Je vergeet 1986.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Cliff through the years
1959
1968
1979
1987
1999
2008
2013
Ik prefereer het origineel.quote:
Vind ik raar.. Cliff's invloed wordt onderschat.. Cliff toonde aan met hits als Move It, Living Doll en Travellin' Light dat je ook rock-n-roll in Engeland kon maken, en dat inspireerde de latere Beatles en Birds en weet ik veel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Serieus?!?Da's voor het eerst dat iemand dat eerlijk durft op te biechten.
The Byrds waren Amerikanen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vind ik raar.. Cliff's invloed wordt onderschat.. Cliff toonde aan met hits als Move It, Living Doll en Travellin' Light dat je ook rock-n-roll in Engeland kon maken, en dat inspireerde de latere Beatles en Birds en weet ik veel.
Ja, mijn moeder was ook fan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ben echt met deze man opgegroeid (als in: ouders waren én zijn nog steeds idolaat van deze man en platen werden dus ook grijsgedraaid. ) en ken, slik, de meeste nummers woord voor woord meezingen
Cliff is op dezelfde datum jarig als ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:24 schreef fripper het volgende:
Felicitaties aan Sir Cliff met z'n 100e album.
De liefhebbers mogen vandaag hun top 5 van Cliff hier inleveren :
MUZ / Top5 van de dag #46
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |