Wellicht is ze daardoor licht beinvloedquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? Is ze racistisch correct? Om dat ze een zwarte heeft moet ieder ander maar zijn kop houwe over Zwarte Pieten?
quote:
Stoerrrrrr!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind haar stoer, dat vind ik wel leuk bij vrouwen.
Van mij mag je youtubes posten hoor, ik klik ze toch niet. Maar het woord "gesjellig" is al vreselijk en komt achterlijk over maar "vrijgesjellig" is gewoon het toppunt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ik geef alleen maar info hoor, dan weten jullie dat ook weer
wees blij dat ik niet weer een joetoepje post, 1 per TT is wel genoeg dacht ik zo
Maar ik ben achtelijk, wat heet achtelijk, ben volkomen debiel maar ook gesjelligquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van mij mag je youtubes posten hoor, ik klik ze toch niet. Maar het woord "gesjellig" is al vreselijk en komt achterlijk over maar "vrijgesjellig" is gewoon het toppunt.
Ik zei niet dat het een definitie was he? Het versterkt elkaar soms. Soms is er niets te versterken.quote:
Maar hoe sterk is die motor?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het een definitie was he? Het versterkt elkaar soms. Soms is er niets te versterken.
Whatever, het is niet belangrijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar ik ben achtelijk, wat heet achtelijk, ben volkomen debiel maar ook gesjellig
Dykes on bikesquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het een definitie was he? Het versterkt elkaar soms. Soms is er niets te versterken.
Iemand Iets moet het doen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker schuren tegen de benzinetank.
Eerder fonetisch. En dat is best grappig, voor een keertje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:17 schreef Poezewoes het volgende:
Ja ik denk dat het Amsterdams is van Heksie, ik stoor mij er niet aan.
Ja typisch Amsterdams, gesjellig ....quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:17 schreef Poezewoes het volgende:
Ja ik denk dat het Amsterdams is van Heksie, ik stoor mij er niet aan.
Bij ons in de Jordaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja typisch Amsterdams, gesjellig ....
Ja geen idee is zeg gewoon gezellig!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja typisch Amsterdams, gesjellig ....
Jij weetz hè, ouwe bikerquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah en die V-twins vibreren lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |