SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Er komen steeds meer SIFLEWA's op de markt. Er is al 1 BIN gespot voor 450k.
I like where this is going!!!![]()
JBGS SMLENOquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ging eerst op zoek naar mogelijke afkortingen van SIFLEWA....![]()
haha dommiequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ging eerst op zoek naar mogelijke afkortingen van SIFLEWA....![]()
Kom xbox dan, ik geef je graag nog een keer batta.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:08 schreef Kamikazie het volgende:![]()
leer quoten downiequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom xbox dan, ik geef je graag nog een keer batta.
coop?
We zijn nog ongeslagen.![]()
Godverdommequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
leer quoten downie
coop?
We zijn nog ongeslagen..
Is goed... ik start op.![]()
Wij ook!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
leer quoten downie
coop?
We zijn nog ongeslagen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt maar wij zijn wel echt een super duo.![]()
![]()
Ik heb jou al verslagen dus zo goed zal het wel niet zijn.![]()
Soms schaam ik me toch om Nederlander te zijn. Jochies van 16 die al voor aanvang van een spel berichten met ziektes erin sturen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zolang dat het enige isquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Soms schaam ik me toch om Nederlander te zijn. Jochies van 16 die al voor aanvang van een spel berichten met ziektes erin sturen![]()
![]()
Gaat om teamplay he. Sowieso een grote mond hebben tegen Tobi 'de blanke Badr' Wanquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb jou al verslagen dus zo goed zal het wel niet zijn.![]()
![]()
Grote mond hebben tegen iedereen via het internet tochquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gaat om teamplay he. Sowieso een grote mond hebben tegen Tobi 'de blanke Badr' Wan.
Daarom ben ik Nederlander.![]()
Zuid-Afrika of Ajax? Wil wel met de zwarte Messi spelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Grote mond hebben tegen iedereen via het internet toch.
Daarom ben ik Nederlander.![]()
Maakt me echt niet uitquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zuid-Afrika of Ajax? Wil wel met de zwarte Messi spelen natuurlijk.
Kies maar wat leuks![]()
![]()
Dat zeg ik toch nergensquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat jij dat normaal vindt![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde iets heel andersquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is mijn conclusie van jouw reactie
Ik heb je blijkbaar overschat POTS![]()
![]()
Fifa begint mij te vervelen, elke pot waar in ik 1-0 voor sta bij rust verlies ik standaard met 2-1. Sta ik achter maak ik ook weer standaard een comeback..
Ea = elke speler een kans geven, hoe slecht of wat voor team hij ook heeft... jammer want zo kan je geen onderscheid maken![]()
Typisch Nederlands gedrag dit. Ze laten je moeder er buiten dus je moet niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Soms schaam ik me toch om Nederlander te zijn. Jochies van 16 die al voor aanvang van een spel berichten met ziektes erin sturen![]()
Verklaar je nader danquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets heel anders
Ik heb je blijkbaar overschat POTS
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik bedoelde dat zolang dat het enige was waarom je je schaamt om Nederlander te zijn je nog goed zit.quote:Kan je inviten voor coop?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:19 schreef Thorb het volgende:
Zeg Kamibazie, ik zie nergens coop staan. Nodig jij me ff uit![]()
![]()
Nja als je ready to play bent springt het op in mijn menu.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat zolang dat het enige was waarom je je schaamt om Nederlander te zijn je nog goed zit.
[..]
Kan je inviten voor coop?![]()
Als er de 1e helft nog niet gescoord is dan maak ik gewoon een eigen doelpunt in de 45e minuut. Daarna win ik altijd! Laat ik het zo zeggen, ik heb nog geen wedstrijd verloren waarbij ik in de 1e helft een tegendoelpunt maakte.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:18 schreef Pino0 het volgende:
Fifa begint mij te vervelen, elke pot waar in ik 1-0 voor sta bij rust verlies ik standaard met 2-1. Sta ik achter maak ik ook weer standaard een comeback..
Ea = elke speler een kans geven, hoe slecht of wat voor team hij ook heeft... jammer want zo kan je geen onderscheid maken![]()
Baasquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als er de 1e helft nog niet gescoord is dan maak ik gewoon een eigen doelpunt in de 45e minuut. Daarna win ik altijd! Laat ik het zo zeggen, ik heb nog geen wedstrijd verloren waarbij ik in de 1e helft een tegendoelpunt maakte.![]()
![]()
Point takenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat zolang dat het enige was waarom je je schaamt om Nederlander te zijn je nog goed zit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
xDquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als er de 1e helft nog niet gescoord is dan maak ik gewoon een eigen doelpunt in de 45e minuut. Daarna win ik altijd! Laat ik het zo zeggen, ik heb nog geen wedstrijd verloren waarbij ik in de 1e helft een tegendoelpunt maakte.![]()
gebeurt nooit op xboxquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iets van 10 potjes gespeeld vandaag, 9 verloren en 1 gelijk gespeeld
Elk potje qua stats gedomineerd
Genieten
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Als je echt zo slecht bent, waarom speel je het dan nog?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Genieten![]()
![]()
Je lijkt die droeftoeter van een de Boer wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Genieten![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik kap er net meequote:Omdat het het enige voetbalspel is die de rechten heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je echt zo slecht bent, waarom speel je het dan nog?
Ik ga niet spelen op PES met spelers als Van Peterselie of Van Nistelrode
Op het veld ook wel duidelijk overwicht hoor. Scoor ook wel maar dan staat een Ogbonna bijvoorbeeld weer stil bij een pass die tegen hem aan rolt en de tegenstander dan zo oppakt en doorloopt. Dan gaat er nog net geen controller door mn scherm heenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je lijkt die droeftoeter van een de Boer wel.![]()
![]()
Daar heb je wel weer andere mensen.. zoals iemand die in een single match sshhh gaat doen. O wacht, het was ook nog een Nederlander.quote:![]()
Zit je nou je eigen console te verwaarlozen tegenover de PS3quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer andere mensen.. zoals iemand die in een single match sshhh gaat doen. O wacht, het was ook nog een Nederlander.![]()
![]()
Het beste wat je daar tegen kan doen is gewoon netjes je wedstrijden winnen en niet verliezen als een klein meisje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer andere mensen.. zoals iemand die in een single match sshhh gaat doen. O wacht, het was ook nog een Nederlander.![]()
Lol er staat een autobuyer op IF Ricardo. Die gast heeft er echt super veel op staan voor 21k. Ik had mijne al paar keer gelist voor 19,5k .. verkocht niet. Nu naar 19k boem instant buy. Echt een loser die knul![]()
![]()
Daar valt weinig aan te doen want iedereen verliest wel eens.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het beste wat je daar tegen kan doen is gewoon netjes je wedstrijden winnen en niet verliezen als een klein meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |