quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
wat is je punt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snuiven jongen, snuiven. Zit in zo'n potje.
Je bracht het alsof het een pilleken betrof.quote:
nee hoor, innemen is voor mij gewoon tot je nemenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je bracht het alsof het een pilleken betrof.
Kutbelg ben je ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee hoor, innemen is voor mij gewoon tot je nemen
Inhaleren was het woord wat ik verwachte. Innemen doe ik met pillen en je neus boven een potje.... Nja je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee hoor, innemen is voor mij gewoon tot je nemen
kutuser bahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winegumquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kutuser bah
Die FL dan jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver Mur, ben je nu al dronken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef Murdera het volgende:
Hufters, ik kan de tt niet lezen bedoel ik
Er staat dan ook niet snowie is maar snowie HEEFTquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef Murdera het volgende:
Hufters, ik kan de tt niet lezen bedoel ik
En de rest is "een schurfthekel aan Mur"quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er staat dan ook niet snowie is maar snowie HEEFT
Iddquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
En de rest is "een schurfthekel aan Mur"
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Winegum
Jong
Kutuser
Ukkie
Deerntjen
of doen we geen hints?
Letselverwensing is gedoogdquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
Ik hoop dat jullie een hele nare val maken, dat jullieber een pijnlijke schaafwond aan jullie puntige knietjes aan overhouden.
Banquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
Ik hoop dat jullie een hele nare val maken, dat jullieber een pijnlijke schaafwond aan jullie puntige knietjes aan overhouden.
Heb ik al van vorig weekend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
jullieber? is dat zoiets als een belieberquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
Niet schelden aubquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jullieber? is dat zoiets als een belieber
Daar heeft iemand heel hard vloei in elkaar lopen rollen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat voor ectojoint dan
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Lillekquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
je bent een mietjequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:56 schreef Pino0 het volgende:
Ik wil kneiter skaaf met headset Dead Space 2 spelen maar dat is zo kapot eng dat ik het niet durf
gaaay, wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben net thuis even gegeten en dan zo serie kijken.
heb je daar uitdaging in?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
TD in een computerspeciaalzaak
Ze hebben een abo op de krant?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Behoorlijk. komt elke dag wel wat nieuws binnen
Vasilenië, daar hebben ze zo'n geile venusheuvel.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vasilenië, daar hebben ze zo'n geile venusheuvel.
De tering Sardu.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze manquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vindt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:50 schreef Trollscience het volgende:
wauw iedereen die ik ken is naar een lan-party het hele weekend
Toeristisch trekpleistertje hoor.quote:
Lolquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:50 schreef Trollscience het volgende:
wauw iedereen die ik ken is naar een lan-party het hele weekend
I'm jellyquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Helemaal volgevreten met Sushi
Wacht, watquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:14 schreef Studeur het volgende:
Mijn vrienden die zich afvroegen wie Moira was en waarom ze alles op mn facebook likete en mono geen baas vonden
Net besloten om sushi te gaan eten voor ik naar de bios gaquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
You should be![]()
Voel mij nu wel zwanger
Goede keuzequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Net besloten om sushi te gaan eten voor ik naar de bios ga![]()
Mijn vrouw vind het niet zo fijn dus dat heb ik maar te respecteren. Nadeel is wel dat ik op het dakterras moet gaan staan om te roken. Niet zo leuk als het regent.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
gelukkig lig ik droog onder de dekens bij het roken van mijn wietje
Moet je eens proberen je mond te houdenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:20 schreef Snowbells het volgende:
Er zit hier een koe telkens te loeien
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je eens proberen je mond te houden
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je eens proberen je mond te houden
reageert op beweging als je hem altikd op je matrasnlegt toch? Ik ken dat soort dingquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef Unscrewed het volgende:
SleepBot app
Uiteindelijk leert ie precies hoeveel slaap je nodig hebt, etc.
Nooit meer moe, altijd uitgeslapen wakker worden, optimale slaap
http://mysleepbot.com/
Hmm, dat gaat em niet worden. Foei trouwensquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben 16
en de shop is een kwartier fietsen (maastricht)
limburgquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben 16
en de shop is een kwartier fietsen (maastricht)
limburgquote:
En dan toch half duits overnemen in jullie taaltjequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
limburghier heerste het verzet tegen die vieze moffen in de oorlog en gooiden we bakstenen naar dat tuig met hun duitse helmen
hebben de duitsers van ons gejatquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan toch half duits overnemen in jullie taaltje
Dan doe ik een shoutout naar een man met een hart van goud.quote:
Ja man. Voelde me echt klote vanmiddag en eerder vanavondquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jahoor amarantha, met jou gaat het nu een stuk beter iig
beter dat je straks nog sex krijgtquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja man. Voelde me echt klote vanmiddag en eerder vanavond
Ja ik zeg toch hoopquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
beter dat je straks nog sex krijgtkomt A dan langs?
Er is nog altijd je rechterhand enzquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch hoopIk denk het niet eigenlijk
quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er is nog altijd je rechterhand enz
Nou nu klinkt het wel heel wanhopigquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:05 schreef FL_Freak het volgende:
ja jeetje jij wil zo graag neuken nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je nu gaat slapen heb tantoe veel slaap.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:14 schreef Amarantha het volgende:
11:00 gaat mijn wekkerMaar ga nu nog niet slapen en ik wil het liefst mijn bed inblijven tot ik eruit rot
quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
als je nu gaat slapen heb tantoe veel slaap.
quote:
Ben net gestopt met aandacht zoeken onder je raam.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:20 schreef Snowbells het volgende:
Er zit hier een koe telkens te loeien
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan doe ik een shoutout naar een man met een hart van goud.
Hij weet ook wel wat feesten is en is geregeld stout
Serieuze diepe gesprekken of die je moet nemen met wat zout
Dus ik zeg PROPS TO MURDERA! Say it out loud
Die mu mu mur mur murdera maakt je als het moet ook zo koud
Maar niet snel en nooit zonder reden,, zijn argumenten snijden altijd wel hout
Wtfquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
reageert op beweging als je hem altikd op je matrasnlegt toch? Ik ken dat soort dingwakker metnkapot mobiel en glas in je hoofd
Oh, Ama. Ik moet het nog even overmaken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]Nee. Ik wil gewoon neuken haha
HAHAHAHAHAAHAAAA LEKKER VOOR JEquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:24 schreef Monopoly het volgende:
Het is kaolo vroeg
Werken van 9 tot 5 vandaag en morgenochtend heb ik de eer om op de klok van 7 uur in de ochtend aan te treden voor arbeid
11 uur en 21 min hierquote:
Goed, alleen ze gaat in het weekend naar haar pa in R'dam, dus kunnen we dit weekend niet chillen. :cquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:48 schreef Murdera het volgende:
Unsssss hoe is het met jouw chicka bonitaaaaa
Mwah, gaat wel. Maar ook gewoon omdat ik in de weekenden niks te doen heb.quote:
Ja, ik vraag het mijzelf eigenlijk nooit af. Alle tijd besteed aan wanneer je dood gaat is toch al tijdsverspilling, want je kan het toch niet stoppen, hoogstens uitstellen. Daarnaast is mijn hart, longen en de rest waar ze allemaal op checken en voor bloedprikken en zo alle keren dat ik opgenomen werd niks mis mee. Ook niet dat ze in die 3 jaar tijd of zo achteruitgang hadden gevonden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel af hoe het zit met jouw levensverwachting
oh nja dat scheeltquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het mijzelf eigenlijk nooit af. Alle tijd besteed aan wanneer je dood gaat is toch al tijdsverspilling, want je kan het toch niet stoppen, hoogstens uitstellen. Daarnaast is mijn hart, longen en de rest waar ze allemaal op checken en voor bloedprikken en zo alle keren dat ik opgenomen werd niks mis mee. Ook niet dat ze in die 3 jaar tijd of zo achteruitgang hadden gevonden.
Jij bent gewoon gemaakt voor drugs.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het mijzelf eigenlijk nooit af. Alle tijd besteed aan wanneer je dood gaat is toch al tijdsverspilling, want je kan het toch niet stoppen, hoogstens uitstellen. Daarnaast is mijn hart, longen en de rest waar ze allemaal op checken en voor bloedprikken en zo alle keren dat ik opgenomen werd niks mis mee. Ook niet dat ze in die 3 jaar tijd of zo achteruitgang hadden gevonden.
Okquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, Ama. Ik moet het nog even overmaken.
quote:
buienradar is ook gewoon niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie op buienradar amper regen en toch komt het hier ineens met bakken naar beneden
quote:De elektronische sigaret is niet in de markt gezet om te stoppen met roken, maar om vooral door te blijven roken. En dat is wat wij helaas bij onze patiënten vooral zien: mensen roken een tijdje de elektronische sigaret en gaan dan toch weer over naar de gewone sigaret.
Voor kleding dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:28 schreef Snowbells het volgende:
Ik spaar al gvd een jaar en ik weet niet eens waarvoor
Voor de warped tour!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:28 schreef Snowbells het volgende:
Zou deze maand kleedgeld krijgen (1 nov) maar ouders zoeken excuus om niks te geven.
'Ja je kan niet met geld omgaan' Ik spaar al gvd een jaar en ik weet niet eens waarvoor
Rijbewijs?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:28 schreef Snowbells het volgende:
Zou deze maand kleedgeld krijgen (1 nov) maar ouders zoeken excuus om niks te geven.
'Ja je kan niet met geld omgaan' Ik spaar al gvd een jaar en ik weet niet eens waarvoor
Daar gebruik ik dus kleedgeld voorquote:
Ik zoek ook werk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer ik eindelijk eens werk heb ga ik liever voor een studie sparen dan een rijbewijs.
Ik denk het niet.quote:
Ik durf niet echt op ze te vertrouwen of ze die dingen betalen. Hun zijn het type 'waarom studeren als je ook gewoon kan werken'quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zoek ook werk.
En hoezo betalen je ouders niet mee aan je studie dan?
Zijn wettelijk verplicht mee te betalen aan je school etc tot je 21e geloof ik.
Ah, zoquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar gebruik ik dus kleedgeld voor. Dat sparen is meer voor dingen zoals een eReader of iets anders duurs. (Duurder dan 100
)
Mijn kledingsmaak is gelukkig vrij cheap (als in forever 21 en dergelijke).quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, zo![]()
Kan me voorstellen dat het lastig is als je geen baan hebt... Sparen gaat dan ook niet zo makkelijk helaas.
Kleding is wel belangrijk natuurlijk, tenzij je elke maand bij de Steps staat om de nieuwste collectie binnen te halen.
wat. Dat heb ik geen een ouder ooit horen zeggenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik durf niet echt op ze te vertrouwen of ze die dingen betalen. Hun zijn het type 'waarom studeren als je ook gewoon kan werken'![]()
![]()
Wtf, klinkt bijna als verwaarlozing? Je ouders moeten je geld geven voor kleding, school, etc. Als je al een jaar geen nieuwe kleren hebt gehad van ze moet je ze daar iig op aan spreken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:40 schreef Trollscience het volgende:
ik draag echt al het hele jaar dezelfde kleren, heb ook geen zakgeld of kleedgeld ofzo
Mijn ouders zijn gewoon zelf altijd op dezelfde plek gebleven, werken allebei al ~25 jaar op dezelfde plek en hebben zelf ook verder geen studie gedaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
wat. Dat heb ik geen een ouder ooit horen zeggen
Normaal hoor ik van; "Als je gaat studeren. dan heb je meer kans op een beter betaalde baan die past bij jouw studie. Als je nu werkt dan is die toekomst niet op lange termijn verzekerd." maar dan anders verwoord.
Gelukkig weet jij beter, ik zou sowieso gaan studeren
Ja, oke. Maar als het failliet gaat, of weet ik veel wat... dan is de ervaring wat nog telt. Maar als je hebt gestudeerd is dat belangrijker voor een werknemer dan ervaring denk ik. Ligt er ook aan wat voor werk, welke studie, etc.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:45 schreef FL_Freak het volgende:
Ook niks mis met vroeger te gaan werken zolang het wel toekomst biedt
High five sistahquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn kledingsmaak is gelukkig vrij cheap (als in forever 21 en dergelijke).
Als je wat ouder bent dan maakt dat ook niet eens meer zoveel uit. Sowieso nemen ze eerst altijd jongere mensen aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar als het failliet gaat, of weet ik veel wat... dan is de ervaring wat nog telt. Maar als je hebt gestudeerd is dat belangrijker voor een werknemer dan ervaring denk ik. Ligt er ook aan wat voor werk, welke studie, etc.
Wel fijn dat alles online wordt gedaan zo'n beetje tegenwoordig (ipv sollicitatieformuliertjes ophalen overal)... maar aan de andere kant ook weer niet.. want je kan geen indruk van jezelf geven in het echt. Over solliciteren gesproken, ik ga even overal online solliciteren, bij de etos, blokker, etcquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
High five sistah![]()
Ik moet ook weer een nieuwe baan zoeken want mijn contract is niet verlengd bij de deka
Jammer! Maar je bent zo jong dat je zo weer een bijbaan hebtquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
High five sistah![]()
Ik moet ook weer een nieuwe baan zoeken want mijn contract is niet verlengd bij de deka
dat valt op zich wel mee, nog erger is dat ze mijn id-kaart niet wilden betalenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf, klinkt bijna als verwaarlozing? Je ouders moeten je geld geven voor kleding, school, etc. Als je al een jaar geen nieuwe kleren hebt gehad van ze moet je ze daar iig op aan spreken.Er bestaan zelfs instanties die ervoor zorgen dan dat je ouders je geld daarvoor geven en dat in de gaten houden als je ze het vertelt.
Bij de mac verdien je minimumloon en dan is het echt slavenarbeidquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jammer! Maar je bent zo jong dat je zo weer een bijbaan hebt![]()
Is bij de mc donalds werken niks? Ik zie jou daar wel achter zo'n kassa staan
Lief van je zus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat valt op zich wel mee, nog erger is dat ze mijn id-kaart niet wilden betalendat heeft mijn (uitwonende) zus voor me gedaan, en mijn vader weigerde haar het geld terug te betalen
Heb nu zelf echt zo'n Kut baantje bij de postquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt bij mij wel mee gelukkig. Moet er niet aan denken om mijn baan te verliezen
Ja bijna overal.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij de mac verdien je minimumloon en dan is het echt slavenarbeid
Mijn vrouw werkt ook bij de post. Is gepromoveerd maar kan geen baan op niveau vinden helaas. Ze noemen haar daar Dr. Postquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb nu zelf echt zo'n Kut baantje bij de postmaar heb dinsdag sollicitatie gesprek voor een ándere baan. Zou een flinke upgrade zijn
In brabant?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt ook bij de post. Is gepromoveerd maar kan geen baan op niveau vinden helaas. Ze noemen haar daar Dr. Post
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt ook bij de post. Is gepromoveerd maar kan geen baan op niveau vinden helaas. Ze noemen haar daar Dr. Post
Mwuah bij horeca is dat minderquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wel fijn dat alles online wordt gedaan zo'n beetje tegenwoordig (ipv sollicitatieformuliertjes ophalen overal)... maar aan de andere kant ook weer niet.. want je kan geen indruk van jezelf geven in het echt. Over solliciteren gesproken, ik ga even overal online solliciteren, bij de etos, blokker, etc
Valt wel tegen hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jammer! Maar je bent zo jong dat je zo weer een bijbaan hebt![]()
Is bij de mc donalds werken niks? Ik zie jou daar wel achter zo'n kassa staan
Serveren enzquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Valt wel tegen hoorEh nee dankje ik heb van verschillende mensen gehoord dat dat echt kut is, ik ga solliciteren bij een pannenkoeken restaurant, ¤5 euro per uur plus fooi.
Op basis van uiterlijk nemen ze je al aan. Geen grap.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
JepMoet ze alleen nog even mailen, heb geen idee wat eigenlijk
![]()
ditquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op basis van uiterlijk nemen ze je al aan. Geen grap.
Daarom zoeken ze dus nergens iemandquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarom zoeken ze dus nergens iemand
u wot m8quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben te lelijk voor de gamemania_
Heuheuheu lelijkerdquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarom zoeken ze dus nergens iemand
Forever samen lelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]I'm so ugly
but that's okay
'cause so are you.
zou je wel met mn joystick in de weer latenquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben te lelijk voor de gamemania_
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou je wel met mn joystick in de weer laten
Met mijn paarse haar zekerquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ow whehe ik was met een maat van me die je had gezien bij sumo en dronken was en je wou bellenquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hee zie nu pas je gemiste oproepen van gisteren, what's up?
En niet eens hoi gezegdquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
ow whehe ik was met een maat van me die je had gezien bij sumo en dronken was en je wou bellen
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
En niet eens hoi gezegdTevens pics van die maat
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:38 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Weet je wat de beste lijm is?
SpermaWeleens een kind zomaar uit elkaar zien vallen?
quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:38 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Weet je wat de beste lijm is?
SpermaWeleens een kind zomaar uit elkaar zien vallen?
Idd. Doen!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer ik eindelijk eens werk heb ga ik liever voor een studie sparen dan een rijbewijs.
Leer je ook weer van!!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd. Doen!
Ik gaf de 1800 euro die op mijn groeirekening stond uit aan mijn rijbewijs toen ik 18 werd, gewoon omdat ik altijd had gedacht dat ik dat zou doen.
Achteraf enorm spijt van gehad, want moest stoppen met lessen omdat ik het praktijkexamengeld niet kon betalenEn mijn collegegeld van dat jaar was 1780 euro
![]()
![]()
Had ik gewoon in 1x kunnen betalen en al mijn stufi aan mezelf uit kunnen geven![]()
Ah dat is wel zuurquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd. Doen!
Ik gaf de 1800 euro die op mijn groeirekening stond uit aan mijn rijbewijs toen ik 18 werd, gewoon omdat ik altijd had gedacht dat ik dat zou doen.
Achteraf enorm spijt van gehad, want moest stoppen met lessen omdat ik het praktijkexamengeld niet kon betalenEn mijn collegegeld van dat jaar was 1780 euro
![]()
![]()
Had ik gewoon in 1x kunnen betalen en al mijn stufi aan mezelf uit kunnen geven![]()
Ik hier! Ja!quote:
Nee hoor, ouders zijn vrij om je aan het werk te zetten voor je eigen centenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zoek ook werk.
En hoezo betalen je ouders niet mee aan je studie dan?
Zijn wettelijk verplicht mee te betalen aan je school etc tot je 21e geloof ik.
nutteloos met deze rente, heb 40 cent verdiend aan mijn spaarrekening sinds meiquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Leer je ook weer van!!!
Ik heb niet eens een spaarrekening, gvd.Ook maar eens regelen.
Ik twijfel ook of ik 'm moet halen. Wil vanaf m'n 18e op kamers dus idk of ik hem ooit nodig heb + eigen auto is DUURquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs gekregen maar doe er geen fuck meeHeb hem inmiddels 4 jaar
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf, klinkt bijna als verwaarlozing? Je ouders moeten je geld geven voor kleding, school, etc. Als je al een jaar geen nieuwe kleren hebt gehad van ze moet je ze daar iig op aan spreken.Er bestaan zelfs instanties die ervoor zorgen dan dat je ouders je geld daarvoor geven en dat in de gaten houden als je ze het vertelt.
Ik kan sowieso overal wel komen met OVquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik twijfel ook of ik 'm moet halen. Wil vanaf m'n 18e op kamers dus idk of ik hem ooit nodig heb + eigen auto is DUUR
Welcomequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hier! Ja!
Ik dacht; eens even rondneuzen bij andere SC's, toen zag ik een topic voor stoners en juichte ik
jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alsof er altijd wat achter moet zitten als iemand een status like't
Hehe ja iddquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Leer je ook weer van!!!
Ik heb niet eens een spaarrekening, gvd.Ook maar eens regelen.
Ja dat was best gayquote:
heb je serieus je rijbewijsquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs gekregen maar doe er geen fuck meeHeb hem inmiddels 4 jaar
Zou er gewoon mee wachten tot echt blijkt dat het wel handig is en je er de financiële ruimte hebt om het allemaal te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik twijfel ook of ik 'm moet halen. Wil vanaf m'n 18e op kamers dus idk of ik hem ooit nodig heb + eigen auto is DUUR
Nee ik ben gewoon geen 12 meer, scheelt ook welquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
jij bent duidelijk niet bekend met de regels van de interwebs
je wilt insinueren dat ik 12 ben?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon geen 12 meer, scheelt ook wel
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe ja iddMaar wel jammer dat ik 't niet nog een keer over kan doen
Nu geen rijbewijs én geen studie, maar wel 4000 euro uitgegeven aan beiden
Hebben je ouders niet een groeirekening voor je gemaakt bij je geboorte? Zo eentje waar je pas bij kan als je 18 bent?
Hoorde van veel mensen dat ze daar (tien)duizenden euro's op hadden staan, wat hun ouders en opa en oma en alles erop hadden gespaard
Kom ik aan met m'n 1800 euroKwam op 't laatst elk kwartaal 4 euro bij ofzo
Skeere ouders
[..]
Ja dat was best gaybeter over na moeten denken
[..]
heb je serieus je rijbewijswist ik niet eens
[..]
Zou er gewoon mee wachten tot echt blijkt dat het wel handig is en je er de financiële ruimte hebt om het allemaal te kunnen betalen.
Bij je studie is het sowieso goedkoper om overal met de trein naartoe te gaan. Da's gewoon gratis en zo'n auto is ook al gauw een paar honderdjes per maand (verzekeringshit en belastingshit en benzine enzo). Fucking zonde van je geld (en het milieu hehehe) als je het niet echt nodig hebt
hehehequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben nog steeds brak. Zo meteen naar de kelder en drinken/blowen/losgaan op muziek en dan morgen om 13:00 bij papa zijn. Denk dat ik daar hartstikke dood aan tafel zit
Geen idee, ben je 12?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je wilt insinueren dat ik 12 ben?
quote:
Haha veel mensen zijn daar over verbaasd hoor. Krijg vaak deze reactie als het ter sprake komt en ik zeg dat ik inmiddels 4 jaar hem heb. Maar zoals ik al zei doe ik er weinig mee dus weinig mensen die me ooit hebben zien autorijdenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:18 schreef Moira. het volgende:
heb je serieus je rijbewijswist ik niet eens
Ik heb het ook nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
En trouwens. een groeirekening is geen geboorterecht. ken best veel vrienden wiens ouders dat niet hebben.
Ja klopt, ik heb dat ook wel eens gehoord enzo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
En trouwens. een groeirekening is geen geboorterecht. ken best veel vrienden wiens ouders dat niet hebben.
Heb gevraagd of ik daar kan douchenquote:
OMG FUCKING HOMO FIX HET!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ook wel zin in wiet, maar morgenochtend kaolo vroeg werken dus helaas.
Zo wel een paar biertjes klappen. Wou een radio uitzending doen voor FOK! maar ik kan niet inloggen op de stream.
Nja moet je het kunnen betalen hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb dat ook wel eens gehoord enzo.
Maar het gros van wat ik gehoord heb enzo hebben ze dat vaak wel
Is ook wel slim.
Als ik kinderen krijg ga ik iig zorgen dat ze vanaf hun geboorte een rekening hebben waar ik elke maand gewoon 20 euro op stort.
Zijn ze fucking miljonair als ze 18 zijn. Mja hoeven ze zich iig niet druk te maken om studie enzo.
Dat is zo klote, al die shit waar je je druk om moet maken als je 18 wordt en dingen zelf moet gaan betalen
oh da's gayquote:
rijke tataquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef wietparkiet het volgende:
3 als je die van mijn overleden oom meetelt
Was die van Radio49quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG FUCKING HOMO FIX HET!
Maar de stream van radio bendeleider of die van radio 49? zo ja/nee, kun je de andere toch proberen![]()
Morgen samen wietje rokenof iig maandag
Thanks!quote:
nja moet ik wel nog 3 jaar op wachten.quote:
True, true. Maar ervanuitgaand dat je een modaal gezamenlijk inkomen hebt kan daar vast wel 20 euro per maand vanafquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nja moet je het kunnen betalen hoor.
soms is er gewoonweg geen geld voor.
oftewel: iemand moet de automagische frituur uitzettenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was die van Radio49
Die van Radio Bendeleider kan ik wel op, en de Alpenplayer laat zien wat ik draai, maar dan hoor je me alleen als iemand de automagische frituur uitzet.
gewoon pas doen als je het echt echt echt nodig hebtquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja moet ik wel nog 3 jaar op wachten.
1 rekening is al op, en de andere moet ik nog eens voor naar de bank maar geen zin/tijd
Of iemand vinden die mijn wachtwoord kan veranderen voor Radio49quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
oftewel: iemand moet de automagische frituur uitzetten
GEEF MIJ BABI PANGANGquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga hard hopen op ultieme brakheidvoedsel morgen bij mijn vader: Chinees
Dat zou mijn leven morgen echt geweldig maken![]()
Ja, loop nu stage tho en kan momenteel prima rondkomen van stufi en alimentatiequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
gewoon pas doen als je het echt echt echt nodig hebt
Studeer je eigenlijk?
hoezo heeft dat met je wachtwoord te maken?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of iemand vinden die mijn wachtwoord kan veranderen voor Radio49Dan zit ik ook niet vast aan één genre
betaald stage?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, loop nu stage tho en kan momenteel prima rondkomen van stufi en alimentatie
Foe Yong Hai, Nasi, Babi Pangang, Saté, Kroepoekquote:
Lijkt wel alsof m'n ouders helemaal geen toekomst voor me willen zoquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh da's gay
hoop dat je werk vindt waar je gewoon tantoe veel geld mee verdient en dan gewoon 100 euro per maand opzij kan zetten ofzo
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks!
Jou heb ik ook lang niet meer gesproken zeg..![]()
Hoe is t?
moet je niet alles aan oogschaduw opmakenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof m'n ouders helemaal geen toekomst voor me willen zo
nicequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Foe Yong Hai, Nasi, Babi Pangang, Saté, Kroepoek
Dat haalt mijn vader vaak als die chinees haalt
Nja je kan het ze best eens vragen toch? Of ze er wel over na hebben gedacht hoe je studie gefinancieerd zou worden etc.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof m'n ouders helemaal geen toekomst voor me willen zo
omg gratis eten maakt veel goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee![]()
maar wel korting op alles, en ik had vandaag lunch op de kosten van de baas
ohjaaa mihoenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:28 schreef Amarantha het volgende:
Mihoen is zo lekker, jammer genoeg halen we dat nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |