Niet echt nee, valt tegen, op de 500m vrouwen naquote:
inderdaad, ook hier net iets te veel verloren in de openingquote:
Is de 5 km voor mannen vandaag? Misschien dat Sven nog kan verrassen met een aanval op het WR.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet echt nee, valt tegen, op de 500m vrouwen na
hier is het zonder haperingen en gewoon scherpquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:08 schreef MiLalaa het volgende:
ja klotezooi nu mis ik dus precies weer de finish.
Goed van Nuis geloof ik?
Hopelijk morgen tijdens de 5k betere verbinding en beeld. Beter zenden ze het (&^%^%$ gewoon op tv uit.
morgenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is de 5 km voor mannen vandaag? Misschien dat Sven nog kan verrassen met een aanval op het WR.
woon je in de buurt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef komrad het volgende:
[..]
hier is het zonder haperingen en gewoon scherp
Dat WR had ik helemaal gemist trouwens, Lee reed gisteren ook al goed dus die is volgens mij ook gewoon erg goed in vorm.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet echt nee, valt tegen, op de 500m vrouwen na
Hier hetzelfde...nu lekker de 1500m mee pikken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Montov het volgende:
Zo, na sociale verplichtingen weer aanwezig. Ik had gehoopt alleen de 500m te missen, maar de 1000m is dus ook net geweest.
Even de ISU-stream een stukje terugzetten tijdens deze dweilpauze. Ideaal.
We zijn blij dat je er bent.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Montov het volgende:
Zo, na sociale verplichtingen weer aanwezig. Ik had gehoopt alleen de 500m te missen, maar de 1000m is dus ook net geweest.
Goede tip, was even vergeten dat je de stream ook terug kan spoelen, even het WR terugkijken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Montov het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij het niet opzettelijk deed en bovendien er geen voordeel van had.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef danos het volgende:
Hoe kan het dat Yesin niet gediskwalificeerd is, je moet toch met 2 ijzers op de baan over de finish komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |