Nee mongooltjesstem, ik zal wel filmenquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:38 schreef Molo het volgende:
Die roomtour klinkt als mooi gaar vrijdagavond/nachtvermaak wel ja
Gaat hij echt zelf een opnemen, met Fransje stem?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee mongooltjesstem, ik zal wel filmen
Is de ganse vloer nat van oew gekwijl, nie onze schuld.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:40 schreef Molo het volgende:
bent oe echt unne mongool, nie onze schuld
blieft oewen hoofd als den klok 12 oer sloat precies zoe stoan, nie onze schuld
heeft oe aids, nie onze schuld
is oewen kamer te klein veur unne degelijke roemtoer, nie onze schuld
net als de Jostie-smileyquote:
vuile pijphoerquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:41 schreef Molo het volgende:
[..]
net als de Jostie-smiley
Tenzij Taart zich gediscrimineerd voelt, net zoals zwarte Piet, dan slik ik deze post in
Slikken biatch!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:41 schreef Molo het volgende:
[..]
net als de Jostie-smiley
Tenzij Taart zich gediscrimineerd voelt, net zoals zwarte Piet, dan slik ik deze post in
Ja hallo wat hadden we nou afgesproken over die random posts!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb hem via marktplaats, was een dansrolstoel dus lekker licht. Hoeft ook alleen maar binnen op kantoor gebruikt te worden.
Heeft mooie blauwe spaakwielen whoah
Sorry mevrouwquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja hallo wat hadden we nou afgesproken over die random posts!
klinkt als een goeie vondst vrouwke!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb hem via marktplaats, was een dansrolstoel dus lekker licht. Hoeft ook alleen maar binnen op kantoor gebruikt te worden.
Heeft mooie blauwe spaakwielen whoah
En kost nie duur nie! Ik zeg top!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:44 schreef Molo het volgende:
[..]
klinkt als een goeie vondst vrouwke!
Das gewoon goeien handel!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En kost nie duur nie! Ik zeg top!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |