveel onvervangbare data op dat ding omdat ie zo nieuw isquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 1 slechte opmerking over gelezen fb. Maar daardoor durf ik het ook niet
Oh dat zal ik volgend x proberen..!quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ijsklontjes helpen echt alleen maar even oppervlakkig, dat dringt niet ver door in de diepte.
Creme is denk ik zonde van je geld, je hebt immers geen schaafwond, het is maar een klein prikplekje, maar wel een beschadiging die je in je diepere weefsel maakt en met klote prikvloeistof die onwijs kan irriteren.
Wat dieper de spieren flink masseren? Dus echt druk zetten met je duimen, ruim om de prikplek heen is misschien te proberen?
Waar prik jij precies? Als in, waar op je been en hoe diep.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgens mij heeft B hem er gewoon opgezet zonder problemen? Maar die had sowieso nog niet zoveel onvervangbare data op dat ding omdat ie zo nieuw is
Ik moet het ook nog doen. Wat was het probleem ermee dan?
quote:Drama met de computer, van de week 8.1 geinstalleerd. Nu kan ik niet meer internetbankieren en bestellen bij mn leveranciers. Internet herkent ie ook pas na een pagina refreshen. Nu al dagen kijken hoe dit op te lossen is. Maar windows heeft geen oplossingen. Nu moet ik maar weer de hele computer opnieuw installeren met windows 8. Dat kost me weer zoveel tijd. Bedankt meneer windows, goed voor de klantenbinding.
Als jij zo begint te lachen krijg ik het gevoel dat zij eerder iets niet goed heeft gedaan dan dat het aan de Windows update ligtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
Babydekentje is af trouwens
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een installatie kan na updaten altijd kuren vertonen, zelfs toen apple 2 weken geleden mavericks online gooide en iedereen ging updaten waren er genoeg problemen. Vaak komen er problemen als je installatie oud en vervuild is, als je gewoon een oke installatie hebt zal het echt wel goed gaan hoor. Het gaat bij miljoenen mensen prima, natuurlijk zullen er latijd wat systemen tussen zitten die kuren gaan vertonen maar dat is niet te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als jij zo begint te lachen krijg ik het gevoel dat zij eerder iets niet goed heeft gedaan dan dat het aan de Windows update ligt
Ik kan 'm gewoon uitvoeren zonder dat er rook uit gaat komen?
GAAFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben zo'n trut die dus een maandje wacht met updaten tot de kinderziektes eruit zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een installatie kan na updaten altijd kuren vertonen, zelfs toen apple 2 weken geleden mavericks online gooide en iedereen ging updaten waren er genoeg problemen. Vaak komen er problemen als je installatie oud en vervuild is, als je gewoon een oke installatie hebt zal het echt wel goed gaan hoor. Het gaat bij miljoenen mensen prima, natuurlijk zullen er latijd wat systemen tussen zitten die kuren gaan vertonen maar dat is niet te voorkomen.
En ik moest lachen om het berichtmaar grote kans dat die installatie ook vervuild is of diegene geen idee heeft waar ze mee bezig is :v
Ja hoiquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben zo'n trut die dus een maandje wacht met updaten tot de kinderziektes eruit zijn
Mavericks is wel extra gratiz dus moet die toch eens gaan doen. Ik draai nog op Snow Leopard![]()
Ik vind vervuilde installatie een bijzonder mooie woordcombi trouwens, hoor hem voor het eerst
Zit er nu overal baneen tussen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
En zomg, Joop zn telefoon leeft weer.
Waarschijnlijk wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat mooi!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ermahgerd, Bobo en ik hebben zomaar opeens sleutels uitgewisseld. Het was gewoon wel zo praktisch, maar vind het toch best een stap, haha.
5 weken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie nu iets?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:37 schreef Molo het volgende:
Dat je zo je laptop verrot zit te schelden na 5 uur (VIJF FUCKING UUR!!!!!) installatie van Windows 8.1 omdat de muis het niet doet en dat dan blijkt dat je zelf de "touchscreen onely" functie had aangeklikt![]()
Windows 8.1 doet het overigens prima hier, stuk sneller dan 8 tot nu toe, maar goed, zit er net een uurtje op
5 weken nog maar? Maar wel met lang half verkering toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
5 weken.Maar het voelt zoooveel langer!
Mnee, ook niet. We kennen elkaar sinds halverwege augustus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
5 weken nog maar? Maar wel met lang half verkering toch?
das juist slim!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben zo'n trut die dus een maandje wacht met updaten tot de kinderziektes eruit zijn
Mavericks is wel extra gratiz dus moet die toch eens gaan doen. Ik draai nog op Snow Leopard![]()
Ik vind vervuilde installatie een bijzonder mooie woordcombi trouwens, hoor hem voor het eerst
handig toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mnee, ook niet. We kennen elkaar sinds halverwege augustus.
Hadden ook helemaal geen sleutels uitgewisseld als hij niet zo'n eind weg woonde. Maar nu is dan één van ons een heel weekend bij de ander, terwijl die ander vaak tussendoor wel nog een afspraak oid heeft. Dus dan is het wel fijn als je het huis uit kan, maar ook weer in. We ruilen ook weer de extra setjes terug voordat hij naar Amerika gaat.
en jij bent niet mee?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh men, de groep is 11-11 vieren. Dus ik weet via de groepsapp nu precies wie wanneer in welk cafe op de plee zit, wie wat wanneer eet en wie er natte schoenen heeft, etc etc etc![]()
Ja precies.quote:
want je zit nu bij hem? (anders snap ik 'm even nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja precies.Ik maak van vandaag lekker een binnenzit dag, maar mocht ik toch nog langs de supermarkt willen dan is het best handig dat ik nu een sleutel heb.
Ik had geen zinquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
en jij bent niet mee?
Jij bent toch ook een harde kern carnavalvierder?
ah ok, duidelijk en logisch wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had geen zinBeetje veel aan mijn hoofd met naderende werkloosheid en druk en zo, dus had niet zo'n zin om vanaf 's middags al in een kroeg te gaan hangen. Ik zag het niveau van de apps die ik al gemist had van degenen die er om kwart over 11 al waren en dat zag ik ff niet zo zitten.
En ik had gister mijn Helmer in elkaar gezet dus had zin om ff alles opnieuw in te richten en spreadsheet bij te werken en zo
Ja daaromquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ah ok, duidelijk en logisch wel.
En zulke werkzaamheden zijn ook altijd prima tochVoelt ook lekker
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
want je zit nu bij hem? (anders snap ik 'm even niet)
vrouwen breinenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja daarom
En dan kom je al die lakjes tegen en dan je 'OMG zo mooi waarom is die nog steeds untriedDie ga ik volgende keer lakken!'
En dan ga je lakken en dan denk je 'meh, ik weet niet wat ik moet lakken, ik heb niks moois'![]()
volgens mij niet, en als ze ze al hebben, dan wil je die niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En fuu, Ikea verkoopt geen douchekoppen zeker?
Mja, maar we wilden morgen kijken, dan is alleen niet zoveel open hier in de buurt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
volgens mij niet, en als ze ze al hebben, dan wil je die niet.
Oldskool Blokker of bouwmarkt.Bouwmarkten zijn toch tot laat open?
Je moet iedereen bij ons af en toe eens horen. Iedereen denkt dat ie gedoemd is om te falen omdat ze altijd tegen anderen opkijken en die zijn in hun ogen dan veel beter.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
vrouwen breinen
ik had het daar gisteren met een collega over (die 2 promotietrajecten heeft gedaan nota bene) en die zei dat zij het nog altijd precies hetzelfde als ik heeft in werk. Ene moment "ik kan niks!!!! ik ben waardeloos, ik zuig in alles", 10 seconden later "nou, en ik ben hier gewoon erg goed in" en dan weer 4 seconden later "neeee, ik kan niks!!!! huuuuh"
Lollig wel, we hebben er samen even hard om moeten lachen. Met kleding, make-up, haar, gewicht, nagellak en alles gaat dat bij mij net zo![]()
Nope dat verkopen ze nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, maar we wilden morgen kijken, dan is alleen niet zoveel open hier in de buurt.
Praxis of zo? Is dat niet tegenwoordig wel op zondag open?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, maar we wilden morgen kijken, dan is alleen niet zoveel open hier in de buurt.
Dacht ik al ja, thanks.quote:
Die hier in de buurt niet. Stomme stad.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Praxis of zo? Is dat niet tegenwoordig wel op zondag open?
dan niet douchen morgen en pas maandag kijkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, komt wel een andere keer dan. Deze doet het nog wel, maar is eigenlijk aan vervanging toe.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
dan niet douchen morgen en pas maandag kijken
Of online bestellen en met spoed laten bezorgen?
Al heb je het dan ook op zijn vroegst maandag bedenk ik me net
ja dat hoor ik ook van allemaal mensen om me heen, iedereen herkent het bij zichzelf en iedereen trapt er toch steeds weer in, wat zijn we toch ook een stel domme kuddedieren met zijn allen hequote:Op zaterdag 9 november 2013 17:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je moet iedereen bij ons af en toe eens horen. Iedereen denkt dat ie gedoemd is om te falen omdat ze altijd tegen anderen opkijken en die zijn in hun ogen dan veel beter.
Ik baal ook van mijn proefschrift-to-be. Denk regelmatig dat het gewoon niet goed is. Had beter gekund. Had anders gekund. Als je bepaalde dingen maar van tevoren had geweten, als sommige dingen maar niet fout waren gelopen. En dan zitten sommigen, die niet in een promotietraject zitten, me met open mond aan te staren en te zeggen dat ik niet moet zeuren want zij zouden überhaupt geen boek kunnen schrijven. Maar toch he
Heel af en toe heb ik eens een moment van Yesss dit gaat goed. Jammer dat dat er voor mijn gevoel zo weinig zijn en dat ik er niet zo lang op kan teren.
oh het is niet eens acuutquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, komt wel een andere keer dan. Deze doet het nog wel, maar is eigenlijk aan vervanging toe.
en ook echt metéén in je sig gezetquote:
Nee, helemaal niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
oh het is niet eens acuut![]()
![]()
![]()
Tip, neem niet de goedkoopste, die dingen gaan binnen no time lekken en zijn moeilijk kut
oh ja, dat had Koos ook altijd in zijn huis, zo'n kutstraaltje, echt, huuuuuhquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Mja, deze lekt dus idd, en dat is vooral jammer omdat de waterdruk hier al niet echt top is.
Jupquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
en ook echt metéén in je sig gezetSnelle Jelle!
![]()
Jaaa, zo rot. In Utrecht hebben we bijna teveel waterdruk, dus dit is echt wennen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:17 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja, dat had Koos ook altijd in zijn huis, zo'n kutstraaltje, echt, huuuuuh
Nu flinke waterdruk, extra op gelet bij aanleg van de badkamer hier
men neme een pak ciabatta broodbakmix, olijfolie en een chorizoworst en fixt dit in elkaar, klaarquote:
Hier!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat is het saai rustig hier zeg.Waar is mijn SOG?
YAY!quote:
Dat klinkt echt te belachelijk schattig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben een cupcake mutsje aan het haken
Maar ik lurk wel
hoe gaat 'ie worden?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben een cupcake mutsje aan het haken
Maar ik lurk wel
holy crapquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:41 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en DAIMN!! Breekt zonet gewoon een enorme hoek van mijn gebit (prothese) af
Die staat nu even in de secondenlijm....Toothless Betty reporting
Shit zeg!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:41 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en DAIMN!! Breekt zonet gewoon een enorme hoek van mijn gebit (prothese) af
Die staat nu even in de secondenlijm....Toothless Betty reporting
En hoeveel heb je er al gereport?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ontdek net dat je fb pagina's van huisdieren kan reporten op fb, als nep-account.
Ja ik was serieus ja. Ik moet wat...quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
holy crap![]()
Kijk je uit met gore secondenlijm (indien je serieus was) in je mond? Daar is die meuk niet voor bedoeld he.
Wordt vast ook weer duur geintje om dat te laten fixen
er komt ook oplosmiddel/zooi vrij als het uitgehard isquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik was serieus ja. Ik moet wat...
Maar ik heb hem gelijmd en nu ligt ie ff te drogen en te luchten zodat de walm er wat uit is en de lijm goed droog is. Dadelijk zit ie vast aan mijn tandvlees![]()
Maar ik schaam me kapot, heb echt NOOIT mijn gebit uit in bijzijn van Pinda, en nu is zelfs mini Pinda er ook. Gelukkig zitten ze voor te gamen en ik achter aan tafel.
Ik heb de nodige ervaring met 'bepaalde middelen' dus ik denk dat ik dit wel kan hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
er komt ook oplosmiddel/zooi vrij als het uitgehard is
Hoop dat het meevalt, lijk me wel zwaar arelaxed ja, zeker zo aan tafel met hem erbij
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb de nodige ervaring met 'bepaalde middelen' dus ik denk dat ik dit wel kan hebben
Maar ik ga maandag meteen ff bellen. Dit is een noodoplossing.
Mwah...vroeger wel bepaalde drugs gebruikt die niet echt goed voor je zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]klinkt lekker mysterieus wel
Sterkte, hoop dat het mee valt
ah, dan gokte ik goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mwah...vroeger wel bepaalde drugs gebruikt die niet echt goed voor je zijn
Nee? Och het is ook al lang geleden. Maar ik heb behoorlijk wat middelen gebruikt in het verleden ja. Sowieso vanaf mijn 16e tot mijn 26e geblowd (veel) en verder uitstapjes naar coke, en met name speed was bijna mijn ondergang.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ah, dan gokte ik goed
Wist ik niet van je joh
heftig joh!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee? Och het is ook al lang geleden. Maar ik heb behoorlijk wat middelen gebruikt in het verleden ja. Sowieso vanaf mijn 16e tot mijn 26e geblowd (veel) en verder uitstapjes naar coke, en met name speed was bijna mijn ondergang.
Dus overall ben ik er goed vanaf gekomen als ik kijk naar mijn leven nu
Belgersquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bezig zijn met een opdracht voor keuze seksuele opvoeding. Dat je dan een website leest en ze het opeens over de 'poep' van een vrouw hebben. Maar natuurlijk, Belgische site.![]()
Ga je je opdracht dan ook afprinten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bezig zijn met een opdracht voor keuze seksuele opvoeding. Dat je dan een website leest en ze het opeens over de 'poep' van een vrouw hebben. Maar natuurlijk, Belgische site.![]()
Afdrukkenquote:
Have fun Priem!quote:Op zondag 10 november 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Afdrukken
Ik ga maar weer eens opstaan en naar finale dag van derby toernooi
Mijn stem heb ik al aan gort geschreeuwd![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-zonder-day-one.html!!!!!!!!!!!
Mijn Vlaamse collega zegt altijd afprintenquote:Op zondag 10 november 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Afdrukken
Ik ga maar weer eens opstaan en naar finale dag van derby toernooi
Mijn stem heb ik al aan gort geschreeuwd![]()
Ditquote:
Je moet sowieso connecten anders mag je niet gamen, dat was juist het hele issue met de xbox one, als je geen internet heb kun je sowieso geen games spelen. Maar dit is wel weer een mooi pareltje voor erbijquote:Op zondag 10 november 2013 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
Mooie truc wel om iedereen geconnect met MS te krijgen...
oh ik dacht dat dat inmiddels weer afgeschaft wasquote:Op zondag 10 november 2013 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet sowieso connecten anders mag je niet gamen, dat was juist het hele issue met de xbox one, als je geen internet heb kun je sowieso geen games spelen. Maar dit is wel weer een mooi pareltje voor erbij
Ja das wel waar, maar het blijft mij wel verbazen dat ze elke keer weer een of andere domme actie uit de kast trekkenquote:Op zondag 10 november 2013 10:23 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat inmiddels weer afgeschaft was
Mijn conspiracy theory hersens gaan weer tekeer geloof ik
Iets teveel in verdiept afgelopen tijd
* Molo maar weer netjes keuken gaat opruimen en zulks [ afbeelding ]
Visuals, ik heb zequote:Op zondag 10 november 2013 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klaar met werken en dan thuiskomen bij Fred die duf en wel in ochtendjas de was in de machine aan het gooien is terwijl ik zo ben van HIEP HOI IK BEN VRIJ WAT GAAN WE ALLEMAAL DOEN LALALALALA
Ze kloppen waarschijnlijk aardigquote:
Mmmmmuricanquote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef Diconnected het volgende:
Bazenontbijt opvers afgebakken broodjes, uitgebakken bacon, scrambled eggs
hahah, hier hetzelfde. J. moet nog wakker worden, heb ondertussen heel verhaal afgestoken. zijn reactie: mmmm....quote:Op zondag 10 november 2013 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klaar met werken en dan thuiskomen bij Fred die duf en wel in ochtendjas de was in de machine aan het gooien is terwijl ik zo ben van HIEP HOI IK BEN VRIJ WAT GAAN WE ALLEMAAL DOEN LALALALALA
Oh dat is zaadquote:Op zondag 10 november 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je zo Brum wegstuurt om boodschappen te halen voor saucijzenbroodjes. En dat de auto t niet meer doet als hij weg wil bij de supermarkt
Ik heb dat vorig jaar gehad middenin de winter, en Pinda was aan het werk....KOUD!! En de winkels waren al dicht dus er waren nog maar heel weinig mensenquote:Op zondag 10 november 2013 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zijn de buren onderweg met kabelsDus hopelijk doet ie t dan
quote:Op zondag 10 november 2013 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is weer hier met een rijdende twingo zomg
Ja dat weet ik, maar het is niet mijn auto dus mama zoekt het maar lekker uitquote:Op zondag 10 november 2013 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Wat was er aan de hand dan? Accu?
Toch maar vervangen dan? De winter staat voor de deur he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik even geen pasgeboren baby bij de hand heb voor een goede foto
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Dafuqquote:Op zondag 10 november 2013 14:39 schreef Debsterr het volgende:
Spees, je "post comment" button is wit tenzij ik er overheen muis
quote:Op zondag 10 november 2013 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
Cupcake mutsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik even geen pasgeboren baby bij de hand heb voor een goede foto
Ohhhh, wat tof zeg!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Cupcake mutsjeTof maar ik zou het nooit bij mn kind op doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik even geen pasgeboren baby bij de hand heb voor een goede foto![]()
Daar is het ook niet voorquote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tof maar ik zou het nooit bij mn kind op doen
ik had vorige keer een slof op het hoofdje van mijn babynichtje gedaan (toen ze maandje of 5 wasquote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tof maar ik zou het nooit bij mn kind op doen
Oh danquote:Op zondag 10 november 2013 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar is het ook niet voor
Is voor een vriendin die doet aan newborn fotografie, en dat is vaak met breisels en haaksels en soms ook zoiets. Of andere thema's, ik zag laatst een Teenage Mutant Ninja Turtledie was lieffff!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 10 november 2013 15:17 schreef Molo het volgende:
Volgens mij moest dit nog geheim blijven dus in spoilerNee dit is een opdracht van die bevriende fotografeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom kan deze ook gewoon op FB.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
oh, sorry, ik lees weer niet goedquote:Op zondag 10 november 2013 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee dit is een opdracht van die bevriende fotografeDaarom kan deze ook gewoon op FB.
Cupcake mutsjeMijn god de koddigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik even geen pasgeboren baby bij de hand heb voor een goede foto![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Waarom twijfel je?quote:Op zondag 10 november 2013 15:52 schreef Molo het volgende:
Ik zit te twijfelen weer mijn haar te kleuren maar twijfel twijfel twijfel
omdat mijn haar er verrot van gaat... en ik wil geen uitgroei.... en ik word grijs en dan pakken sommige kleuringen gek...quote:
Dit vraagt om een filmpjequote:Op zondag 10 november 2013 16:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rolstoel gehaald
blijkt er feestverlichting in de voorwielen te zitten, godsamme
Hm ja. Is henna dan niet een optie? of een kleurspoeling?quote:Op zondag 10 november 2013 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
omdat mijn haar er verrot van gaat... en ik wil geen uitgroei.... en ik word grijs en dan pakken sommige kleuringen gek...
Volgende week maar eens naar de kapper en dan bespreken
Cupcake mutsjebril-jant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik even geen pasgeboren baby bij de hand heb voor een goede fotodisclaimer
Zit er ook een drietonige luchthoorn op?quote:Op zondag 10 november 2013 16:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rolstoel gehaald
Henna wordt rood en dat wil ik echt echt echt nietquote:Op zondag 10 november 2013 16:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dit vraagt om een filmpje
[..]
Hm ja. Is henna dan niet een optie? of een kleurspoeling?
quote:
Thnxquote:
Feestelijkquote:Op zondag 10 november 2013 16:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rolstoel gehaald
quote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik was net op de spellenbeurs, nog nooit zoveel mensen in 1 ruimte bij elkaar gezien waarbij ik niet zeker wist of ze nou man of vrouw waren
Zijn er trouwens nog meer mensen die mee willen doen met Secret Santa?
quote:
Te jong?quote:Op zondag 10 november 2013 16:48 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bent daar dan ook een jaar of 25 te jong voor en te hip endezo
Dat heeft Sjon hier gister al gedaanquote:Op zondag 10 november 2013 16:49 schreef Molo het volgende:
En dan nu het leukste voor de zondagmiddag..... stofzuigen en de badkamer schoonmaken
Zo'n bad hadden mijn opa en oma in Engeland ook. Gigantisch bad, maar maar net genoeg water in de ketel om er een laag van 10cm in te krijgenquote:Op zondag 10 november 2013 17:03 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik dacht, ik ga in bad. Is halverwege het warme water op fuuuuu
zomg picsquote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een spel gekocht speciaal voor Spees
Over taart
godsallemachtigquote:Op zondag 10 november 2013 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.hosanna1.com/
Zo velen aids![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kent mijn huis toch?quote:Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de spellenkast van Skjoe![]()
In mijn mental image is het al een kleine kamer met aan alle muren kasten en al die kasten vol met spelletjes![]()
De benedenverdiepingquote:
Ik heb wat doorgeklikt en nog steeds geen idee waar die site nou over gaatquote:
Valt wel meequote:Op zondag 10 november 2013 17:33 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met olijven calorie-technisch? Mijn gevoel zegt dat ze niet zo goed voor je zijn wat dat betreft.
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=697quote:Op zondag 10 november 2013 17:33 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met olijven calorie-technisch? Mijn gevoel zegt dat ze niet zo goed voor je zijn wat dat betreft.
Ik keek nog eens en verdomd, het gaat over honden, ik dacht dus dat het een christelijke hosanna-site wasquote:Op zondag 10 november 2013 17:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb wat doorgeklikt en nog steeds geen idee waar die site nou over gaat.
Ja over een hont geloof ik
Haar cv is ook erg mooiquote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik keek nog eens en verdomd, het gaat over honden, ik dacht dus dat het een christelijke hosanna-site was![]()
![]()
Ik ben aan het koken. Dan is even random hier roepen vaak snellerquote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=697
die foto!quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Haar cv is ook erg mooi![]()
http://www.hosanna1.com/myresume.html
Heb je de hele speech over roken die eronder staat ook gezien?quote:Op zondag 10 november 2013 17:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die foto!![]()
![]()
![]()
en hehehe @ het web design gedeelte, lolquer
ongeveer 150 kcal per 100 gram.quote:Op zondag 10 november 2013 17:33 schreef Puckzzz het volgende:
mijn spellen staan allemaal in de ensuitequote:Op zondag 10 november 2013 17:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De benedenverdieping![]()
Ik weet niet wat er boven is
Of dat je misschien een stiekeme spelletjeskelder hebt ofzo.
Of dat je ons in de waan laat dat jullie een giant tuin hebben maar dat daar allang een spelletjesschuur is gebouwd
Waarom klinkt alles ineens ranzig als je er kelder of schuur achter zet?
Daar gaat m'n visualquote:Op zondag 10 november 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn spellen staan allemaal in de ensuite
Heb je al een excel-sheet voor je spelletjes? Dat zou wat goedmakenquote:
wat een zeiktroelaquote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je de hele speech over roken die eronder staat ook gezien?
Met uitslagen statistiekenquote:Op zondag 10 november 2013 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je al een excel-sheet voor je spelletjes? Dat zou wat goedmaken
Ook al nietquote:Op zondag 10 november 2013 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je al een excel-sheet voor je spelletjes? Dat zou wat goedmaken
Nou ja, je gaat naar een spelletjesbeurs. Doe ik het ook voorquote:Op zondag 10 november 2013 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook al niet
Wel weer een wishlist gemaakt
Zo jammer dat het niet te lezen isquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Meest briljante halloweenpak ever:
[ afbeelding ]
altijd leukquote:Op zondag 10 november 2013 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Kringverjaardagen met allemaal onbekenden.![]()
Was gelukkig alleen vanmiddag.quote:Op zondag 10 november 2013 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]
altijd leuk
Ik zat laatst naast een ex-autoverkoper (het gladde type) die nu zonder baan zat en een mileucontroleur
BOOOOOOORING!
Ik had echt NUL dingen met hun gemeen en beide hadden ze nul humor
Sterkte IJs!
oh je bent al terug en hebt het overleefd gelukkigquote:Op zondag 10 november 2013 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was gelukkig alleen vanmiddag.Wel matig, er zat kip in de vegetarische soep.
Hij was er niet echt blij mee, maar ouwe mensjes, dus gewoon zo gelaten.quote:Op zondag 10 november 2013 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
oh je bent al terug en hebt het overleefd gelukkig
En tjsa... wat moet je daar nou op zeggen
Hoe reageerde Joop?
En degene die de "vega" soep had gemaakt?
tsja... jammer welquote:Op zondag 10 november 2013 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij was er niet echt blij mee, maar ouwe mensjes, dus gewoon zo gelaten.
Stukjes kip of kippenboullion? En ze beweerden dat het wel vegetarisch was?quote:Op zondag 10 november 2013 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was gelukkig alleen vanmiddag.Wel matig, er zat kip in de vegetarische soep.
dat stukkie is niet zo doorbloed, dus dat kan wel zo, maar misschien wel piercing ja. Zat me de hele tijd af te vragen hoe hij zichzelf weer los zou krijgen en waarom hij niet trillend lag daar, Het is fucking november en het was in Sint Petersburgquote:Op zondag 10 november 2013 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Molo had die niet gewoon een piercing al daar? Want er zit niet eens bloed bij/op/naast
Ik gok op een piercing want anders zat ie er niet zo relaxed bijquote:Op zondag 10 november 2013 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
dat stukkie is niet zo doorbloed, dus dat kan wel zo, maar misschien wel piercing ja. Zat me de hele tijd af te vragen hoe hij zichzelf weer los zou krijgen en waarom hij niet trillend lag daar, Het is fucking november en het was in Sint Petersburg
het is wel een Rus hequote:Op zondag 10 november 2013 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik gok op een piercing want anders zat ie er niet zo relaxed bij
HOE?quote:Op zondag 10 november 2013 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Al die artiesten over coffeeshops
Iddquote:
Heb je Masja gezien?quote:
Stukjes kip. En jup.quote:Op zondag 10 november 2013 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stukjes kip of kippenboullion? En ze beweerden dat het wel vegetarisch was?
Ik zou niet boos worden, maar ik zou het zeker wel melden. Vaak. Tegen veel mensen. Hard. Met een lachje eronder zodat het heel onschuldig lijkt.quote:
Het waren wat oudere mensen zei je?quote:
[nasi]quote:Op zondag 10 november 2013 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het waren wat oudere mensen zei je?
Die begrijpen het vaak niet zo goed denk ik. Dat iemand geen vlees eet. Hun komen toch uit een ander tijdperk.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[nasi]
Puckzie, ik hou heel veel van je.. Maar dit is de derde keer dat ik zie dat je "hun" gebruikt als het "zij/ze" moet zijn... En ik hou nog steeds van je.. En ja ik heb ze geteld(en dat zegt meer over mij dan over jou). Ik kan het nu niet laten om er iets van te zeggen. Maar ik hou wel van je
.
[/nasi]
Hun is bezittelijk. Altijd.quote:Op zondag 10 november 2013 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Ik heb daar geen idee van joh...mijn Nederlands is niet echt geweldig. Vooral in dit soort dingen.
IK KOM UIT FRIESLAND JONGUH!!![]()
Maarrrr ik heb notities gemaakt. Is er nog een stelregel of ezelsbruggetje voor ?Of is hun gewoon in de zin van dat is van hun / hun eigendom/fout/werk etc.
Hun is een bezittelijk voornaamwoord, zij is een persoonlijk voornaamwoord.quote:Op zondag 10 november 2013 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Ik heb daar geen idee van joh...mijn Nederlands is niet echt geweldig. Vooral in dit soort dingen.
IK KOM UIT FRIESLAND JONGUH!!![]()
Maarrrr ik heb notities gemaakt. Is er nog een stelregel of ezelsbruggetje voor ?Of is hun gewoon in de zin van dat is van hun / hun eigendom/fout/werk etc.
Maar ik vind het lillek staan zoquote:Gebruik het persoonlijk voornaamwoord hun als het een meewerkend voorwerp is (ook wel een indirect object genoemd). Je kunt er dan vaak een voorzetsel bij denken (aan, voor, bij, volgens) of een voorzetselgroep (met betrekking tot, ten aanzien van e.d.). Voorbeelden:
Ik geef hun het boek. (hun = 'aan hen')
Hij schonk hun een kopje koffie in. (hun = 'voor hen')
Hij rookt hun te veel. (hun = 'volgens hen, wat hen betreft')
China is hun te ver. (hun = 'voor hen')
De tranen stonden/sprongen hun in de ogen. (hun = 'bij hen')]
quote:Lukt het u niet om met deze vuistregels uw twijfel op te lossen, gebruik dan ze. In niet al te formele teksten is dit vaak prima bruikbaar als alternatief voor hen én hun: 'Ik geef ze (hun) het boek', 'Laat ze (hen) maar praten.'
Blijkt nog een fascinerende kwestie te zijnquote:Het verschil tussen hun en hen 'leeft' allang niet meer in het dagelijks taalgebruik. Het is dan ook een kunstmatig onderscheid; de zeventiende-eeuwse wetenschapper Christiaen van Heule wordt beschouwd als de bedenker ervan. Tegenwoordig gaan veel taalgebruikers ervan uit dat alleen hen juist is in een zin als 'Hen vraag ik niets meer!', terwijl volgens de regels 'Hun vraag ik niets meer!' juist is. Volgens de Algemene Nederlandse Spraakkunst (ANS, 1997) mag er bij dit soort hen/hun-kwesties niet van 'fouten' worden gesproken.
Hun hebben
Hun als onderwerp (zoals in 'Hun hebben er helemaal geen verstand van') wordt trouwens nog wél als echt fout gezien.
Behalve als het een bezittelijk voornaamwoord is. Dat is hun huis. Daar is dan weer geen alternatief voor.quote:
Mijnes ookquote:
Gelukkig doe je geen telefonisch werkquote:Op zondag 10 november 2013 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Stem is kapotski maar wat een vet toernooi was dit
Ja man, dat zag er naar uitquote:Op zondag 10 november 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Trix, hoe is het met je poes? Schrok zo van die foto op FB
Graag gedaanquote:Op zondag 10 november 2013 21:59 schreef Incantrix het volgende:
Ik lig in m'n bed te gnorken om het kusjekroel-gehalte van Schaar's post.
quote:Op zondag 10 november 2013 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gelukkig doe je geen telefonisch werk
Awquote:Op zondag 10 november 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Trix, hoe is het met je poes? Schrok zo van die foto op FB
Dat is waar z'n vlooienband zát, ik aaide hem en toen zag ik ineens bloed zittenquote:Op zondag 10 november 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie nu pas dat de poes van Trix een wond heeft, ik dacht dat het een bandje om had![]()
![]()
(speciaal het gebruikt zodat de zin dubbelzinnig gelezen kan worden)
nou idd zeg! Ik wist dat helemaal nietquote:Op zondag 10 november 2013 22:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Awhet gaat beter, het is voor een groot deel droog nu, gisteren was het helemaal nattig zeg maar. En hij probeerde eten te jatten toen ik 'm aan het knuffelen was dus het is in elk geval nog ok met z'n instincten
Wij schrokken ons ook wild en ik voel me er echt klote over
die andere 2 mankeert helemaal niks, maar die banden gaan dus ook de prullenbak in, wat een kutspul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. twee broertjes, god de namen![]()
ja ik ook hierquote:Op zondag 10 november 2013 21:59 schreef Incantrix het volgende:
Ik lig in m'n bed te gnorken om het kusjekroel-gehalte van Schaar's post.
Ik ook niet! Ze komen van de dierenarts nota bene, en ik heb wel een keer of 3 gevraagd of het echt wel goed spul was want ik twijfelde heel erg. Maarja, allergische reactie kan altijd natuurlijk. En het blijft klotezooi, vlooien gaan er immers dood van. Vrienden van ons hadden dat ook met hun kat maar die was al zo vergiftigd toen ze erachter kwamen dat die van de bank af vielquote:Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou idd zeg! Ik wist dat helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |