Absoluut. Ik bedoel het ook niet eens zo vervelend als het er uit komt, en dat meen ik echt. Maar ik begrijp gewoon niet waarom mensen expres een woord fout zouden schrijven. Structureel. Als een soort statement. Van wat denk ik dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef Toverheks het volgende:
Zo heeft iedereen zijn eigennaardigheden
Zeker, ken je die gekken die dit doen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef Toverheks het volgende:
Zo heeft iedereen zijn eigennaardigheden
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, ken je die gekken die dit doen?![]()
Ik schrijf het altijd zo , en de hoofdletters gebruik ik omdat er anders weer over gevallen wordt, niet door jou maar andere zeggen dan even dat ik een komma en een punt moet gebruiken en dat wordt gewoon vervelend, ik schrijf zoals ik denk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Absoluut. Ik bedoel het ook niet eens zo vervelend als het er uit komt, en dat meen ik echt. Maar ik begrijp gewoon niet waarom mensen expres een woord fout zouden schrijven. Structureel. Als een soort statement. Van wat denk ik dan?
En ik dacht vanavond eerder nog: joh heks is echt beter gaan schrijven, ze gebruikt nu zelfs hoofdletters. En dat vond ik leuk om te constateren en ook herkenbaar, mijn spelling is ook vooruit gegaan door FOK!.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah ik moet wat in m'n vrije tijd
Oh wat ben je leuk en wat kan jij goed schaatsenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, de winter is het beste seizoen, jammer dat we alleen van die kutwinters hebben zonder fatsoenlijk natuurijs..quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh wat ben je leuk en wat kan jij goed schaatsen
En de alter. Elfstedentocht? heb je daar wel eens aan meegedaan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, de winter is het beste seizoen, jammer dat we alleen van die kutwinters hebben zonder fatsoenlijk natuurijs..
Misschien eens een elf stedentocht?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, de winter is het beste seizoen, jammer dat we alleen van die kutwinters hebben zonder fatsoenlijk natuurijs..
Mensen zeggen dat niet om te pesten maar omdat het prettiger leest. Maar joh, je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt. Ik begrijp gewoon de meerwaarde niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik schrijf het altijd zo , en de hoofdletters gebruik ik omdat er anders weer over gevallen wordt, niet door jou maar andere zeggen dan even dat ik een komma en een punt moet gebruiken en dat wordt gewoon vervelend, ik schrijf zoals ik denk.
Tss.. op hockeyschaatsen, voel je je wel goed?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En de alter. Elfstedentocht? heb je daar wel eens aan meegedaan?
Tof ouwequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, ken je die gekken die dit doen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah wat leuk! En wat een persoonlijke info opeens. Heb je echt de hal afgehuurd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op noren of heb je maar 1 paar schaatsen.......quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. op hockeyschaatsen, voel je je wel goed?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Tof ouwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LoL, nee jôh het was gewoon uitgestorven..quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah wat leuk! En wat een persoonlijke info opeens. Heb je echt de hal afgehuurd?! Of was er gewoon toevallig verder niemand. Speel je ijshockey?
en ik heb vroeger alleen met de trainingen meegedaan.. ik was al te oud en nét niet goed genoeg..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |