welke nivo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:05 schreef essnhills het volgende:
Het niveau hier vanavond is nog lager dan bij ons
Dat is het hier elke avond als jij er niet bentquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:05 schreef essnhills het volgende:
Het niveau hier vanavond is nog lager dan bij ons
Die van jouquote:
vwo is niet laagquote:
Op de begrafenis van de vader van een vriendin van me, zij is super fan van greenday en was toen net met haar papa naar pinkpop geweest om ze te zienquote:
Oh, ligt het daaraanquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is het hier elke avond als jij er niet bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Voor de tijd dat je het doet, moet je ermee pronken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je zei zelf dat je het niet aankon!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ligt het daaraanJuist niet slimbo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent de enige hier van hoog niveau.Spatieboos
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
such insults
many pain
much tears
brb cries
Als ik er veel voor doe wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je zei zelf dat je het niet aankon!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Juist niet slimbo!
Jij bent de enige hier van hoog niveau.
Ik doe vwo, dus ik ben niet dom!!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Voor de tijd dat je het doet, moet je ermee pronken.
quote:Ik suggereer nu niks over havisten!!![]()
Ik heb even een pauze. Ga zo weer gs samenvatten.quote:
Zeg, pas eens op je woorden jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb even een pauze. Ga zo weer gs samenvatten.
Dan wacht je nog een half uur, dan is het 10 over half 10quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:09 schreef Jhali het volgende:
Ik wil niet zo'n meisje zijn dat op vrijdagavond om half tien gaat slapenOh jee.
Je moet je echt minder zorgen maken over 'wat voor meisje' je bent!! Sowieso komt niemand er achter dat je zo laat gaat slapen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:09 schreef Jhali het volgende:
Ik wil niet zo'n meisje zijn dat op vrijdagavond om half tien gaat slapenOh jee.
Laatquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moet je echt minder zorgen maken over 'wat voor meisje' je bent!! Sowieso komt niemand er achter dat je zo laat gaat slapen!
Ga gewoon wat doen dan. Apparaten weg, schrift + boek + pen en samenvatten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Ik vind echt dat je te veel werkt. Ik zou het niet kunnen, ik respecteer je keuze, je kan het!! Maar ik kan er gewoon niet tegen dat je zo hard je best moet doen/ doet. Daar wordt ik half jaloers op, omdat ik ook die discipline wil, maar ook voel ik me schuldig dat ik lui ben en niet eens even een half uur mijn huiswerk ga doen
Hoi. Succes met gs samenvatten!
Gs is wel een leuk vak, had ik het nog maar, maar scheikunde is belangrijker, en die vakken gingen niet samen
Je snapt de grap nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry, was maar grapje, je weet toch!!
Ja hey, als ik naar jou moet luisteren is het geen zelfdiscipline meer, het moet uit mezelf komen!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga gewoon wat doen dan. Apparaten weg, schrift + boek + pen en samenvatten.
Kut Totoquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:12 schreef supersof het volgende:
allemaal statussen van spatie op mijn timeline omdat toto erop reageert
Hihihhi laag opgleeidquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niks van!
Ik ben te laaggeleid.
Misschien is dat omdat er niks te snappen valt buiten de diehard huntersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat er niks te snappen valt buiten de diehard hunters
esSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixedquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niks van!
Ik ben ongeleid.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat er niks te snappen valt buiten de diehard hunters
Doe niet zo denigrerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Totoquote:
buig voor mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |